BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Writersblock?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Writersblock?

Brian is even in de slaapkamer gaan zitten en Amanda besluit zich te buigen over de tekst van haar single. Ze heeft het nummer aanstaan en luistert aandachtig, terwijl ze met de pen in de aanslag zit. Helpen doet het allemaal niet, want ze krijgt geen letter op papier. Gelukkig komt even later de post binnen, dus dan heeft ze even iets anders aan haar hoofd!

bron: tien.tv
stevi0
 stevi0 - vrijdag 09 mei 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Wat opvalt bij de fan-mail:
-Brian en Amanda: fans zijn positief over hen en supportief.
-Huub en Claire: fans beklagen zich over tegenspelers.
Typisch.
trapper
 trapper - vrijdag 09 mei 2008 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:24 schreef stevi0 het volgende:
Wat opvalt bij de fan-mail:
-Brian en Amanda: fans zijn positief over hen en supportief.
-Huub en Claire: fans beklagen zich over tegenspelers.
Typisch.
zegt genoeg he
Wat mij opviel aan de post was de brief van meisje x, ik zat zelf mee te huilen. Kan me zo goed voorstellen hoe ze zich voelt, alleen ik heb het niet met een dwarsleasie maar met kanker helaas.
stevi0
 stevi0 - vrijdag 09 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
Was idd erg emotioneel alhoewel je je dat soort uitspraken niet altijd aan moet rekenen natuurlijk. Het blijft meer over Huub zeggen.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 18:48   quote  deeplink  
een writersblock,en een streamlock???
Waarom toch...weer ff script doornemen!!!!
trapper
 trapper - vrijdag 09 mei 2008 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:36 schreef stevi0 het volgende:
Was idd erg emotioneel alhoewel je je dat soort uitspraken niet altijd aan moet rekenen natuurlijk. Het blijft meer over Huub zeggen.
de eerste paar keer kon ik het nog wel maar na het bijna dagelijks te horen van zo´n snotneus die niet weet wat mensen met kanker (en andere ziektes natuurlijk) moeten door maken lukt het niet meer.
Ik heb een gevecht van jaren gehad, en ben er gelukkig boven op gekomen, maar mijn leven is drastisch veranderd en ben aan huis gekluisterd. Een middag weg met mijn zoontje wordt bestraft met 2 dagen plat op bed. Als er dan iemand zo´n rot opmerking maakt dan wil je hem het liefste door het beeldscherm heen trekken en laat hem maar eens 1 week mijn leven lijden dan zegt hij het nooit meer.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
en dan nu is die weggooier van een Dimitri,de gast die alle Grieken en zichzelf verloochent er weer,wat een schande is dat!!!
Blijf trouw aan je afkomst,met zijn te hollandse accent....weg met die Malakka!!!
djen
 djen - vrijdag 09 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 18:27 schreef trapper het volgende:

[..]

zegt genoeg he
Wat mij opviel aan de post was de brief van meisje x, ik zat zelf mee te huilen. Kan me zo goed voorstellen hoe ze zich voelt, alleen ik heb het niet met een dwarsleasie maar met kanker helaas.
juist ik erg genoeg ook! en daarom snap ik niet dat ze achter dat vies vuil ventje staan .heb er nooit iets over gezegd en wil het er ook niet over hebben ,maar die gast heeft zoveel boosheid bij me op geroepen !!
zelfde wat hij gisteren zei over amanda dat ze een troost meisje moest worden in het jappen kamp over de gaskamer en dan nog niet te hebben over dwarsleasies,hoop dat hij zelf ooit zo met zijn neus erop geduwd word dat hij t nooit meer zegt ookal geloof ik niet dat ,het ooit gaat gebeuren hij is hoe hij is en dat laat hij al anderhalf jaar zien ,daar valt niks aan te veranderen ,
van hem zou ik nooit een excuus willen never geloof me hij krijgt een klap midden in zijn smoel met zijn claire erbij die achter dit goor ventje staat
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 19:35   quote  deeplink  
Weer een streamlock??

