|
|
Elske
|
|
|
de site www.kingjaap.nl is gehackt !!!!! Wie zal daar nu achter zitten???????????? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
het lijkt op een Huub fan :( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
hmz, wel een vreemd youtube filmpje... Sly die Mr.D bedreigd....
dus toch niet een Huub fan? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
dit is nolive zeker weten ..hij had zo een mot laatst met iemand van jaap |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja dit was te verwachten dit hoor maar ja dit was ook al een keer met Sly gebeurd . Tja en vandaag in de uitzending was SLy ook niet zo te spreken over Mr.D. dus ja ik weet niet ik was er niet bij dus kan ook niet zeggen wie het gedaan heeft maar vind het gesprek van Mr.d en SLy heel apart van afgelopen dinsdag of zo was dat toch weet niet maar ja we zullen zien dit wordt snel opgelost in ieder geval heeft Jaapio zijn info binnen via de videochat |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nou het beste is jaap opbellen .....en zeggen de beheerder van zijn site een uurtje te laten komen ....na dat bezoek weet japie precies wie hij punten moet geven om te winnen |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
wie is Sly in dit gesprek??? Niet degene toch die steeds sukkel zegt ?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hoor die SLy hee je moet je onderduiken niet normaal |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou Boudewijn ik hou me goed in hoor maar die SLy gaat echt te ver in zijn gesprek echt nietnormaal |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik vond dit een supertriest gesprek,en dat die gozer daar nog trots op kan zijn ook,wat zielig zeg! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
was Sly diegene die dreigde? Ik hoor twee platte Haagse figuren, wie wie is, mag Joost weten. en wie is die meneer D? En waarom King Jaap dan? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Triest tries heeft hij het over dat hij niemand dreigt nou dit is het bewijs dat hij vele die dat ook beweren dat ze een telefoontje hebben gehad van SLy nou ik geloof ze gelijk |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
volgens mij was het meer rotterdams. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wie zijn hier elkaar aan het uitschelden? Op die gehackte site dan. Ik ben net een uurtje thuis en heb de hele dag niet gekeken. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
RESPECT VOOR MR.D SORRY HOOR HIJ BLIJFT RUSTIG |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:19 schreef draakje het volgende:Wie zijn hier elkaar aan het uitschelden? Op die gehackte site dan. Ik ben net een uurtje thuis en heb de hele dag niet gekeken. ja er belde iemand naar jaap en zo te horen kende jaap diegene. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Boudewijn kun je dit filmpje van dit gesprek hier plaatsen of ???? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nou behoorlijk plat Haags hoor.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik vond het meer rotterdamns.maar ja goed kan er naast zitten ik kom niet uit het westen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nee dat was Jaap niet. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:21 schreef ilse het volgende:ik vond het meer rotterdamns.maar ja goed kan er naast zitten ik kom niet uit het westen. Ik kom uit Amsterdam, en dat is het niet! Het moet dus Rotterdams of Haags zijn. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
op Vol staan verklaringen......... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:21 schreef ilse het volgende:ik vond het meer rotterdamns.maar ja goed kan er naast zitten ik kom niet uit het westen. hihihi, dan verschillen van mening, maar Sly komt uit het Haagje.. en vam meneer D weet ik het niet. Ik heb nog terug gehoord, maar idd het is Sly die dreigt hier. Niet te geloven, en al zijn volgelingen vinden het natuurlijk weer schitterend. Maar hoe kun je het daar mee eens zijn dan? