|
|
jhon
|
|
|
nu zie nu ik ben alleen op site huub is de best |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub en Amanda zijn weer bezig hier....hahahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
jhon
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha...ik ook trusten dragonnetje;-)hahaha ozo bedoel je ,damn het is al laat. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
jhon
|
|
|
amanda nou maak niet uit die is er morgen na drieen niet uit |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Sorry Jhon maar dan kijk je niet goed de rest ook niet hoor het is zaterdag UITSLAAPDAG |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
wat maak dat nou uit ????????? |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
je bedoeld die blijven nog even liggen vandaag leuk |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 03:12 schreef Merty het volgende:(Boudewijn ik weet dat je weer flink moet delete maar ik heb niemand uitgescholden) het ging niet echt meer over het topic en de reacties op het schelden van jhon zijn ook erbij verwijderd. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nee maar dan haalt hij waar jij of ik of wie dan ook een Quote op geeft de voorgaande berichten automatisch weg |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Maar Bouw de Wijn...dat gebeurdt toch overal een beetje. Beetje op het topic reageren daarna over wat anders. En die blijven wel staan. Hmmmzzzz |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 03:17 schreef Dragon het volgende:Maar Bouw de Wijn...dat gebeurdt toch overal een beetje. Beetje op het topic reageren daarna over wat anders. En die blijven wel staan. Hmmmzzzz maar dan wel zonder gescheld |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ben er niet mee eens. Maar goed. Jouw ding. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
jammer dat had je juist moeten laten staan ik ben groot genoeg om die slappe gelul van je fans aan te horen jammer maar ja alles voor brian zou ik maar zeggen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 03:22 schreef jhon het volgende:jammer dat had je juist moeten laten staan ik ben groot genoeg om die slappe gelul van je fans aan te horen jammer maar ja alles voor brian zou ik maar zeggen als jij geen scheldwoorden naar andere forum gebruikers had gebruikt had ik alles laten staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
nou ga je wel erg ver wat ik verkeert heb gezegt heb ik mijn veronschulding aan geboden |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 03:33 schreef jhon het volgende:nou ga je wel erg ver wat ik verkeert heb gezegt heb ik mijn veronschulding aan geboden dat weet ik ook wel, maar omdat het allemaal een gevolg was van eerdere berichten waar scheldwoorden instonden, welke dus verwijderd worden, dan worden daardoor ook de reacties op verwijderde berichten verwijderd omdat het anders voor andere lezers erg onoverzichtelijk wordt. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Oke...ff back to reality...
Hebben die 2 kemphanen nog een boete gekregen of wat anders?
Na elk incident, worden ze 1 voor 1 om naar achteren te gaan....waarvoor dat eigenlijk? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ze hebben allebei geen boete gehad zal wel weer met een sisser aflopen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hmmmmzzzz....standaard dus.
Wel nep hoor. Regels zijn toch regels. Fysiek geweld en je moet eruit. Nou, ze zitten er nog steeds in. Eerlijk is eerlijk...Brain en Huub moesten al lang dgk verlaten.
Wat zou het zijn, dat ze toch nog erin mogen blijven, vraag ik me af. Ik bedoel ermee te zeggen van....Worden we hier allemaal in de zeik genomen?!
