|
|
ilse
|
|
|
hoe oud ben jij eigenlijk? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
echt waar??ik uche komt ie...trusten opa hahahahahaha. 28 |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Tuurlijk niet hahahaha....trustuh.
Houdoeeeeeeee |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ohhhhhhhhh oke jonger als mij?? trusten mister brabander;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ouder skeet. Slaap lekker.
Oetmoen. ;-)
(K) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:58 schreef Merty het volgende:Maar ja of het een jaar geleden is of dat het vrij recent is ik weet dant oooke volgens mij Jaqueline was haar naam ja op de radio wat hij ook had gedaan bij haar is haar ook zo op die manier aangepakt en dat was pas nog dus ja dan heeft MR D. toch gelijk gelopen keer zei hij tegen SLy ben je overspannen zou dat nu ook wel het geval zijn denk ik anders schrijf je zo een stuk ook niet toch maar ja is weer mijn mening Dit is van het radioprogamma van dinsdag opgenomen. Mr D die bedreigd wordt door Sly. Jaqueline(die hier onder een andere naam zit) zat in hetzelfde progamma en werd eigenlijk soorgelijk behandeld door Sly. Maar dat kan ze beter zelf vertellen als ze daar zin in heeft. Vreemd vind ik wel dat dit de eerste geluidsfragmenten zijn die opduiken na het radio progamma van afgelopen dinsdag terwijl eerder you tube vol stond met een eerder progamma.
Het 1 en ander is terug te lezen in dit topic http://forum.headliner.nl/topic-7481/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 02:26 schreef Caroline het volgende:[..] Dit is van het radioprogamma van dinsdag opgenomen. Mr D die bedreigd wordt door Sly. Jaqueline(die hier onder een andere naam zit) zat in hetzelfde progamma en werd eigenlijk soorgelijk behandeld door Sly. Maar dat kan ze beter zelf vertellen als ze daar zin in heeft. Vreemd vind ik wel dat dit de eerste geluidsfragmenten zijn die opduiken na het radio progamma van afgelopen dinsdag terwijl eerder you tube vol stond met een eerder progamma. Caroline je bent er pfffffffffffff gelukkig hoe gaat het met je alles goed??
Ja zie je wel haar naam hier begint met S toch ??? Jij maakte je zorgen over haar hoe het met haar ging ik had het echt met haar te doen klopt ik wist het wel ik begon aan me zelf te twijfelen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 02:29 schreef Merty het volgende:[..] Caroline je bent er pfffffffffffff gelukkig hoe gaat het met je alles goed?? Ja zie je wel haar naam hier begint met S toch ??? Jij maakte je zorgen over haar hoe het met haar ging ik had het echt met haar te doen klopt ik wist het wel ik begon aan me zelf te twijfelen Yep alles goed hier, met jou? Niet twijfelen aan jezelf nergens voor nodig. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Mooi gaat ook goed met mij . Nee zal niet meer twijfelen hahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Goed zo!! Je zat er immers zelf bij tijdens die uitzending.
Wat ik verder lees in dit topic wie is Mr D en wat heeft die te maken met Jaap? Mr D (op sommige sites ook Mr Davenpoort genoemd) werkt samen met Sjoerd voor de site king Jaap.
