|
|
fredfik
|
|
|
Ik zat vanmorgen na te denken wat Brian toch mankeert, want gezond is hij niet in mijn ogen. En dit vond ik, ik vind dat Brian 100% scoort:
Narcistische persoonlijkheidsstoornis (NPS)
Een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen. De stoornis kan worden gezien als de pathologische vorm van narcisme. Naar schatting lijdt 0,7-1% van de bevolking aan NPS. De aandoening komt in meerderheid voor bij mannen.
NPS-lijders kunnen in eerste instantie overkomen als charmant en interessant, maar als relaties langer duren blijkt hun egocentrisme vaak een ernstig obstakel. Niet zelden eisen ze een voorkeursbehandeling. Als dit niet gebeurt, voelen ze zich snel gekrenkt of ondergewaardeerd en zijn hierdoor vatbaar voor depressieve verschijnselen en/of woedeaanvallen. NPS kan gezien worden als een verdedigingsmechanisme dat op gevoelens van minderwaardigheid is gebaseerd.
De stoornis kan worden gediagnosticeerd als sprake is van vijf of meer van de volgende criteria:
* Een persoon heeft gevoelens van grootsheid en belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talenten, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven). * De persoon is geobsedeerd door fantasieën over succes, roem, (al)macht, genialiteit, schoonheid of seksuele prestaties. * De persoon ziet zichzelf als uniek en meent dat hij alleen begrepen kan worden door even unieke of speciale mensen. * De persoon heeft grote behoefte aan bewondering, aandacht en bevestiging of wil gevreesd en berucht zijn. * De persoon gelooft dat hij meer rechten heeft dan anderen. Hij wil dat anderen zich aanpassen aan zijn onredelijke verwachting van een voorkeursbehandeling. * De persoon is manipulerend en gebruikt anderen om zijn doel te bereiken. * De persoon heeft een onderontwikkeld inlevingsvermogen. Hij of zij kan/wil geen rekening houden met de behoeften of opvattingen van anderen. * De persoon is jaloers wat gepaard kan gaan met woede. Dit leidt tot paranoïde ideeen omdat hij denkt dat anderen jaloers zijn op hem en zich op dezelfde manier (willen) gedragen als hij. * De persoon gedraagt zich arrogant. Hij voelt zich superieur, boven de wet verheven. Hij wordt kwaad als hij wordt tegengesproken.
Om NPS te hebben, hoeft je dus maar op vijf dingen 'ja' te antwoorden. Volgens mij kun je voor Brian alles aanvinken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Voor Huub geldt dit nog meer dan voor Brian... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Veel meer, Anne. Huub schept aan de lopende band op over zichzelf, en dat doet Brian toch heel wat minder. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:45 schreef fredfik het volgende:Ik zat vanmorgen na te denken wat Brian toch mankeert, want gezond is hij niet in mijn ogen. En dit vond ik, ik vind dat Brian 100% scoort: Narcistische persoonlijkheidsstoornis (NPS) Een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen. De stoornis kan worden gezien als de pathologische vorm van narcisme. Naar schatting lijdt 0,7-1% van de bevolking aan NPS. De aandoening komt in meerderheid voor bij mannen. NPS-lijders kunnen in eerste instantie overkomen als charmant en interessant, maar als relaties langer duren blijkt hun egocentrisme vaak een ernstig obstakel. Niet zelden eisen ze een voorkeursbehandeling. Als dit niet gebeurt, voelen ze zich snel gekrenkt of ondergewaardeerd en zijn hierdoor vatbaar voor depressieve verschijnselen en/of woedeaanvallen. NPS kan gezien worden als een verdedigingsmechanisme dat op gevoelens van minderwaardigheid is gebaseerd. De stoornis kan worden gediagnosticeerd als sprake is van vijf of meer van de volgende criteria: * Een persoon heeft gevoelens van grootsheid en belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talenten, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven). * De persoon is geobsedeerd door fantasieën over succes, roem, (al)macht, genialiteit, schoonheid of seksuele prestaties. * De persoon ziet zichzelf als uniek en meent dat hij alleen begrepen kan worden door even unieke of speciale mensen. * De persoon heeft grote behoefte aan bewondering, aandacht en bevestiging of wil gevreesd en berucht zijn. * De persoon gelooft dat hij meer rechten heeft dan anderen. Hij wil dat anderen zich aanpassen aan zijn onredelijke verwachting van een voorkeursbehandeling. * De persoon is manipulerend en gebruikt anderen om zijn doel te