|
|
seya@headliner
|
|
|
De Gouden Kooi niet in Amerika op tv
Amerika zal niet kunnen 'genieten' van De Gouden Kooi. ABC had een optie genomen op het programma van John de Mol maar ziet daar nu van af. Volgens de woordvoerder van De Mol heeft dat echter niets te maken met de vele kritiek op de 'treitershow'. Iemand van ABC vertelde me dat het format geweldig was maar dat ze het te duur vonden, zegt woordvoerder Thomas Notermans in de Volkskrant. Hij noemt het besluit van ABC 'natuurlijk heel jammer', maar het betekent volgens hem niet dat De Gouden Kooi een internationale flop wordt. Onder meer Duitsland en Frankrijk hebben nog interesse.
Op 22 mei komt er definitief een einde aan de Nederlandse versie. In tegenstelling tot de grootse aankondiging bij de start van het omstreden programma zal geen enkele deelnemer de luxe villa kunnen winnen. Hieraan voorafgaand zendt RTL5 vanavond de één uur durende special De Gouden Kooi: Op Weg Naar De Finale' uit met daarin een overzicht van ruim anderhalf jaar 'spraakmakende' televisie
Bron: Medialog 8.5.2008 |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Als er niemand de luxe villa niet kan winnen, dan ga ik na 22 mei de villa KRAKEN. Gaan jullie mee? LOL :-)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
kan me wel voorstellen dat ze het programma niet willen, het is inderdaad heel duur en vergeet niet dat hier in nederland heel veel getolereerd wordt op gebied van sex, schelden en fisiek geweld. Daar in amerika zijn ze al laaiend als er een tepel te zien is, dus de kooi is niets voor hun, zou alleen maar uit streamlocks bestaan. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 06:32 schreef Dragon het volgende:Als er niemand de luxe villa niet kan winnen, dan ga ik na 22 mei de villa KRAKEN. Gaan jullie mee? LOL :-))) de villa word weer gebruikt voor Big Brother en btw Boudewijn heeft al het forum klaar voor BB http://forum.headliner.nl/gr-15/ |
|
|
|