BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Post Jaap 2008-05-08 (kaart van Annelies)

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 05:06   quote  deeplink  
Post Jaap 2008-05-08 (kaart van Annelies)

Annelies, wat had je geschreven??

D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 05:47   quote  deeplink  
Chat Annelies ook hier??
Ben ook benieuwd trouwens.
stevi0
 stevi0 - vrijdag 09 mei 2008 - 09:28   quote  deeplink  
Hmmmmm. Onderonsjes die ze op NL niet snappen. Pas maar op dat je fans niet afhaken.
En kijk die Huub weer kontlikken bij die Jaap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door stevi0 --
makker
 makker - vrijdag 09 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 09:28 schreef stevi0 het volgende:
Hmmmmm. Onderonsjes die ze op NL niet snappen. Pas maar op dat je fans niet afhaken.
En kijk die Huub weer kontlikken bij die Jaap.
Ik begrijp niet dat je dit gelijk weer moet zien als kontlikken. Dat je Huub niet mag is duidelijk maar deze 2 hebben een tijd geleden samen iets uitgehaald wat iemand anders heeft begrepen. Mogen ze het daar dan niet over hebben of is alles wat Huub nu bij Jaap doet kontlikkerij. Beetje vaag of niet??
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 11:54   quote  deeplink  
Annelies vroeg me gister om het filmpje te maken hier op dit forum dus vandaar dat ik de vraag erbij zette...
annelies
 annelies - vrijdag 09 mei 2008 - 19:11   quote  deeplink  
Ik denk dat het meer te maken had met de hele brief en de dingen die ik daarin schreef, door ze juist niet te schrijven, maar dit is het stukje wat Jaap aan Huub liet lezen, boudewijn jij bent een kanjer thnx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik nu terugdenk moet ik erom lachen, hele forums uit hun dak, want hoe hadden ze er zo’n psychopaat in kunnen zetten? Ik ben blij dat je het toentertijd gedaan hebt anders hadden we nu niet meer naar je kunnen kijken ben ik bang. Vooral het gesprek wat jij en huub toen in het begin hadden met Mike was heel duidelijk. Jullie speelden 2 mensen na, en de dingen die jij zei kwamen echt uit je eigen ervaring, dat was heel duidelijk.
Je moest gewoon loskomen, en dat heb je gedaan!!!!
annelies
 annelies - vrijdag 09 mei 2008 - 19:26   quote  deeplink  
En daarnaast ik vind Huub vreselijk, maar begrijp waarom Jaap het aan Huub heeft laten lezen, eerst baalde ik er een beetje van, maar met wie had Jaap het anders moeten delen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Post Jaap 2008-05-08 (kaart van Annelies)

0.0071759