BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:14 schreef grissom het volgende:
Joritsma zal daar toch niet intrappen,of wel?
Ik mag hopen dat dat mens wel wat beters te doen heeft.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 16:15   quote  deeplink  
ach caroline ze slaan door die mensen neem je hopelijk toch niet serieus he,sommige doen alles om zichzelf voor schut te zetten.
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:15 schreef ilse het volgende:
ach caroline ze slaan door die mensen neem je hopelijk toch niet serieus he,sommige doen alles om zichzelf voor schut te zetten.
Lol, nee joh. Ik heb wel zo'n beetje door hoe het bij nl werkt. Alleen vroeg ik me af wat ze in zo'n mailtje willen zetten. Brian mag niet naar die school want Huub moet winnen? Ze moeten toch (evt zelf verzonnen) argumenten hebben om te mailen. Daar ben ik benieuwd naar. Maar ik lees al bij 10 mischien kom ik erachter.
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 16:28   quote  deeplink  
Joh ze weten toch niks zinnigs te melden in die mailtjes.
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
Nee echt veel wijzer word ik niet. Het lijkt wel verkiezingstijd nog even en we krijgen pamfletten van stem Huub door de brievenbus.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
dit haal ik net van No Live af:

Op de Tien site mag nu ook een topic tegen Huub en Sly komen. Wat 2 weken geleden niet mocht is nu toegestaan. Kijk en huiver, het spel DGK is een spel van Tien tegen Nowlive geworden, niets meer dan dat. Huub zal daarom voor deze strijd moeten boeten. Alles begint nu een beetje in elkaar te passen, de puzzelstukjes komen bij elkaar. Eén ding moge duidelijk zijn, Nowlive zal niet buigen en veranderen van mening. Zelfs daar slaat de fantasie op hol.
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 16:37   quote  deeplink  
ach het wordt steeds gekker daar...nu staat er alweer iets op over de site van kingjaap..die zou volgens sly helemaal niet gehacked zijn..die mensen draven echt door en zeker als ik een topic zie als dat ze via palma een brief erin willen smokkelen..

Die gasten vragen zich af waarom mensen die voor Huub zijn, niet meer in de villa mogen werken..nou ehh, wat denk je..als jullie (NL dus) al dingen meegeven enzo
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:34 schreef moha het volgende:
dit haal ik net van No Live af:

Op de Tien site mag nu ook een topic tegen Huub en Sly komen. Wat 2 weken geleden niet mocht is nu toegestaan. Kijk en huiver, het spel DGK is een spel van Tien tegen Nowlive geworden, niets meer dan dat. Huub zal daarom voor deze strijd moeten boeten. Alles begint nu een beetje in elkaar te passen, de puzzelstukjes komen bij elkaar. Eén ding moge duidelijk zijn, Nowlive zal niet buigen en veranderen van mening. Zelfs daar slaat de fantasie op hol.
Nowlive ziet wederom wat zaakjes over het hoofd. Het is niet 10 tegen nowlive zo onderhand krijgen de meesten fora iets tegen nowlive wat ik het en der lees. Zou nowlive nu echt niet bij zichzelf denken, ok zoveel mensen denken hetzelfde, zou er een kern van waarheid in kunnen zitten?
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 16:39   quote  deeplink  
nee Caroline, zo denken ze niet..zij hebben nogal last van tunnelvisie..
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:39 schreef Anne het volgende:
nee Caroline, zo denken ze niet..zij hebben nogal last van tunnelvisie..
Echt, hoe kunnen mensen zover gaan voor een spelletje??
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:41 schreef Caroline het volgende:

[..]

