BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda straalt van liefde!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 17:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda straalt van liefde!

Charlotte vertrekt en Amanda en Brian staan haar uit te zwaaien. Als ze wegrijdt, staat het stelletje te knuffelen op het bordes. "Ik zei vanmiddag nog tegen Ricardo: ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in de liefde als met jou", vertelt Amanda haar vriendje. "Ik ben blij dat je iemand bent die mij altijd aan het lachen brengt, altijd trouw is en lief", reageert Brian. Dan komt er plotseling een vreemd geluid uit Amanda's mond. "Ik moest een boer laten, denk ik", lacht de jongedame. "Ik zit hier romantisch tegen jou te praten", moppert Brian met een onderdrukte glimlach. "Je straalt helemaal", zegt hij later als ze weer in een innige omhelzing staan. "Ik ben ook supergelukkig met jou", fluistert Amanda. Ach, wat schattig.

bron: tien.tv
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 17:43   quote  deeplink  
lekker stel oh wat zijn ze gelukkig wacht maar als uit de kooi komen dan is het daag amanda loopt brian met zijn geld weg dag [knip] je was een leuke plaats vervanger van nena ja daar mocht die in begin alleen tegen rijen hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Boudewijn --
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 17:45   quote  deeplink  
Goh apart dat mensen gedachten kunnnen lezen iedere keer maar weer het verbaasd me zo hoe goed ze dat kunnen knap hoor .
Ik wou dat ik dat kon dan wist ik het wel :-)
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 17:52   quote  deeplink  
ben je nou zo dom je kan het toch zien hoe hij haar behandelt maar jii bent blinde in wereld waaar nog sprookjes bestaan
adroit
 adroit - vrijdag 09 mei 2008 - 18:04   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Jhon ! Amanda heeft geen idee hoe hard Brian haar na DGK laat vallen als een baksteen.
Jaapfan
 Jaapfan - vrijdag 09 mei 2008 - 18:09   quote  deeplink  
Helemaal eens Jhon en mijn favo Jaap trapt in de verhaaltjes van die heks Charlotte.Para Brian ging gisteren met Amanda tekeer tegn Tommy omdat hij met Huub zou meespelen maar wat Charlotte dan ik vind het net een sneaky slang, precies zoals Brian
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 09 mei 2008 - 18:18   quote  deeplink  
wat een jalousie hier zeg.Ja begrijpt het hoor als je er achter bent gekomen dat de liefde en het huwelijk van je fan nap zijn. Zelfs Bart geeft het eindelijk toe,
Dus nu maar brian en amanda de grond in trappen. nou of hun liefde na de kooi zal stand houden weet niemand.Zo ja is het alleen maar fijn.Zo niet jammer dan dan zullen beiden met de jaren het geluk vinden.Wat het meest telt is dat hun liefde oprecht en eerlijk is.
Geen nep vertoningen die laten we aan huub en clair ove.
Kom op zijn er geen andere belangrijkere dingen.dan de bewoners af te z**ken.Maar ja de huub fans kunnen allemaal in de toekomst kijken,en kennen alle bewoners persoonlijk
Ja dat heb je als je geen ander leven hebt dan de hele dag streamen.dan ga je dingen zien die er helemaal niet zijn.Geen leven zit er vol mee. dus ga daar eens kijken.
stevi0
 stevi0 - vrijdag 09 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:43 schreef jhon het volgende:
lekker stel oh wat zijn ze gelukkig wacht maar als uit de kooi komen dan is het daag amanda loopt brian met zijn geld weg dag teef je was een leuke plaats vervanger van nena ja daar mocht die in begin alleen tegen rijen hahaha
Trek jij er nog ff lekker bij jezelf an, gefrustreerd jalours ventje.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Amanda....een van de winnaars,zoals ook Brian en Jaap....Weg met HUUB!!!
grissom
 grissom - vrijdag 09 mei 2008 - 18:32   quote  deeplink  
Heerlijk stel,van mij mogen ze winnen(negeerd negatieve post)haha
fracol
 fracol - vrijdag 09 mei 2008 - 18:45   quote  deeplink  
brain is top,die heeft geen nephuwelijk nodig.brain 1 amanda 2 jaap 3,met een flinke bonus .huub kpn.als hij nog welkom is??????? en claire kan de harem vergroten van een sjeik...????toch???
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:24 schreef Nikos het volgende:
Amanda....een van de winnaars,zoals ook Brian en Jaap....Weg met HUUB!!!
Helemaal mee eens Nikos
tino
 tino - zaterdag 10 mei 2008 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:43 schreef jhon het volgende:
lekker stel oh wat zijn ze gelukkig wacht maar als uit de kooi komen dan is het daag amanda loopt brian met zijn geld weg dag teef je was een leuke plaats vervanger van nena ja daar mocht die in begin alleen tegen rijen hahaha
jaloers dat het niet zo gaat bij kabouter plotseling met zijn lelijk eendje-kleef aan ?
tino
 tino - zaterdag 10 mei 2008 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:45 schreef fracol het volgende:
brain is top,die heeft geen nephuwelijk nodig.brain 1 amanda 2 jaap 3,met een flinke bonus .huub kpn.als hij nog welkom is??????? en claire kan de harem vergroten van een sjeik...????toch???
