|
|
ilse
|
|
|
ohh boudewijn dat laatste was een grapje hoor ..ik moet gaan slapen nu trusten maar...trusten dragon;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahahaha had dit nog ens niet gezien...ohh erg jij,ik ben verre weg van die claire zeg..maar niet niet weg dat jou virtueel wel leuk vind hoor grijnzzz.... In het echt moet ik je misschien wel helemaal niet hahahahaha;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hahahaha, ik zou zeggen...slaap lekker...and dream on! hahahaha Nog 11 dagen ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
en dan ?ben je van me af wil je zeggen??;-( |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ga ik met boudewijn verder;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Zou ik wel jammer vinden ;-(( |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tja zo is het leven jongen;-)je kunt ook blijven en dan bb volgen;-)hoef je mij niet te missen grijnzzz... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar poepert ik ga nu echt slapen ik ben bijna weer nuchter en krijg het koud;-)dus trusten;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
bb??? wat is dat? soort van msn?? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha big brother begint weer..hahaha ja was dat maar waar he..msn kan ik hir niet plaatsen want dan komen er heel veel snap je dus helaas pindakaas...;-)sorry lig ff in een deuk nu.. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
big brother???? Tell me about it, wtf is dat? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
big brother is de verzachte versie van de goudenkooi die in hetzelfde huis wordt gehouden.....er komt een nieuw programma dus met hetzelfde huis andere mensen en een heel ander spel;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tot morgen nu echt,anders ben ik morgen echt brak;-)vond het weer gezellie...owja en bij bb kun je ook de streams gaan volgen...ajooooooooo;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Komen ze ook op tv? Want ik betaal me blauw voor de streams. hahaha.
Trustuh!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja big brother komt ook op tv;-)ken je het echt niet?ruud bart kelly enz. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 03:16 schreef Dragon het volgende:Zit ff naar een mooi nummer te luisteren...ZOOOOO romatisch...Huub op de piano. Huub is de BESTE!!!! MAAR EERST KOMT BRAIN!!! Yep ... nadat Huub geweest is :-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse