|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda gaat de hitlijsten bestormen!
Amanda zit al de hele avond naar de instrumentale versie van haar aankomende single te luisteren. Met haar pen in de aanslag schrijft ze af en toe weer een stukje songtekst op. We hebben de primeur van Amanda's zelfgeschreven refrein: "Dit alles wat je wou, wil altijd bij je zijn. Bij jou voel ik me vrouw. Ik vind dit gevoel zo fijn. Je handen door mijn haar. Je pakt me stevig vast. Bij jou is geen gevaar. Wij zijn heel gepast", zingt de jonge Amsterdamse voor haar vriendje. "Wat was die laatste zin?", vraagt Brian. Als ze het herhaalt, schudt hij zijn hoofd. "Nee, dat kan niet, hè?", valt ook Amanda op. "Wat rijmt er op vast?", vraagt ze. "Lust, in het Engels", oppert Brian. "Ik vind het eerste zinnetje niet goed", merkt de Antilliaan ook op. "Ja, als je er diep over nadenkt is het niet goed", lacht Amanda. Ach, er zijn zoveel nummer 1-hits geweest waarbij het niet verstandig was diep over de tekst na te denken. Ga zo door, Amanda.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
dec
|
|
|
Ga zo door zet jezelf maar voor lul. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
die single ligt binnen 1 maand in de 1€ bak in de winkels. |
|
|
|
|
tijgertjee
|
|
|
die amanda kan niet eens zingen met haar af en toe piep en zware stem van haar ze kan beter haar oude werk oppaken als paaldansen wat ze eerst deed voor dat ze in gouden kooi kwam |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
laten we er maar van uitgaan inderdaad dat amanda niet zo goed kan zingen,maar in de studio kunnen ze er heel wat van maken. Kijk naar huub maar zelf na de studio opname klonk zijn lied nog niet. Maar er is een verschil amanda kan er wel goed bij dansen. en die kikker springt en kwaakt alleen maar. dus leuker om naar te kijken dan die kikker |
|
|
|
|
dec
|
|
|
stacey1974 heb het hos hahahahahahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nou Amanda, je mag wat mij betreft nog wel iets sleutelen aan de tekst. Maar tof, ik zie dat ze er veel plezier in heeft. |
|
|
|