BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wijs advies?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 16:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Wijs advies?

Het gespreksonderwerp verplaatst zich van vrijheid naar drugsgebruik. "Ik heb nog nooit rare dingen geslikt of gesnoven!", vertelt Charlotte vol afkeer. "Het lijkt me helemaal niks, je hebt jezelf niet meer onder controle... Ik ben dan ook een controlfreak", legt ze uit. Huub weet er gelukkig alles vanaf. "Dat is precies wat het is. Het is het opzoeken van andere ervaringen", vertelt hij. "Wist je dat cocaïne je een heel analytische geest geeft? Daarom is het juist goed voor je als een controlfreak bent!", beweert hij volmondig. Nou controlfreaks, jullie horen het! Snuiven die handel.

bron: tien.tv
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 17:37   quote  deeplink  
dat zegt die niet huub heeft het uit geprobeerd jullie maken van hem een junkie moet wel bij de les blijven en geen dingen schrijven die niet waar zijn oh en leuk dat brian pope heeft gewonnen maar nu zegt gek weer dat wij als huub fan niet gestemt hebben hoe ziek kan je zijn ?????????????
Milou
 Milou - vrijdag 09 mei 2008 - 18:16   quote  deeplink  
Dat is niet ziek wan tde fans hebben ook minder gestemd, dat was overal te lezen plus Huub heeft er ook om gevraagt, plus dat er allerlei netwerken zijn uitgeooid om geld te krijgen voor sms-en, dus hoezo is dan Brian ziek?! ;)

Huub heeft een jaar lang zeker heel veel met drugs gedaan dat zelfs zijn vader hem tot orde moest roepen en zijn moeder er bang van werd dat hij verslaafd zou zijn.
Zijn verhalen liegen er niet om...en dat hij een junk is word niet gezegt, maar was een regelmatige gebruiker dat is 100% zeker, met was voor een drugs dan ook...sorry het is de waarheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Milou --
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 09 mei 2008 - 18:22   quote  deeplink  
at Huub jarenlang al drugs gebruikt en alchohol is niets onbekends. Ten eerste zijn verhalen staan er bol van.alleen al om hem intressant te maken.
Zijn vader en zeker zijn moeder maakten zich ernstig zorgen.want vaker dan niet kwam hij laveloos en onder de drugs thuis.
Niet geloven ,had je de krant maar moeten lezen. van oldenzaal.waarin het bericht heeft gestaan.daar zijn ze blij dat ze van hem verlost zijn.
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 18:24   quote  deeplink  
sorry nu ga je wel heel ver nu is die in jou ogen een verslaafde nee kan er bij niet in hij heeft twee jaar de gdk gemaakt wat het nu is daarom is hij terechte winnaar als het zo ver komt brian is aan aklle kanten geholpen huub moest het alleen doen
Milou
 Milou - vrijdag 09 mei 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Niemand zegt dat hier dus maak het er niet van graag! Wij zeggen alleen zoals het was voor hij de kooi in kwam en dat is geen leugen, maar geloof wat je wilt en ik voel mij niet aangesproken, want ik maak Huub niet uit voor junk en Stacy ook niet, dat wil jij lezen ...jammer.
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:22 schreef stacy1974 het volgende:
at Huub jarenlang al drugs gebruikt en alchohol is niets onbekends. Ten eerste zijn verhalen staan er bol van.alleen al om hem intressant te maken.
Zijn vader en zeker zijn moeder maakten zich ernstig zorgen.want vaker dan niet kwam hij laveloos en onder de drugs thuis.
Niet geloven ,had je de krant maar moeten lezen. van oldenzaal.waarin het bericht heeft gestaan.daar zijn ze blij dat ze van hem verlost zijn.
nou daar is van mij niks van bekent iemand die elke dag zuip plas niet in een kast maar jii zal er wel weer een andere draai aan geven
trapper
 trapper - vrijdag 09 mei 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:37 schreef jhon het volgende:
dat zegt die niet huub heeft het uit geprobeerd jullie maken van hem een junkie moet wel bij de les blijven en geen dingen schrijven die niet waar zijn oh en leuk dat brian pope heeft gewonnen maar nu zegt gek weer dat wij als huub fan niet gestemt hebben hoe ziek kan je zijn ?????????????
ik weet niet hoe lang je al kijkt, maar huub heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij bijna alle drugs geprobeerd heeft. Dus nou niet op ons afschuiven dat mag je lekker op huub zelf doen.
trapper
 trapper - vrijdag 09 mei 2008 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:28 schreef jhon het volgende:

[..]

nou daar is van mij niks van bekent iemand die elke dag zuip plas niet in een kast maar jii zal er wel weer een andere draai aan geven
ho even jij weet dus werkelijk niet waar je over praat, ik ben helaas opgevoed door een alcoholist en nou en of dat hij piste waar hij wou. Dus begin er niet over als je het niet weet.
Milou
 Milou - vrijdag 09 mei 2008 - 18:31   quote  deeplink  
Jhon, hij heeft dit zelf zitten vertellen ene nacht onstream in de privateroom tegen Claire ne eerder ook al een keer! Je maakt er zelf iets geks van nu. Wat heeft dat kastplassen er mee te maken....??? Maar laat maar....
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 18:31   quote  deeplink  
ja al s het maar in jou sraatje past zielig
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 18:39   quote  deeplink  
Huub is een verslaafde geweest,dat heeft hij zelf toegegeven,en hij wist ook hel goed dat er op zijn vrijgezellenfeest hem drugs toegestopt is gekregen,en daar heeft hij geen probleem van gemaakt,hij lult toch alles wel recht,al zou hij een meid bangen voor Claire haar gezicht zou hij nog zeggen: it wasn't me,en er mee wegkomen ook!!!
Wat een lul....jankend naar huis 15 mei!!!
stevi0
 stevi0 - vrijdag 09 mei 2008 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:37 schreef jhon het volgende:
Gelukkig hebben we jou toch om ons bij de les te houden.Hahahahahaha.............
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 18:45   quote  deeplink  
alcoholist nou dat was mijn vader ook dus ga nou je niet verbergen achter het verleden oh ik ben door alcoholist drie jaar opgevoed en toen in een tehuis geplaats en daar ben ik tot mijn achtien jaar gebleven dus hoe op met dat soort uitspraken als je schrijver niet kent oh als je nog bewijs wil kan ik je geven
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:42 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we jou toch om ons bij de les te houden.Hahahahahaha.............
geen dank ik ben aldijd bij de les
stevi0
 stevi0 - vrijdag 09 mei 2008 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:46 schreef jhon het volgende:

[..]

geen dank ik ben aldijd bij de les
egr fijf.
annie
 annie - vrijdag 09 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
nou jhon het lijkt wel of jij iets te veel gedronken hebt, je teksten zijn niet te lezen, joh.
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 18:59   quote  deeplink  
ach gaan we nou een in eens praten over mij schrijf gedrag zielig ik hoop dat jullie het lezen kunnen anders hoor ik het wel he annie
annie
 annie - vrijdag 09 mei 2008 - 19:52   quote  deeplink  
Ach gossie, misschien slachtofferhulp bellen.....
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 19:56   quote  deeplink  
nee hoor die bel ik wel voor brian als die de finale niet haalt lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wijs advies?

0.0072829