BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nog steeds ruzie over de afgeblazen bokswedstrijd!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 23:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nog steeds ruzie over de afgeblazen bokswedstrijd!

Amanda is vandaag een stuk gelukkiger dan gisteren. Toen zakte ze voor haar rij-examen, vandaag hoorde ze dat ze weer de weg op mocht voor een les. Misschien krijgt ze een tweede kans om haar rijbewijs te halen in De Gouden Kooi? Overdag ligt iedereen in de zon of op de behandelbank van Charlotte van House of Beauty. 's Avonds komt butler Dimitri langs die graag wil horen waarom Brian vannacht zo uit zijn slof is geschoten tegenTommie. Uiteindelijk gaan alle Miljonairs zich bemoeien met de discussie die uiteraard over de afgeblazen kickbokswedstrijd van Huub en Brian gaat. Het wordt één grote scheldpartij die uiteindelijk nergens op uitloopt. De wegen van de Miljonairs scheiden zich weer zonder dat er ook maar iets is opgelost. Misschien is nu de druk van de ketel omdat Huub en Brian even goed hebben kunnen schreeuwen? Maar dat zien we morgen wel weer...

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 00:18   quote  deeplink  
In wezen is het de schuld van de regie dat het escaleerd zij moeten de bewoners bezig houden, Bij BB was nooit zo'n ordinaire ruzie. Of laat ze desnoods TV kijken.
Cobra1
 Cobra1 - zaterdag 10 mei 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:18 schreef lisbeth het volgende:
In wezen is het de schuld van de regie dat het escaleerd zij moeten de bewoners bezig houden, Bij BB was nooit zo'n ordinaire ruzie. Of laat ze desnoods TV kijken.
Nou, die Etienne kon er ook wat van.
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:19 schreef Cobra1 het volgende:[..]Nou, die Etienne kon er ook wat van.
Dat antwoord wilde ik net ook geven, maar ik kon niet op zijn naam komen! Ja, dat was ook een heftig baasje!
trapper
 trapper - zaterdag 10 mei 2008 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:19 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Nou, die Etienne kon er ook wat van.
klopt daar werd ook van gezegd dat hij na bb moest oppassen want hele groepen wachten hem op. Volgens mij is daar nooit iets gebeurd, maar ja daar hebben we ook niets meer van gehoord.
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 00:22   quote  deeplink  
Etienne? wies Etienne?
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 02:45   quote  deeplink  
Etienne was die jongen die met zijn vader in get BB-huis zat.
Jullie hebben gelijk maar het was toch minder erg, toch?
tino
 tino - zaterdag 10 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 00:18 schreef lisbeth het volgende:
ze hadden die smoes van huubje nooit moeten accepteren en dat SPARRING partijtje gewoon door moeten laten gaan, dan was huubje tot 22 mei HEEL KALM gebleven.
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
Ja Tino mijn idee. Maar ze laten hun oren toch hangen naar Vader Claire en consoorten.
tino
 tino - zaterdag 10 mei 2008 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:47 schreef lisbeth het volgende:
Ja Tino mijn idee. Maar ze laten hun oren toch hangen naar Vader Claire en consoorten.
volgens mij ook...naast de oldenzaalse maffia, nu ook de tilburgse !!
suikertje
 suikertje - zaterdag 10 mei 2008 - 13:25   quote  deeplink  
mensen op deze site voorspelde het al dat hij naar de dokter zou gaan en dat hij niet meer kon sparren,een grote bek zonder inhoud zit in dat ventje.
waarom krijgt die cliere geen exit amanda een klap gegeven,wat moeten ze met dat ziellig wijf dat de heledag op vakantie is.als ze wat doen staat ziellige papie op de stoep.
exit op zouten vakantie vieren doe je maar thuis,en wel ziellig dat ze het steeds over de pruik van mannie hebben,beter een pruik als een lelijk gezicht waar je je leven mee moet doen.E,T go home
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Afschuwelijk wicht en nog dom ook. Huub had het over abusiefelijk, toen zei ze :"En nu in het Nederlands, Huub", nou sorry hoor, Huub heeft het over domme Amanda maar wat Amanda in haar pink heeft heeft Claire nog niet in haar hele lichaam. Dat Claire nu ook met ziektes gaat gooien is gebrek aan woorden. Dat kan je van Amanda niet zeggen.
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
Claire is opgejut door die kikker,waar je mee omgaat wordt je mee besmet he.
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:56 schreef grissom het volgende:
Claire is opgejut door die kikker,waar je mee omgaat wordt je mee besmet he.
Huub heeft Claire laatst toch een lesje communiceren(lees schelden) gegeven?
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Ik wil niet lullig doen hoor,maar volgens mij is Claire een zachtaardig persoon.
Ze wordt zo gemaakt door die kabouter plop.
suikertje
 suikertje - zaterdag 10 mei 2008 - 16:25   quote  deeplink  
wat mij opvalt aan dat cliertje,als ze haar eten naar binnen werkt gaat eerst haar tong naar buiten,dus egt een kikker wijf whahaha
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:25 schreef suikertje het volgende:
wat mij opvalt aan dat cliertje,als ze haar eten naar binnen werkt gaat eerst haar tong naar buiten,dus egt een kikker wijf whahaha
Wahahaha nou je het zegt
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:25 schreef suikertje het volgende:
en die happen die ze ermee naar binnen schuift niet normaal lijkt wel een bouwvakker met een shovel
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 17:15   quote  deeplink  
hahahaha waar jullie al niet op letten. Ik ga opletten.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 17:15 schreef lisbeth het volgende:
hahahaha waar jullie al niet op letten. Ik ga opletten.
nou dan moet je ook maar eens op haar borstjes letten de ene dag klein de andere dag groot huub huub huub barbatruc ...misschien toch een tietjescomplex??
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 10 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
ja dat viel me wel op daar snapte ik ook niets van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nog steeds ruzie over de afgeblazen bokswedstrijd!

0.0068509