BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Discussie escaleert opnieuw!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Discussie escaleert opnieuw!

"We hebben twee lafaards in huis die niet tegen Brian durfden te sparren", roept Amanda al terwijl ze naar de keuken lopen. Iedereen gaat zitten en Dimitri begint zijn verhaal. "Jij hebt al twee maanden die sport beoefend en Huub nog nooit en dan houd je de datum achter. Je beschuldigt mij er van dat ik een lafaard ben dat ik niet tegen jou durf te sparren...", steekt de butler van wal. "Ik heb hem twee keer uitgedaagd, toen is het er niet van gekomen. Hij kan geen nee zeggen, hij gaat nog liever dood dan nee te zeggen", gaat Brian er tegenin. "Waarom wil je de datum niet zeggen?", vraagt Huub dan kortaf. "Het moest een verrassing blijven", antwoordt Brian. "Je bent op alle vlakken in het voordeel en het getuigt niet van lef om de datum dan niet te zeggen. Laffe hond dat je er bent", schreeuwt Huub nu. "Dus je wil sparren, ga dan nu sparren!", roept Amanda terug. De discussie escaleert en Brian en Huub staan weer met de koppen tegen elkaar...

bron: tien.tv
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Ik kan die opgefokte kop van dat ventje gewoon niet meer zien!
Cobra1
 Cobra1 - zaterdag 10 mei 2008 - 00:13   quote  deeplink  
De redactie heeft maar gauw het foute voet incident uit hun tekst gehaald.
Die begonnen al te typen wat die leugenaar van een Huub zat te roepen.
stevi0
 stevi0 - zaterdag 10 mei 2008 - 01:21   quote  deeplink  
Ze moeten die butlers met hun bemoeizieke gedrag wegzieken.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:21 schreef stevi0 het volgende:
Ze moeten die butlers met hun bemoeizieke gedrag wegzieken.
Tja daar krijgen ze geen unanieme stemming voor, want Huppie en Klaartje stemmen er niet voor. Ja stemt je maatjes niet weg.
Kim
 Kim - zaterdag 10 mei 2008 - 03:59   quote  deeplink  
ach allebei nog 1 of 2 keer en we zien ze nooit meer, daarom doen ze ook zo volgens mij letterlijk en figuurlijk nog even knallen voor hun TV moment. Zoals Ricardo zei om nog wat meiden te scoren in het uitgaansleven, zo van "ken je mij, ik ben van DGK"
dienetniet, zoals Amanda hem noemde is helemaal het ergste persoon uit de kooi, die vind zichzelf zo mooi, vies eng mannetje.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 10 mei 2008 - 04:12   quote  deeplink  
Butlers moeten zich niet met het spel mee bemoeien, makkelijk zat.
En de huishouding van Palma ook niet.
Niemand niet...je komt daar, doe je werk, en nergens mee bemoeien!
Wat krijg je dan als ze toch ermee bemoeien, ze kijken live de streams thuis, en wanneer ze naar de dgk gaan, vertellen ze het door.
Fokking niet eerlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
Kim
 Kim - zaterdag 10 mei 2008 - 04:22   quote  deeplink  
Is ook zeker niet eerlijk, maar ze zijn er ingezet om onrust te veroorzaken of zich te mengen in het spel, deden ze dat niet of niet meer dan konden ze gaan. Kijk maar naar Elly, Mitch en Melissa. Dat is het spelletje nou éénmaal, maar ik kan er ook niet blij van worden. Maar vanmiddag doet Charlotte per ongeluk een uitspraak, waar ze echt geen kwaad in zag en Jaap pikt dat gelijk op. En is tegen Huub gericht en ze word afgemaakt op veel sites en haar e-mailbox zit weer propvol met haatmailtjes. dat zijn dingen waar ik me wel druk om maak.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 10 mei 2008 - 04:29   quote  deeplink  
Ja, maar dat krijg je. De fans van de tegenpartij, van wie dan ook, volgen dit allemaal. En wanneer dan iemand te gast is of wat dan ook, iets verteld, dan krijgt hij/zij tuurlijk op zijn/haar flikker, zoals dreigingen etc etc.
Maar jaaaa...wat kan je daar nou aan doen.
Denk ook, dat dit de eerste en de laatste keer zal zijn van DGK!
En ik hoop het ook.
Milou
 Milou - zaterdag 10 mei 2008 - 05:37   quote  deeplink  
Tja Kim ze hoorde op NL dat het mis ging en Jaap het tegen Huub ging gebruiken en meteen werd haar email daar geplaatst voor wie wilde mailen. En zoals we al weten en vaker gemerkt hebben zijn het dan net strontvliegen die op de poep af gaan (om hun taal te gebruiken :( ), en meteen op de toetsen van het toestenbord gaan rammen om even wat te willen zeggen tegen Charlotte, want stel je voor dat Huub niet gaat winnen zeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Discussie escaleert opnieuw!

0.0046880