bereiken. * De persoon heeft een onderontwikkeld inlevingsvermogen. Hij of zij kan/wil geen rekening houden met de behoeften of opvattingen van anderen. * De persoon is jaloers wat gepaard kan gaan met woede. Dit leidt tot paranoïde ideeen omdat hij denkt dat anderen jaloers zijn op hem en zich op dezelfde manier (willen) gedragen als hij. * De persoon gedraagt zich arrogant. Hij voelt zich superieur, boven de wet verheven. Hij wordt kwaad als hij wordt tegengesproken. Om NPS te hebben, hoeft je dus maar op vijf dingen 'ja' te antwoorden. Volgens mij kun je voor Brian alles aanvinken. Persoonlijk vind ik dit eerder bij Huub passen. Maar heb je het nodig van google? Kan je het niet uit eigen kennis halen? Dat zegt genoeg. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
pauline moet soms ook een beetje werk doen, en kan niet constant op de site kijken, en caroline wat ik hier doe is proberen om inhoudelijk op topics te reageren, alleen is boudewijn compleet de controle kwijt hier. Hij weet niet meer wat voor flauwekul hij moet typen, hij kan de vaste kern hier niet meer in de hand houden. Het is een losgeslagen bende. maar dat houd mij hier niet vandaan. Iedereen kan zeggen wat hij/zij wil, maar de meesten hier kunnen beter op het libelle forum hun frustraties kwijt,, persoonlijk leed enzo.. Verder lees je in elke zin hier bijna wel een scheldwoord, iets wat boudewijn toch niet wou hebben??? je hebt je zaakjes goed in de hand hoor. Het verhaal is heel simpel,, iedereen hier zijn eigenlijk huub haters die door hun gedrag bij nowlive zijn weggetrapt, op die mensen daar teert boudewijn op, Je ziet ook hier het peil van de verwensingen en bewoordingen die hier worden gehanteerd. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Goed gezegt Caroline geen zelf kennis hulp van google |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:51 schreef pauline@nowlive het volgende:pauline moet soms ook een beetje werk doen, en kan niet constant op de site kijken, en caroline wat ik hier doe is proberen om inhoudelijk op topics te reageren, alleen is boudewijn compleet de controle kwijt hier. Hij weet niet meer wat voor flauwekul hij moet typen, hij kan de vaste kern hier niet meer in de hand houden. Het is een losgeslagen bende. maar dat houd mij hier niet vandaan. Iedereen kan zeggen wat hij/zij wil, maar de meesten hier kunnen beter op het libelle forum hun frustraties kwijt,, persoonlijk leed enzo.. Verder lees je in elke zin hier bijna wel een scheldwoord, iets wat boudewijn toch niet wou hebben??? je hebt je zaakjes goed in de hand hoor. Het verhaal is heel simpel,, iedereen hier zijn eigenlijk huub haters die door hun gedrag bij nowlive zijn weggetrapt, op die mensen daar teert boudewijn op, Je ziet ook hier het peil van de verwensingen en bewoordingen die hier worden gehanteerd. Eerst dit, ik stel het niet op prijs dat als ik jou een vraag stel en jij antwoord geeft op MIJ dan vervolgens overgaat op een ander persoon in dit geval Boudewijn. Dat zoek je maar met hem uit.
Terug naar mijn vraag, jouw antwoord. Je wilt hier inhoudelijk je bijdrage leveren. Goed, ik ga ervan uit dat je dat wilt. Dan komt mijn volgende vraag....lever je ook een inhoudelijke bijdrage aan DIT(lees goed) forum? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:51 schreef pauline@nowlive het volgende:pauline moet soms ook een beetje werk doen, en kan niet constant op de site kijken, en caroline wat ik hier doe is proberen om inhoudelijk op topics te reageren, alleen is boudewijn compleet de controle kwijt hier. Hij weet niet meer wat voor flauwekul hij moet typen, hij kan de vaste kern hier niet meer in de hand houden. Het is een losgeslagen bende. maar dat houd mij hier niet vandaan. Iedereen kan zeggen wat hij/zij wil, maar de meesten hier kunnen beter op het libelle forum hun frustraties kwijt,, persoonlijk leed enzo.. Verder lees je in elke zin hier bijna wel een scheldwoord, iets wat boudewijn toch niet wou hebben??? je hebt je zaakjes goed in de hand hoor. Het verhaal is heel simpel,, iedereen hier zijn eigenlijk huub haters die door hun gedrag bij nowlive zijn weggetrapt, op die mensen daar teert boudewijn op, Je ziet ook hier het peil van de verwensingen en bewoordingen die hier worden gehanteerd. Weetje wat het met jou is Paulientje??/
Je hebt een probleem met Boudewijn telkens maar weer in jou Quote komt de naam Boudewijn erin voor.
