|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nachtdienst Headliner 9 Mei (goedemorgen allemaal)
Eén avondje ben ik me met andere dingen gaan bezighouden, dan met het kijken naar de streams. En als ik dan online kom, lijkt het de toren van Babel wel. Diverse topics heb ik moeten doorlezen, om een klein beetje te brgrijpen wat er is voorgevallen.
Met veel genoegen heb ik het topic van de chat met Jaap gelezen, echter de moed zakte me alweer in de schoenen, toen ik Jaap geanimeerd zag praten met Huub. Goh wat waren ze vrienden, want samen zoveel meegemaakt in de kooi. De bekende truc van huub, die hij ook bij Eric toepastte en bij Palma. Weet je nog toen? en die en die? En dan samen smiespelend lachen. Dat schept weer een band.
Een butler die zich overduidelijk aan Huub en Claire's kant heeft geschaard en daarmee de argwaan op de hals heeft gehaald van Amanda en Brian. Een door Brian geinitieerd gesprek, waarin de Butler zijn gelijk wil halen en uiteindelijk wegloopt, omdat zijn mening en die van Brian niet overeenkomt. Drammen heet dat. Weglopen en een ander ermee laten zitten. Wie pikt dat? Een zwaktebod en dat vond Brian ook. Dat het tot een licht handgemeen kwam was niet goed te keuren, maar evenmin was de drammerigheid van Tommy in de haak. Liegen en een arrogante houding, tommy was hier duidelijk de zaken op de spits aan het drijven.
Dat er plotseling een dwerg het terrein op kwam rennen met 150 kilometer per uur, om 'zijn ' vriend te beschermen, was niet alleen een lachertje, maar een kunstje wat Huub de laatste weken wel vaker misbruikt. Denk even aan de bruiloft, een rondrennend mannetje, die door iedereen werd vastgepakt. Hij wéét dat hij nooit zal kunnen slaan, want de beveiliging ligt al snel aan zijn voeten. Dus dat is weer een leuk spelelement voor Huppie.
Maar het ergste moest nog komen. Het 'gesprek'tussen Amanda en het schaap. Nu pas weet ik zeker, dat ze een beperkt verstand heeft. Ik zou het gesprek niet eens kunnen herhalen, want ik lig bijvoorbaat al in een deuk, als ik er aan terugdenk.
Huub had weer een aantal bijzondere uitspraken. Over dat vieze wijf (Amanda) die hem tegen wilde houden, maar met haar gore poten van hem af moest blijven het vieze wijf. Die hadden ze troostmeisje moeten maken in een Jappenkamp. Ik wéét dat Huub geheel en al op de hoogte is, wat troostmeisjes waren in de Jappenkampen. Dus onwetendheid kan hem niet excuseren. Dat vrouwen in de Jappenkampen net zo gevangen zaten als in de Duitse concentratiekampen en zich moesten laten verkrachten door de Jappen. En Huub vind dat wel iets voor Amanda. Misschien heeft hij daarmee weer een leuk item aangeboord voor fora, die deze nog niet kende.
Het maakt mij steeds bozer op Huub en ik krijg steeds meer minachting voor Claire, ze is zelfs niet echt lief, ze heeft het enorm achter haar ellebogen. Huub mag eigenlijk wel meer op zijn vrouwtje letten, want zou me niet bevreemden, als ze hem een enorm mes in de rug gaat steken. Stille wateren, diepe gronden. Wolf in schaapskleren dat schiet me nu toch steeds in gedachten als ik Claire zo bezig zie.
Jaap..Ik snap het dus niet meer. Kan er geen rode draad in ontdekken. Gaat tie links of gaat tie rechts, heeft hij eigenlijk wel inzicht en een mening? Geen idee en dat terwijl ik zo van die man geniet. Maar Jaap ik snap ut niet meer! Ik snap mezelluf niet!
Oja en Ricardo? Lief, schattig, maar erg onhandig en teveel met zijn neus in de drank, waardoor de onhandigheid toeneemt. Soms denk ik: klaar nu! Ricardo het is echt klaar nu! Pak je spullen en ga naar huis!
Seya... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
toppie mooi verwoord...moet je vaker doen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Dank je wel. Ik moet voor nu helaas stoppen. Ik wens iedereen een goede nachtrust en mooie dromen!
Liefs Seya
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Kijk dit is nu weer eens de realiteit, mooi geschreven seya, slaap lekker. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Goed geschreven Seya.
En weet je misschien komt het nog goed met Jaap, en kijken hoe hij vandaag gaat doen, want in kantoor liet hij Huub wel even merken dat die ook vaak door het oog van de naald was gegaan met fysiek geweld en dat Huub nu wilde laten overkomen of Brian alleen zo erg is. Plus hoij zei in kantoor ook tegen Huub dat Brian hem zijn tv momentje wel gunde en Huub ging toen tegen Jaap in, en toen verpeste Jaap zijn tv momentje.
En de pot augurken of een augurk ramde Huub uit de hand van Amanda bij het bankje buiten!
Goed gedaan hoor meid er was ook zo veel en als je het dan ook niet gezien hebt dan vind ik dit top geschreven!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Mooi gedaan, hoor. Ik hoop maar dat Boudewijn dit laat staan. Anders zal ik wel weer een regel overtreden hebben. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ook deze is weer erg goed geschreven. Toppie! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Echt toppie geschreven. en Jaap ach zou me daar nog maar niet zo druk om maken.Die vind het heerlijk om brian en huub maar zeker ook de streamers een rad vboor ogen te draaien.Jaap houd van spanning,maar ik denk dat hij zijn keuze pas 15 mei laat zien. Die heeft alles goed in zich opgenomen,en observeert nu alleen maar. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik heb mijn hoop gericht op al die cp's die hij gespaard heeft en dat 2 uurs uitje en eventueel nog visite. Ik denk dat Jaap er misschien wel een bedoeling mee heeft en het ná 15 Mei gaat inzetten. als dat dan nog mag natuurlijk. |
|
|
|
|
|