Zo en nu duik ik in bed. Voor iedereen slaap lekker en tot morgen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Slaap lekker Caroline en tot morgen maar weer ;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 02:50 schreef Caroline het volgende:[..] Goed zo!! Je zat er immers zelf bij tijdens die uitzending. Wat ik verder lees in dit topic wie is Mr D en wat heeft die te maken met Jaap? Mr D (op sommige sites ook Mr Davenpoort genoemd) werkt samen met Sjoerd voor de site king Jaap. Zo en nu duik ik in bed. Voor iedereen slaap lekker en tot morgen. Welterusten schat. Slaap lekker. ;-) |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Boudewijn je zit helemaal goed hoor, het is niet mr D, op het bandje. het is de man die jij zegt, alleen het grappige is dat veel Nl leden dachten dat Sly de man was, die zo rustig bleef en ze vonden het niet normaal dat die andere man zo bedreigde, hihihi. Dus toen Sly er achter kwam dat het tegen hem ging werken heeft hij dat nieuwsstuk wat jullie gelukkkig gekopieerd hebben eraf gehaald. Want ja hij kan wel toegeven als hij iets fout heeft gedaan, zei hij vanavond nog op de radio. Nee dat kan hij niet, want alles wat daarover ging heeft hij toch maar verwijderd. En het lullige is hij beschuldigt nu weer 2 personen die er misschien niks mee te maken hebben, maar dat doet hij steeds als hij zich aangevallen voelt. Deze bandopname gaat al vanaf mei-juni het internet over. Daar zullen die 2 misschien wel mee te maken hebben, maar wie zegt nu dat hun het weer gedaan hebben. Wie is nu door wie geobsedeerd. Sly dacht weer als goeroe medelijden te wekken, met dit nieuwsfeit, maar het werkte tegen hem. Verkeerd ingeschat meneer Sly en nu zeggen ik heb het weg gehaald want ik kan er niet meer tegen. Nee je hebt deze keer verkeerd gegokt en gooide je eigen glazen in, ik hoop dat veel NLers hier komen lezen en horen wat voor een uitspraken de lieve oo zo zorgzame meneer Sly kan maken. Als hij boos is en dan op de radio een vrouw aan pakken en zeggen dat ze liegt, als ze uitspreekt dat ze door hem bedreigt is, nou wie dit filmpje hoort weet gelijk dat zij daar niet over loog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Kim -- |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
quote: Hahaha. En wie denkt meneer Sly wel dat hij is. Eigenlijk precies zoals iedereen al dacht. Net zo'n aso als die Huub vriend van hem. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 03:03 schreef Cobra1 het volgende:[..] Hahaha. En wie denkt meneer Sly wel dat hij is. Eigenlijk precies zoals iedereen al dacht. Net zo'n aso als die Huub vriend van hem. IDD! |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Heb die opnamen al in mei/juni vorig jaar gehoord, stond toen op een andere site, ook eentje van waar slaai die doodsbedreigeingen naar deed. Ja slaai kan wel tegen zijn verlies, zie de topic die hij maar heel vlug heeft weggehaald, dacht te scoren maar viel de andere kant op.
Klasse slaai, je kan het, ikhoudervan(NOT) |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
King Jaap is alweer in de lucht. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Als je dat fragment beluistert, hoor je gewoon Sly exact hetzelfde doen als Huub dat doet... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
En dan nog wat..ik snap nu waarom Sly geen beveiligingsmedewerker meer is hahahaa |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Sorry hier ben ik jullie vragen om mijn verhaal oke komt hij aan. Ik was ooit mod op low live en was in begin tijd niets vip geld geen sponsors niets toen kwam fan dag ballonen actie. daar was leden geld voor gevraagd liep gesmeerd ik en een ander hadden sponsor geregeld. dat liep spaak tussen de twee heren. het hoe en wat weet ik niet prec , maar de ander werd eraf gegooid met een ban . ik ging mee in die ban. dat was april vorig jaar. oke ik had toen een eigen site geen gouden kooi site gewoon met maatjes enz over niets bijzonders daar had ik zelfde ww en op msn ook als op low live domme actie maar gebeurd. ik werd gehackt op me site en msn. iedereen gooide die eraf hij en ik bleven over. ik werd letterlijk bedreigd met de dood met adres en al sta nl in foon boek. mijn telefoon nr had hij was tenslotte mod en admin toen dom maar waar. ook werd ik gebeld door de master zelf meerdere malen en dat waren gen leuke gesprekken beetje van het zelfde caliber als het fragment. tot dat mijn man thuis was en zei laat het nu en laat me vrouw met rust en raak er nooit aan. gingen wat mnd overheen en toen kreeg ik mail er kon over gepraat worden. ik heb toen foon gesprek gehad met de master. het werd goed uit gepraat ik werd unband . ik zat op nl meer op kwebbel hoek gewoon te kwebbelen. totdat ze het verhaal vonden van fok vorig jaar april. ja en toen was het op nl onderwerp van gesprek waarom mocht ik op nl terwijl ik dat gepost had? tja toen was het natuurlijk voor de master moeilijk uit te leggen he van het bellen hacken enz
want ja wat moest daarop gezegd worden ik werd er vaak op aan gevallen op de topics ik hem gemaild gevraagd waarom dat mocht nooit antwoord gehad. en ging natuurlijk wel via pms de ronde jacq is slecht want bla bla mijn verhaal was gelogen enz ik kreeg nare pms niet te kort mailde de master dat mijn profiel enz verwijderd moest worden ik was er klaar mee. kreeg terug ja dat is beter want je heb bij veel kwaad bloed gezet je bent een stookster ( verhaal fok april vorig jaar) en dat ik er nog wel achter kwam nou dat bleek ook wel werd weer gebeld twee weken terug man was thuis het was de master zelf en nee hij was weer eens niet aardig pfffff dus ik gaf hem aan me man hij hing snel op.