En dan zeker heel de avond film kijken en bankhangen,en iedereen maar laten wachten,en denken dat er nog wat gaat gebeuren....denk dat Huub op zijn ballen krijgt achter voor zijn uitspraken jegens Brian!!!
djen
 djen - vrijdag 09 mei 2008 - 19:47   quote  deeplink  
helemaal top die beelden op tv van huub zo nog meer verlaaging erin
kregen we even de echte huub te zien hoe hij met vrouwen omgaat en dan vooral wat hij lieke aan heeft gedaan ..
nou paps mams van clairnix wees trots op je schoonzoon
devil
 devil - vrijdag 09 mei 2008 - 20:21   quote  deeplink  
nou sorry,met ernstige ziektes gooien zoals huub doet
is de beschaving ver te zoeken en is nooit of nimmer goed te praten
heeft niets met kwetsbaarheid te maken en ja vieze homo noemen of iemand
de k....r wensen of een dwarslaesie gunnen vind ik echt geen vergelijk met eerder
genoemde,en dan hebben we het niet eens over dat huub nog wel eens een 1 of ander
persoon wil vergassen,ja als je zulke uitspraken goedkeurt ben je net zo diep gezonken
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 09 mei 2008 - 20:24   quote  deeplink  
huub doet alles wat slecht is in op dracht vd regie is geen slecht jong ben je mal hij scheld vrouwen uit voor de slechtste dingen schoon moeder en al.
hij scheld met ziekten hij schoffeert mensen maar is een schatje ik kots erop
alles voor huub en brian is slecht .
wakker worden dan he ze spelen een spel voor veel geld ze zijn buiten gewone mensen en brian is een warm familie mens met normen en waarden .
en huub ach bekent verhaal
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 09 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
dit is een forum voor mensen met gevoel.en als iemand zich aangevallen voelt over de dingen die die kikker mensen toewenst.is het normaal dat mensen zich daarover uiten. maar ja pauline bij nl openen jullie gewoon een zieknhoekje heb je daar ook je commentaar neergezet dat je het belachelijk vind omdat geen leven een site over de gouden kooi is .
dacht het niet he.dat durf je daar niet.bang voor een bang van slaaitje?
zou daar dan eens de mensen eraan herrineren als ik jouw as dat het een forum is voor iedereen ongeacht van wie je fanbent.
Maar ben er wel achter dat daar juist de mensen zonder gevoel zitten.die wensen zelfs fasns de dood. toe.Wordt gewoon tegen je gezegt val dood.Dat mag daar. dus ga lekker die site in orde maken en kom dan hier terug als je normaal kan posten zonder mensen af te z**ken.
pauline
 pauline - vrijdag 09 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
wie heeft het over goedkeuren, ik niet, maar als je hier op het forum gaat verkondigen dat jezelf aan die ziekte lijdt, en dan maar gaan roepen dat het dagelijks is en meer van dat soort onzin, dan moet diegene niet naar dit soort programma's kijken.. daar is diegene dan veel te gevoelig voor. Als iedereen die een bepaalde ziekte met zich meedraagt en alle keren als hij/zij iets daarvan hoort in de media wat misschien beledigend kan zijn, dan heb je idd een rotleven
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 20:31   quote  deeplink  
Pauline jij bepaald niet wat hier wel en niet geschreven mag worden, dan moet je maar een eigen forum gaan maken dan zijn het jou regels, nu niet dus bemoei je er niet mee wat een ander schrijft.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 09 mei 2008 - 20:39   quote  deeplink  
dit staat op palma haar hyves...

