|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:23 schreef Anne het volgende:Ik heb 1 ding in de gaten...die Claire is een stiekemerd...meer stiekem dan dat je zou denken.. lieve Anne, Claire Blaire is niet stiekem, Claire Blaire is zo dom, Hoeven jij en ik niets aan te doen. Huub slaat straks zelf haar tanden uit haar bek, en dan gaat barbapappa Ron, als de krijsende idioot die hij is naar de Telegraaf. en horen wij dit toch wel. dat wordt lachen. huub heeft zijn schoonvader al als dom beschreven, omdat Pappa Ron zei, ik had toch beloofd dat Jullie in de krant komen? inderdaad Huub, Barba pappa begrijpt het spel niet. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:24 schreef izzie het volgende:[..] Het gaat hierom, Jouw Idool lacht jou keihard uit. en dit zelfde idool, snijd jou je strot door als jij straks iets zegt wat hem niet bevalt, waarom? omdat jouw idool, straks niet meer kan relativeren. no exit voor mij zou je willen maar exit you |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:26 schreef devil het volgende:en claire begint heel mans te worden woh terror claire,iedereen moet gaan uitkijken whahaha echt jammer dat jaap zijn hoed heeft afgepakt. er zijn zat dames die zich straks willen meten met terror Claire, de dames die Huub gaat ballen als hij straks buiten komt. dan word het alle ballen op Claire van Ballengooi, ALS Huub gaat tekenen, HAHAHAHAHAHAHHAHAH
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en daarbij is huub aller tijde schuldig hij heeft alles naar toe aangezet ..dus schuldig om personeel te gebruiken tot uitlokking |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ben lief :-)
Izzie, Claire is zo'n stiekemerd die achter iemands rug om alles doet, dat bedoelde ik..kijk es die blik naar Dimitri (die trouwens zich niet met het spel mocht bemoeien?)...dan heb ik liever Amanda, die het gewoon recht in je gezicht zou zeggen |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hoor dimitri en dat is personeel ..tjee zeg met zijn groote smoel.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Door te zeggen dat een ander denkt dat ze superieur zijn, zeg je veel meer over jezelf...want zowel Dimitri als Claire denken juist dat ze het zijn.. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
kunnen ze die dimitri niet naar huis stuuren dit is niet normaal ..denk dat hij zijn plaats niet weet maar dat is een dik ontslag |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Jaap zit te genieten hahahahaha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat is Claire toch een.....pffff....vul maar zelf in..... |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ja clair nog honderd x je sloeg vol uit |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik word een beetje moe van deze discussie, waar zijn brian en huub. Ik wil weten of er sancties komen ipv naar dit toneelstukje te kijken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik val na een lange dag gelukkig bij thuiskomst nog met mijn neus in de boter. Leuk, het echtpaar in camouflage-outfit. Heel verstandig. Na de kooi is de jungle de enige plaats waar ze nog een beetje prettig kunnen women. Tot Huub natuurlijk een gorilla tegenkomt ... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Amanda zet je niet met de bek vol tanden in ieder geval hahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nou Boudewijn een filmpje in de maak, dimitri kan zijn schurft hoofd niet houden, dus gaat lekker door, dat word weer feestje voor de vrijdag. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: ja dat doet ze echt goed en ook kabouter ook pakt ze aan |
|
|
|
|
Flamolyance
|
|
|
EXIT VOOR HUUB, EXIT VOOR HUUB, EXIT EXIT EXIT VOOR HUUB. Kleine dwerg. Zag je hoe makkelijk Brian hem naar de grond duwde? Was daar nou ook een bitchfight tussen Claira en Amanda? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Jaap is slim, weet dat hij nu daarbij moet zijn.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ZXO dom is Claire zeg niet normaal |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Een dame had niet meegedaan aan de kooi...die was daar verre van gebleven |
|
|
|
|
djen
|
|
|
personeels vergadering en exit dimitri |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
die personeelsvergadering had niet genoemd mogen worden....daar is iets gaande denk ik..en Huub weet ervan! Dus hij krijgt genoeg info van het hokje |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ben ook geen braín en huub fan,ik zag braín ook wel degelijk een schop geven!Ze zijn allebei niet oke!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Die jou op een hoogte punt kan brengen waar je nooit bent geweest ja zeker dat is ze :-) |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Zal zowieso wel EXIT Dimitri worden!!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Wat zou Bart (die in februari vertrok) nu van Huub vinden? Daar ben ik nou benieuwd naar |
|
|
|
|
djen
|
|
|
die vieze huub komt er weer goed van af hoor je hem ik moet maar eens meer afstand gaan houden van brain ..hij weet dat ze fout zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:56 schreef djen het volgende:die vieze huub komt er weer goed van af hoor je hem ik moet maar eens meer afstand gaan houden van brain ..hij weet dat ze fout zijn Ja en niet te geloven dat andere beweren dat Brain overal mee weg komt nou nou |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:55 schreef ilse het volgende:[..] ja hahaha draakje wie is er van nowlive dan? ik weet alleen pauline,wie nog meer dan?en als ze normaal discuseren,dan geef ik wel gewoon antwoordt,dom discuseren negeer ik wel ja,maar ik weet niet wie van hun is,jij wel? Jhon, Zoltan, Praatpaal, Jaapfan, Lijntje, je haalt ze er zo uit. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar zo blijft het een oeverloze welles-nietes discussie. Er komt nooit een einde aan. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
