|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Loopt Amanda naast haar pumps?
Wanneer Huub even later met zijn vrouw op de bank zit, vertelt de Oldenzaler hoe trots hij op haar is omdat ze het voor hem opnam tijdens de discussie met Amanda. "Amanda loopt ook wel erg langs haar schoenen of eerder pumps en ik zou ook nooit meer met haar willen ruilen", aldus de Tilburgse Miljonair. "Daarom hou ik zo veel van je!", laat de Oldenzaler weten. Zouden Brian en Amanda ook zo liefkozend de nacht tegemoet zijn gegaan?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
jasmijn
|
|
|
bah amanda,ik vind haar een over het paard getilt trutje, denkt dat ze heel wat is bah bah ik hoop dat ze eruit gaat bahhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Nee natuurlijk niet want dan is ze net zo lang als Huub, geintje, maar het is en blijft natuurlijk wel een 1e klas viswijf met die grote muil van haar. |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Amanda blijft gewoon zichzelf.. Claire is niets..Een leeg ding.. Heeft geen eigen mening.. Volgt Huub als een hond.. Amanda is zoveel keren beter ..mooier..En heeft zoveel meer inhoud als Claire! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja ieder zijn of haar eigen mening,maar ik heb ook liever een flapuit als amanda,dan iemand die het flink achter de ellerboogjes heeft. |
|
|
|
|
jasmijn
|
|
|
flapuit? dat mens moet is nadenken voor ze haar scheur open trekt,allemaal een grote bek over claire haar moeder maar waar is amanda's moeder :whistle: |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dat is jou mening die van mij is echter anders. |
|
|
|
|
jasmijn
|
|
|
amanda moet eerst is over haar eigen nadenken voor ze het vuil van een ander op straat gooit,haar eigen moeder laat haar zelfs zitten.en dan die brian die gisteren zomaar weer is begon te meppen poeh poeh |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Meer inhoud dan Claire? ja de siliconentieten hebben meer inhoud. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n dom iemand gehoord. en Claire loopt Huub achterna Amanda doet zolang ze in DGK niet anders met Brian, ondanks alle goed bedoelde waarschuwingen van oa Nadia en Lieke |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
over haar thuissituatie kan ik niet oordelen sorry,vind het ook dom dat andere mensen dat wel doen,dat laat dan ook wel zien wie jij bent zeg maar!en hier laat ik het bij,want deze discussie gaat nergens heen;-) |
|
|
|
|
jasmijn
|
|
|
ehm annie een forum is ervoor om je mening te geven dus waar maak je je druk om ?? of komen we nu aan jouw zieltje ?? en niks ouwe koeien,vannacht is brian weer aan het meppen geweest dus ..........
jaapie the best |
|
|
|
|
jasmijn
|
|
|
ehm ilse,die amanda heeft er toch zelf voor gekozen dat alles van haar bekend is om aan zon programma mee te werken dus mogen wij hier ook een mening over hebben toch |
|
|
|
|
annie
|
|
|
je hebt echt niets te doen....wie de schoen past he.... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
je mag daar zeker een mening over hebben,maar ik heb een andere mening,en die plaats ik ook.en dat amanda zelf voor de kooi heeft gekozen?ja dat is waar,maar wat er onderhand alles over gezegt wordt,tja ik weet niet wat wel of niet waar is,wie dat het beste weet is amanda zelf! |
|
|
|
|
jasmijn
|
|
|
trek em maar aan aniie,welke maat heb je |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: was van plan om vanmiddag naar de stad te gaan nieuwe schoenen te kopen ,ga je mee?pas de oude niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
jasmijn
|
|
|
hmmm annie is der tasje al aan het zoeken denk ik |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Ik hou van schoenen... Altijd in voor nieuwe |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
;-)haha ja welke vrouw niet he,heb ook mijn hele kast vol. |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Jammer jasmijntje....ik dacht dat het om je eigen mening ging. Maar volgens mij gaat het je toch om iets anders. |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Geef niets hoor jasmijntje. Ik hen mijn tasie gevonden en hoop dat jij ook een leuke dag heb vandaag. En bovenal hoop ik dat je frustraties je dag niet verzieken, het is zo mooi buiten. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
En dat moet Clair zeggen! Schijnheilig mens! Als er iemand is, die zich verheven voelt boven iedereen.. Ze heeft het niet van een vreemd. Die hele rare familie van dr, denken méér te zijn dan wie dan ook. En het zijn allemaal schijnheiligerds, slapjanussen, dweilen, mediageilaards. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 10:00 schreef Schattie het volgende:Amanda blijft gewoon zichzelf.. haha zitten wij zeker andere streams te kijken want ik zie toch een heel groot verschil met de Amanda hoe ze de kooi in kwam en hoe ze nu is |
|
|
|
|
tino
|
|
|