hey palma de andere broer van ricardo.
ik vind het naar wat er gebeurt is vandaag voor jou ricardo en me broertje. ik begrijp dat je doorslaat als er achter je rug om gelult word. maar om nou meteen te zeggen dat ie uit de sloot getrokken is is gewoon even te ver. want het komt bij ons over dat je zegt dat me moeder dus vuil is. want een sloot is vuil.
maargoed lieve palma ik kan het begrijpen en ik wil me excusses aan bieden ook namens me broertje het zijn gevoon gevoelens die opspelen hij is gestresst.
lieve lieve palma ik wens je in ieder geval een heel fijn weekend. ik blijf je fan kusjes roy
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 20:42   quote  deeplink  
Boudewijn doe jij dit forum in je uppie?
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 20:57   quote  deeplink  
hahaha moha ,ik uhmm mag het hopen ja,heb geen vertrouwen meer in oe;-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 20:57 schreef ilse het volgende:
hahaha moha ,ik uhmm mag het hopen ja,heb geen vertrouwen meer in oe;-)
in oe???
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
ja in oe ja;-)jou dus.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 21:00 schreef ilse het volgende:
ja in oe ja;-)jou dus.
nou dat valt me nu tegen van je hahaha nee ik vraag het om dat ik de ene keer bij een topic Starter Boudewijn zie staan en een andere keer Starter Headliner dus wie is Headliner???
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 21:07   quote  deeplink  
is ook goed als jij het maar niet kan;-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 21:07 schreef ilse het volgende:
is ook goed als jij het maar niet kan;-)
ik kan het wel heb voorheen zelf een forum gehad maar dat was om kanker te bestrijden.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Headliner ben jij dezelfde als Boudewijn???
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 21:13   quote  deeplink  
oke interesant,dus voor een goed doel eigenlijk;-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 21:13 schreef ilse het volgende:
oke interesant,dus voor een goed doel eigenlijk;-)
yep en ik hoop en denk dat ik mijn steentje bijgedragen heb daardoor en daarom doet het zo pijn als ik huub zo hoor met kk dit en kk dat ik word niet goed van dat joch
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 21:24   quote  deeplink  
nee dat kan ik me wel voorstellen..maar natuurlijk heb je met zoiets je steentje wel bijgedragen,want alle klein beetjes helpen...En weet je ja huub is er 1van,maar duizenden hagenezen gebruiken het dagelijks,je kunt er zo weinig mee,mijn scheldwoorden zijn ja heel anders,soms zeg ik kut,of lul,maar ook wel heremetiet,of damn,of wijnkop,ja klinkt ook wel heel onbenullig,maar echt met ziektes schelden doe ik niet,vind het ook gelijk zo aso klinken.dus ik begrijp wel wat je bedoel hoor.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 21:30   quote  deeplink  
ok maar laten we maar stoppen anders gaan we wéér een topic vollullen hahahaha
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 21:34   quote  deeplink  
hahaha ja dat is goed;-)
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
ik wou nog zeggen hoe zit het met die straf die brian moet krijgen je slaat tommie in zijn buik en je hoort er niks meer over huub heeft voor minder een boete gehad eigelijk is het brian exit
matss3
 matss3 - vrijdag 09 mei 2008 - 21:45   quote  deeplink  
hoi Pauline,
Leuk tehoren dat je een POT bent, en nog getrouwd ook.
Nou ik ben lesbisch ( nettere benaming )ook getrouwd.
Hoop alleen voor jou dat je geen kinderen hebt, en als dat zo is
zullen het wel van die agressieve Huubjes zijn zonder respect voor de mensheid.
Want zo telezen heb jij dat ook niet ( respect ), jammer dat je als lesbische geboren bent.
Dan had Huubje je ook een keer kunnen nemen, en had je toch een klein etterig Huubje gehad.