als hij nog welkom is bij de kpn (wat ik ten zeerste betwijfel) hoop ik dat ze hem naar de noordpool sturen om daar een winkeltje op te zetten, is hij veilig en zijn wij lekker van hem af, hij kan eventueel 15 mei direkt beginnen.
tijgertjee
 tijgertjee - zondag 11 mei 2008 - 14:58   quote  deeplink  
ik denk dat het niks word met brian en amanda, in de gouden kooi zijn ze verliefde stel maar buiten de gouden kooi weet ik niet, die brian kan soms zijn woede niet inhouden en die amanda kijk soms ook te diep in haar glasje, het word dan niet happy relatie tussen b en a , mischien zijn jullie ook met mij ook eens of niet
stacy1974
 stacy1974 - zondag 11 mei 2008 - 15:05   quote  deeplink  
Of ze wel of niet na de kooi bij alkaar blijven dat kan niemand voorstepplen.daarom trouwden ze ook niet in de kooi .
niet voor nep en niet voor de media.
Na de kooi sien ze wel. verstandige mensen toch.
Maar die anderen wilden alleen maar trouwen voor de media en bladen en voor de show.die zijn bijvoorbaat al gedoemd te mislukken.
maar bij amanda en brian spat de echte liefde er wel van af.
en iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden of kleine ruzie.s.
niemand is volmaakt.
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 11 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 15:05 schreef stacy1974 het volgende:
Of ze wel of niet na de kooi bij alkaar blijven dat kan niemand voorstepplen.daarom trouwden ze ook niet in de kooi .
niet voor nep en niet voor de media.
Na de kooi sien ze wel. verstandige mensen toch.
Maar die anderen wilden alleen maar trouwen voor de media en bladen en voor de show.die zijn bijvoorbaat al gedoemd te mislukken.
maar bij amanda en brian spat de echte liefde er wel van af.
en iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden of kleine ruzie.s.
niemand is volmaakt.
Misschien heb je een gedeelte gemist, want voor zover ik heb meegekregen tijdens het streamen al een hele tijd terug wilde Amanda namelijk wel trouwen maar Brian zag dat niet zitten.
En ik begrijp Brian wel, hij wil niet trouwen met een onderleggertje die hij hij nodig heeft en gebruikt voor dekking (zowel letterlijk als figuurlijk).
En dan nog even voor wat het huwelijk tussen Huub en Claire betreft. Ik denk namelijk dat dit heel gewoon een schijnhuwelijk is, puur en alleen voor het spel.
Best mogelijk dat Brian en Amanda de P er over in hebben dat zij dit niet hebben gedaan, puur en alleen dus voor het spel en niet voor het echie.
Maar ja, dat is mijn mening ... en dikke vette kans dat ik er volkomen naast zit.
Tsja ... en zo heeft iedere gek zijn gebrek, zelfs ik :-)
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 11 mei 2008 - 15:42   quote  deeplink  
Amanda Brain dit, Amanda Brain dat...allemaal lulkoeken. Zijn jullie helderziende ofzo, toekomst voorspellers. Echt jalousie bah bah. En wie had er over, dat wanneer hun de buiten kooi zijn, dat brain amanda zou laten vallen als baksteen. NOU ik zou eerder denkan aan Huub. Die gast pakt buiten dgk, als hij de kans heeft om met iemand te zoenen of sexen, dan doet hij dat zeker!! Gluipert eerste klas, vies ventje!
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 11 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
Ik vind het een lief stelletje, met meer potentie van dat andere koppel. Ik geef Jaap en Cora nog meer kans dan dat andere koppeltje...........
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 15:42 schreef Dragon het volgende:
Amanda Brain dit, Amanda Brain dat...allemaal lulkoeken. Zijn jullie helderziende ofzo, toekomst voorspellers. Echt jalousie bah bah. En wie had er over, dat wanneer hun de buiten kooi zijn, dat brain amanda zou laten vallen als baksteen. NOU ik zou eerder denkan aan Huub. Die gast pakt buiten dgk, als hij de kans heeft om met iemand te zoenen of sexen, dan doet hij dat zeker!! Gluipert eerste klas, vies ventje!
hou er rekening mee,het is ook lente nu,en mensen worden automatisch dan ook geiler;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door ilse --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 11 mei 2008 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 23:00 schreef ilse het volgende:

[..]

hou er rekening mee,het is ook lente nu,en mensen worden automatisch dan ook geiler;-)
Ilse toch hahahaha
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 23:06   quote  deeplink  
ja haha sorry...maar is toch zo?of uhmm zeg ik iets doms,heb jij dat niet dan|???

Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 11 mei 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 23:06 schreef ilse het volgende:
ja haha sorry...maar is toch zo?of uhmm zeg ik iets doms,heb jij dat niet dan|???
tja nu vraag je er om ...ze zeggen ook wel is tis pikstaande weer...maar ik zeg dat niet hoor hahahah
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 23:14   quote  deeplink  
hahahaha niet??ik zie het je toch typen grijnzzzz;-)en met jou rechtopstaande pik,weet ik nu dat je man bent?;-)

ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:18   quote  deeplink  
heb trouwens dragon gemist vandaag...
moet zeggen dat amanda wel een mooi kleurtje hebt gekregen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda straalt van liefde!

0.0062000