Echt, hoe kunnen mensen zover gaan voor een spelletje??
Dat snap ik ook niet Caroline,als de tv aanstaat en ik zie die kikker dan scheld ik hem altijd uit voor rotte vis,en ik ben het kwijt.Mijn man ligt dan helemaal in een deuk want die is voor Jaap.
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 17:03   quote  deeplink  
Als ik me voorstel dat ik in DGK zat en fans van mij gingen zo ver dan zou ik me rotschamen
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 17:13   quote  deeplink  
Heel goed Seya laat je niet afbekken door een nowlive typje.
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 17:26   quote  deeplink  
Nu staat er in een post bij nowlive dat Jaap is omgekocht door de moeder van Amanda!!!!!Maar goed dat ik even kookpauze neem want ik kan die humor niet meer aan. Zei Huub niet ooit dat hij niet teggen domme mensen kon. Die arme(in dit geval) jongen als hij leest wat er op zijn achterban site gebeurd.
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 17:41   quote  deeplink  
In Nederland zijn er bepaalde wetsregels, te vinden in de Grondwet, die onder andere zijn gemaakt om de veiligheid en individualiteit van de Nederlandse burger te beschermen en te continueren. Waar de Tien site zich nu schuldig aan maakt is niets meer dan laster en smaad en een hetze naar een bepaald persoon en diens website, die door vele mensen zeer wordt gewaardeerd en gerespecteerd. Wanneer een persoon wordt belaagd met dit soort wantoestanden, dan wordt het tijd om het rechtsboek er op na te slaan en juridische stappen te ondernemen. Aanstaande dinsdag zal er aangifte gedaan worden tegen de praktijken van onder andere de Tien website en zal er per direct een advocaat in werking worden gesteld. Een oproep aan een ieder, die ook wil dat het recht zegeviert: de vraag om zich op te geven als getuige en dit via een mail te laten weten. Probeer zoveel mogelijk print screens te maken waar laster, smaad en hetze te zien is, met daarbij heel belangrijk het website adres. Er zal later op de dag een email adres worden vrijgegeven, waar deze berichten naar toe gestuurd kunnen. Eens is de maat vol en het moet nu maar eens afgelopen zijn!

Vooral dat vetgedrukte baart mij zorgen...ze roepen gewoon mensen op..hoever gaan ze wel niet?

Dit staat op de site van NowLive..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Anne --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 17:41 schreef Anne het volgende:
In Nederland zijn er bepaalde wetsregels, te vinden in de Grondwet, die onder andere zijn gemaakt om de veiligheid en individualiteit van de Nederlandse burger te beschermen en te continueren. Waar de Tien site zich nu schuldig aan maakt is niets meer dan laster en smaad en een hetze naar een bepaald persoon en diens website, die door vele mensen zeer wordt gewaardeerd en gerespecteerd. Wanneer een persoon wordt belaagd met dit soort wantoestanden, dan wordt het tijd om het rechtsboek er op na te slaan en juridische stappen te ondernemen. Aanstaande dinsdag zal er aangifte gedaan worden tegen de praktijken van onder andere de Tien website en zal er per direct een advocaat in werking worden gesteld. Een oproep aan een ieder, die ook wil dat het recht zegeviert: de vraag om zich op te geven als getuige en dit via een mail te laten weten. Probeer zoveel mogelijk print screens te maken waar laster, smaad en hetze te zien is, met daarbij heel belangrijk het website adres. Er zal later op de dag een email adres worden vrijgegeven, waar deze berichten naar toe gestuurd kunnen. Eens is de maat vol en het moet nu maar eens afgelopen zijn!

Vooral dat vetgedrukte baart mij zorgen...ze roepen gewoon mensen op..hoever gaan ze wel niet?

ze hebben echt geen leven die NL'ers ze bellen en mailen en klagen aan waar en wie ze maar kunnen.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 10 mei 2008 - 17:51   quote  deeplink  
EN NOG LEKKER VAN HET WEER GENOTEN..??..IK WEL!

Zijn er nog Nieuwtjes op DGK?
djen
 djen - zaterdag 10 mei 2008 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:43 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

9856
puur onzin paar honderd als je dat haalt met huub fans die nog zieker zijn dan ziek en die laten jullie toe..en dat durft het over amanda en brain te hebben, ze zijn geen haar beter een normaal mens leest en gaat over hun nek bij jullie ..alleen al die taal die er uit komt en wat ze daar elkaar guunen is net zo slecht dan wat huub doet maar wij gaan lachen zo hart ..want rtl laat zich door heel nowlive de les niet lezen tis toch te gek voor woorden ..trouwens weet huub al dat hij het aan jullie te danken heeft dat het programma stop en waarom ? jullie bemoeien je eigen overal mee zorgen ervoor dat jullie bij mensen in hun prive leven komen met je mails en bellen ..dat wat bij nowlive zit is nog zieker dan ziek ..beetje mensen thuis bedreigen ,en net dat ze dat bij rtl niet weten tuig van de eerste riggel heel nowlive stuur maar meer kado,s ze verdwijnen als oud vuil op een hoop !!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 17:51 schreef djen het volgende:

[..]