Sorrie fans van Brain - Amanda & Jaap voor mijn taal gebruik.
Maar wat doet zo'n PODT ja met DT hier heeft ze een Ban van NOW NEVER LIVE gehad soms....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 21:54   quote  deeplink  
ik vind dat er op het moment weinig aan is hoor in de villa gaaaaaaap boring
matss3
 matss3 - vrijdag 09 mei 2008 - 22:08   quote  deeplink  
hihi,
ben ge het manneke van het potteke.
jaja echte Huub fans kunnen niet tegen krietiek.
Als je aangeeft dat je PODT ben krijg je antwoord Basta.
En hier sluit ik het gesprek af want ik hier voor de fans van Brain Amanda & Jaap
de enige sociale mensen in de kooi.
Waar het nederlandse volk niet voor afschrikt.
Kijk naar ziekte beeld wat oa Taal gebruik van Huub.
En altijd maar de aanval over Brain zijn nederlands.
Ja Brain heeft het wel eens moeilijk met z'n nederlands.
En ja nederlands is een moeilijke taal er zijn niet voor niks zoveel analfabeten
in nederland.
Dus ook wij nederlanders moeten veel leren wat betreft onze taal.
Als Wij in het buitenland op vakantie gaan wordt dat toch ook niet van ons gevraagd
om hun taal goed uit tespreken.
Maar ja Huub fans zijn ooo zoooo goed geschoold DUH
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 22:11   quote  deeplink  
hahaha ik zit mezelf te quoten ik lul gwn tegen mezelf hahahaha
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 22:14   quote  deeplink  
ach je bent niet helemaal tof maar kan jii niks aan doen brian is het ook hahahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:21 schreef jhon het volgende:
ja lul je eigen er maar weer uit oh ik van jou nog steeds niet gehoord over die boete die brian moet krijgen of sluit jy je ogen net als de rest op deze site
lul niet slap over boete huub had allang exit moeten hebben ga jij nou eerst je naam leren schrijven en kom dan terug
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Nu weet ik het zeker....bij NOLIFE hebben ze andere streams want hun zien dingen die er niet zijn!!!
De titel van dit stukje is: Brian stapt op Huub's voet!!!
Wie heeft dit dan gezien??
Hier het stukje:

Ricardo zat even alleen buiten en hoorde een aantal geluiden van bepaalde vogels en hij keek naar de halve maan en toen kreeg hij een plan om een ‘Spooky’ feest te organiseren. Hij deelt dit plan met Dimitri, die behoorlijk wat weg zit te drinken. Ricardo zegt dat hij nu wel moet blijven slapen, met zoveel alcohol achter zijn kiezen. Ricardo zegt aan zijn water te voelen dat er vanavond iets staat te gebeuren. Dimitri besluit dan verhaal te gaan halen bij Brian, want hij wil weten hoe het zo ver heeft kunnen komen, dat hij Tommy in zijn buik geslagen heeft. Brian zegt dat hij gewoon is geflipt en zwaar fout zat, maar hij heeft zijn excuses aangeboden. Dimitri vindt het spijtig om te horen, dat dit gebeurd is, ook omdat hij Tommy in de Villa heeft geïntroduceerd. Dimitri zegt dat hij de reactie van Brian nu wel volwassen vindt, maar dan wil hij van Brian weten waarom hij niet tegen Huub gezegd heeft op welke datum het sparren plaats zou vinden en noemt dit laf. Brian zweert dat hij van de Regie niet mocht zeggen wanneer de datum was, want het moest een verrassing zijn. Huub blijft Brian een laffe hond noemen, maar Amanda noemt Huub laf, omdat hij nu niet meer wil sparren. Huub zegt dat het niet iets met willen te maken heeft, maar met dat het nu niet meer mag op doktersadvies. De discussie laait op en Huub en Brian komen tegenover elkaar te staan, waar Brian zijn kans schoon ziet om op Huubs zere voet te staan. Claire roept nog: “Heej Brian!”… en een streamlock is het gevolg!

