BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Ik ga het zonnetje in!..laters!
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:19 schreef jhon het volgende:
en heeft hij boete gehad nee net wat je zegt ik begrijp het wel brian word gewoon voorgetroken
ach jy bent gewoon lieverd
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 12:23   quote  deeplink  
hahaha zeg je nou tegen jezelf dat je een lieverd bent jhon??je quote naar jezelf.
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:22 schreef jhon het volgende:

[..]

ach jy bent gewoon lieverd
ik bedoel anne
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:17 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

ja seya wat moet ik hier van zeggen,, oja?? vandaar dat je antihuub bent,, jij bent voorstander van geweld, dat moet het zijn. vandaar brian amanda.. tuurlijk nu weet ik het. en schatje haal iets uit je ogen,, je bent vergiftigd door boudewijn, die ziet ook dingen die er niet zijn.. hé boudewijn.. huub staat las eerste op,, huub schopt de pijnlijke enkel van brian onderuit, kopstoot???? hahahaha je wordt echt grappig boudewijn.. keel dicht knijpen hahahah je moet het podium op,, lachen mensen nog meer om je..
Zeg Pauline, ben jij nu helemaal bedonderd? Mij even zwartmaken hier? Ga even lekker naar je eigen criminele forumpje (ja forumpje met die 80 mensen, want de rest bestaat allang niet meer)
En allemaal zwaar vergiftigd door die goeroe, die mensen met een andere mening bedreigd en zwartmaakt. Jij bent nog het zwaarste slachtoffer. Bij jou zal een deprogrammeringsprogrmma niet eens meer van nut zijn.
pauline
 pauline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:25   quote  deeplink  
brian is al een paar dagen agressief,, kan door de onsteking van zijn mond komen. de ruzie met tommy was brian agressief,, en gister met huub was brian degene die opstond en dreigend naar huub kwam..meer valt er niet van te maken, en boudewijn ziet alles op een andere manier, totaal niet objectief, dat maakt je dus een slechte moderator..hij ziet echt dingen die een ander niet ziet,, hij moet de politiek in..Het topic HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB geeft al aan dat hij het niet meer kan relativeren. Ik kan nergens ontdekken dat hij brian's keel dichtknijpt,, ik zie wel dat hij probeert brian bij zijn strot te pakken wat helaas niet lukt. en hij raakt brian met een haarlok, net voordat brian met een voetveeg( tegen pijnlijke voet) huub onderuit schopt... dat ziet iedereen behalve boudewijn.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 12:25   quote  deeplink  
nou seya als je even om je hen kijkt weet je dat pauline het niet eens voorelkaar krijgt om jou zwart te maken,laat lekker gaan wij weten wel beter toch/;-)
pauline
 pauline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:24 schreef seya het volgende:

[..]

Zeg Pauline, ben jij nu helemaal bedonderd? Mij even zwartmaken hier? Ga even lekker naar je eigen criminele forumpje (ja forumpje met die 80 mensen, want de rest bestaat allang niet meer)
En allemaal zwaar vergiftigd door die goeroe, die mensen met een andere mening bedreigd en zwartmaakt. Jij bent nog het zwaarste slachtoffer. Bij jou zal een deprogrammeringsprogrmma niet eens meer van nut zijn.
jij maakt jezelf zwart ,, hoef ik geen moeite voor te doen.
Jij bent een type wat haat verstrooid, misselijk type
pauline
 pauline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nowlive statistiekenLeden: 19479
Online: 611
Nieuw gister: 39

Laatste update: 2008-05-10 12:10:01
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:25 schreef pauline@nowlive het volgende:
brian is al een paar dagen agressief,, kan door de onsteking van zijn mond komen. de ruzie met tommy was brian agressief,, en gister met huub was brian degene die opstond en dreigend naar huub kwam..meer valt er niet van te maken, en boudewijn ziet alles op een andere manier, totaal niet objectief, dat maakt je dus een slechte moderator..hij ziet echt dingen die een ander niet ziet,, hij moet de politiek in..Het topic HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB geeft al aan dat hij het niet meer kan relativeren. Ik kan nergens ontdekken dat hij brian's keel dichtknijpt,, ik zie wel dat hij probeert brian bij zijn strot te pakken wat helaas niet lukt. en hij raakt brian met een haarlok, net voordat brian met een voetveeg( tegen pijnlijke voet) huub onderuit schopt... dat ziet iedereen behalve boudewijn.
Ja en jouw goeroe heeft ook zo zijn eigen invullingen aan allerlei sitauties. En als je Boudewijn zijn inbreng niet ziet zitten, rot dan naar je eigen forum terug en bevuil het forum, wat van Boudewijn is, niet! Ga jij lekker even op NL vertellen wat jouw leider daar wel en niet mag schrijven.
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Pauline zeg eens eerlijk...waarom zit jij eigenlijk hier op het forum?
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 12:30   quote  deeplink  
seya ik voel me aan gesproken als er iemand aso is ben jy het wel
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:25 schreef pauline@nowlive het volgende:
Nou Paulientje wat is jou probleem niet alleen BOudewijn wel meer mensen zien het anders
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:30 schreef Caroline het volgende:
Vermoedelijk omdat het Sly zelf is, of een afgevaardigde van hem.
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:30 schreef Caroline het volgende:
Dat vraag ik me allang af,de boel verzieken en indereen opjutten.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:27 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

