|
|
ilse
|
|
|
quote: haha anne ja en dat negeer ik dus wel,want daar heb ik geen zin in;-)jij ook niet zo te zien. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
een hoop geschreeuw tussen alles en iedereen,ik kan dat ook moeilijk volgen want iedereen schreeuwd tegen mekaar,maar braín en huub gingen weer nou ja je weet wel,de butlers amanda claire iedereen had ruzie hahaha. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:13 schreef jhon het volgende:[..] nee maar geef wel te denken hoe laag kan je nu nog zakken niet ver meer denk ik Jhon het feit dat anderen een andere favoriet hebben moet je respecteren. Ik ben ook voor Huub maar ga verder niet reageren en helemaal geen onnodige discussies voeren. Daarbij is Ilse denk ik 1 van de personen die je het beste kan hebben hier en zich ook van zulke uitspraken afhoudt. Kom op hou het gewoon gezellig. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Klopt Ilse, mensen aanvallen vind ik niet nodig..en als ze het dan zo nodig moeten doen, dan mogen ze mij wel aanvallen, kan ik wel hebben, lul ze de hoek wel in ;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik voel me achtergesteld nu makker:P:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha anne jou mag ik wel;-)leuke antwoorden heb je. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:20 schreef ilse het volgende:een hoop geschreeuw tussen alles en iedereen,ik kan dat ook moeilijk volgen want iedereen schreeuwd tegen mekaar,maar braín en huub gingen weer nou ja je weet wel,de butlers amanda claire iedereen had ruzie hahaha. Ok heel gezellig dus. Maar volgens mij wordt toch niemand bestraft. Ze kijken bij RTL wel uit. Geeft alleen maar nog meer negatieve publiciteit aan de Kooi en volgens mij is hij nog niet verkocht in het buitenland. Amerika vond hem overigens al te duur. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Sorry schat ik zei ook 1 van de. Ga niet alle namen noemen. Laat mensen maar een beetje gissen ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:22 schreef makker het volgende:[..] Ok heel gezellig dus. Maar volgens mij wordt toch niemand bestraft. Ze kijken bij RTL wel uit. Geeft alleen maar nog meer negatieve publiciteit aan de Kooi en volgens mij is hij nog niet verkocht in het buitenland. Amerika vond hem overigens al te duur. Huub gaf al aan dat het zo vlak voor de finale niet zinvol is...ze weten dat mensen op kolen lopen en dat iedereen gespannen is voor de finale...Huub gaf zelf aan (en volgens mij is hem dat achter ook verteld) dat ze het allemaal samen moesten proberen niet te laten escaleren.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:23 schreef makker het volgende:[..] Sorry schat ik zei ook 1 van de. Ga niet alle namen noemen. Laat mensen maar een beetje gissen ;) Ik ben al bevorderd tot schat!:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nee heb het idee dat niemand zo voor het einde meer gestraft wordt...daarom blijft het ook maar escaleren denk ik. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:23 schreef Anne het volgende:[..] Huub gaf al aan dat het zo vlak voor de finale niet zinvol is...ze weten dat mensen op kolen lopen en dat iedereen gespannen is voor de finale...Huub gaf zelf aan (en volgens mij is hem dat achter ook verteld) dat ze het allemaal samen moesten proberen niet te laten escaleren.. Zie je ik had al zo'n vermoedden. Dus wij kunnen hier met zijn allen wel gaan lopen ruzie maken wie er Exit moet krijgen maar niemand wordt en vanaf nu uit gejonast. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ze zijn veel te gespannen...nu zou het slim zijn die gasten echt wat te doen te geven zodat de spanning er een beetje afgaat...ze zijn nu in staat elkaar echt de nek om te draaien |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Dit meisje (hahahaha 40 en nog een meisJE) gaat slapen...weltrusten allemaal...ook jij jhon! |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: ja anne nu spreek je de waarheid |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zo kun je het wel zien ja eigenlijk makker;-) |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Wil je nog meer liefkozende woordjes horen dan? Maar nee even alle gekheid op een stokje ik noemde Ilse als voorbeeld maar er zijn er nog wel een aantal. Anderen proberen met schelden en ruzie maken hun gelijk te krijgen en dat zit er bij mij niet in. 1 ding weet ik wel ga zo maar lekker naar bed want van dat snelle fietsen wordt je