Gelukkig heeft Boudewijn een eigen mening en heeft dit ook altijd heel duidelijk kenbaar gemaakt hij is een fan van Jaap. Dat kan je van een heleboel niet zeggen (Sly is daar een van )
Je probeert maar steeds weer om BOudewijn naar jou niveau te krijgen en dat lukt je niet jammer he dat hij niet een fan van kikkertje wordt ondanks jou mening die je hier geeft.
Je mag duizend en 1 keer komen Quoten maar wat win je er mee Paulientje niks anders dan dat mensen zeggen dat je gek en niet alles op een rijtje hebt.
En schelden wel daar moet ik je gelijk in geven als er een wel een cijfer tien krijgt is NOwfuckinglive wel want die kunnen het als geen ander En schelden heb je zelf ook een handje vol van hoor dus niet zo schijnheilig aub want dat siert je niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:51 schreef pauline@nowlive het volgende:pauline moet soms ook een beetje werk doen, en kan niet constant op de site kijken, en caroline wat ik hier doe is proberen om inhoudelijk op topics te reageren, alleen is boudewijn compleet de controle kwijt hier. Hij weet niet meer wat voor flauwekul hij moet typen, hij kan de vaste kern hier niet meer in de hand houden. Het is een losgeslagen bende. maar dat houd mij hier niet vandaan. Iedereen kan zeggen wat hij/zij wil, maar de meesten hier kunnen beter op het libelle forum hun frustraties kwijt,, persoonlijk leed enzo.. Verder lees je in elke zin hier bijna wel een scheldwoord, iets wat boudewijn toch niet wou hebben??? je hebt je zaakjes goed in de hand hoor. Het verhaal is heel simpel,, iedereen hier zijn eigenlijk huub haters die door hun gedrag bij nowlive zijn weggetrapt, op die mensen daar teert boudewijn op, Je ziet ook hier het peil van de verwensingen en bewoordingen die hier worden gehanteerd. Als jij je op dit forum zo ergert aan verwensingen en bewoordingen van mensen, dan moet je eens lezen wat er op je eigen forum gebeurd...ik kan ze met naam noemen, die dat daar gewoon doen zonder dat ze erop aangesproken worden.
En ik ben niet "weggetrapt" daar..ik kreeg een ban, maar schijnbaar ben ik nog wel belangrijk als lid voor het zooitje, want ik tel nog steeds mee. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:55 schreef Caroline het volgende:[..] Eerst dit, ik stel het niet op prijs dat als ik jou een vraag stel en jij antwoord geeft op MIJ dan vervolgens overgaat op een ander persoon in dit geval Boudewijn. Dat zoek je maar met hem uit. Terug naar mijn vraag, jouw antwoord. Je wilt hier inhoudelijk je bijdrage leveren. Goed, ik ga ervan uit dat je dat wilt. Dan komt mijn volgende vraag....lever je ook een inhoudelijke bijdrage aan DIT(lees goed) forum? ten eerste hoef je bij mij niet aan te komen met CAPS!! ten tweede,, ja ik ben er van overtuigd dat ik tenminste een forum aankan, ik kan inhoudelijk reageren op een topic, ja ik kan mij goed verwoorden zonder verwensingen, beledigingen en dreigementen! Ik hoop dat ik je vraag met voldoening van jou kant heb beantwoord, zo niet ben ik altijd bereid tot meer |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:00 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] ten eerste hoef je bij mij niet aan te komen met CAPS!! ten tweede,, ja ik ben er van overtuigd dat ik tenminste een forum aankan, ik kan inhoudelijk reageren op een topic, ja ik kan mij goed verwoorden zonder verwensingen, beledigingen en dreigementen! Ik hoop dat ik je vraag met voldoening van jou kant heb beantwoord, zo niet ben ik altijd bereid tot meer Daaronder versta jij dat als iemand hier zich veilig genoeg voelt iets over zijn leven te vertellen(in dit geval kanker)het zo onveilig te maken om hem door te sturen naar een ander forum? Dat is geen belediging???Geen persoonlijke aanval?