puur onzin paar honderd als je dat haalt met huub fans die nog zieker zijn dan ziek en die laten jullie toe..en dat durft het over amanda en brain te hebben, ze zijn geen haar beter een normaal mens leest en gaat over hun nek bij jullie ..alleen al die taal die er uit komt en wat ze daar elkaar guunen is net zo slecht dan wat huub doet maar wij gaan lachen zo hart ..want rtl laat zich door heel nowlive de les niet lezen tis toch te gek voor woorden ..trouwens weet huub al dat hij het aan jullie te danken heeft dat het programma stop en waarom ? jullie bemoeien je eigen overal mee zorgen ervoor dat jullie bij mensen in hun prive leven komen met je mails en bellen ..dat wat bij nowlive zit is nog zieker dan ziek ..beetje mensen thuis bedreigen ,en net dat ze dat bij rtl niet weten tuig van de eerste riggel heel nowlive stuur maar meer kado,s ze verdwijnen als oud vuil op een hoop !!
denk om je bloeddruk met die hitte joh wind je niet zo op ik ben het helemaal met je eens hoor de meeste weten nu wel hoe NL in elkaar zit en RTL weet genoeg over ze en laten we hopen hoe meer NL om zich heen slaat hoe kleiner de kans voor huub word om te winnen.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 17:51 schreef Dragon het volgende:
EN NOG LEKKER VAN HET WEER GENOTEN..??..IK WEL!

Zijn er nog Nieuwtjes op DGK?
ikke wel;-)heb mijn rug verbrand..
stevi0
 stevi0 - zaterdag 10 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:56 schreef Zoltan het volgende:
Jullie hebben echt zand in de ogen niet normaal!Op de laatste slowmo beelden zie ik Brain een trapbeweging maken en Huub valt naar beneden,en Brain houd hem vallend vast.Zo doe je ook als je een knieetje geeft.
Brain houd zich wel heel rustig vinden jullie ook niet?Hij weet dat ie fout zit hahahahha
Dat van die beweging ben ik eens met je, maar als je goed kijkt zie je dat Huub daarvoor al naar de grond gaat. Typische schwalbe. En dan als Jaap ertussen staat, durft hij weer.
Het blijft gewoon een watje die niet op eigen benen kan staan zowel figuurlijk niet (vandaar die grote mond als compensatie) als letterlijk niet.
stevi0
 stevi0 - zaterdag 10 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 17:41 schreef Anne het volgende:

Helemaal met je eens. Ik heb nog liever te doen met dezelfde hoeveelheid terroristische radicale moslims dan met dit soort witte-boorden-criminelen die er geen enkele norm of waarde op na houden.
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 18:27   quote  deeplink  
Een kat(Huub en nl mensen)) in 't nauw maakt rare sprongen.
stevi0
 stevi0 - zaterdag 10 mei 2008 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:51 schreef pauline@nowlive het volgende:
pauline moet soms ook een beetje werk doen, en kan niet constant op de site kijken, en caroline wat ik hier doe is proberen om inhoudelijk op topics te reageren, alleen is boudewijn compleet de controle kwijt hier. Hij weet niet meer wat voor flauwekul hij moet typen, hij kan de vaste kern hier niet meer in de hand houden. Het is een losgeslagen bende. maar dat houd mij hier niet vandaan. Iedereen kan zeggen wat hij/zij wil, maar de meesten hier kunnen beter op het libelle forum hun frustraties kwijt,, persoonlijk leed enzo.. Verder lees je in elke zin hier bijna wel een scheldwoord, iets wat boudewijn toch niet wou hebben??? je hebt je zaakjes goed in de hand hoor. Het verhaal is heel simpel,, iedereen hier zijn eigenlijk huub haters die door hun gedrag bij nowlive zijn weggetrapt, op die mensen daar teert boudewijn op, Je ziet ook hier het peil van de verwensingen en bewoordingen die hier worden gehanteerd.
Lekker on topic.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:28 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Lekker on topic.
ach ben ik ook ff offtopic Stevi0 je moet nog ff reageren bij Yolanthe schaamt zich hahaha
stevi0
 stevi0 - zaterdag 10 mei 2008 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:30 schreef moha het volgende:

[..]

ach ben ik ook ff offtopic Stevi0 je moet nog ff reageren bij Yolanthe schaamt zich hahaha
Ja, maar jij zeurt er niet over. Ga nu ff kijken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:32 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Ja, maar jij zeurt er niet over. Ga nu ff kijken.
dat is zo maar paul...ine zeurt overal over
Jaapfan
 Jaapfan - zaterdag 10 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
Wat een gedoe zeg met die hitte, enorm veel reacties op een met hoofdletters geschreven Topic die nog minder de waarheid zegt als de Telegraaf. De enige DGK miljonair die zich normaal gedroeg was Jaap en die gaat ook op zijn sloffen winnen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:36 schreef Jaapfan het volgende:
Wat een gedoe zeg met die hitte, enorm veel reacties op een met hoofdletters geschreven Topic die nog minder de waarheid zegt als de Telegraaf. De enige DGK miljonair die zich normaal gedroeg was Jaap en die gaat ook op zijn sloffen winnen
wat maken die HOOFDLETTERS NOU UIT ???
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 10 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:21 schreef ilse het volgende:

