BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
OOh oke gelukkig maar :-)
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:43 schreef makker het volgende:

[..]

O vertel want je kent me natuurlijk niet. Whaha
speel veel van die dash games;-)dinner dash doggie dash petsshop hop haha en dat soort.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:45 schreef Merty het volgende:
OOh oke gelukkig maar :-)
in jou meningen zit wel vaak een kern waarheid in,plus dat je wel prettig ben om te lezen.
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:45 schreef ilse het volgende:

[..]

speel veel van die dash games;-)dinner dash doggie dash petsshop hop haha en dat soort.
O van die spelletjes waarbij je dingetjes moet doen. Spelletjes.nl ofzo toch?
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 00:48   quote  deeplink  
nee niet spelletjes.nl dit zijn arcade games crackje ertussen haha je kent het wel;-)
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:48 schreef ilse het volgende:
nee niet spelletjes.nl dit zijn arcade games crackje ertussen haha je kent het wel;-)
Nee eigenlijk niet :( Zo slim en gedreven ben ik niet op internet al doet mijn leeftijd anders vermoeden.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
hahahaha oke,is niet zo moeilijk hoor als je er eenmaal inzit kun je erg leuke spellen spelen...en iedereen kan aan die spellen komen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:47 schreef ilse het volgende:

[..]

in jou meningen zit wel vaak een kern waarheid in,plus dat je wel prettig ben om te lezen.
nou fijn dat je vind ik van de meeste ook maar niet allemaal hoor maar goed ook die moet je er bij hebben anders wordt het saai
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 00:52   quote  deeplink  
dat is zonder meer waar;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse --
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:51 schreef ilse het volgende:
hahahaha oke,is niet zo moeilijk hoor als je er eenmaal inzit kun je erg leuke spellen spelen...en iedereen kan aan die spellen komen.
Als ik nu slim ben ga ik vragen hoe?? maar ja dan kom je nooit aan je spelletje toe en zitten we morgenochtend nog te keuvelen. whahaha
Elske
 Elske - zaterdag 10 mei 2008 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:47 schreef fredfik het volgende:
jullie hebben straont in jullie ogen volgens mij,DE RAT BEGON MET STAMPEN OP HUUB Z,N VOET
knap van je dat je beelden kan zien die niet op film staan...... moet je geld mee maken !!!!!!!!Huub zakte gewoon door zijn poot. ( gister kon hij er trouwens heel hard mee rennen toen Brian en Tommy mot hadden...dus . Huub faked zijn pootje omdat hij niet DURFT te sparren........
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:54 schreef Elske het volgende:

[..]

knap van je dat je beelden kan zien die niet op film staan...... moet je geld mee maken !!!!!!!!Huub zakte gewoon door zijn poot. ( gister kon hij er trouwens heel hard mee rennen toen Brian en Tommy mot hadden...dus . Huub faked zijn pootje omdat hij niet DURFT te sparren........
En zo is het, Elske.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 00:56   quote  deeplink  
oke maar ik moet die link daarna toe wel meteen weghalen,anders doet boudewijn het denk ik,want die zit vast weer stiekum mee te lezen hahaha....komt ie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse --
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 00:56   quote  deeplink  
heb je uhmm???
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:56 schreef ilse het volgende:
heb je uhmm???
Ja heb hem. Je bent geweldig ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door makker --
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 00:58   quote  deeplink  
hahahaha oke dan;-)
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 00:59   quote  deeplink  
Ilse wat moet ik daarna doen want krijg een startpagina ofzo.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
dan ga ik nu ook het forum verlaten het is lekker weekend morgen ben ik er niet verjaardag,maandag heb ik ook nog lekker vrij,en dinsdag moet ik ff kijken lig aan de hoeveelheid klanten die ik heb,vaak zit er zelf gepland nog wel een uurtje tussen voor de volgende weer komt;-)
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Zucht nog een jonge blom...ik vind 40 niet leuk :-( klinkt zo oud, maar zo voel ik me niet...voel me 23 *huppel*
nou vooruit, liever een huppekutje van 40. dan een pijpslet van 22, dikke Kus van Iz
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:59 schreef makker het volgende:
ja je moet kijken welk spelletje je wilt...en dan klik je daarop en dan krijg je wel een megaupload ofzo en kun je uhm downloaden heb je uhm meteen;-)
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:00 schreef izzie het volgende:

[..]

