BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
tino
 tino - maandag 12 mei 2008 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:51 schreef pauline@nowlive het volgende:
pauline moet soms ook een beetje werk doen, en kan niet constant op de site kijken, en caroline wat ik hier doe is proberen om inhoudelijk op topics te reageren, alleen is boudewijn compleet de controle kwijt hier. Hij weet niet meer wat voor flauwekul hij moet typen, hij kan de vaste kern hier niet meer in de hand houden. Het is een losgeslagen bende. maar dat houd mij hier niet vandaan. Iedereen kan zeggen wat hij/zij wil, maar de meesten hier kunnen beter op het libelle forum hun frustraties kwijt,, persoonlijk leed enzo.. Verder lees je in elke zin hier bijna wel een scheldwoord, iets wat boudewijn toch niet wou hebben??? je hebt je zaakjes goed in de hand hoor. Het verhaal is heel simpel,, iedereen hier zijn eigenlijk huub haters die door hun gedrag bij nowlive zijn weggetrapt, op die mensen daar teert boudewijn op, Je ziet ook hier het peil van de verwensingen en bewoordingen die hier worden gehanteerd.
gedrag bij Nowlive, laat me niet lachen, ik heb Huub EEN keer het voorbeeld van een psychopaat genoemd, wat hij in mijn ogen ook is en dus MIJN MENING is.
Ik mocht echter Mijn Mening, waar jij elke keer zo op hamert op dit forum, jij wilt hier toch ook niets anders dan Jouw Mening verkondigen, NIET geven en kreeg gelijk een ban die tot op heden nog voorduurt.
Dus Paultje, slaai's en huubs slave, begin nou niet dat Boudewijn de weg kwijt is, kijk eens in een spiegel dan weet je wie de weg volkomen kwijt is.
De waarheid is soms hard
vonneke
 vonneke - maandag 12 mei 2008 - 09:46   quote  deeplink  
er is maar 1 site waar ze al een tijd de weg kwijt zijn en dat is nowlive.het is daar gewoon in en in triest hoe daar gepraat wordt.schandalig is dan nog een lief woord voor die praktijken. kijk eerst naat je leider goeroe of je afgod voor je hier de boel verziekt.
pauline de groeten.
frans-06
 frans-06 - maandag 12 mei 2008 - 09:53   quote  deeplink  
er word afgegeven op nowlive,wat te bedenken van dit forum?hier zijn ze netjes ,maar niet heus hahahaha
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:54   quote  deeplink  
Wat mij bezig houd is hoe het komt dat mensen gevolg geven aan oproepen zoals nu bv mailen naar Bridget, vol trots hun brieven op een forum zetten en complimentjes in de wacht slepen. De mensen die dat doen moeten daar iets positiefs uit kunnen halen anders doe je dat niet, dan denk je zelf na en gaat niet als een kip zonder kop op een oproep mee. Zijn het die beperkte complimentjes waarvan diegene ook kan inschatten dat het maar een heel beperkt groepje is? Kan het me haast niet voorstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 09:53 schreef frans-06 het volgende:
er word afgegeven op nowlive,wat te bedenken van dit forum?hier zijn ze netjes ,maar niet heus hahahaha
Maar Frans, jij kiest zelf om hier te zijn. Het forum zal je dus wel iets te bieden hebben.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 10:00   quote  deeplink  
caroline dat kan ik wel uitleggen mensen die realiteit kwijt zijn en alles maar dan ook alles eraan doen om huub de winnaar te willen maken mailen bellen het programma stuk.
gaan mensen opzoeken op hyves zetten daar de grofste posten neer en zijn er dan trots op.
dat zijn mensen die trots zijn op hun aso gedrag omdat ze niet anders zijn .
missen echt een paar draadjes.

en het vreemde is echt ze zijn hubisten een bepaald slag volk.

bekijk de fotos en je begrijp dat wij levels hoger zitten
en frans ga zo door je bent erg stoer bezig en hou vol het siert je niet
frans-06
 frans-06 - maandag 12 mei 2008 - 10:03   quote  deeplink  
caroline in die onzin ga ik helemaal niet in mee,maar het is hier wel zo ,zo de wind waait ,waait mijn jasje
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 10:03   quote  deeplink  
Dit forum is en was netjes tot we de harde kern van nl hier te gast kregen. die zuigers.Die de boel komen verzieken.
De echt hele normale mensen zijn daar al weggegaan. misschien het niveau te laag daar?
Niet alle Huub fans zijn zo hoor er zitten ook hele lieve tussen die je via pm laten weten het te veroodelen hoe men daar te keer kan gaan.Het posten niet op te geven en proberen je te steunen.Maar jammer genoeg zijn die ook in de minderheid.Hoop dat die ook eens de weg hierheen vinden.Dan ervaren ze eens hoe het is om normale en leuke en goede discussie.s te voeren.
niet zoals de huub fans die er nu komen.die zonodig hun goeroe moeten komen verdedigen.
Boudewijn je hebt een top forum.daar kan die slaai een voorbeeld aan nemen.
dan maar geen 20.0000 leden maar wel een mooier en beter forum.
Houden zo. en weg met die rotte appels.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 09:56 schreef Caroline het volgende:

[..]