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:25 schreef seya het volgende:[..] hihihi, dan verschillen van mening, maar Sly komt uit het Haagje.. en vam meneer D weet ik het niet. Ik heb nog terug gehoord, maar idd het is Sly die dreigt hier. Niet te geloven, en al zijn volgelingen vinden het natuurlijk weer schitterend. Maar hoe kun je het daar mee eens zijn dan? OMG! Dus die dreiger was Slaai? Wat een onderwereldfiguur! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja dat heb ik gedaan maar dit wordt straks weer weggehaald zou leuk zijn als het hier ook als bewijs komt te staan hoe erg dit wel niet is |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja maar al aan gedacht dat het sly misschien helemaal niet is?? geeft niks seya,meningsverschil hoor;-) op nl schrijven ze er blijkbaar meer over,kan iemand dat lezen?of boudewijn weet jij meer?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja en hoe heet die mevrouw nou weer die bedreigt was aan de telefoon volgens hem was dat toch niet zo ze is ook hier lid he Caroline weet haar naam ze had ook gezegt dat ze een telefoontje gehad had op deze manier nou ik geloofde haar toen al maar nu dit te horen heb gekregen niet normaal |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:26 schreef Merty het volgende:[..] Ja dat heb ik gedaan maar dit wordt straks weer weggehaald zou leuk zijn als het hier ook als bewijs komt te staan hoe erg dit wel niet is ja dit spoort niet mag je gerust zeggen hoor merty...dit is gewoon ziek. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:29 schreef ilse het volgende:ja maar al aan gedacht dat het sly misschien helemaal niet is?? geeft niks seya,meningsverschil hoor;-) op nl schrijven ze er blijkbaar meer over,kan iemand dat lezen?of boudewijn weet jij meer?? Sorry dit is Sly |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik weet het niet,ik ken die hele sly niet.. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahahaha nou daar gaan we wie is wie...boudewijn ga eens op zoek hahahaha.. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Sly is degene die dreigt, de ander ken ik niet. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Er is een heel vies spel gaande Geplaatst op 10-05 om 01:13 op nowlive.EU
Vandaag 10 mei is op een vieze manier een spel gaande dat op de site www.kingjaap.nl (een hack) gaande is en om zo te doen lijken dat Nowlive en leden hier achter zitten. Het geluidsfragment komt van twee personen af die al meer dan een jaar bezig zijn om Nowlive en Sly kapot te maken. Sly heeft vorig jaar al aangifte gedaan wegens smaad en laster omdat hij op diverse sites geplaatst stond als iemand die seks met dieren zo hebben etc. etc. etc. Deze twee personen hebben Sly vorig jaar tot waanzin gedreven om hem uit de tent te lokken om zo alles op band te kunnen krijgen om hem hier mee te pakken. Deze twee personen zijn bij de meeste oud Nowlivers wel bekend en zijn ook aansprakkelijk voor de verspreiding van deze tape. Wat wij kunnen meedelen is dat deze tape meer dan een half jaar oud is en aan MrD gegeven is, die nu steeds aan het bellen is en het laat horen. Wij komen hier graag nog op terug op een later tijdstip c.q dag. Hoe dan ook zal Nowlive nooit buigen voor deze lage en vieze manier van chantage. Alles op alles wordt er aan gedaan Sly in een kwaad daglicht te zetten en om leden weg te krijgen. En we denken dat hier nog meer achter zit. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Hahahahaha HOI schat :-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tuurlijk. Brian heeft het gedaan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Je kan allemaal het filmpje op kingjaap.nl zien, het hoeft niet hier geplaatst te worden.
Voor zover ik begrijp is het niet MrD die door Sly bedreigd wordt maar een vroegere co-site beheerder van Nowlive die nu niet meer voor Nowlife werkt. Volgens mij is het ook al een oud gesprek want Sly gaf al een keer over de telefoon aan mij aan zo'n soort gesprek was opgenomen en dat is al weer een paar weken geleden ofzo.
Wat ik wel vreemd vindt is dat kingjaap 'zomaar' gehacked kan worden. Ik weet niet wat er nog meer op die server draaide maar kingjaap.nl zelf was zeer minimalistisch en daardoor vrij moeilijk te hacken, maar het zou een oud systeem geweest kunnen zijn.