Paulientje ja dat klopt 611 online
statistieken 19479 als je dat in mindering brengt met de mensen die een ban hebben maar waarvan de accounts niet worden verwijderd dan blijf je op dat aantal staan ja daadwerkelijk aantal is maar 611 leden dat weet jij donders goed
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:30 schreef jhon het volgende:
seya ik voel me aan gesproken als er iemand aso is ben jy het wel
Ben blij, dat jij je aangesproken voelt, dat was ook de bedoeling
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 10 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
natuurlijk krijgt hij er nieuwe leden bij en zijn er nu zoveel online
iedereen wil weten wat die smeerlap nu weer uitvreet toch.
en willen zien hoe vuil en smerig die site is. hoop dat ze na het lezen van de brian en amanda.s topic echt kunnen zien hoe aso die site is.
dus aantal leden en online leden zegt niets.
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:33 schreef stacy1974 het volgende:
natuurlijk krijgt hij er nieuwe leden bij en zijn er nu zoveel online
iedereen wil weten wat die smeerlap nu weer uitvreet toch.
en willen zien hoe vuil en smerig die site is. hoop dat ze na het lezen van de brian en amanda.s topic echt kunnen zien hoe aso die site is.
dus aantal leden en online leden zegt niets.
Ramptoeristen
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:31 schreef seya het volgende:

[..]

Vermoedelijk omdat het Sly zelf is, of een afgevaardigde van hem.
dat is gewoon gelul
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:34 schreef jhon het volgende:

[..]

dat is gewoon gelul
Goh nog een helderziende
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:34 schreef jhon het volgende:

[..]

dat is gewoon gelul
Ja??? Zolang Pauline zelf geen antwoord geeft kan je mensen niet kwalijk nemen te zeggen wat ze denken.
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:35 schreef Merty het volgende:

[..]

Goh nog een helderziende
hoezo ben jy er een dan lul
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:35 schreef Merty het volgende:

[..]

Goh nog een helderziende
hoezo ben jy er een dan lul
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Ik heb zelf ook een forum(csi)en weet precies hoe het werkt.Degene die een ban hebben blijven in de lijst staan en tellen toch mee als lid.Dus Pauline,mij hoef je niks wijs te maken.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:37 schreef grissom het volgende:
Ik heb zelf ook een forum(csi)en weet precies hoe het werkt.Degene die een ban hebben blijven in de lijst staan en tellen toch mee als lid.Dus Pauline,mij hoef je niks wijs te maken.
Gek he geen antwoord van haar meer komt omdat ze weer ingelogd is onder een ander naam duurt even voordat ze terug is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Merty@headliner --
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:44   quote  deeplink  
Viel me al eerder op. Als het ietswat te heet onder zijn/haar voeten wordt is Pauline gevlogen.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:41 schreef Merty het volgende:

[..]

Gek he geen antwoord van haar meer komt omdat ze weer ingelogd is onder een ander naam duurt even voordat ze terug is
Het is al struktureel, dat Pauline een paar bommetjes plaatst en dan komt Lijntje nog en dan weten ze het even niet meer en dan zijn we er weer uren vanaf..Gelukkig maar...
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:41 schreef Merty het volgende:

[..]

is wel erg ver gezocht niet gek worden wel normaal blijven doen
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:27 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

mag ik kijken hoeveel er daadwerkelijk de laatste 2 weken actief zijn geweest?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:45 schreef jhon het volgende:

[..]

is wel erg ver gezocht niet gek worden wel normaal blijven doen
Hoor jou nou normaal blijven doen zeg je wie doet er niet normaal volgens mij scheld jij iedereen uit niet normaal
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Hoezo stel je die vraag?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:50 schreef seya het volgende:

[..]

Hoezo stel je die vraag?
omdat ik daar (oprecht) geïnteresseerd in ben en dan kan vergelijken met hoeveel zich er hier hebben ingeschreven en de laatste 2 weken actief geweest zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Boudewijn --
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 10 mei 2008 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:50 schreef seya het volgende:

[..]

Hoezo stel je die vraag?
die vraag is niet zo gek hoor . hij sjoemeld wat af met zijn aantal leden.
actieve leden denk 200. kijkers en lezers die nieuwsgierig zijn welke uitspraken er weer worden gadaan daar dat is de rest alleen lezers.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

omdat ik daar (oprecht) geïnteresseerd in ben en dan kan vergelijken met hoeveel zich er hier hebben ingeschreven en de laatste 2 weken actief geweest zijn.
Wil je een naam en ww ervoor hebben? Of kun je zelf op NL komen? Of snap ik ut nu verkeerd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door seya@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:53 schreef seya het volgende:

[..]

