BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
maatje
 maatje - vrijdag 09 mei 2008 - 23:01   quote  deeplink  
maatje

zowel brian als huub sporen allebei niet de een een ondermaatse driftkikker, de ander een smerige rat geniepig heb je daar nog zijn viswijf dat altijd mee loopt te schreeuwen, wel stuur ze alletwee maar terecht weg zal tijd worden en de winnaatr wordt dan Jaap gun het hem wel zie je ook nooit iemand slaan etc
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:54 schreef Jaapfan het volgende:
Ik ben tegen Brian en Huub, maar op deze site zitten Brian fans die zo bang zijn dat Brian weggestuurd wordt dat ze het hele verhaal omdraaien, Brian ging duidelijk op de voet van Huub staan die daardoor viel en terwijl hij opstond duwde hij Brian van zich af. Het naar de keel grijpen is totaal niet te zien bovendien is Huub zo klein dat hij daar niet eens bij kan. Dit zeg een onafhankelijke Jaapfan.
kijk op bovenstaande filmpje op 03:53 daar zie je huub naar Brian's keel grijpen ik ben ook niet voor Brian maar ik zie het dus wel.
fredfik
 fredfik - vrijdag 09 mei 2008 - 23:02   quote  deeplink  
niemand heeft gezien wat clair deed!!!!
dus geen boete
de rat kreeg gisteren ook geen boete en dat zag IEDEREEN!!!!!!!!!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:02   quote  deeplink  
Niemand heeft gezien dat Brian trapte,en hebben het alleen maar van Huub's woorden....zou de papa van Claire al gebeld hebben om te dreigen dat Claire geen boete verdient,of een collect call van ome Twan???
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 23:02   quote  deeplink  
en brian heeft het gedaan kopstoot exit brian
Jaapfan
 Jaapfan - vrijdag 09 mei 2008 - 23:02   quote  deeplink  
Ja Anne want hij ging op Huub zijn voet staan, maar als je kwaad bent verbijt die pijn en ik zie geen hand op Brians keel en dat Claire opkomt voor Huub lijkt me logisch en als je door Amanda geknepen wordt ga je zo reageren als Claire deed
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Brian weerde zich af door Huub op de grond te zetten,en toen pakte Huub Brian bij zijn keel......dit moet stoppen,EXIT HUUB!!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:56 schreef Wendy het volgende:
EXIT BRIAN....EXIT BRIAN....NIKS GEEN KEEL DICHTKNIJPEN.....DIT IS ECHT EINDE KOOI VOOR BRIAN
exit Brian, of exit Huub? nou vergeet het maar Wendy, leef jij in Never Everland van Peter Pan? Huub en Brian hebben wel ergere dingengedaan bij elkaar, het word eerder exit Claire Blaire. met haar grote kuttekop. enne het werd zo net nog aangehaald door Huub. en dat is pas lachen. hij wil Claire Blaire eruit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Izz@headliner --
Zoltan
 Zoltan - vrijdag 09 mei 2008 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

alle streams staan in het filmpje in slowmotion dus als jij nou eens aangeeft op welke tijd in het filmpje dat is dan gaan wij allemaal kijken!
OP 2.50 min,ik zie Brian toch wel een trapbeweging maken hoor ...Denken jullie nou echt dat Brian zich kan inhouden?
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
Jhon, we weten het nu wel...

en Jaapfan, als je echt zo'n pijn hebt als Huub beweert te hebben, zou hij niet zo enthousiast Brian aanvallen, als er echt wat gedaan was, dan had Huub dit uitgemolken door op de grond te blijven liggen en ik zie die hand wel degelijk..zoals hierboven al staat, kijk es op 3.53
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:03 schreef Zoltan het volgende:

[..]

OP 2.50 min,ik zie Brian toch wel een trapbeweging maken hoor ...Denken jullie nou echt dat Brian zich kan inhouden?
ik geef je de vraag terug, denk JIJ dat Huub zich in kan houden, de eerste die altijd als een speer op brian afvliegt is die explosieve tuinslang Huub. en niks trap van Brian, hij legt hem gewoon in 1 tel op de grond door die spille-armpjes te pakken. bekijk het filmpje in slowmotion, net als op Huub feeds your head, hoe ze het filmpje bewerkt hebben. alsof Brian Fries aftrekt, hoe ziek zijn jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Izz@headliner --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:01 schreef jhon het volgende:
brian zat fout eerst op huub zijn voet staan en dan nog wurg greep exit brian
Laat tijd zien in het filmpje, dat Brain op zijn voet stond.
Laat zien, je lult uit je nek.
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 23:06   quote  deeplink  
ja ben er helemaal mee eens exit brian de gluipert
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:03 schreef Zoltan het volgende:

[..]