Buiten dat zie ik je nog steeds geen bijdrage leveren op dit forum. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:59 schreef Anne het volgende:[..] Als jij je op dit forum zo ergert aan verwensingen en bewoordingen van mensen, dan moet je eens lezen wat er op je eigen forum gebeurd...ik kan ze met naam noemen, die dat daar gewoon doen zonder dat ze erop aangesproken worden. En ik ben niet "weggetrapt" daar..ik kreeg een ban, maar schijnbaar ben ik nog wel belangrijk als lid voor het zooitje, want ik tel nog steeds mee. Ik heb het over dit forum en niet over nowlive, wat daar gebeurd ben ik het ook lang niet altijd mee eens, echter heb ik dat niet meer in de hand, dus val me daar maar op aan . dat zou verdomd strak van je zijn, maar ja ben niet anders gewend, noem ik de naam huub,,noemen ze hier de naam brian... noem ik de naam boudeijn, dan komt gelijk de naam sly.. zo werkt het hier nu eenmaal,,, Ik ken hier maar echt weinig( ook brian en amanda fans) die normaal inhoudelijk en zonder scheldpartijen iemand te woord kunnen staan, en als jullie hier zo'n ophef maken over nowlive,, kijk dan in je eigen straatje, dan hoef je niet meer over nowlive na te denken. Als een topic word geopend, en er zijn 30 reactie's, dan komt het woord nowlive in minstens 15 reactie's naar voren..dan moet je toch bij jezelf te rade gaan wat je hier in hemelsnaam doet! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Of ja, je brengt het aantal posten omhoog. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
pff ben net online kreeg 203 emails van dit forum had dus een hoop te lezen maar ik blijf erbij sommigen komen hier alleen om te bloedzuigen ...wie de schoen past ... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:04 schreef Caroline het volgende:[..] Daaronder versta jij dat als iemand hier zich veilig genoeg voelt iets over zijn leven te vertellen(in dit geval kanker)het zo onveilig te maken om hem door te sturen naar een ander forum? Dat is geen belediging???Geen persoonlijke aanval? Buiten dat zie ik je nog steeds geen bijdrage leveren op dit forum. dit moet je uitleggen! is geen persoonlijke aanval, alleen een comment omdat deze persoon er een belachelijk verhaal van maakt om een negatieve stemming te bewerkstelligen tegen een bewoner van de kooi. Op dat moment stel je jezelf kwetsbaar op. en ik heb geen enkel raar woord gebruikt tegen die meneer/mevrouw, het is al erg genoeg |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
het is wel zo dat als ik ergens op een topic reageer er een top aantal hits zijn, en reactie's.. dank daarvoor.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:05 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] Ik heb het over dit forum en niet over nowlive, wat daar gebeurd ben ik het ook lang niet altijd mee eens, echter heb ik dat niet meer in de hand, dus val me daar maar op aan . dat zou verdomd strak van je zijn, maar ja ben niet anders gewend, noem ik de naam huub,,noemen ze hier de naam brian... noem ik de naam boudeijn, dan komt gelijk de naam sly.. zo werkt het hier nu eenmaal,,, Ik ken hier maar echt weinig( ook brian en amanda fans) die normaal inhoudelijk en zonder scheldpartijen iemand te woord kunnen staan, en als jullie hier zo'n ophef maken over nowlive,, kijk dan in je eigen straatje, dan hoef je niet meer over nowlive na te denken. Als een topic word geopend, en er zijn 30 reactie's, dan komt het woord nowlive in minstens 15 reactie's naar voren..dan moet je toch bij jezelf te rade gaan wat je hier in hemelsnaam doet! Noem ik de naam nowlive nu in deze discussie? Ik zeg net wat jij met boudewijn hebt spreek je maar lekker tegen hem uit hij is mans genoeg zijn eigen weerwoord te geven. Wij spraken tegen elkaar en dan hoef je Boudewijn niet te noemen. Ik ben het met je eens dat mensen hier anders denken dan op nowlive. Dat nowlive zoveel in dit forum genoemd wordt, heb je gelijk in. Ik denk echter dat hetzelfde gebeurd op andere fora want nowlive staat nu eenmaal nu in de publiiteit. Vervolgens, ik weet wat ik hier doe. Ik vind het hier gezellig en heb mijn draai gevonden. Weet je dat ik van de meesten niet eens weet van wie ze fan zijn. Blijkt dat het ook niet nodig is om dat te weten om het met elkaar leuk te hebben. Wat doe jij hier in hemelsnaam? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:08 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] dit moet je uitleggen! is geen persoonlijke aanval, alleen een comment omdat deze persoon er een belachelijk verhaal van maakt om een negatieve stemming te bewerkstelligen tegen een bewoner van de kooi. Op dat moment stel je jezelf kwetsbaar op. en ik heb geen enkel raar woord gebruikt tegen die meneer/mevrouw, het is al erg genoeg Een belachelijk verhaal??? Iemand die hier zegt kanker te hebben gehad? Wat jij vervolgens door het slijk haalt??? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:13 schreef Caroline het volgende:[..] Een belachelijk verhaal??? Iemand die hier zegt kanker te hebben gehad? Wat jij vervolgens door het slijk haalt??? je kan heel moeilijk inhoudelijk lezen je ziet wat en maakt er je eigen verhaal van.. probeer nu nog eens mijn stukje te lezen, misschien haal je er dan het juiste uit |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
klopt ik ben slim....en ja ik kan het wel inhoudelijk...en nee ik scheld nooit, want schelden is onmacht...en omdat jij het "daar niet meer in de hand hebt", probeer je Boudewijn hier wijs te maken dat hij het hier niet in de hand heeft?? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
deze persoon er een belachelijk verhaal van maakt om een negatieve stemming te bewerkstelligen tegen een bewoner van de kooi
Het belachelijk is het verhaal ofzijnde huub er voor zorgt dat deze heer/mevrouw zich ongemakkelijk voelt... zo ja kijk dan ergens anders na. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ehmm nu gaan we de zin even taalkundig ontleden en dan blijkt dat het woord belachelijk een bijvoegelijk naamwoord is...en als jij je verhaal dus duidelijk had willen maken, dan had jij het woord belachelijk weggehaald, want juist door het woord belachelijk erbij te zetten, trek jij het verhaal van de persoon in kwestie in het belachelijke en neem jij het verhaal van de persoon in kwestie niet serieus... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:12 schreef Caroline het volgende:[..] Noem ik de naam nowlive nu in deze discussie? Ik zeg net wat jij met boudewijn hebt spreek je maar lekker tegen hem uit hij is mans genoeg zijn eigen weerwoord te geven. Wij spraken tegen elkaar en dan hoef je Boudewijn niet te noemen. Ik ben het met je eens dat mensen hier anders denken dan op nowlive. Dat nowlive zoveel in dit forum genoemd wordt, heb je gelijk in. Ik denk echter dat hetzelfde gebeurd op andere fora want nowlive staat nu eenmaal nu in de publiiteit. Vervolgens, ik weet wat ik hier doe. Ik vind het hier gezellig en heb mijn draai gevonden. Weet je dat ik van de meesten niet eens weet van wie ze fan zijn. Blijkt dat het ook niet nodig is om dat te weten om het met elkaar leuk te hebben. Wat doe jij hier in hemelsnaam? Dan hebben we een miscommunicatie want naar mijn idee heb ik juist inhoudelijk op je geantwoord. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ligt het aan mij of is mijn lettertype ineens veranderd? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:21 schreef Anne het volgende:ehmm nu gaan we de zin even taalkundig ontleden en dan blijkt dat het woord belachelijk een bijvoegelijk naamwoord is...en als jij je verhaal dus duidelijk had willen maken, dan had jij het woord belachelijk weggehaald, want juist door het woord belachelijk erbij te zetten, trek jij het verhaal van de persoon in kwestie in het belachelijke en neem jij het verhaal van de persoon in kwestie niet serieus... wat er staat in goed nederlands anne.... betekend dat hij van zijn eigen leed een belachelijk verhaal maakt omwille een bewoner van de kooi in een kwaad daglicht te stellen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dat moet haast wel aan jou liggen. Voor mij ben je steeds dezelfde ;) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
pauline@nowlive - zaterdag 10 mei 2008 - 15:16 edit quote deeplink
quote: Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:13 schreef Caroline het volgende:
[..]