nee ik zeg niet dat je vies bent anne en ook niet mensen op deze site ik zeg alleen dat amanda en brian viezerds zijn oke |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:00 schreef draakje het volgende:[..] Jhon, Zoltan, Praatpaal, Jaapfan, Lijntje, je haalt ze er zo uit. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar zo blijft het een oeverloze welles-nietes discussie. Er komt nooit een einde aan. klopt en het wordt alleen maar grof gescheld, dus ik zeg ook negeren ze kicken er op. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
is goed jhon! (en Huub, Claire en Jaap zijn ook vies oke?) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou praatpaal vind ik wel oke zoltan vind ik ook wel oke,dat ze huubfan zijn ja nou ja maakt niet uit want wij hebben ook zo onze eigen fan.ja die lijntje kun je negeren ,komt weinig zinnigs uit.Maar ik heb geen moeite met praatpaal en zoltan hoor,ik vindt dat ze best aardig discuseren. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat wij geen huubfan zijn,wil niet zeggen dat anderen dat niet mogen zijn toch? |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ze bedoelen dat je de negatieve reakties moet negeren, niet de mensen zelf. Het gaat om de opmerkingen die geplaatst worden en niet de personen. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: GVD Ilse fiets ik helemaal snel naar huis aangezien ik geen zin had om op mijn werk te blijven en te lezen, zie ik thuis aangekomen dat de ruzie alweer voorbij is :( En reken maar dat er niemand uitgaat. Ze gaan geen van de bewoners vlak voor de halve finale eruit kicken. Maar vind je mij trouwens ook ok? |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
quote: Huub komt het meest in aanmerking voor die titel |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: jammer anne dat je zo over Claira en Huub denkt zijn de schoon ste mensen in de villa maar meschien bedenk je eigen nog wel |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:07 schreef trapper het volgende:[..] ze bedoelen dat je de negatieve reakties moet negeren, niet de mensen zelf. Het gaat om de opmerkingen die geplaatst worden en niet de personen. je valt in herhaling haha... ja dat snap ik wel maar hun namen worden wel genoemd,en nee ik reageer ook niet op gescheld.die negeer ik zoiezo wel.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ieder zijn mening Jhon! En bedenken doe ik me niet zo gauw hoor... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:08 schreef Dragon het volgende:Voor degene die zegt dat amanda een hoer is. Scrol maar ergens naar boven, en je zal het wel ergens zien staan. ow sorry even gemist dan,ik wou net zeggen toch niet tegen mij hoop ik,want van mij mag ze juist winnen haha;-) |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Gisteren kon Huub ook hardlopen om zogenaamd Tommy te helpen. Nu dit weer dus die voetblessure is waarschijnlijk net zo nep als de rest van Huub. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:09 schreef ilse het volgende:[..] je valt in herhaling haha... ja dat snap ik wel maar hun namen worden wel genoemd,en nee ik reageer ook niet op gescheld.die negeer ik zoiezo wel.. hahahaha mijn pc deed even raar, ik klikte op toevoegen maar gebeurde niet, nou stond hij er drie keer. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:16 schreef jhon het volgende:[..] goedkoop je er van af maken mensen zijn toch niet blind maar hij staat ook bij jou in de top tien maar hij is een loser die brian van jullie en je bent nu ook partijdeg Ik hou me aan de feiten en die zijn in de slowmotions overduidelijk! Huub heeft Brian bij de keel vast en even daarna probeert hij een kopstoot te geven (maar Brian gaat met z'n hoofd naar achter) |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: nee maar geef wel te denken hoe laag kan je nu nog zakken niet ver meer denk ik |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:07 schreef makker het volgende:[..] GVD Ilse fiets ik helemaal snel naar huis aangezien ik geen zin had om op mijn werk te blijven en te lezen, zie ik thuis aangekomen dat de ruzie alweer voorbij is :( En reken maar dat er niemand uitgaat. Ze gaan geen van de bewoners vlak voor de halve finale eruit kicken. Maar vind je mij trouwens ook ok? hahaha makker arme jij,ja vaak duurd het niet zo lang he,ja ik vindt jou ook oke,ik heb geen hekel aan huub fans hoor,maar ik lees net dat ze de personen niet bedoelen maar het schelden,ja daar kan ik me wel inkomen schelden is ook niet leuk om te lezen,maar ja aan de andere kant lees ik ook duizend keer per dag huub de kikkerkop en psychopaat en mongool en weet ik ervan,lijkt mij hetzelfde.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Jhon.. je was net zo lekker bezig mensen niet aan te vallen....hou dat nou vast! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:11 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik hou me aan de feiten en die zijn in de slowmotions overduidelijk! Huub heeft Brian bij de keel vast en even daarna probeert hij een kopstoot te geven (maar Brian gaat met z'n hoofd naar achter) EN aan zijn reactie toen hij van achter kwam kan je merken dat alles op band staat en dat hij dit keer er niet onder ujit kan komen hij piept gelijk een stukje lager jammer he |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:11 schreef trapper het volgende:[..] hahahaha mijn pc deed even raar, ik klikte op toevoegen maar gebeurde niet, nou stond hij er drie keer. haha kan gwebeuren trapper;-)was wel leuk om erop te reageren;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:15 schreef Merty het volgende:[..]EN aan zijn reactie toen hij van achter kwam kan je merken dat alles op band staat en dat hij dit keer er niet onder ujit kan komen hij piept gelijk een stukje lager jammer he Zijn daar al beelden van? |
|
|
|