Maar Frans, jij kiest zelf om hier te zijn. Het forum zal je dus wel iets te bieden hebben.
Caroline goedemorgen,

Bij Frans moet je alleen maar negeren en schrijven PIEP PIEP meer niet
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:00 schreef Shandy het volgende:
caroline dat kan ik wel uitleggen mensen die realiteit kwijt zijn en alles maar dan ook alles eraan doen om huub de winnaar te willen maken mailen bellen het programma stuk.
gaan mensen opzoeken op hyves zetten daar de grofste posten neer en zijn er dan trots op.
dat zijn mensen die trots zijn op hun aso gedrag omdat ze niet anders zijn .
missen echt een paar draadjes.

en het vreemde is echt ze zijn hubisten een bepaald slag volk.

Dat ze hubisten zijn, ok maar ik begrijp het fenomeen niet.

bekijk de fotos en je begrijp dat wij levels hoger zitten
en frans ga zo door je bent erg stoer bezig en hou vol het siert je niet
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:03 schreef frans-06 het volgende:
caroline in die onzin ga ik helemaal niet in mee,maar het is hier wel zo ,zo de wind waait ,waait mijn jasje
Niks nieuw Frans, jij gaat nergens in op vragen terwijl het juist, ook voor jou, best leuk kan zijn met argumenten te onderbouwen.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:03 schreef stacy1974 het volgende:
Dit forum is en was netjes tot we de harde kern van nl hier te gast kregen. die zuigers.Die de boel komen verzieken.
De echt hele normale mensen zijn daar al weggegaan. misschien het niveau te laag daar?
Niet alle Huub fans zijn zo hoor er zitten ook hele lieve tussen die je via pm laten weten het te veroodelen hoe men daar te keer kan gaan.Het posten niet op te geven en proberen je te steunen.Maar jammer genoeg zijn die ook in de minderheid.Hoop dat die ook eens de weg hierheen vinden.Dan ervaren ze eens hoe het is om normale en leuke en goede discussie.s te voeren.
niet zoals de huub fans die er nu komen.die zonodig hun goeroe moeten komen verdedigen.
Boudewijn je hebt een top forum.daar kan die slaai een voorbeeld aan nemen.
dan maar geen 20.0000 leden maar wel een mooier en beter forum.
Houden zo. en weg met die rotte appels.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik merk ook dat mensen die DGK volgen op een bepaalde manier hier bij elkaar komen. Ik ben een forumhopper, lees her en der maar dit is mijn forum.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:07 schreef Caroline het volgende:

[..]

Huh??? Ik quote jou volgens mijn naam maar dat deed ik niet. Het spookt hier!!!
frans-06
 frans-06 - maandag 12 mei 2008 - 10:17   quote  deeplink  
hoeveel rotte appels zitten er op dit forum???
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Ga jij tellen?
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 12 mei 2008 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:17 schreef frans-06 het volgende:
hoeveel rotte appels zitten er op dit forum???
Hallo ! Kun jij verder tellen dan drie ?
Nee ?
Oh helemaal niet erg want dat hoeft ook nie !
devil
 devil - maandag 12 mei 2008 - 18:35   quote  deeplink  
nee frans kan niet tellen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:03 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Caroline goedemorgen,

Bij Frans moet je alleen maar negeren en schrijven PIEP PIEP meer niet
nee dat is vanaf nu pats pats pats
vonneke
 vonneke - maandag 12 mei 2008 - 19:19   quote  deeplink  
johan je hoef hier niet te tellen want er zijn er maar 2 jij en pauline simpel tellen toch?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 19:26   quote  deeplink  
vonneke je bedoeld pauline en frans 666
vonneke
 vonneke - maandag 12 mei 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 19:26 schreef Shandy het volgende:
vonneke je bedoeld pauline en frans 666
ja die bedoel ik
lisbeth
 lisbeth - maandag 12 mei 2008 - 19:59   quote  deeplink  
Ik zag weer net de aflevering van vandaag waar Huub en Claire Amanda en Brian zwart staan te maken o.a. over na de kooi. Claire kam een voorbeeld nemen aan Amanda zij doet tenminste wat en Claire zit maar te roken en te drinken (tante pollewop)En nog ervan overtuigt zijn dat ze wint ook.
johan13
 johan13 - maandag 12 mei 2008 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 19:19 schreef vonneke het volgende:
johan je hoef hier niet te tellen want er zijn er maar 2 jij en pauline simpel tellen toch?
vonneke

wat heb ik misdaan
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 09:53 schreef frans-06 het volgende:
de enige die hier niet netjes posten komen van nl. frans als ik jouw was zou ik de topics van amanda en brian daar maar eens lezen.
En als jij het verschil niet ziet .met deze site dan ben je stekeblind. of stop je je kop in het zand.