moe. Haha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:26 schreef Anne het volgende:Dit meisje (hahahaha 40 en nog een meisJE) gaat slapen...weltrusten allemaal...ook jij jhon! hahaha nou slaap lekker anne ik ben ruim 12jaar jonger als jij;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wat bedoel je jhon? *damnn ben weer te nieuwsgierig ipv gewoon naar bed te gaan* |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:25 schreef makker het volgende:[..] Zie je ik had al zo'n vermoedden. Dus wij kunnen hier met zijn allen wel gaan lopen ruzie maken wie er Exit moet krijgen maar niemand wordt en vanaf nu uit gejonast. klopt ik zei het van de week ook al, je kan aan het gedrag van de bewoners zien dat ze weer alles mogen, er komt geen boete of exit ivm de finale. Het is bijna afgelopen dus de moeite niet meer, ook de tweede kamer kan geen discussie meer hier over voeren omdat het einde toch al naderd. |
|
|
|
|
Flamolyance
|
|
|
@Boudewijn, kan je later (nu) het hele filmpje plaatsen? Want ik zou het graag verder wil zien. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
trusten voor de slapengaande mensen;-)hey zie je jhon kan ook best aardig zijn;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Zucht nog een jonge blom...ik vind 40 niet leuk :-( klinkt zo oud, maar zo voel ik me niet...voel me 23 *huppel* |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Mijn mening is dat Claire de vieste is, nog geen week nadat Huub zijn sjanpiemel in een Hoer propt, onder Claires ogen, laat ze Huub dat ding er weer bij haar in hangen, heel gezond hoor Claire, dat je huub nog maar vaak een pijpbeurt mag geven. het liefst na een optreden. todat hij een betere pijpslet vind dat jou. dan hangt hij hem bij iemand anders in zijn of haar bek. lekker he barbapappa Ron, jij kan het weten. elke vrijdag bloemetjes voor het vrouwtje, de bloemenwinkel zit immers op de hoek van het hoerenhuis, niet doordacht hoor, van wie denk jij da die bloemenwinkel is dan? |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Ik ben dan ook zeer benieuwd wat er zondag gaat gebeuren als Kenneth langskomt. Denk dat het dan nog wel eens uit de klauwen kan gaan lopen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Welterusten voor iedereen die gaat slapen! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:29 schreef Anne het volgende:[..] Zucht nog een jonge blom...ik vind 40 niet leuk :-( klinkt zo oud, maar zo voel ik me niet...voel me 23 *huppel* Ik ben 51 en voel me ook huppel! |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:26 schreef Anne het volgende:Dit meisje (hahahaha 40 en nog een meisJE) gaat slapen...weltrusten allemaal...ook jij jhon! Slaap lekker Anna. Ik ben er 16 jonger dan jouw maar wel een jongen. Whahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:31 schreef makker het volgende:[..] Slaap lekker Anna. Ik ben er 16 jonger dan jouw maar wel een jongen. Whahaha Oee er wordt nog schat tegen me gezegd door iemand die 24 is...tis maar goed dat hij me niet ziet hahahahaha
trusten iedereen!!! |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:28 schreef trapper het volgende:[..] klopt ik zei het van de week ook al, je kan aan het gedrag van de bewoners zien dat ze weer alles mogen, er komt geen boete of exit ivm de finale. Het is bijna afgelopen dus de moeite niet meer, ook de tweede kamer kan geen discussie meer hier over voeren omdat het einde toch al naderd. Daar heb je helemaal gelijk in en je slaat de spijker volledig in de plank. De Mol heeft dat zeer goed bekeken hoor. Zijn wij het ook een keer eens samen ;) De nacht verbroederd ;) |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
ilse en Anne welterusten even goeie vrienden slaap ze mazzel |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:32 schreef Anne het volgende:[..] Oee er wordt nog schat tegen me gezegd door iemand die 24 is...tis maar goed dat hij me niet ziet hahahahaha trusten iedereen!!! Whahaha je hebt in ieder geval lol en dat is de basis. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Ilse ga je ook al weer weg??? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:29 schreef Anne het volgende:[..] Zucht nog een jonge blom...ik vind 40 niet leuk :-( klinkt zo oud, maar zo voel ik me niet...voel me 23 *huppel* alleen maar beter anne,ik hoop dat als ik 40 wordt dat ik me dan ook nog zo voel;-) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