Ik ben bang van wel. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
En weer wordt Huub gered doordat Jaap ertussen gaat staan. Dit begin ik toch wel merkwaardig te vinden. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 03:33 schreef jhon het volgende:nou ga je wel erg ver wat ik verkeert heb gezegt heb ik mijn veronschulding aan geboden Een verontschuldiging is geen reden om fout gedrag toe te staan. Doet die Huub ook continu, mensen kwetsen en dan sorry zeggen. Mocht ik jou op je neus slaan en daarna sorry zeggen dan is het daarmee niet opgelost en over, denk ik. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Als huub telkens zo opgefokt is he, dat hij telkens brain wilt slaan, en telkens komt Jaap ertussen, dan denk je toch op een gegeven moment van, ja rot nu maar op telkens sta je in de weg. Dan wordt je toch op een gegeven moment zat van dat je dan op Jaap gaat reageren of niet dan? Maar dat gebeurdt nooit. Dus idd, ik vind het ook merkwaardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
Jaap moet er gewoon tussen uitblijven laat maar slaan ze vragen er toch zelf om hoop wel dat dan die doos nog eens klappen krijgt denkt nu dat ze het helemaal heeft gemaakt op tv jammer eens een doos altijd een doos dus japio niet meer ertussen word leuk dan laat dan 12 maar komen dan verdienen ze het en ze moeten ook allemaal naar buiten hoe zal het dan gaan |
|
|
|
|
dec
|
|
|
jaap kan er binnenkort tussenuit blijven als hij als eerste de kooi mag verlaten dus nog ff geduld |
|
|
|
|
tino
|
|
|
op zaterdagmorgen dit allemaal doorworstelend heb ik nog maar EEN wens, moge alle huub-brillen door nl vernietigd worden, dan zien ze eindelijk eens hoe hun idool werkelijk is. |
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
Goedemorgen allemaal! Heerlijk weer maar......................... Er komt vast een boete vandaag! De Febo had Brian al lang kunnen beboeten voor zijn rare slagpartij met Tommy, maar ze hebben er voor gekozen dit niet te doen. Nu is het gisteren weer tot een handgemeen gekomen en GOD ZIJ DANK voor de Febo, Huubje was erbij!!!!! Dus Febo jullie kunnen vandaag weer boetes uitdelen want als Huubje geen boete krijgt en Brian wel, gaat ie als een dolle met Amandaatje weg dat heeft ie jullie al vaker lopen dreigen, maar nu kunnen jullie ook Huubje weer een boete geven zodat Brian zich niet achtergesteld voelt bij Huub! Het maakt niks uit dat Brian begint met de shit bij Tommy, als er twee iets doen krijg je wel boete , als er een iets doet( je moet dan wel Brian heten) Krijg je niks. En van de twee meiden , wie krijgt daar een boete van? Ik vraag het me af maar ik denk dat ik het wel weet! Dat vieze gore krengetje loopt te knijpen en als Claiere daar dan op reageert met een klap , dan krijgt Claire natuurlijk een boete denken jullie ook niet? Al was het alleen maar omdat ze Claire heet! Kom maar FEBO laat maar weer zien dat jullie alles sturen en alles verdraaien wat een hele massa goed heeft gezien, maar laat maar weer zien wie daar de touwtjes in handen heeft! Ik wacht met spanning af! Zou ik niet moeten doen aangezien het zo voorspelbaar is als de hel, maar een mens mag altijd blijven hopen toch........... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik denk niet dat er iemand exit gaat. Maar voor RTL is het mooi nog een aantal boetes uit te kunnen delen. Scheelt weer in het prijzengeld. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Precies..Viermaal boete en alles is recht getrokken. Vind ik dus ook zo krom he? Viermaal exit zou eerlijker zijn. Heb je ook al die heisa van dat sms en niet en dat halve en hele finale.. Overigens zou ik ook mooi op Huub's poot zijn gaan staan hoor..Snap niet waarom mensen zich daar druk om maken. Die gifkikker vloog Brian aan en niet andersom. In Brian's plaats was ik lekker op dat pootje gaan op en neer springen... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Het ruimt wel op 4 mensen het huis uit. Maar dat doen ze niet. Ook uit dat sms gebeuren hoopt RTL nog een hoop geld te vangen. En wat erg is(bloos)ik ga me er straks ook aan wagen wat smsjes te sturen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Als er nu niemand uit gaat stem ik niet meer,ik ga rtl niet spekken voor die onzin. Waar 2 kijven hebben 2 schuld,maar ze moeten dit goed uitzoeken. |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Jongen jongen wat zijn jullie partijdig altijd :p Exit Huub. Ik heb wel ergere dingen gezien. Huub staat op, Brian gooit hem op de grond via z'n jassie, dan staat Huub weer op en die duwt met z'n koppie tegen Brian's koppie aan! Niks exit en niks streamlock zou ik zeggen maar dat is niet aan mij. :( |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:32 schreef grissom het volgende:Als er nu niemand uit gaat stem ik niet meer,ik ga rtl niet spekken voor die onzin. Waar 2 kijven hebben 2 schuld,maar ze moeten dit goed uitzoeken. Ja ben ik mooi met je eens. Als ze slim zijn, krijgen ze allevier 100.000 boete, dan is het de wereld weer uit en kunnen ze met schone lei beginnen. Alleen is dan de eindwinst wel erg magertjes hahaha Ik snap Brian eigenlijk niet en zou wel over dat hek willen schreeuwen: jongen het is nog maar zo kort, hou je in! Daarna kun je alles doen wat je wilt gngngng... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Vind ik ook 4 boetes. Lieke kreeg er 1 voor het gooien van een oogpotlood en dit was een graadje erger. |
|
|
|
|
hendrika
|
|
|
ik ben geen brain fan ook geen huub fan maar ik zag ook dat huub brain aanviel ik hoop zo dat jaap wint hij heeft teminste de tv programmaas opgepept haha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: kijk neem nou ilse die scheld niet;-) ff mijn ego strelen hoor...grijnzzz |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Ik zal ook ff jouw ego strelen....