kennet vieze klaploper ga naar je ouwe moer toe en daar janken simbak!

dit is zelfs no een van de mildste posten.

dus welke is nu de netste en leukste site. ga daar verder zeuren daar hoor jij thuis.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 19:59 schreef lisbeth het volgende:
Ik zag weer net de aflevering van vandaag waar Huub en Claire Amanda en Brian zwart staan te maken o.a. over na de kooi. Claire kam een voorbeeld nemen aan Amanda zij doet tenminste wat en Claire zit maar te roken en te drinken (tante pollewop)En nog ervan overtuigt zijn dat ze wint ook.
nee ze is ervan overtuigt dat huub wint en dan kan meegenieten van zijn geld maar dat zou hij nooit toestaan en zoveel is het niet met al die boete's
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 20:11   quote  deeplink  
En het mooiste is dan ook nog dat ze zegt dat Brian en Amanda aan elkaar klitten...wat doe je zelf muts??
devil
 devil - maandag 12 mei 2008 - 20:13   quote  deeplink  
nee,miljonair kan huub al niet meer worden
en claire, ha die zal er heel kort van mee genieten
frans-06
 frans-06 - maandag 12 mei 2008 - 20:46   quote  deeplink  
vonneke heb jij een telraam nodig je bent er een vergeten het zijn er 3
frans-06
 frans-06 - maandag 12 mei 2008 - 20:48   quote  deeplink  
vanavond gekeken hoe moet ik een rooster schoon maken ?wat een ontiegelijke stomme trut die onderlegger van die rat bha bha
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 20:48 schreef frans-06 het volgende:
vanavond gekeken hoe moet ik een rooster schoon maken ?wat een ontiegelijke stomme trut die onderlegger van die rat bha bha
pats pats pats
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 21:06   quote  deeplink  
ach goshie frans666 is er weer nl is zeker niet fijn nu ff of is het daar nu niet zo grappig leuk ? of wil je los komen vd sekte of wil je de sekte leider op deze manier steunen 666 t nr vd beast
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 20:48 schreef frans-06 het volgende:
lisbeth
 lisbeth - maandag 12 mei 2008 - 22:29   quote  deeplink  
Frans Amanda doet tenminste wat dat kan je van die Tilburgse madam niet zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door lisbeth --
frans-06
 frans-06 - dinsdag 13 mei 2008 - 08:51   quote  deeplink  
volgens mij had zij een helder ogenblik ,of heeft die rat haar eens aan het werk gezet,die domme doos kan werkelijk totaal niets, en willen jullie ff inhoudelijk reageren, alleen op de bewoners en niet op mij dat geld voor een ieder van jullie
bloempje66
 bloempje66 - dinsdag 13 mei 2008 - 08:52   quote  deeplink  
zie geen kopstoot??????
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 13 mei 2008 - 08:55   quote  deeplink  
De pot verwijt de ketel.
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 13 mei 2008 - 08:58   quote  deeplink  
Hebben jullie weleens op Huub zijn slaaphouding gelet? Hij ligt nooit normaal in bed. Meestal in de foetus houding, mrs B wat wil dat zeggen. Is hij nog steeds niet volwassen of spreekt zijn geweten in zijn slaap. Volgens mij is het niet helemaal normaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door lisbeth --
tino
 tino - dinsdag 13 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 19:59 schreef lisbeth het volgende:
hij sprak ook over de helemaal verkeerde invloed die Brian zou hebben op Amanda, Brian behandelde vrouwen helemaal verkeerd en had geen respect, en dat uit de mond van die kabouter plop, die vent is hardstikke gek.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 13 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
bertha heb jij jou zelf wel eens zien liggen in jou slaap, wat is dat voor houding dan? tik van de gouden kooi misschien
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 13 mei 2008 - 10:18   quote  deeplink  
Ja en zijn fan's erbij Tino.
tino
 tino - dinsdag 13 mei 2008 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:18 schreef lisbeth het volgende:
Ja en zijn fan's erbij Tino.
nog erger zelfs, die zien niet in dat hij heftig gestoord is..
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 08:56 schreef frans-06 het volgende:
de telegraaf is net zo betrouwbaar als de story en de andere roddelbladen maar geeft niets ,na de kooi doen zulke bladen hele goede zaken als die beerput open getrokken word van de bewoners
en jij bent net zo betrouwbaar als [knip]
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 13 mei 2008 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:58 schreef izzie het volgende:

[..]

en jij bent net zo betrouwbaar als [knip]
frans-06
 frans-06 - dinsdag 13 mei 2008 - 17:22   quote  deeplink  
caroline wacht het maar af na de gouden kooi komen die verhalen heus wel los ,ze zitten allemaal zo af te geven op huub en clair? daar ben ik geen fan van,laat dat buiten beschouwing, maar wat te bedenken van het andere gespuis

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

0.0145030