als ik als man zijnde mag zeggen dat ondanks alles Amanda toch wel duizend keer beter overkomt als die Barbiepop waarvan de batterijen al heel lang op LOW staan, ze is enkel en alleen het schoothondje van ene Huub. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ben ik het ook mee eens , maar ik zie een hele andere Amanda dan toen ze binnen kwam en dat men beweert dat Amanda steeds zichzelf is gebleven die mensen hebben oogkleppen op. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:08 schreef italiangirl het volgende:ben ik het ook mee eens , maar ik zie een hele andere Amanda dan toen ze binnen kwam en dat men beweert dat Amanda steeds zichzelf is gebleven die mensen hebben oogkleppen op. Ik denk ook dat Amanda anders is dan in het begin van de kooi. Maar ik zie juist een positieve groei, ze is van meisje naar jonge vrouw gegaan. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ik zie ook een groot verschil met amanda van nu en toen. Toen had ze ze nog enig besef van normen en waarden, ze had minder last van stemproblemen ( komt door altijd dat belachelijk geraas) Toen was ze nog een meisje wat alleen maar mooie dingen had meegemaakt, en toen kwam BRIAN.. en ja dan verander je wel ( goedschiks of kwaadschiks) |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
Amanda was in het begin een meisje wat veel lol had met iedereen en erg spontaan. IK vond dat ze het hart op de tong had maar met de tijd is ze in MIJN ogen haar eigen identiteit een stuk verloren en praat ze alleen Brian maar na. En waarschijnlijk krijg ik nu hier weer de volle laag vandaar dat ik zeg ''in mijn ogen''. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:16 schreef pauline@nowlive het volgende:Ik zie ook een groot verschil met amanda van nu en toen. Toen had ze ze nog enig besef van normen en waarden, ze had minder last van stemproblemen ( komt door altijd dat belachelijk geraas) Toen was ze nog een meisje wat alleen maar mooie dingen had meegemaakt, en toen kwam BRIAN.. en ja dan verander je wel ( goedschiks of kwaadschiks) ze zou ook het een en ander van Huub zijn gedrag (schreeuwen) overgenomen kunnen hebben, toch ? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:08 schreef italiangirl het volgende:ben ik het ook mee eens , maar ik zie een hele andere Amanda dan toen ze binnen kwam en dat men beweert dat Amanda steeds zichzelf is gebleven die mensen hebben oogkleppen op. Jezelf blijven is niet hetzelfde als stilstand. Stilstand is achteruitgang. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:22 schreef tino het volgende:[..] ze zou ook het een en ander van Huub zijn gedrag (schreeuwen) overgenomen kunnen hebben, toch ? huub doet veel verkeerde dingen, maar huub is wel een persoon die een discussie altijd normaal aan wil gaan, maar daar gewoon de kans niet voor krijgt omdat er gewoon een viswijf tussendoor schreeuwt, dit kan je ook ontkennen ( tegen beter weten in). zoals in boudewijn zijn woorden:::: FEIT |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:16 schreef pauline@nowlive het volgende:Ik zie ook een groot verschil met amanda van nu en toen. Toen had ze ze nog enig besef van normen en waarden, ze had minder last van stemproblemen ( komt door altijd dat belachelijk geraas) Toen was ze nog een meisje wat alleen maar mooie dingen had meegemaakt, en toen kwam BRIAN.. en ja dan verander je wel ( goedschiks of kwaadschiks) klopt het is een heel ander dan toen ze er in kwam. Ik heb het idee dat toen ze er in kwam dat ze dacht de hele wereld aan te kunnen en alles moest zoals zij het wou(sorry als ik nu amandafans beledig maar zo zie ik het). Nu is dat een heel stuk minder geworden omdat brian en ook huub haar hebben geleerd dat je niet alles kan krijgen wat je wilt. Ik hoop dan ook dat ze dat vol blijft houden na de kooi. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:24 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] huub doet veel verkeerde dingen, maar huub is wel een persoon die een discussie altijd normaal aan wil gaan, maar daar gewoon de kans niet voor krijgt omdat er gewoon een viswijf tussendoor schreeuwt, dit kan je ook ontkennen ( tegen beter weten in). zoals in boudewijn zijn woorden:::: FEIT heb verscheidene "discussies" van Huub gezien, o.a. met Lieke, zonder Amanda er bij, kan nou niet direkt zeggen dat dat ,zoals jij het noemt, normaal was ! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
was geen discussie, dat noem je heibel!!!! als je geen discussie aan kan, dan krijg je heibel.Je weet echt wel dat bij elke confrontatie huub/brian de stem van amanda er altijd tussendoor komt en dan kraamt ze meestal ook nog onzin uit.. kijk maar naar gister met tommy.. tommy brian in discussie amanda komt er tussen met bepaalde opmerkingen, daar werd brian para van , dus de eventuele boete die brian krijgt heeft hij aan amanda te danken |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:30 schreef pauline@nowlive het volgende:was geen discussie, dat noem je heibel!!!! als je geen discussie aan kan, dan krijg je heibel.Je weet echt wel dat bij elke confrontatie huub/brian de stem van amanda er altijd tussendoor komt en dan kraamt ze meestal ook nog onzin uit.. kijk maar naar gister met tommy.. tommy brian in discussie amanda komt er tussen met bepaalde opmerkingen, daar werd brian para van , dus de eventuele boete die brian krijgt heeft hij aan amanda te danken hij krijgt geen boete, net zo min als huub die gister ook weer sloeg. De regie deeld geen boetes meer uit in de laatste weken, ze zien alles door de vingers. Je ziet het bij alle miljonairs terug komen, ze gaan weer steeds verder met hun terror en acties omdat er toch geen boete komt. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
