|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wijs advies
Het gespreksonderwerp verplaatst zich van vrijheid naar drugsgebruik. "Ik heb nog nooit rare dingen geslikt of gesnoven!", vertelt Charlotte vol afkeer. "Het lijkt me helemaal niks, je hebt jezelf niet meer onder controle... Ik ben dan ook een controlfreak", legt ze uit. Huub weet er gelukkig alles vanaf. "Dat is precies wat het is. Het is het opzoeken van andere ervaringen", vertelt hij. "Wist je dat cocaïne je een heel analytische geest geeft? Daarom is het juist goed voor je als een controlfreak bent!", beweert hij volmondig. Nou controlfreaks, jullie horen het! Snuiven die handel.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Mmmmhhh hier onderwijst men de jeugd Huub.............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Bigfoot -- |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
zo,weer terug van vakantie,niet veel gebeurd heb ik gelezen....ik hoop dat Huub veel pijn heeft aan zijn been,en dat hij nooit meer kan honkballen!!! 15 mei,de dag dat Huub jankend de kooi verlaat!!!! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 16:49 schreef Nikos het volgende:zo,weer terug van vakantie,niet veel gebeurd heb ik gelezen....ik hoop dat Huub veel pijn heeft aan zijn been,en dat hij nooit meer kan honkballen!!! 15 mei,de dag dat Huub jankend de kooi verlaat!!!! Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat andere hoop ik ook met je mee :-() |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
aha,ik zie het al,Calimero geniet nog steeds vakantie???
Dank je Big foot!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Please,god,laat Huub stikken in zijn chips....eind goed,al goed!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Graag wat meer activiteit,zonnen doe je maar thuis!!!! Speaker,zeg er wat van!!! Dit is saai!!! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Zou die Huub in DGK aan het afkicken zijn . Zou wel een hoop van zijn onhebbelijke gedrag verklaren. Idem zijn slapeloosheid. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:35 schreef Nikos het volgende:Graag wat meer activiteit,zonnen doe je maar thuis!!!! Speaker,zeg er wat van!!! Dit is saai!!! het heeft gewerkt,ze zijn geroepen!!!
Anders gaan ze maar naar huis!!! |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:39 schreef stevi0 het volgende:Zou die Huub in DGK aan het afkicken zijn . Zou wel een hoop van zijn onhebbelijke gedrag verklaren. Idem zijn slapeloosheid. zou heel goed kunnen maar ik denk dat hij af en toe ook wel wat toegestopt krijgt want op zijn vrijgezellenfeest was hij ook heel vreemd. als ik huub zie doet hij me aan een junk met aids denken zo ingevallen koppie mager lichaam grote doodsogen eng gewoon. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:39 schreef stevi0 het volgende:Zou die Huub in DGK aan het afkicken zijn . Zou wel een hoop van zijn onhebbelijke gedrag verklaren. Idem zijn slapeloosheid. Slapeloosheid? Ik zie die jongen in het weekend tot 4 uur ´s middags in zijn bed liggen! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 16:49 schreef Nikos het volgende:zo,weer terug van vakantie,niet veel gebeurd heb ik gelezen....ik hoop dat Huub veel pijn heeft aan zijn been,en dat hij nooit meer kan honkballen!!! 15 mei,de dag dat Huub jankend de kooi verlaat!!!! Fijne vakantie gehad, Nikos ? Ja, de kabouter is ernstig "geblesseerd", maar het is hem niet af te zien, hij is "keihard" en loopt weer net zo hard met blessure als een (bange) haas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door tino -- |
|
|
|