Bron:NoLIFE....oh ja,dit wordt een EXIT voor HUUB!!!
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 22:36   quote  deeplink  
Bron:NoLIFE....oh ja,dit wordt een EXIT voor HUUB!!!je zou toch eerder zeggen exit brain
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:44 schreef trapper het volgende:

[..]

oke dit soort antwoorden zit ik dus niet te wachten, je kan duidelijk zien dat je nog niets heb mee gemaakt. Ik geef mijn mening waarom ik boos wordt om dat soort opmerkingen, ik hoop voor je dat je nooit zult mee maken wat ik moet doorstaan.
En voor jou telt het zelfde, je zou eens een week in mijn schoenen (en in meerdere van mensen die zo ziek zijn) moeten lopen, dan praat je nooit meer zo, zielig figuur!
ik ben het helemaal met je eens
stevi0
 stevi0 - zaterdag 10 mei 2008 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 19:57 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

pauline!!!!!!!!!!!!!! en ja ik durf dat,, valt niets aan te durven..beledig niemand, val niemand aan, maar dit soort comments gaan veel tever, dit is een forum over de gouden kooi, en niet een forum voor ziektes
Vertel dat eens aan Huub. Die neemt de woorden keer op keer in de mond.
stevi0
 stevi0 - zaterdag 10 mei 2008 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 21:52 schreef jhon het volgende:
wel ja waar gaat het hier over of je een lesbo bent of niet gewoon slap gelul hou je bij het spel bij die klote rat en zijn hoer
Inderdaad, Brian moet je zo noemen (als zwaktebod).
Aan Huub zie je het zo wel.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 21:13 schreef moha het volgende:
Headliner ben jij dezelfde als Boudewijn???
'Headliner' is de geautomatiseerde nieuwsbot die overal nieuws vandaan haalt en administratieve dingen doet.

Dus mijn scripts, maar niet ikzelf ;)
tino
 tino - zaterdag 10 mei 2008 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 20:17 schreef pauline@nowlive het volgende:
maar meer liefde, en wat dan nog als hij dit roept, ik hoor het liever ook niet,,maar als mensen thuis dit zich aan gaan trekken, dan moet je maar naar lingo kijken
pauline als jij op dit forum bepaalde dingen aantrekt, ga dan naar Sesamstraat of de teletubbies kijken, zijn wij verlost van je huubgetinte commentaren.
Dit heeft niets met die ziekte te maken, dit heeft alles te maken hoe die lieveling van je omgaat met gevoelens van andere mensen en zoals hij dat bijna dagelijks uitschreeuwt is een beproefing voor al die mensen die dit hebben meegemaakt of nog meemaken.
tino
 tino - zaterdag 10 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 20:10 schreef pauline@nowlive het volgende:
mensen moeten zich hier gewoon niet kwetsbaar opstellen, het zou toch niet best zijn dat als ik in mijn persoonlijke leven een scheldwoord gebruik( wat iedereen wel doet) moet denken dat ik daar buitenstaanders mee beledig! als iemand in de kooi roept vieze homo,, moet ik mij dan aangesproken voelen??? kom nu toch ,, stel je niet zo aan, relativeer even tussen het echte leven en een tv programma. Als je dat onderscheid niet kan maken, en je aangevallen voelt door wat (acteurs) zeggen dan is het einde zoek.
wat doe je dan nog hier !! volgens mij kik je er op om anderen uit te dagen, huubie-like
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 11:09   quote  deeplink  
Trapper???? Laat je niet uit het veld slaan he!!! Pauline, ik vind je behoorlijk persoonlijk in je aanval naar Trapper. Wat hij hier over zichzel wilt vertellen ligt aan trapper en niet aan jou. Doorverwijzen naar een ander forum...........wij verwijzen je hier zo dikwijls terug naar nowlive. Ga je nu je eigen raad opvolgen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Caroline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

'Headliner' is de geautomatiseerde nieuwsbot die overal nieuws vandaan haalt en administratieve dingen doet.

Dus mijn scripts, maar niet ikzelf ;)
aha dat wist ik niet ik heb die bot wel in mijn msn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Writersblock?

0.0070178