daarom zeg ik ook eventueel.. ik geloof het ook niet meer, al wat brian deed verdiende wel een behoorlijke sanctie. je praat wel over personeel |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:30 schreef pauline@nowlive het volgende:was geen discussie, dat noem je heibel!!!! als je geen discussie aan kan, dan krijg je heibel.Je weet echt wel dat bij elke confrontatie huub/brian de stem van amanda er altijd tussendoor komt en dan kraamt ze meestal ook nog onzin uit.. kijk maar naar gister met tommy.. tommy brian in discussie amanda komt er tussen met bepaalde opmerkingen, daar werd brian para van , dus de eventuele boete die brian krijgt heeft hij aan amanda te danken toch valt het me op dat een "discussie" tussen Huub en even wie altijd op Heibel uitdraait, maar dat ligt natuurlijk aan iedereen behalve aan Huub |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:34 schreef pauline@nowlive het volgende:daarom zeg ik ook eventueel.. ik geloof het ook niet meer, al wat brian deed verdiende wel een behoorlijke sanctie. je praat wel over personeel sorry maar wat tommy deed wat ook niet in oorde, personeel hoort zich met werk bezig te houden en niet met het spel. Tommy zocht het echt op en dat is niet de bedoeling, palma zegt het vaak zat tegen haar personeel en tommy doet het wel. Naderhand weer een wit voetje halen bij huub en maar slijmen, ondertussen heeft hij wel toegegeven aan brian dat hij samenwerkt met huub. Tommy wou zijn 5 minits of fame hebben en gezien worden als de persoon die brian er uit heeft gekregen. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:37 schreef trapper het volgende:[..] sorry maar wat tommy deed wat ook niet in oorde, personeel hoort zich met werk bezig te houden en niet met het spel. Tommy zocht het echt op en dat is niet de bedoeling, palma zegt het vaak zat tegen haar personeel en tommy doet het wel. Naderhand weer een wit voetje halen bij huub en maar slijmen, ondertussen heeft hij wel toegegeven aan brian dat hij samenwerkt met huub. Tommy wou zijn 5 minits of fame hebben en gezien worden als de persoon die brian er uit heeft gekregen. dus huub had ook zo mogen doen tegen herma, melissa die openlijk ook dingen deden die negatief voor huub waren.. nee zo werkt het niet. ook al gaat een personeelslid keuzes aan.. wordt toch allemaal toegelaten door achter, dus zal er wel bij horen. geeft niemand het recht om iemand fysiek aan te pakken. |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:36 schreef tino het volgende:[..] toch valt het me op dat een "discussie" tussen Huub en even wie altijd op Heibel uitdraait, maar dat ligt natuurlijk aan iedereen behalve aan Huub Huub lijkt heilig veklaard te zijn.. Hij mag alles.. Word goedgepraat en weggepoetst |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hoop ook weggedragen na 22 mei |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik heb in de kooi, nog nooit een discussie gezien, dat men elkaar laat uitpraten. Telkens moet er onderbroken worden met geschreeuw, schelpartijen etc etc. Dat vind ik nou dus jammer. Het geld niet alleen voor Huub/Claire, maar ook voor Brain/Amanda. Laten we elkaar niet gaan beschuldigen of voortrekkerij van een partij, dat hun dat doen, en de andere partij niet. Alle beide partijen doen dat. Dus het heeft geen zin hier om daarover te praten. Laat het maar aan de bewoners over in de kooi. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:25 schreef trapper het volgende:[..] klopt het is een heel ander dan toen ze er in kwam. Ik heb het idee dat toen ze er in kwam dat ze dacht de hele wereld aan te kunnen en alles moest zoals zij het wou(sorry als ik nu amandafans beledig maar zo zie ik het). Nu is dat een heel stuk minder geworden omdat brian en ook huub haar hebben geleerd dat je niet alles kan krijgen wat je wilt. Ik hoop dan ook dat ze dat vol blijft houden na de kooi. ik denk dat je dat helemaal goed beoordeeld. En de opmerking dat Amanda, alleen maar leuke dingen daarvoor had meegemaakt is veer onzin. Amanda heeft niet bepaald een makkelijk leventje gehad. Nena nodigde haar juist met de Kerst uit, omdat ze het niet makkelijk had. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
klopt dat Nena haar daarom uitnodigde daarom vind ik het ook echt een vieze streek dat Amanda met Brian aan gepapt heeft... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 19:00 schreef italiangirl het volgende:klopt dat Nena haar daarom uitnodigde daarom vind ik het ook echt een vieze streek dat Amanda met Brian aan gepapt heeft... Waarom? Nena wilde hem toch niet? |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
maakt niet uit of ze hem wilde of niet , vriendinnen onder elkaar doen dat soort dingen gewoon NIET! |
|
|
|