|
|
Boudewijn
|
|
|
HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB
Huub en Brian hebben weer eens ruzie en Brian gaat staan om Huub uit te lokken en Huub valt Brian daarop weer eens zeer agressief aan door hem bij de keel te grijpen en een kopstoot te geven!
EXIT HUUB!!
met alle camera standpunten en slowmotions:
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Nu weet ik het zeker....bij NOLIFE hebben ze andere streams want hun zien dingen die er niet zijn!!! De titel van dit stukje is: Brian stapt op Huub's voet!!! Wie heeft dit dan gezien?? Hier het stukje:
Ricardo zat even alleen buiten en hoorde een aantal geluiden van bepaalde vogels en hij keek naar de halve maan en toen kreeg hij een plan om een ‘Spooky’ feest te organiseren. Hij deelt dit plan met Dimitri, die behoorlijk wat weg zit te drinken. Ricardo zegt dat hij nu wel moet blijven slapen, met zoveel alcohol achter zijn kiezen. Ricardo zegt aan zijn water te voelen dat er vanavond iets staat te gebeuren. Dimitri besluit dan verhaal te gaan halen bij Brian, want hij wil weten hoe het zo ver heeft kunnen komen, dat hij Tommy in zijn buik geslagen heeft. Brian zegt dat hij gewoon is geflipt en zwaar fout zat, maar hij heeft zijn excuses aangeboden. Dimitri vindt het spijtig om te horen, dat dit gebeurd is, ook omdat hij Tommy in de Villa heeft geïntroduceerd. Dimitri zegt dat hij de reactie van Brian nu wel volwassen vindt, maar dan wil hij van Brian weten waarom hij niet tegen Huub gezegd heeft op welke datum het sparren plaats zou vinden en noemt dit laf. Brian zweert dat hij van de Regie niet mocht zeggen wanneer de datum was, want het moest een verrassing zijn. Huub blijft Brian een laffe hond noemen, maar Amanda noemt Huub laf, omdat hij nu niet meer wil sparren. Huub zegt dat het niet iets met willen te maken heeft, maar met dat het nu niet meer mag op doktersadvies. De discussie laait op en Huub en Brian komen tegenover elkaar te staan, waar Brian zijn kans schoon ziet om op Huubs zere voet te staan. Claire roept nog: “Heej Brian!”… en een streamlock is het gevolg!
Bron:NoLIFE....oh ja,dit wordt een EXIT voor HUUB!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Thanks Boudewijn helemaal top.
NOg een vraag kun je ook filmpje van Jaap die net aan dimitri vraag wil je me sokken pakken in kantoor naast de computer ik ga stuk helemaal te gek |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Boudewijn is net Speedy Gonzales,the fastest MOD on the internet!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja maar moet je opletten Nikkos dat gaat Kabouter zo wel op de streams roepen zodat ze hem weer zielig vinden en ze daar meer haat voor Brian krijgen |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik kan niks zien! Filmpje doet het niet. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:43 schreef Merty het volgende:Ja maar moet je opletten Nikkos dat gaat Kabouter zo wel op de streams roepen zodat ze hem weer zielig vinden en ze daar meer haat voor Brian krijgen Als hij niet naar huis moet vanavond,of de 15e (script)... |
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: ZXO maar er moet wel een boete komen nu |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: hij deed alleen niets anders dan opstaan en Huub tegenhouden. |
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
jullie hebben straont in jullie ogen volgens mij,DE RAT BEGON MET STAMPEN OP HUUB Z,N VOET |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nu wel...en ik snap niet dat Huub zo veel last heeft van zijn voet...hij kan er alles mee! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:47 schreef fredfik het volgende:jullie hebben straont in jullie ogen volgens mij,DE RAT BEGON MET STAMPEN OP HUUB Z,N VOET alle streams staan in het filmpje in slowmotion dus als jij nou eens aangeeft op welke tijd in het filmpje dat is dan gaan wij allemaal kijken! |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
brain stond alleen op nadat huub op de tafel sloeg en toen was het huub die verder ging en clair sloeg amanda |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
ja op het fimpje is niks te zie dus brian mag iemand in zijn maag slaan en gaat vrij uit |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:49 schreef Boudewijn het volgende:[..] alle streams staan in het filmpje in slowmotion dus als jij nou eens aangeeft op welke tijd in het filmpje dat is dan gaan wij allemaal kijken! Maak je niet druk Boudewijn,hun hebben goeie streams denk ik,en wij de goedkope??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:50 schreef jhon het volgende:ja op het fimpje is niks te zie dus brian mag iemand in zijn maag slaan en gaat vrij uit waar dan? graag een tijd zodat we met z'n allen het bewijs kunnen zien! |
|
|
|
|
Zoltan
|
|
|
Ik zie Brain wel degelijk een trapbeweging maken richting Huub hoor!Eerlijk is eerlijk als Huub eruit moet Brain dan ook. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:47 schreef fredfik het volgende:jullie hebben straont in jullie ogen volgens mij,DE RAT BEGON MET STAMPEN OP HUUB Z,N VOET Volgens mij heb jij kikkerbilletjes in je ogen. Kon jij het zien dat brain op zijn voet stond?? Schei toch uit man. Werd aan zijn shirt getrokken en hij viel als een dooie mus op de grond, komediant. En dan kopstoot en bij de keel grijpen...oohww EXIT HUUB!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik zie Huub in een bloemetjesshirt...heeft jhon de streams waar Huub zijn roze overhemd nog aanheeft??:P |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
huub begon slaan op tafel en staat gelijk op simpel |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
wat kopstoot er is er maar een die tegen de grond gaat dat is huub exit brian voor de twee de keer |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Sjonguh jonguh, Huub fans maken van een mugge verhaal een olifanten verhaal van. KOM MET BEWIJZEN!! LAAT BEELDEN ZIEN!! Jullie zijn net als huub, die de boel alleen aan het verdraaien zijn!! |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
claire heeft een probleem hahaha |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ik ben tegen Brian en Huub, maar op deze site zitten Brian fans die zo bang zijn dat Brian weggestuurd wordt dat ze het hele verhaal omdraaien, Brian ging duidelijk op de voet van Huub staan die daardoor viel en terwijl hij opstond duwde hij Brian van zich af. Het naar de keel grijpen is totaal niet te zien bovendien is Huub zo klein dat hij daar niet eens bij kan. Dit zeg een onafhankelijke Jaapfan. |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
alle huub fans zijn hetzelfde zien geen fouten bij huub |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
huub geeft een kopstoot tegen Brian's kin ik zien niet of Brian of huub's voet staat mja er zal toch wel weer geen exit zijn voor kabouter keer op keer komt hij er mee weg |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee jhon, luister naar wat Huub zegt....het gaat om je eigen consequenties...