nou vooruit, liever een huppekutje van 40. dan een pijpslet van 22, dikke Kus van Iz
goh ben ik blij dat ik al 22 geweest bent dan;-)
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:00 schreef ilse het volgende:
dan ga ik nu ook het forum verlaten het is lekker weekend morgen ben ik er niet verjaardag,maandag heb ik ook nog lekker vrij,en dinsdag moet ik ff kijken lig aan de hoeveelheid klanten die ik heb,vaak zit er zelf gepland nog wel een uurtje tussen voor de volgende weer komt;-)
Heel fijn weekend en we spreken elkaar snel weer.
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:01 schreef ilse het volgende:

[..]

ja je moet kijken welk spelletje je wilt...en dan klik je daarop en dan krijg je wel een megaupload ofzo en kun je uhm downloaden heb je uhm meteen;-)
Geweldig thanks. Weer wat wijzer maar ja jij bent ietsjes ouder dan mij dus moet ook nog veel leren ;)
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:59 schreef makker het volgende:
haha ik heb uhm weer gehaald nou veel plezier;-)

ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:02 schreef makker het volgende:

[..]

Geweldig thanks. Weer wat wijzer maar ja jij bent ietsjes ouder dan mij dus moet ook nog veel leren ;)
hahahaha...
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:02 schreef makker het volgende:

[..]

Heel fijn weekend en we spreken elkaar snel weer.
dank je wel jij ook he;-)
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:03 schreef ilse het volgende:

[..]

dank je wel jij ook he;-)
Jij ook bedankt ;)
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:04   quote  deeplink  
heb je uhmm?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:54 schreef Elske het volgende:

[..]

Als Brian echt lief was geweest had Brian op zijn schurftkop gaan staan. Brian was heel duidelijk de laatste keer, Hij laat niet meer met zich sollen, alles wat Huub doet krijgt Huub direct terug, niks meer mevrouw Flens handen boven haar hoofd. Huub doet dit, brian doet dat terug. een opletter had dit wel gezien, en wij hebben straont in onze ogen? wat heb jij dan? de hele ontlasting van de olifanten van de dierentuin in je muiL
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:04 schreef ilse het volgende:
heb je uhmm?
Ja ik heb hem nu. Je berichtje was eerder niet opgevallen thanks.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:26 schreef devil het volgende:
en claire begint heel mans te worden woh
terror claire,iedereen moet gaan uitkijken whahaha
ja ze vergat de pil, dus het vrouw zijn is er dan zo vanaf. het was een pijpslet, nu is het een pijpterror Claire Blaire. kijk maar uit straks komt Ome twan. met zijn rollator het terrein van de DGK op!
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:07   quote  deeplink  
oke laterzzzz;-)ik heb ze weer weggehaald;-)veel plezier ermee en tot laterzzzz..
makker
 makker - zaterdag 10 mei 2008 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:07 schreef ilse het volgende:
oke laterzzzz;-)ik heb ze weer weggehaald;-)veel plezier ermee en tot laterzzzz..
Thanks ga het zeker uitzoeken. Doei en laterzzzzz
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 01:08   quote  deeplink  
Tjeetje wat een storm in een glas water zeg..
stevi0
 stevi0 - zaterdag 10 mei 2008 - 01:08   quote  deeplink  
Beetje simpel om dat nu terug te gaan roepen terwijl Huub al meer dan een jaar bij mensen op de tenen gaat staan en kopstoten uitdeelt.
Hij mag trouwens wel heel blij zijn dat de match niet doorgaat. Als je zag hoe geweldig hij nu al op zijn muil ging. Die Brian hoeft maar te blazen. Hahahahahahaahaha......
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:08 schreef seya het volgende:
Tjeetje wat een storm in een glas water zeg..
Heej Seya! Weet je al dat Jaaps site gehackt is?
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:44 schreef ilse het volgende:

[..]

je menining mag je altijd zeggen merty en je mening is nog correct ook;-)vooral je meningen blijven zeggen .
ilse hoe durf je te zeggen dat brian alles tegen zat het is juist anderom brian heeft golf uitjes gemaakt niemand heeft brian en amanda zien golfen nee lekker famelie tegen komen lekker lullen over dgk en brian was weer op tehoogte lekker toch terwijl huub het in zijn eentje moest klaaren sorry voor de taal fouten
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:22 schreef draakje het volgende:

[..]