Een belachelijk verhaal??? Iemand die hier zegt kanker te hebben gehad? Wat jij vervolgens door het slijk haalt???
je kan heel moeilijk inhoudelijk lezen je ziet wat en maakt er je eigen verhaal van.. probeer nu nog eens mijn stukje te lezen, misschien haal je er dan het juiste uit |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:24 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] wat er staat in goed nederlands anne.... betekend dat hij van zijn eigen leed een belachelijk verhaal maakt omwille een bewoner van de kooi in een kwaad daglicht te stellen. En weer durf je te zeggen dat iemand die kanker heeft gehad een belachelijk verhaal maakt? Dat hij zich stoort en Huub met zijn kanker dit en kanker dat is toch normaal als je die ziekte zelf heb moeten overleven? Maar om diegene naar een ander forum te sturen???? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nee Pauline, in goed Nederlands had jij het woord belachelijk weg kunnen laten, waardoor jij de heer/mevrouw in kwestie in zijn/haar waarde had kunnen laten..en daarbij komt dat hij/zij geen belachelijk verhaal maakt...hij/zij legt uit in welke situatie hij/zij zich bevindt...en ieder weldenkend mens gaat dan niet iets zeggen als "belachelijk verhaal". Jij gebruikt iemands leed om hem een slag toe te dienen en daar zijn we hier nou eenmaal niet van gediend |
|
|
|
|
Ikkuhhh007
|
|
|
brian trok huub na benede daardoor flipte hij..
brian exit? huub geldboete? alweeer.... :P |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:25 schreef pauline@nowlive het volgende:pauline@nowlive - zaterdag 10 mei 2008 - 15:16 edit quote deeplink quote: Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:13 schreef Caroline het volgende: [..] Een belachelijk verhaal??? Iemand die hier zegt kanker te hebben gehad? Wat jij vervolgens door het slijk haalt??? je kan heel moeilijk inhoudelijk lezen je ziet wat en maakt er je eigen verhaal van.. probeer nu nog eens mijn stukje te lezen, misschien haal je er dan het juiste uit quote jezelf, tof weer een post erbij voor Boudewijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Huub houdt geen centjes meer over ;-) met al die boetes kan hij zelfs winnen en nog zwerver moeten worden:P |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
IK GA LEKKER VAN HET WEER GENIETEN...LEKKER ACHTER IN DE TUIN...MOETEN JULLIE OOK EENS DOEN!!!
;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Moha, je hebt gelijk. Zonde van de energie, ik dacht dat er alsnog iets redelijks uit zou komen maar helaas. Back on topic dan maar. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik ben ffkes de hort op! Doeggies! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik zit lekker op balkon met mijn laptop en geniet van jullie posts hahaha En ik reageer helemaal niet meer op paultje,is de moeite niet waard. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:47 schreef grissom het volgende:Ik zit lekker op balkon met mijn laptop en geniet van jullie posts hahaha En ik reageer helemaal niet meer op paultje,is de moeite niet waard. toppie Grissom ik kan ook in de tuin met mijn lappie maar ik trek het niet van de hitte zit lekker binnen met de vin op mij hmmmmmm |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja ik zit 8 hoog en de zonnescherm naar beneden,dus wel om uit te houden. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik lees net op Tien dat die malloten van LowLive nu ook al mailtjes aan het sturen zijn naar burgemeester Jorritsma van Almere. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
waarvan er 9770 geband werden na een opmerking over Huub . dat waren mensen die er net op kwamen. en die 80 anderen mogen blijven hahahahahah |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:56 schreef draakje het volgende:Ik lees net op Tien dat die malloten van LowLive nu ook al mailtjes aan het sturen zijn naar burgemeester Jorritsma van Almere. Waarom? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:56 schreef draakje het volgende:Ik lees net op Tien dat die malloten van LowLive nu ook al mailtjes aan het sturen zijn naar burgemeester Jorritsma van Almere. waar lees jij dat dan kan je de link ff geven?? plz..thx |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:30 schreef Dragon het volgende:IK GA LEKKER VAN HET WEER GENIETEN...LEKKER ACHTER IN DE TUIN...MOETEN JULLIE OOK EENS DOEN!!!;-) ga met je mee;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Omdat Brian daar (in Almere) naar een school zou gaan. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Gewoon het forum van Tien, en dan topic Deal van Sly en Huub. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja klopt dat werd verteld onstream. Maar welke reden hebben ze om te mailen. Wacht even, zijn ze bang dat Brian GHB in het drinken van de kinderen doet? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:13 schreef Caroline het volgende:Ja klopt dat werd verteld onstream. Maar welke reden hebben ze om te mailen. Wacht even, zijn ze bang dat Brian GHB in het drinken van de kinderen doet? Zoiets ja. Ze willen haar voor Brian waarschuwen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Joritsma zal daar toch niet intrappen,of wel? |
|
|
|