Licht het ff uit dan in het filmpje,ik zie alleen maar Brian tot aan zijn middel,en Huub die door de knieen gaat,geen benen te zien!!!
trapper
 trapper - vrijdag 09 mei 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:02 schreef Nikos het volgende:
Niemand heeft gezien dat Brian trapte,en hebben het alleen maar van Huub's woorden....zou de papa van Claire al gebeld hebben om te dreigen dat Claire geen boete verdient,of een collect call van ome Twan???
amanda heeft gister brian al gewaarschuwd, pas op want als je te dicht bij loopt zegt hij dat je op zijn voet staat.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:06 schreef trapper het volgende:

[..]

amanda heeft gister brian al gewaarschuwd, pas op want als je te dicht bij loopt zegt hij dat je op zijn voet staat.
en ze herhaalde het vanavond.
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Ach kijk zijn reactie nu hij terug is van achter dat zeg al genoeg baalt als een stekker jammer dan
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Ja Claire...dat zal in het echte leven ook nog wel gebeuren..denk dat je maar op bodybuilding moet ofzo, om elke keer Huub weg te trekken als hij agressief wordt..
trapper
 trapper - vrijdag 09 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:06 schreef jhon het volgende:
ja ben er helemaal mee eens exit brian de gluipert
helemaal niemand krijgt een exit, hoog uit een boete voor claire omdat zij nog geen boetes heeft maar voor de rest niets. Het einde naderd en ze mogen alles, de bewoners gaan steeds verder, dat merk je de hele week al. Goed voor de kijkcijfers, toch
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:54 schreef Jaapfan het volgende:
Ik ben tegen Brian en Huub, maar op deze site zitten Brian fans die zo bang zijn dat Brian weggestuurd wordt dat ze het hele verhaal omdraaien, Brian ging duidelijk op de voet van Huub staan die daardoor viel en terwijl hij opstond duwde hij Brian van zich af. Het naar de keel grijpen is totaal niet te zien bovendien is Huub zo klein dat hij daar niet eens bij kan. Dit zeg een onafhankelijke Jaapfan.
dam moet ik als andere onafhankelijke Jaapfan zeggen dat je het filmpje moet doorkijken tot na de streamlock waar alle mensen naar binnen rennen.
Dan zie je in slowmotion duidelijk naar de keel grijpen (en vasthouden) en de kopstoot (hoewel die volgens mij niet raak was).

Kun je aangeven om welke tijd te zien is dat Brian op Huubs voet gaat staan? Volgens mij faket Huub het om een boete uit te lokken.
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
Bladibla...Huub probeert nu de streamers te beïnvloeden
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 23:09   quote  deeplink  
welles nietes welles nietes.....veel plezier.
djen
 djen - vrijdag 09 mei 2008 - 23:09   quote  deeplink  
is er een filmpje van clair aub
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:01 schreef yoop het volgende:
Op het nowliveforum dacht ik tjee die Brian , dat doe je toch niet, maar nu kijk ik er weer anders tegenaan.
ja, wij geven feiten aan de hand van filmpjes en verzinnen niet dingen erbij :)
Zoltan
 Zoltan - vrijdag 09 mei 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:06 schreef Nikos het volgende:

[..]

Licht het ff uit dan in het filmpje,ik zie alleen maar Brian tot aan zijn middel,en Huub die door de knieen gaat,geen benen te zien!!!
Nee ik ben niet ACHTERLIJK, maar ik ken de kicksport wel!En Brian houd al de schouders van Huub vast,waarom zou die dat doen denk je???PRECIES!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:50 schreef Nikos het volgende:

[..]

Maak je niet druk Boudewijn,hun hebben goeie streams denk ik,en wij de goedkope???
ik denk dat hun speciale Huub streams hebben die de dingen laten zien zoals Huub ze graag zou WILLEN zien.

oftewel de LEUGENS STREAMS!
Zoltan
 Zoltan - vrijdag 09 mei 2008 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk dat hun speciale Huub streams hebben die de dingen laten zien zoals Huub ze graag zou WILLEN zien.

Dat is onzin.Ik ben geen Huub fan hoor maar ik ben ook niet Blind!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 23:14   quote  deeplink  
jammer dat claire niet goed in beeld is
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
Jaapfan, heb je opgelet wat Huub net zei?? Hij pakte Brian bij de keel...verrek en jij hebt het niet gezien!
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:13 schreef Zoltan het volgende:

[..]