Wil je een naam en ww ervoor hebben? Of kun je zelf op NL komen? Of snap ik ut nu verkeerd?
ik kan er zelf opkomen, vroeg me gewoon af of het mag van Pauline (en of ze het aandurft) want ik heb 120.000 leden! (op Headliner) maarja.... dat zegt niet veel over dit goudenkooi forum
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik kan er zelf opkomen, vroeg me gewoon af of het mag van Pauline (en of ze het aandurft) want ik heb 120.000 leden! (op Headliner) maarja.... dat zegt niet veel over dit goudenkooi forum
Okee nou van mij heb je die toestemming, doe ik wel in de plaats van Pauline, want die laat zich weer de komende uren niet zien. Ik ben ook wel benieuwd.
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 10 mei 2008 - 12:58   quote  deeplink  
kijk mij post bij jaaps site gehackes. van 12.20 daar heb ik op geschreven hoe hij aan die 80.000 leden komt.
de laatste weken ja heeft hij meer actieve leden erbij gekregen .maar dat zijn allemaal mensen die nu nieuwsgierig naar zijn uitlatingen zijn. en zelf kunnen zien wat er op de topics daar geschreven word.
maar een paar weken geleden waren het altijd dezelfde die daar posten.een aantal die hards huub fans mweer nier.
iedereen die tegen huub posten had na 3 posten al een ban.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:58 schreef stacy1974 het volgende:
kijk mij post bij jaaps site gehackes. van 12.20 daar heb ik op geschreven hoe hij aan die 80.000 leden komt.
de laatste weken ja heeft hij meer actieve leden erbij gekregen .maar dat zijn allemaal mensen die nu nieuwsgierig naar zijn uitlatingen zijn. en zelf kunnen zien wat er op de topics daar geschreven word.
maar een paar weken geleden waren het altijd dezelfde die daar posten.een aantal die hards huub fans mweer nier.
iedereen die tegen huub posten had na 3 posten al een ban.
Ja je kunt veel leden hebben, maar of die ook aktief zijn?
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:05   quote  deeplink  
Ik ga lekker mijn zinnen verzetten en de zon in. Wie doet er mee? Even alles zo laten, de bewoners liggen nog op hun bedden neem ik aan.
Ik hoop Boudewijn, dat je een apart topic van die cijfers maakt, anders moet ik me rotzoeken vanavond? :):)
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:00 schreef seya het volgende:

[..]

Ja je kunt veel leden hebben, maar of die ook aktief zijn?
Ja want ik denk in het aantal posten dat hier meer wordt geschreven dan daar.
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:05 schreef seya het volgende:
Ik ga lekker mijn zinnen verzetten en de zon in. Wie doet er mee? Even alles zo laten, de bewoners liggen nog op hun bedden neem ik aan.
Ik hoop Boudewijn, dat je een apart topic van die cijfers maakt, anders moet ik me rotzoeken vanavond? :):)
Ik ga even mee. Tot straks!!
tino
 tino - zaterdag 10 mei 2008 - 13:17   quote  deeplink  
nl is een "glazen bol" site, ze weten daar alles al van te voren.....of hebben ze connecties met...?????????
HUUB EXIT JAAP MOET WINNEN
jhon
 jhon - zaterdag 10 mei 2008 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 05:39 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Een verontschuldiging is geen reden om fout gedrag toe te staan.
Doet die Huub ook continu, mensen kwetsen en dan sorry zeggen.
Mocht ik jou op je neus slaan en daarna sorry zeggen dan is het daarmee niet opgelost en over, denk ik.
als je kans krijg om mij op neus te slaan en wat moet ik anders ik ben al door het stof gekropen maar gasten als jii neemen geen genoegen met een verontschuldiging jammer ik had je hoger zitten
suikertje
 suikertje - zaterdag 10 mei 2008 - 13:29   quote  deeplink  
en al zou brain op de hobbit zijn tenen staan,we weten dat het toch nep is ,hij was bang dat hij klappen zou krijgen van brain. maar ik zie niet dat brain op zijn tenen staat.moeilijk om te zien bij kabouter plop
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 13:58   quote  deeplink  
Nou die kikker heeft wel grote voeten hoor moet je maar eens op letten. Het is echt de bouw van een Trol, klein mannetje met grote platvoeten. Het is overigens zijn ding, om op voeten te gaan staan. En als Brian dat gedaan had had Huub toch moeten gillen van de pijn met zijn zogenaamde zere voet. Oeps Huub even vergeten?
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 14:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Heej Seya, goed gesproken meid! Je laat je toch niet belasteren door zo´n stuk onderwereld?
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:44 schreef Caroline het volgende:
Viel me al eerder op. Als het ietswat te heet onder zijn/haar voeten wordt is Pauline gevlogen.
Helemaal waar. Is mij ook al opgevallen.
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Heb ik ff mijn kont(je) gekeerd en dan gaat het alweer mis?? tsss
pauline
 pauline - zaterdag 10 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

9856

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

0.0109500