En Claire, dom wicht, wil horen van Huub wat de consequentie is en Huub zegt net dat het niet mag... |
|
|
|
|
djen
|
|
|
exit huub duidelijk ..brain houd zelfs huub nog tegen aan zijn schouders zodat huub niet valt ..duidelijk keel nijpen en kopstoot en clair ook exit door slaan amanda
dit word nu mailen boudewijn stuur jij je filmpje even naar rtl |
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
EXIT BRIAN....EXIT BRIAN....NIKS GEEN KEEL DICHTKNIJPEN.....DIT IS ECHT EINDE KOOI VOOR BRIAN |
|
|
|
|
Zoltan
|
|
|
Jullie hebben echt zand in de ogen niet normaal!Op de laatste slowmo beelden zie ik Brain een trapbeweging maken en Huub valt naar beneden,en Brain houd hem vallend vast.Zo doe je ook als je een knieetje geeft. Brain houd zich wel heel rustig vinden jullie ook niet?Hij weet dat ie fout zit hahahahha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Jaapfan...Brian hield Huub van zich af, deed verder niets en Huub gaat ineens naar de grond...heeft vervolgens geen last van zijn voet, want vliegt Brian aan en ik zie wel die hand op die keel...vervolgens zie ik ook Claire en Amanda tegenover elkaar staan.. en dit zegt iemand die van niemand fan is en dus totaal onafhankelijk is |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
claire verdient een boete |
|
|
|
|
bdoggy
|
|
|
Zo dan kon meneertje huubje weer niet inhouden hoop dat zijn pootje gebroken is nu en gun normaal niemand letsel maar deze kwal wel ,,,,, en dan moeten dimi ,claire en jaap hem tegen houden en nog erom heen zien te komen en zag minimaal 10 man na binnen rennen tjonge jonge maar huubje is oooooooooo zo niet agressief laat me niet lachen .
ps is er ook een filmpje waar claire amanda mept las dat ze dat deed nadat amanda claire kneep klop dat ?? alvast bedankt |
|
|
|
|
djen
|
|
|
nee huubje en nee clairtje ga hem niet goed praten huub is fout en nu is het heel duidelijk |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:53 schreef jhon het volgende:wat kopstoot er is er maar een die tegen de grond gaat dat is huub exit brian voor de twee de keer Wat kopstoot???? Heb jij ook kikkerbilletjes in je ogen zitten ofzo! Kijk eens goed naar de slowmotions! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Claire bang en boos om de boete hhahahaahha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Je moet Claire over de zeik zien te krijgen...dan heeft het domme wicht namelijk niet meer in de gaten dat ze in een spel zit waar je niet teveel over dingen mag uitlaten...die gaat er gewoon op in, hoezo zwijgplicht?? Zo zie je haar ook altijd zwaaien naar mensen die er rondlopen...niemand doet het, behalve Claire... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub fans hebben kikkerbilletjes in hun ogen, Klaar punt uit. Einde discussie. Vaarwel Huub EXIT VOOR JOU!! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
zelfs huub geeft toe dat cair fout zit en dat het haar ding is |
|
|
|
|
yoop
|
|
|
Ja Brian krijgt een kopstoot en staat daarna op Huubs voet, overduidelijk, het lijkt alsof Huub met zijn volle vuist op Amanda wil rammen, en Brian ziet dat en gaat er meteen voor staan. maar sorrie, ik heb toch moeten lachen, telde ik nu 12 bewakers?? Ja huub gaat natuurlijk weer janken dat Brian alles mag, maar de kopstoop was er eerder.Wat een zooitje is het daar toch, en dankzij de opstokerij van Dimitrie, was toch afgesproken met Huub dat hij dit zou doen? Tja kinderen die plagen, die vragen, maar dan niet gaan janken daarna. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
mailen mailen iedereen naar rtl en filmpje erbij graag |
|
|
|
|
bdoggy
|
|
|
dat brian huub tegen huub en huub dan door zijn makkepoot zakt kan brian niks aandoen ,had makkie maar niet moeten trainen met die kickboks gasten liep hij nu nog normaal |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Huub probeert het voor de streamers alweer goed te praten.. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
brian zat fout eerst op huub zijn voet staan en dan nog wurg greep exit brian |
|
|
|
|
yoop
|
|
|
Op het nowliveforum dacht ik tjee die Brian , dat doe je toch niet, maar nu kijk ik er weer anders tegenaan. |
|
|
|