Dat is onzin.Ik ben geen Huub fan hoor maar ik ben ook niet Blind!!!
bij 2.50 zie ik hem niet schoppen
djen
 djen - vrijdag 09 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
juist boudewijn en ze pikken alles van jouw stuur maar op jij hebt mooie slow dus datte je bent top ..en brain houd hem alleen tegen bij schouders en duwd hem naar beneden uit bescherming huub pakt hem bij strot en kopstoot

ow volgens clair heeft brain huub bij zijn keel gepakt nu zitten ze te lacheen stiekumerd ..clair is vieze vuile leugenaar en ze betrekken er jaap er tussen die gelukkig zijn mond houd ..en ik wil nu een brief exit huub en clair
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:15 schreef Anne het volgende:
Jaapfan, heb je opgelet wat Huub net zei?? Hij pakte Brian bij de keel...verrek en jij hebt het niet gezien!
Nee Anne deze mensen zien wat ze willen zien hun eigen fantasie
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

goedkoop je er van af maken mensen zijn toch niet blind maar hij staat ook bij jou in de top tien maar hij is een loser die brian van jullie en je bent nu ook partijdeg
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
Huub heeft zoveel geluk, dat hij Brian tegenover zich heeft, en niet een volbloed ANtiliaan, of een doodnormale Nederlander, die had hem allang zijn kop afgerukt, geloof mij.
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
nee hoor
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:10 schreef Zoltan het volgende:

[..]

Nee ik ben niet ACHTERLIJK, maar ik ken de kicksport wel!En Brian houd al de schouders van Huub vast,waarom zou die dat doen denk je???PRECIES!
Ja, waarvoor dan???? Huub had toch een training gehad, kon hij toch weten.
Dus niet hahahaha.
Brain trok aan zijn shirt en trok hem naar beneden, toen viel hij.
Toen hij viel, kon je duidelijk zien dat brain met zijn benen naar achteren ging, zodat hij zicht heeft op Huub.
D'r is geen sprake dat Brain op zijn voet stond.
djen
 djen - vrijdag 09 mei 2008 - 23:18   quote  deeplink  
ja meisje clair meer meisje dan jouw sloerie en nog geniepig ook ze laat steeds meer zien wat voor feeks ze is
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:16 schreef jhon het volgende:

[..]

goedkoop je er van af maken mensen zijn toch niet blind maar hij staat ook bij jou in de top tien maar hij is een loser die brian van jullie en je bent nu ook partijdeg
Ik ben zeker partijdig. ik ben gewoon 100% Jaap fan, en als Jij een ietepiete beetje op had gelet dan had je geweten voordat je iets neerpent, dat Jaap zeker tegen Huubs aggressie is. Jaapio weet dat huub zijn dagen geteld zijn.
djen
 djen - vrijdag 09 mei 2008 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:17 schreef jhon het volgende:
nee hoor
ech wel ik ben een vrouw en sla hem in 1 x tegen de vlakte geloof me
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 23:20   quote  deeplink  
hahahahahaha djen....ik zou het ook gedaan hebben...en ik ben ook een vrouw...
jhon
 jhon - vrijdag 09 mei 2008 - 23:23   quote  deeplink  
ja ja ja groot spraak allemaal maar het gaat hier om brian exit
trapper
 trapper - vrijdag 09 mei 2008 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:15 schreef Anne het volgende:
hij zei net ook dat niet op zijn voet stond maar een beweging naar zijn voet maakte en daar om flipte.
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Ik heb 1 ding in de gaten...die Claire is een stiekemerd...meer stiekem dan dat je zou denken..
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 23:24   quote  deeplink  
jhon...we weten het...jij wil exit brian...ik wil exit jhon?
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:23 schreef jhon het volgende:
Het gaat hierom, Jouw Idool lacht jou keihard uit. en dit zelfde idool, snijd jou je strot door als jij straks iets zegt wat hem niet bevalt, waarom? omdat jouw idool, straks niet meer kan relativeren.
devil
 devil - vrijdag 09 mei 2008 - 23:24   quote  deeplink  
ik lig helemaal in een deuk om jaap
gooit overal nog een schepje bovenop met dimitrie
jaap is toch wel heel leuk
mier
 mier - vrijdag 09 mei 2008 - 23:25   quote  deeplink  
huub brian kopstoot ha ha laat me niet lachen. jullie zien echt wat jullie willen zien ze stonden gewoon met hun koppen tegen elkaar en toen trapte brian huub onderuit. en toen vloog huub naar brian toe ja. dus goed kijken,
djen
 djen - vrijdag 09 mei 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:23 schreef jhon het volgende:
volgens mij heb jij teveel in het sprookjes bos gelopen van de efteling of niet ..of keek je naar de radio en luister je naar de tv alles goed verders of moet ik een bussie bestellen en groot spraak haahaa je wilt het vast niet weten wat ik kan ..zelfs clair is meer vent van buiten en van binnen dasn huub maar goed blijft altijd passen huub is ook meer wijf dus datte
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 23:26   quote  deeplink  
Ik vind het zo grappig dat iedereen in dat huis denkt dat Jaap naar hun trekt..terwijl Jaap zijn eigen plan trekt hahahaha
devil
 devil - vrijdag 09 mei 2008 - 23:26   quote  deeplink  
en claire begint heel mans te worden woh
terror claire,iedereen moet gaan uitkijken whahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

0.0071659