[..]

ikke wel;-)heb mijn rug verbrand..
Hahahahaha...iets voior jou.
Zonnebrandolie lig in de badkamerkasje bovenste plank.
lol ;-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 18:53   quote  deeplink  
en ja hoor wie begint weer met uitdagen? die trollenkop hij wil Brian's dj les verstoren zei hij tegen zuignapje
tg3
 tg3 - zaterdag 10 mei 2008 - 18:54   quote  deeplink  
waar is boudewijntje nou...zeker van het zonnetje te genieten
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 19:02   quote  deeplink  
ben net thuis wil bij lezen wat tref ik aan pauline heb meteen al weer gegeten en gedronken!!!!!!!!!!!!!!
kap ff pauline tegen boudewijn en caroline ga aub naar je sekte leider en ga hem de les aub lezen want op jou ditetje zit veel bagger .
of ga daar naar topic duistere zaken en ga dan de leden is uit pluizen wie weet wat je tegen kom.
maar laat ons hier nu eens met rust.
en wat me nog meer op valt ik post vaker wat en krijg nooit antw terwijl je anderen wel antw en aan valt?

ik hou het maar op dat ik meer begrijp als je denkt

en wees trots op jezelf dodo
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 19:04   quote  deeplink  
Wat kan de Trol ineens lang op zijn zogenaamde zere voet staan.
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:52 schreef Dragon het volgende:

[..]

Hahahahaha...iets voior jou.
Zonnebrandolie lig in de badkamerkasje bovenste plank.
lol ;-)
nee hoor in mijn tasje hahahaha;-)
suikertje
 suikertje - zaterdag 10 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
lieve bram haal alsjeblieft clair en huub uit die satans kooi . jouw zuster en huub zijn echt in gevaar, neem het heel serieus wat de mensen hier zeggen want er is echt daar in de GK een criminelen bende aan de gang die het op huub en clair gemund hebben.
neem contact op met huub zijn fam en zeg dat ze alle 2 gevaar lopen en onderneem stappen.
in gods naam doe er wat mee.

dit kom van de ziellige geen leven
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 19:33   quote  deeplink  
dit komt van mensen die alleen een grote bek op internet hebben!het is geloof ik internet oorlog .sensatie sensatie en nog eens sensatie!En iederen blaast alles zover op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse --
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 10 mei 2008 - 19:39   quote  deeplink  
Het is toch wel ontzettend triest ............... dit is toch niet normaal meer.
En dan die afdrukken van Huub z'n handen op de hals van Brian, echt hoor ... het moet niet gekker worden.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 19:42   quote  deeplink  
weet je wat ik niet snap van Brian, als huub hem aanvalt lichamelijk dat Brian dan niet meteen al zijn handen achter zijn hoofd plaatst zo kan die kikker nooit zeggen hij deed dit of dat en huub is dan al zo kwaad en agressief dat hij Brian een stomp in zijn maag geeft of in zijn gezicht en dan is het echt exit kikker. Dus 1 of 2 muggestompjes incasseren dan is hij van huub af.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:33 schreef ilse het volgende:
dit komt van mensen die alleen een grote bek op internet hebben!het is geloof ik internet oorlog .sensatie sensatie en nog eens sensatie!En iederen blaast alles zover op.
Yep, zo gemakkelijk achter een schermpje. Ze moeten zich maar eens bewijzen in de maatschappij. Er gaat zoveel tijd inzitten, dat ik vermoed, dat ze arbeidsloos zijn. Of zelfs geen partner of gezin. Eenzame, zielige mensen die Nowlive hebben.

Iets anders. Ik zit net de reakties van Pauline te lezen en er valt me iets op. 'Ze'heeft het over 'haar'forum en probeert regels van NL hier toe te passen.
Wie is Pauline? Ik begin steeds meer vermoedens te krijgen.

Maar goed wie een kuil graaft voor een ander...valt NL er zelf in.
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:43 schreef seya het volgende:

[..]

Iets anders. Ik zit net de reakties van Pauline te lezen en er valt me iets op. 'Ze'heeft het over 'haar'forum en probeert regels van NL hier toe te passen.
Het boeit mij niet zoveel wie Pauline is...waarschijnlijk is ze nu druk met allemaal printscreens te maken zoals Sly vroeg hahahahaha
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Het boeit mij niet zoveel wie Pauline is...waarschijnlijk is ze nu druk met allemaal printscreens te maken zoals Sly vroeg hahahahaha
hahahaha, en dan met dat mooie weer. Straks regent het weer vier maanden, wat een dombo's toch....
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 19:47   quote  deeplink  
pff warm he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse --
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:43 schreef seya het volgende:

[..]