Heej Seya! Weet je al dat Jaaps site gehackt is?
Hee mop, ik las het net, moest wel twee keer luisteren of het Sly was die dreigde, maar ja dus. Ben ik even blij dat ik afgehaakt ben daar. Zit je toch niet op te wachten, zo'n geflipte figuur, die je met de dood bedreigt? Brrr....wat een griezel...
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:29 schreef seya het volgende:

[..]

Hee mop, ik las het net, moest wel twee keer luisteren of het Sly was die dreigde, maar ja dus. Ben ik even blij dat ik afgehaakt ben daar. Zit je toch niet op te wachten, zo'n geflipte figuur, die je met de dood bedreigt? Brrr....wat een griezel...
Ik ben blijkbaar zo wereldvreemd dat ik dacht dat het een hoorspel van de hackers was, in elk geval niet echt. Pas uit de reacties begreep ik dat het wel terdege echt was.
Enzyme
 Enzyme - zaterdag 10 mei 2008 - 01:47   quote  deeplink  
je ziet toch duidelijk dat ie gelijk op ze bek gaat, als je dat niet ziet ben je echt zo'n trieste brian fan
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:47 schreef Enzyme het volgende:
je ziet toch duidelijk dat ie gelijk op ze bek gaat, als je dat niet ziet ben je echt zo'n trieste brian fan
huh???
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:26 schreef jhon het volgende:

[..]

ilse hoe durf je te zeggen dat brian alles tegen zat het is juist anderom brian heeft golf uitjes gemaakt niemand heeft brian en amanda zien golfen nee lekker famelie tegen komen lekker lullen over dgk en brian was weer op tehoogte lekker toch terwijl huub het in zijn eentje moest klaaren sorry voor de taal fouten
je taalfouten maken me niks uit ik kan goed lezen jhon;-)
uhm nou,idd ze hebben laten zien dat ze gingen golven dat klopt,maar mij ging het er gewoon om dat merty vaak geen onzin uitkraamt,huub is ook vaak naar de tandarts geweest zeg maar;-)en wie verteld ons of dat waar is??Zat misschien ook wel in het hokje hahaha,snap je??het is een beetje en en verhaal,en dan kan ik alleen maar zeggen dat de mening correct is.
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:53 schreef ilse het volgende:

[..]

je taalfouten maken me niks uit ik kan goed lezen jhon;-)
uhm nou,idd ze hebben laten zien dat ze gingen golven dat klopt,maar mij ging het er gewoon om dat merty vaak geen onzin uitkraamt,huub is ook vaak naar de tandarts geweest zeg maar;-)en wie verteld ons of dat waar is??Zat misschien ook wel in het hokje hahaha,snap je??het is een beetje en en verhaal,en dan kan ik alleen maar zeggen dat de mening correct is.
huub naar de tandarts waneer ?????????????????
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:47 schreef Enzyme het volgende:
ik zie alleen niet waardoor hij op z'n bek gaat. Ik zie niet dat Brian iets doet met z'n voeten ofzo. Het enige wat ik kan bedenken is dat Huub gewoon uitglijdt of dat Brian hem aan z'n shirt naar beneden trekt (zie de laatste slowmotion)
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 02:00   quote  deeplink  
een mening is een mening,en een mening kun je zien en goed lezen,en als er iets instaat waar je het misschien niet helemaal mee eens bent dat kan,maar dat wil niet zeggen dat dingen niet waar zijn...zo hebben braĆ­n en huub vaak van die dingen gehad,om of tv te maken,of kijken hoe ze elkaar kunnen uitspelen..zo heeft iedereen zijn of haar eigen mening,en deze mening vond ik netjes nergezet.ongeacht of ik er mee eens bent of niet.en dat bedoel ik met correct.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:56 schreef jhon het volgende:

[..]

huub naar de tandarts waneer ?????????????????
haha ja wanneer...zovaak man en amanda en lieke toendertijd de tandarts ze gingen wel drie vier keer per week ofzo naar de tandarts toen...niet meegekregen?
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 02:07   quote  deeplink  
nou boudewijn ze deden wel beiden wat hoor...beiden evenveel.
en zeg jhon smijt ff met je eigen vleeswaren wil je...
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 02:12   quote  deeplink  
maar het gaat toch over huub dat die brian heeft afgemaakt niet van onderwerp afwijken amen
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 02:13   quote  deeplink  
het gaat over beiden ze deden beiden evenveel vond ik.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 02:16   quote  deeplink  
dat vind jij maar ik vindt ze beiden evenveel doen en even agressief.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

0.0086820