welterusten iedereen, en weet morgen weer met een lach op xxx |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:34 schreef makker het volgende:[..] sorry ik hadf niet goed gelezen jij bent 24;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: dank je jhon jij ook;-) |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Huh die begrijp ik even niet. Bedoel je dat ze al 40 is maar zich nog 23 voelt of bedoel je dat ze 23 is en zich 40 voelt. (Tis een beetje laat begrijp je) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:36 schreef makker het volgende:[..] Huh die begrijp ik even niet. Bedoel je dat ze al 40 is maar zich nog 23 voelt of bedoel je dat ze 23 is en zich 40 voelt. (Tis een beetje laat begrijp je) hahahaha probeerde uhm al weg te halen.ik had verkeerd gelezen jij bent 24;-)grijnzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:37 schreef ilse het volgende:[..] hahahaha probeerde uhm al weg te halen.ik had verkeerd gelezen jij bent 24;-)grijnzzzzzzzzzzz Ow haha en volgens mij is de storm op dit forum ook weer gaan liggen en zijn we bijna met zijn 2en over. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
volgens mij ook vul wel vaker een topic met maar 1iemand,nou ja gezellig toch grijnzzz;-)het kan alleen niet meer over de kooi gaan uitgezet wou eigenlijk een spelletje gaan doen;-) |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:40 schreef ilse het volgende:volgens mij ook vul wel vaker een topic met maar 1iemand,nou ja gezellig toch grijnzzz;-)het kan alleen niet meer over de kooi gaan uitgezet wou eigenlijk een spelletje gaan doen;-) Tja kan je moeilijk uitnodigen om tegen elkaar een spelletje te doen aangezien Boudewijn dat nog niet of zijn Headliner page heeft staan. hahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Moet toch even wat kwijt want ik kijk vanaf het begin DGK en was daarvoor nog geen fan van niemand ik vond het erg leuk om te volgen enzo. Pas toen Jaapio kwam werd ik gelijk fan van hem vooral zijn binnenkomst dat vergeet ik nooit iedereen die gezichten toen hij uit de auto stapte geweldig. Maar toch als ik alles vanaf het begin bekijk en zie en ik zeg niet dat Brain heilig is beslist niet maar wat heeft deze jongen veel moet pikken zeg. Als ik heel eerlijk ben als iemand buiten of waar dan ook keer op keer me zo uitdaagt nou werkelijk er was niks van hem overgebleven echt niet en dan zeg ik dat en ik ben een vrouw . Maar goed dat is mijn mening moest het even kwijt |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha ja was gezellig geweest.;-)maar ik denk dat je mijn spelletjes niet zo leuk vind. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:42 schreef ilse het volgende:hahahaha ja was gezellig geweest.;-)maar ik denk dat je mijn spelletjes niet zo leuk vind. O vertel want je kent me natuurlijk niet. Whaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:41 schreef Merty het volgende:Moet toch even wat kwijt want ik kijk vanaf het begin DGK en was daarvoor nog geen fan van niemand ik vond het erg leuk om te volgen enzo. Pas toen Jaapio kwam werd ik gelijk fan van hem vooral zijn binnenkomst dat vergeet ik nooit iedereen die gezichten toen hij uit de auto stapte geweldig. Maar toch als ik alles vanaf het begin bekijk en zie en ik zeg niet dat Brain heilig is beslist niet maar wat heeft deze jongen veel moet pikken zeg. Als ik heel eerlijk ben als iemand buiten of waar dan ook keer op keer me zo uitdaagt nou werkelijk er was niks van hem overgebleven echt niet en dan zeg ik dat en ik ben een vrouw . Maar goed dat is mijn mening moest het even kwijt Ben het helemaal met je eens, Merty. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:41 schreef Merty het volgende:Moet toch even wat kwijt want ik kijk vanaf het begin DGK en was daarvoor nog geen fan van niemand ik vond het erg leuk om te volgen enzo. Pas toen Jaapio kwam werd ik gelijk fan van hem vooral zijn binnenkomst dat vergeet ik nooit iedereen die gezichten toen hij uit de auto stapte geweldig. Maar toch als ik alles vanaf het begin bekijk en zie en ik zeg niet dat Brain heilig is beslist niet maar wat heeft deze jongen veel moet pikken zeg. Als ik heel eerlijk ben als iemand buiten of waar dan ook keer op keer me zo uitdaagt nou werkelijk er was niks van hem overgebleven echt niet en dan zeg ik dat en ik ben een vrouw . . Maar goed dat is mijn mening moest het even kwijt je menining mag je altijd zeggen merty en je mening is nog correct ook;-)vooral je meningen blijven zeggen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|