Yep, zo gemakkelijk achter een schermpje. Ze moeten zich maar eens bewijzen in de maatschappij. Er gaat zoveel tijd inzitten, dat ik vermoed, dat ze arbeidsloos zijn. Of zelfs geen partner of gezin. Eenzame, zielige mensen die Nowlive hebben.

Maar goed wie een kuil graaft voor een ander...valt NL er zelf in.
hier gef ik nog antwoordt op ,moet zo weg wordt vervolgt;'-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
die zijn echt ziek...

Janneke68 (Vandaag om 12:38:31) Reageren

Nowlive Vip
(Online)

"weet ff niet of het hier goed geplaatst, maar ik heb dit naar burgemeester Jorritsma van Almere gestuurd, via haar persoonlijke weblog"

Geachte Annemarie Jorritsma,hierbij wil ik u toch graag op de hoogte brengen van een gepland optreden op een school in Almere, door de bewoner Brian Kubatz (van het omstreden programma De Gouden Kooi). Deze meneer (inwoner van Almere) heeft in zijn verblijf regelmatig laten zien dat hij geweldadig is, agressief, vrouwen slaat, vernielzuchtg is, het leuk vind om aan de piemel van een paard te zitten spelen, etc. (voor alles is bewijs-materiaal, filmpjes, foto's) en dan nu te gaan optreden voor jonge kinderen op een schoolfeest in Almere (De Gouden eindigt a.s. 22 mei). Ik vind het zeer ongepast dat een dergelijk iemand voor jonge kinderen gaat optreden, is dit een goed voorbeeld. Ook kinderen kijken De Gouden Kooi en worden geconfronteert met dit gedrag, aggressie, pesten, aan paardelullen zitten, geweld, alsof het normaal is. Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat dit een voorbeeld voor jonge kinderen kan zijn op een schoolfeest. Alle omstreden bewijzen omtrent dhr. Brian Kubatz zijn te vinden op www.nowlive.eu
Zelfs heeft dhr. Bian eergisteravond, zonder enige goede reden, een butler in de buik geslagen en geweld-actie binnen 24 uur herhaalt door bij een medespeler op diens geblesseerde voet te gaan staan. Geweld is voor deze meneer erg normaal, eerder in DGK heeft meneer via een telefoongesprek met zelfmoord gedreigd. Al met al, deze meneer wil een optreden doen op een schoolfeest bij een school in Almere (naam school, etc. bekend bij nowlive.eu). Dit kan toch niet, een goed vorbeeld voor zinloos geweld.

weblog burgermeester:
http://www.almere.nl/live/index.jsp?nav=1461&loc=244935
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
en weer een lid weg bij NL.....

beauty (Vandaag om 20:09:35) Reageren

Nowlive Vip
(Online)

wat een misselijke site is dit geworden zeg jullie zijn echt de weg kwijt ik kom nooit meer hier want als je niet voor huub ben dan mag je hier niks plaatsen en om nu zo'n brief te gaan schrrijven vind ik te misselijk voor woorden wagelijk gewoon aleen maar anderen af kraken terwijl je ze noggeneens kent alleen huub die doet alles goed wagelijk die gozer had allang uit die kooi verwijderd moeten worden met z'n agressieve gedrag samen met die brian nee hier doet alleen brian alles verkeers en huuub niet te wagelijk gewoon voor woorden
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:43 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

9856
dat getal klopt alvast zeer zeker niet.

Ik zie een hele hoop leden die zelfs nog nooit ingelogd zijn geweest (maar dan ook echt een heleboel!)
Zo kom je wel aan die 19000 leden ;)
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:17 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat getal klopt alvast zeer zeker niet.

Ik zie een hele hoop leden die zelfs nog nooit ingelogd zijn geweest (maar dan ook echt een heleboel!)
Zo kom je wel aan die 19000 leden ;)
Hoe tel je dat nou? Want sommigen zullen wel meerdere keren per dag inloggen toch?
Dan kom je toch al snel aan een hoog aantal?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:25 schreef seya het volgende:

[..]

Hoe tel je dat nou? Want sommigen zullen wel meerdere keren per dag inloggen toch?
Dan kom je toch al snel aan een hoog aantal?
laten we het er maar op houden dat ik goed kan tellen :)
devil
 devil - zaterdag 10 mei 2008 - 21:25   quote  deeplink  
ach laat zien ,hoe hopeloos en gefrustreerd deze mensen zijn
t,is te zielig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB

0.0112130