|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Charlotte betrokken bij het spel!
Jaap had al eerder vandaag aangegeven dat hij even wilde praten met Charlotte van House of Beauty, samen met Brian en Amanda. Nu hebben ze daar allemaal even tijd voor dus ze verzamelen zich in de kapsalon. "Ik vond het frappant dat ik hoorde dat er allemaal mensen in de salon komen die zeggen dat ze allemaal stemmen voor Huub sparen en expres niet sms'en", legt Jaap uit. Charlotte had dit vanmiddag verteld aan Jaap en dit vond de grote Miljonair waardevolle informatie. De theorie hierachter is dat Jaap, nu Brian het hoogst staat in de populariteitspoll, denkt dat de Antilliaan zijn grootste tegenstander is in dit spel. "Met teamwork krijgen we het wel voor elkaar, en we moeten een topper eruit krijgen, toch?", vertelt Amanda aan Jaap. "Dat is heel belangrijk, maar laten we er rustig over nadenken", besluit Jaap. Natuurlijk wil Amanda Huub eruit krijgen met de halve finale en niet haar vriendje Brian. Is Jaap hier voor te porren?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Doe het Jaap,je kan het.Niet verder gaan met die kikker. |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Grizzly-beer blijf(t) maar schelden! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
is er een filmpje van...BBBBBOOOOUUUWWWDDDEEEWWWWIIJJJJNN....????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
je letters blijven hangen schatje;-)ff doekie over je toetsenbord hene. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
OMG!!! hier word ik verlegen van :-0 |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
BBBBOOOUUUWWDDEEEWWWIIIJJNNNN....yoehoeeeeeeeee....kan je die filmpje erop zetten?
(Ilse....Ssssssssssssst! hahaha) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:46 schreef Dragon het volgende:BBBBOOOUUUWWDDEEEWWWIIIJJNNNN....yoehoeeeeeeeee....kan je die filmpje erop zetten? (Ilse....Ssssssssssssst! hahaha) misschien morgen, weinig tijd nu. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:46 schreef Dragon het volgende:BBBBOOOUUUWWDDEEEWWWIIIJJNNNN....yoehoeeeeeeeee....kan je die filmpje erop zetten? (Ilse....Ssssssssssssst! hahaha) hahahaha ja hoor ga je tegen mij ssssssst zeggen dat ken ik niet hoor hahahaha;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Je gaat zeker op stap he?!
@ iLse...als je mij maar geen ***** noem. ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zeg ik kruip er zo uit,ga zo slapen;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
* * * * * S C H A T
Uit de chat of uit je bed? ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
van het internet,ik ga zo noar bedde ja. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
klinkt op z'n gronings zo te lezen of niet? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nee doe maar de achterhoek;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
ahaaaa Oerend HARD!! ;-)) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ja normoal uut ulft in optreden op toldiek;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ZO jullie hebben het gezellig Ilse en Dragon wordt dit de eerste Headliner paar?????
Geinjte ;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 02:25 schreef Merty het volgende:ZO jullie hebben het gezellig Ilse en Dragon wordt dit de eerste Headliner paar????? Geinjte ;-) Whuhahahahahaha....moest gelijk aan die 2 denken in DGK. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja he
Wel grappig hihiih |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Ja, wat je tegen mij en ilse zei, vond ik wel grappig. Maar die andere 2 in dgk...niet. hahaha ;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 03:01 schreef Dragon het volgende:[..] Ja, wat je tegen mij en ilse zei, vond ik wel grappig. Maar die andere 2 in dgk...niet. hahaha ;-) Nee ik ook ook niet die 2 daarzo aso hihih |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: dit is geen schelden, dit is de waarheid, voor schelden moet je op nl zijn, maar dat weet je wel !! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
En nog steeds geen filmpje????????????????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
pff het is ook al laat heb de kooi niet eens meer aan;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: die film die al 4 uur duurt ofzo is ook niet echt spannend om naar te kijken! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik heb het vanmiddag opgezocht maar het was totaal niet spannend, ze geeft gewoon aan dat Huub een enorme die-hard georganiseerde fanbase heeft en Jaap neemt het ter kennisgeving.
da's alles voor zover ik door de streams heb gescrolled... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
kan je beter kletsen met gezellige ilse kom je nog eens ergens uche hahahaha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Filmpje over het gesprek met Charlotte bedoelde ik. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha ja boudewijn ik maak er een potje van he,maar ja het ging zoveel over nl,dat ik er geen zin meer in had en dacht ik pomp er wat gezelligheid in;-|) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: maar lievert als ik er naar kijk vind je het dan wel leuk??jawel toch>>...;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
en ik weet het gaat dan niet meer over de kooi,maar ja ik vond dit wel even leuker hahaha...als je het vervelend vind boudewijn moet je het zeggen hoor ik ben wel en kletsebes,en ik hou wel van lol,maar ik snap ook wel dat het topic moet blijven hoor;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
OMG!! ik word echt verlegen hiero! Kan je hier prive berichtjes sturen? hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaah dragon nee jammer he,oei wou je prive dan??hmm schatje ach wat jammer nou grijnzzz.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha durf je niet meer? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Zit ff naar een mooi nummer te luisteren...ZOOOOO romatisch...Huub op de piano. Huub is de BESTE!!!!
MAAR EERST KOMT BRAIN!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 03:07 schreef Dragon het volgende:OMG!! ik word echt verlegen hiero! Kan je hier prive berichtjes sturen? hahaha pas maar op! zodra ik het geimplementeerd heb dan ga ik al jullie prive berichten lezen ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 03:16 schreef Dragon het volgende:Zit ff naar een mooi nummer te luisteren...ZOOOOO romatisch...Huub op de piano. Huub is de BESTE!!!! MAAR EERST KOMT BRAIN!!! jaja |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 03:18 schreef Boudewijn het volgende:[..] pas maar op! zodra ik het geimplementeerd heb dan ga ik al jullie prive berichten lezen ;) haha maar goed dat prive berichten dan niet mogelijk zijn;-)maar je mag best meedoen hoor trio berichten ook gezellig grijnzzzz... |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik luister naar het afscheidsnummer van huub, die hij momenteel aan het spelen is. Hij is best goed op piano. NAH...hij is in alles wel goed...schelden, bedreigen, verdraaien, manipuleren etc etc. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat is zonder meer waar;-) |
|
|
|