|
|
Merty@headliner
|
|
|
Amanda brain claire en Huub |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey merty wat gebeurde er ....zit naar streamlock te kijken |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey merty wat gebeurde er ....zit naar streamlock te kijken |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja die butler ging in opdracht van Kabouter verhaal halen over het sparren en toen kon kikkertje er niet tegen dus stond hij gelijk op en daar stond brain gelijk tegen over en toen gelijk streamlock maar ik weet wel dat amanda en clair ook recht tegen over elkaar stonden dus ik weet verder ook niet |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ja, filmpje komt eraan!
Huub knijpt Brians keel dicht en geeft een kopstoot...
EXIT HUUB! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub is trouwens als enige WEER afgevoerd... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:33 schreef Boudewijn het volgende:ja, filmpje komt eraan! Huub knijpt Brians keel dicht en geeft een kopstoot... EXIT HUUB! Dat zou fijn zijn eruit met die sukkel |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: HOe zou dat weer komen he tte triest voor woorden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Was gillen hoeveel man er naar de villa kwamen rennen. Zo veel mensen om een kabouter in bedwang te houden? Het moet niet gekker worden! |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ik denk dat ze Jaap de opdracht moeten geven, als Huub weer doorslaat til hem op zet hem buiten neer en wij doen de rest. Dan hoeven ze ook niet zo hard te rennem, hij weegt niet meer als een puppie, dus die staat zo buiten met bengelde voetjes. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub gooide ook een stoel, had ik ergens begrepen....klopt dat??? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Dat heb ik ook gehoord, maar dat is volgens mij niet uitgesproken in de kooi. Maar Jaap zei wel dat er weer een stoel stuk was. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik hoorde het uit de mond van Huub, als ik het niet verkeerd had verstaan, toen ze buiten waren. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
en nu krijgt die barby geen exit of een boete?
vindt het maar raar dat zij manie een klap geeft ,manie leen je kleding niet meer aan dat black widdow |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
is het waar dat huub iets zei over een breinaald en wanneer was dat? |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ja dat is waar waneer weet ik niet precies |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
was dat dat hij zijn kind zou weghalen dmv een breinaald als claire zwanger zou zijn |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ja als clier zwanger zou zijn zou hij het met de breinaald weg halen,ik weet niet of het toen gezegt was toen ze terug zijn gekomen van de chat |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
goh wat een gezegend kind he die claire ..met zo een man uit duizenden ....als mijn man zo een opmerking zou maken zoude er wel een aantal lichtjes gaan branden in mijn hoofd |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ik zal ff kijken of ik het kan vinden,ik weet niet of de link geplaats mag wordn ? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ma ja in dat opzicht bij mij zouden de alarmbellen al afgaan als je de dag van het huwelijk mijn moeder zou uitschelden en mij tegen de kast zou gooien ...dus niet verwonderlijk dat dit niet echt reden voor paniek is voor claire .....denk dat ze pas echt iets doet .....als hij 2 meter voor haar neus een ander pakt ....hoewelll.....krijg een vlaag van deja vu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:01 schreef suikertje het volgende:ik zal ff kijken of ik het kan vinden,ik weet niet of de link geplaats mag wordn ? zou top zijn als je een clipje ervan hebt |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
al moet ze van huub de ho spelen dan zegt ze ja huub kei leuk lol dat mens heeft geen brains |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
sorry tg3 ik kan het niet terug vinden op clipser,mss heeft iemand anders hem |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
was te verwachten suikertje ...de meeste schadelijke huub filmpjes worden niet geplaatst ... want de uploaders daar zijn duidelijk nl-ers...maar bedankt voor het zoeken |
|
|
|