Op Nowlive schrijft 'kingjaap' (Sjoerd, de vriend van Jaap en eigenaar van kingjaap.nl):
quote: mensen blijf rustig. morgen ga ik aangifte doen en contact opnemen met de webhost om de site weer online te krijgen!!!
en dit schrijft nowlive er zelf over:
quote:Vandaag 10 mei is op een vieze manier een spel gaande dat op de site www.kingjaap.nl (een hack) gaande is en om zo te doen lijken dat Nowlive en leden hier achter zitten. Het geluidsfragment komt van twee personen af die al meer dan een jaar bezig zijn om Nowlive en Sly kapot te maken. Sly heeft vorig jaar al aangifte gedaan wegens smaad en laster omdat hij op diverse sites geplaatst stond als iemand die seks met dieren zo hebben etc. etc. etc. Deze twee personen hebben Sly vorig jaar tot waanzin gedreven om hem uit de tent te lokken om zo alles op band te kunnen krijgen om hem hier mee te pakken. Deze twee personen zijn bij de meeste oud Nowlivers wel bekend en zijn ook aansprakkelijk voor de verspreiding van deze tape. Wat wij kunnen meedelen is dat deze tape meer dan een half jaar oud is en aan MrD gegeven is, die nu steeds aan het bellen is en het laat horen. Wij komen hier graag nog op terug op een later tijdstip c.q dag. Hoe dan ook zal Nowlive nooit buigen voor deze lage en vieze manier van chantage. Alles op alles wordt er aan gedaan Sly in een kwaad daglicht te zetten en om leden weg te krijgen. En we denken dat hier nog meer achter zit. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha;-)nou wordt ik verlegen...(~_+) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Oke thnxxx!
Men ooohw Men....Sly lijkt Huub wel, laat de andere persoon niet uitpraten, komt met halve verhalen, begint ook met ziektes te schelden. ONE BIG FAMILY! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:37 schreef Boudewijn het volgende:Je kan allemaal het filmpje op kingjaap.nl zien, het hoeft niet hier geplaatst te worden. Voor zover ik begrijp is het niet MrD die door Sly bedreigd wordt maar een vroegere co-site beheerder van Nowlive die nu niet meer voor Nowlife werkt. Volgens mij is het ook al een oud gesprek want Sly gaf al een keer over de telefoon aan mij aan zo'n soort gesprek was opgenomen en dat is al weer een paar weken geleden ofzo. Wat ik wel vreemd vindt is dat kingjaap 'zomaar' gehacked kan worden. Ik weet niet wat er nog meer op die server draaide maar kingjaap.nl zelf was zeer minimalistisch en daardoor vrij moeilijk te hacken, maar het zou een oud systeem geweest kunnen zijn. Op Nowlive schrijft 'kingjaap' (Sjoerd, de vriend van Jaap en eigenaar van kingjaap.nl): [..] en dit schrijft nowlive er zelf over: [..] nou komen we ergens,bedankt boudewijn;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Sorry ik moet er een beetje om lachen. Sjoerd die schrijft: mensen blijf rustig. Lijkt koningin wilhemina wel in 1940...Maar zoooo ergwwrgg is het allemaal niet hoor! De derde WO breekt hier echt niet door uit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Moet terror Jaap dit niet weten, dat kingjaap.nl gehackt is door NL? Want kikker is toch "De God" van NL?
Of heb ik het helemaal verkeerd? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:44 schreef Dragon het volgende:Moet terror Jaap dit niet weten, dat kingjaap.nl gehackt is door NL? Want kikker is toch "De God" van NL? Of heb ik het helemaal verkeerd? Jaap doet toch nix aan die site, boeien... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Maar ja of het een jaar geleden is of dat het vrij recent is ik weet dant oooke volgens mij Jaqueline was haar naam ja op de radio wat hij ook had gedaan bij haar is haar ook zo op die manier aangepakt en dat was pas nog dus ja dan heeft MR D. toch gelijk gelopen keer zei hij tegen SLy ben je overspannen zou dat nu ook wel het geval zijn denk ik anders schrijf je zo een stuk ook niet toch maar ja is weer mijn mening |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:44 schreef Dragon het volgende:Moet terror Jaap dit niet weten, dat kingjaap.nl gehackt is door NL? Want kikker is toch "De God" van NL? Of heb ik het helemaal verkeerd? bel hem op;-)
en uhmm poepert ik hou niet van kikkers,vieze glibberige dingen,je bedoelde huub?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|