|
|
frans-06
|
|
|
huub je had die rat een flinke zaaier moeten geven op zijn kaak,gewoon een exit voor die rat |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
wat is er fransje kan je het niet hebben dat Jaap een deal wil maken met Brian en Amanda moet er daarom weer geweld verkondigd worden? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: kan HET tellen? 9856 posts bedoelt ze misschien, warvan 9756 van Pauline. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 23:49 schreef frans-06 het volgende:huub je had die rat een flinke zaaier moeten geven op zijn kaak,gewoon een exit voor die rat Hoezo a-sociaal en geweldadig hmm? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: En er klopt ook zo veel van. Is de regel niet wie fysiek geweld gebruikt degene is die moet vertrekken??? Dus Huub moet Brian slaan en Brian is exit? Nu snap ik dat niveau sowieso niet dus het ligt geheel aan mij. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Het is dus zo...Als je een inbreker betrapt en die geef je een lel, dan wordt jij in de boeien geslagen en krijg je een procesverbaal wegens mishandeling. zoiets dus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het is maar net hoe je het wil zien? het is en blijft een corrupte zooi ,die rat kan het zo mooi { zingen}wat heet? de fucking para no- ja zooi |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:43 schreef seya het volgende:[..] Yep, zo gemakkelijk achter een schermpje. Ze moeten zich maar eens bewijzen in de maatschappij. Er gaat zoveel tijd inzitten, dat ik vermoed, dat ze arbeidsloos zijn. Of zelfs geen partner of gezin. Eenzame, zielige mensen die Nowlive hebben. Iets anders. Ik zit net de reakties van Pauline te lezen en er valt me iets op. 'Ze'heeft het over 'haar'forum en probeert regels van NL hier toe te passen. Wie is Pauline? Ik begin steeds meer vermoedens te krijgen. Maar goed wie een kuil graaft voor een ander...valt NL er zelf in. pauline is denk ik sterre de vriendin van sly vandaar haar forum |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
wie de keel dichtkneep van braĆn??nee dat was niet sly,maar huub. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 01:01 schreef seya het volgende:Het is dus zo...Als je een inbreker betrapt en die geef je een lel, dan wordt jij in de boeien geslagen en krijg je een procesverbaal wegens mishandeling. zoiets dus... Seya...helaas telt dit wel in de Nederlandse wetgeving :-( Zo krom is het...jij moet lijdzaam toezien dat je spulletjes gejat worden, want aanraken mag je hem niet |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat is idd wel mogelijk seya maar ja jammr dan ik pak ze toch echt wel aan,anders ben ik zelf het haasje! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ik bedoel is die pauline, Sly? You never know.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nee denk het niet lisbeth, want het is niet de tikstijl van Sly...die zou al veel eerder zijn gaan schelden |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub had die rat zijn strot maar dicht geknepen,en wat suggereren jullie nou allemaal? pauline is geen sly, waarom betrekken jullie hem hier regelmatig dat is voor mij een groot vraagteken?worden jullie bang misschien |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
hoe weet jij dat zo zeker frans ,of ben jij dat zelf? beetje laag hoor strot dicht knijpen je komt dan toch van de zelfde sekte ;-) |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik ben niet zo bang uitgevallen meneer frans. Vroeger werd er gezegt wat je zegt ben je zelf dus ik denk eerder dat jullie bang zijn. Als je nu eens voor de verandering een nuttige opmerking kan maken, waar we wat aan hebben kom dan maar weer eens langs. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hahahaha die opmerkingen van jullie daar kom je ver mee,erg nuttig moet ik zeggen pure onzin daaaaaaaaaaaaaaaaag bertha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 21:44 schreef frans-06 het volgende:huub had die rat zijn strot maar dicht geknepen,en wat suggereren jullie nou allemaal? pauline is geen sly, waarom betrekken jullie hem hier regelmatig dat is voor mij een groot vraagteken?worden jullie bang misschien bang voor wie? voor die grootbek? die dreigementjes kennen we nu wel he Slaaibek hahaha ik lach dr om |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou frans die opmerkingen van jou hebben ook weinig tot geen inhoudt,dus zeg nou maar niks. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nee fransje denkt heel veel inhoud te hebben en het gaat op een ander topic ookal over draakjes moeder |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja moha ,maar weet dat het bij hem geen zin hebt om erop te reageren,die leert niks blijft dom zeg maar. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Gaan jullie eens kijken in het AD. Daar staat de ongezouten mening van Brigitte die de halve en hele finale gaat presenteren. Ze zei in het programma Life en Cooking dat Huub het bloed onder iemands nagels vandaan haalt. Je kan erop reageren, wat now-l al gedaan heeft. Je moet dat echt even bekijken de honden lusten geen brood van de opmerkingen van nowlife. Ze zijn net zo gemeen als die breedbekkikker van een Huub. Dus allemaal even reageren a.u.b.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 23:47 schreef lisbeth het volgende:Gaan jullie eens kijken in het AD. Daar staat de ongezouten mening van Brigitte die de halve en hele finale gaat presenteren. Ze zei in het programma Life en Cooking dat Huub het bloed onder iemands nagels vandaan haalt. Je kan erop reageren, wat now-l al gedaan heeft. Je moet dat echt even bekijken de honden lusten geen brood van de opmerkingen van nowlife. Ze zijn net zo gemeen als die breedbekkikker van een Huub. Dus allemaal even reageren a.u.b. kan je de link ff plaatsen b.v.d. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Startpagina, dan de krant AD en 1e pagina met fotootje van Brigitte. Kan niet missen. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Sorry mensen het is de Telegraaf, en er staat een foto van Huub en de tekst Huub mag niet winnen. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 22:07 schreef frans-06 het volgende:hahahaha die opmerkingen van jullie daar kom je ver mee,erg nuttig moet ik zeggen pure onzin daaaaaaaaaaaaaaaaag bertha frans de kabouter heeft een huub syndroom |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Dank Boudewijn ik wist niet wat ik moest doen, sorry. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:26 schreef jhon het volgende:[..] ilse hoe durf je te zeggen dat brian alles tegen zat het is juist anderom brian heeft golf uitjes gemaakt niemand heeft brian en amanda zien golfen nee lekker famelie tegen komen lekker lullen over dgk en brian was weer op tehoogte lekker toch terwijl huub het in zijn eentje moest klaaren sorry voor de taal fouten hoe durf jij je nog te vertonen hier, na alles wat Huub de andere heeft aangedaan? en inderdaad zeker Jaap en consoorten jij weet net zo goed als ik da Huub niet Jaap zijn keuze was. dat Jaap zijn keuze Huub moest zijn. om die [knip] erin te houden. dus hou ff je [knip] tegen mensen die wel objectief zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ghe ja die heb ik ook al niet meer gezien... |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
misschien weet boudewijn of ze een ban hebben? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Boudewijn??? is dat zo?
Niet dat ik Pauline mis ofzo, maar zie ze niet meer...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha die knip ertussen geweldig opgelost boudewijn;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nee, geen ban, waarschijnlijk gewoon even tijd voor moeders / kinders ofzo. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik mis ff wat ...hoe wat waar ...welke knip |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
oke dank je wel boudewijn. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
boven je dat stuk van izzie;-) |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
quote: 9856 gedeelt door 14 dagen is dus 704 gemiddeld per dag 704 gedeelt door 24 is zijn er dus 29 per uur en nu dan?? Dus er zijn dus maar een 700 leden en de rest dubbele accounts van slaai en zijn kippetjes.
Of zijn er dan een 19.100 die een ban voor het leven hebben en er dus niet meer komen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik denk het laatste aktionman....want ik heb al een ban voor het leven en met mij nog veeeeeeeele anderen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de telegraaf is net zo betrouwbaar als de story en de andere roddelbladen maar geeft niets ,na de kooi doen zulke bladen hele goede zaken als die beerput open getrokken word van de bewoners |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
boudewijn je bent heel erg kinderachtig,je begrijpt mij wel zeker |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ben het met je eens dat de telegraaf niet echt betrouwbaar is. Ik hoop dat de beerput open gaat. |
|
|
|