Neem nou Ilse, die scheldt ook niet! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha sommige mensen leren nooit anne.. en seya ik vond braín en huub allebei verkeerd bezig ze hebben allebei evenveel gedaan,en er kwam bij beiden evenveel agressie uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ahahahaha gek mens.gek is geen scheldwoordt toch??oeps |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
denk jij nou echt dat brain hier een exit voor krijgt en die dingen wat huub allemaal bij brain heeft gedaan he kopstootje snachts geven tot brain bloedneus had met prullenbak naar brain gooien en dat met tommie valt huub brain aan nee dat zien de slinkse huub fans niet he voor die slinkse huub fans is huub God : Moet je kijken hoeveel beveiliging en mensen van de regie het huis binnen vliegen en in de slowmotions zie je dat brain op de andere voet van huub gaat staan en tot huub toen door de kniee zakte huub je kan brain geen exit aansmeren |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nee hoor gek is geen scheldwoord....al zie ik liever dat ik prettig gestoord ben...hier worden nl. de bewoners al voor gek versleten en daaaar wil ik mij echt niet mee vergelijken ;-) |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
doe ik ik toch niet ik hou het netjes |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:07 schreef ilse het volgende:hahaha sommige mensen leren nooit anne.. en seya ik vond braín en huub allebei verkeerd bezig ze hebben allebei evenveel gedaan,en er kwam bij beiden evenveel agressie uit. Yep, ze waren allevier raar bezig. Brian had eigenlijk weg moeten lopen. En dat akkefietje met Tommy was ook dom. Kun je allerlei verklaringen voor zoeken, maar het was echt dom. En daarmee verliest hij weer de goodwill, die hij net zo mooi had opgebouwd. Bij mij niet hoor, want ik snap het wel. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Kijk...ik mag jhon wel...hahahaha |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:13 schreef seya het volgende:Precies..Viermaal boete en alles is recht getrokken. Vind ik dus ook zo krom he? Viermaal exit zou eerlijker zijn. Heb je ook al die heisa van dat sms en niet en dat halve en hele finale.. Overigens zou ik ook mooi op Huub's poot zijn gaan staan hoor..Snap niet waarom mensen zich daar druk om maken. Die gifkikker vloog Brian aan en niet andersom. In Brian's plaats was ik lekker op dat pootje gaan op en neer springen... ja seya wat moet ik hier van zeggen,, oja?? vandaar dat je antihuub bent,, jij bent voorstander van geweld, dat moet het zijn. vandaar brian amanda.. tuurlijk nu weet ik het. en schatje haal iets uit je ogen,, je bent vergiftigd door boudewijn, die ziet ook dingen die er niet zijn.. hé boudewijn.. huub staat las eerste op,, huub schopt de pijnlijke enkel van brian onderuit, kopstoot???? hahahaha je wordt echt grappig boudewijn.. keel dicht knijpen hahahah je moet het podium op,, lachen mensen nog meer om je.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:17 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] ja seya wat moet ik hier van zeggen,, oja?? vandaar dat je antihuub bent,, jij bent voorstander van geweld, dat moet het zijn. vandaar brian amanda.. tuurlijk nu weet ik het. en schatje haal iets uit je ogen,, je bent vergiftigd door boudewijn, die ziet ook dingen die er niet zijn.. hé boudewijn.. huub staat las eerste op,, huub schopt de pijnlijke enkel van brian onderuit, kopstoot???? hahahaha je wordt echt grappig boudewijn.. keel dicht knijpen hahahah je moet het podium op,, lachen mensen nog meer om je.. Net zo hard als wij om jou lachen Pauline? |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
en heeft hij boete gehad nee net wat je zegt ik begrijp het wel brian word gewoon voorgetroken |
|
|
|