|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Collect call van Kenneth!
Brian krijgt een collect call van zijn oudere broer, Kenneth. "Dertien dagen nog, dan gaan we lekker samen barbecueën", zegt Brian tegen zijn broer die meteen vertelt dat hij goed van het mooie weer aan het genieten is. "Gefeliciteerd nog met je populariteitspoll", vervolgt Kenneth. "Ja, jij bedankt. Je hebt je helemaal blauw ge-sms't zeker?", vraagt de Antilliaan. "Ja, ik had een rekening van vijfhonderd euro", grapt Kenneth. "Jullie doen het nu goed, brother", bemoedigd Kenneth zijn jongere gezinslid. "Ik ben een strijder. Ik moet tot het eind strijden, dit komt je nooit aanwaaien", stelt Brian hem gerust. "Begin er nu goed over na te denken hoe je dagen eruit gaan zien als je er uit komt", adviseert Kenneth nog en dan is het alweer tijd om op te hangen. "Hij is heel blij dat ik naar huis kom. Hij mist zijn kleine broertje en ik mis mijn grote broer. Er zal zoveel emotie vanaf spatten als we weer herenigd worden", vertelt Brian aan Amanda als hij heeft opgehangen. Kenneth is uitgenodigd, dus hij komt binnenkort weer gezellig even langs in de Villa.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Kenneth, top dat je even zei dat hij niet meer uit moet spreken naar welke school of instelling hij gaat om iets te doen voor kinderen. Want er zijn een stel maloten op internet die al veschillende keren dan naar die scholen of instanties belde. Om vuile leugens en onzin te vertellen. Hoe ver moet het toch gaan in een spelletje, kansloze mensen zijn het meer niet, maar wel heel gevaarlijk vind ik. Er zal maar 1 gek tussen zitten |
|
|
|
|
|