|
|
Boudewijn
|
|
|
LEUGENAAR Tommy duwt expres de kaas tegen Brian's trui
Tommy zegt geen spel te spelen tegen Brian, maar de beelden liegen niet!
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
en dan nog geen reden om je als een debiel te gedragen. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: Helemaal met je eens !!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Hahahaha ... ik moet eerlijk zeggen Boudewijn, je hebt je best gedaan en het is een prima weergave. Alleen twijfel ik wel enigszins of dat stukje kaas op het bordje bewust door Tommy richting trui van Brian ging of dat het kwam omdat Brian er met zijn lichaam tegenaan kwam zodat het bordje in een voor Brian nadelige positie terecht kwam. In ieder geval zag Brian vanwege deze schermutseling wel zijn kans schoon om zijn paraneigingen weer even te botvieren, tsja ... en dat was nou net weer te veel van het slechte. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja die filmpjes kunnen je een hoop laten lijken idd;-) |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Een mooie reactie is het van Brian niet maar vind dat Tommy erg overdrijft nu ik dit filmpje zie en vertraagt. Want wat mij al wel opviel in het slaan tegen zijn buik wat dan zo hard moest zijn volgens Tommy, dat een magere jongen als Tommy totaal niet wankelde van de tik tegen zijn buik. En je ziet hier duidelijk een platte hand en geen vuist! En dat viel mij ook al op toen Brian weer op Tommy af ging, dat Brian zijn armen naast zijn lichaam had bungelen, en weer geen vuisten....let maar op. En als Tommy dan beweerd dat Brian hem daar ook nog wilde slaan dan was dat ook gebeurd, dan was Brian ook die controle kwijt geweest.
Jammer dat hij zich zo liet gaan...doodzonde. 1 ding weet ik wel zeker dat Tommy vreselijk heeft zitten liegen vanavond, en dat maakte Brian ook erg boos. Tommy weet van de uitspaak met de schaakstukken en de pion....en hij weet toch ook dat hij amanda wilde dronken voeren....en hij weet dat hij Huub een handdruk heeft gegeven, in de chill op samenwerking en later zelfs dacht ik nog een keer of ik ben in de war met Dimitri, want dat is er net zo 1.
Heel jammer dit........
PS: Beveiliging komt en Brian is rustig maar Huub niet hoor en dat is altijd zo en dan zegt Huub wat van Brian in kantoor hahahaha, kijk eens wat die doet en hoe die uit zijn sloof schiet om kleine dingen en driftig word, en die zegt wat van Brian erg krom vind ik dat, maarja dat is mooi voor de streamers dan kunnen ze weer gaan mailen overal naar toe anders hebben ze niks te doen ;) |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Zeker weten dat Huub Dimitri ook een hand heeft gegeven voor plannen tegen Brian en Amanda, in de tuin tussen de keukendeur en de vijver. Dimitri zei alleen, ik ga eerst op vakantie en de laatste keer zei hij nog. Sorry geen tijd gehad, komt de volgende keer wel. Dus Milou je hebt hebt gelijk. En nog wat, de Huubisten lopen altijd te klagen dat iedereen voor Brian en Amanda is. Nou alle butlers, behalve Ricardo en Melissa waren voor het kamp Huub. Dus ze moeten niet zielig doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Kim -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 02:06 schreef Kim het volgende:Zeker weten dat Huub Dimitri ook een hand heeft gegeven voor plannen tegen Brian en Amanda, in de tuin tussen de keukendeur en de vijver. Dimitri zei alleen, ik ga eerst op vakantie en de laatste keer zei hij nog. Sorry geen tijd gehad, komt de volgende keer wel. Dus Milou je hebt hebt gelijk. En nog wat, de Huubisten lopen altijd te klagen dat iedereen voor Brian en Amanda is. Nou alle butlers, behalve Ricardo en Melissa waren voor het kamp Huub. Dus ze moeten niet zielig doen. vergeet palmpje niet de grootste hubist |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Als er echt flink geslagen word ziet dat er echt niet zo uit.. Word weer eens flink overdreven.. En het moment dat je je ergens mee bemoeid in de kooi zit je al in het spel.. |
|
|
|