ik heb het juist op de radio gezegd omdat het moet stoppen dat bellen . want heb twee kids als hij die lastig valt ben ik niet meer aardig.
ook was ik op een sex site gegooid met foon nr en al is verwijderd enz . heb van dit alles aan gifte gedaan maar van mij en me gezin blijft iedereen af.
op lowlive ben ik een leugenaarster prima mag allemaal. maar leugens nee wel heb ik aardig me mondje geroerd en ook dingen terug gezegd en gezegd dat ik het niet pik om bedreigd te worden, ben dan zeker geen lieverdje.
en na dit nu hier gepost te hebben verwacht ik weer dingen maar boeit me toch niet. ben nl niet bang zo dit was het voor eens en voor altijd hoop niet op een vervolg |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
sly je ben een rat.je noemt brian zo maar je ben zelfs de grootste rat.wat ben jij een held zeg hoop dat veel nl leden dit gesprek nogmaals horen en je dan zien hoe je echt ben met je grote klep.bedreigen is alles wat je kan,triest figuur. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Dus Shandy als ik het goed begrijp, kan men de wachtwoorden op NL zien? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
alles is te achterhalen via data base je email je ip enz |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
tip vd dag gebruik verschillde wachtwoorden vooral op je mail en msn. je gaat nl vrijwillig op forums maar je msn is prive daarom ander wachtwoord voor veiligheid |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hey Shandy ,
Ik wist je naam nog maar durfde niet te roepen gisteren tegen Caroline ik dacht dat je er misschien last van zou krijgen.
Dat Sly een losser is dat is duidelijk maar dat hij je nog steeds lastig valt ik zou gewoon gesprek opnemen en naar de politie gaan wat denkt hij wel . Maar ja kijk maar wat voor held hij is dat als hij jou man aan de telefooon krijg gelijk neer legt zegt toch ook meer over hem Shandy gewoon een LAFAARD meer dan dat is hij gewoon niet |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ben inmiddels dus al bezig. Maar er is iets mis dan, als men die gegevens gebruikt op welke manier dan ook. Er is net een nieuwe wet aangenomen. IP is zowiezo privacy en mag niet openbaar gemaakt. Heb je aangifte van inbreuk op de privacy gedaan?
Toevoeging: Ik bedoel dat ik mijn wachtwoorden aan het veranderen ben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
je had gerust me naam mogen posten want anders had ik niet me eigen naam op de radio gebruikt ik ben een open persoon dus mop je had het mogen doen hoor anders had ik een nick name moeten gebruiken |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
seya aan giftes gedaan hoor komt goed |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik vond dat je het goed deed op de radio tegen Sly. Ik weet niet wat er met die man is maar hij met steeds meer mensen ruzie te hebben/krijgen. Een beetje een klein kind wat om zich heen slaat omdat hij zijn zin niet krijgt. Hoe dan ook, ik noemde je toen een held dat je het hem toch maar even vertelde op de radio en nu weer. Ik hoop voor jou echt dat de pesterijen zijn afgelopen en dat je dit hoofdstuk kan afsluiten. Btw, ik vind je niet naief je telefoonnummer te geven als je met elkaar samenwerkt. Dat doe je in goed vertrouwen de fout ligt bij degene die er misbruik van maakt. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik dacht al veel meegemaakt te hebben op internetgebied. Maar mensen gaan steeds een stapje verder... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Goed voor jou dat je dat hebt gedaan .
Heel verstandig |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
caroline maatje met mij gaat het top hoor moppie |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:31 schreef Caroline het volgende:Ik vond dat je het goed deed op de radio tegen Sly. Ik weet niet wat er met die man is maar hij met steeds meer mensen ruzie te hebben/krijgen. Een beetje een klein kind wat om zich heen slaat omdat hij zijn zin niet krijgt. Hoe dan ook, ik noemde je toen een held dat je het hem toch maar even vertelde op de radio en nu weer. Ik hoop voor jou echt dat de pesterijen zijn afgelopen en dat je dit hoofdstuk kan afsluiten. Btw, ik vind je niet naief je telefoonnummer te geven als je met elkaar samenwerkt. Dat doe je in goed vertrouwen de fout ligt bij degene die er misbruik van maakt. Nee dat is zeker niet naief, ik heb hetzelfde gehad, ik wilde het eerst niet geven, maar hij drong er zo op aan. Dan denk je ach what the f*ck, maakt het uit. Dat zie je dus maar. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Laten we eerlijk zijn als je naar Sly luisterd hoor je hoe hoog die druk bij hem is. Want hij kan met niemand een normaal gesprek voeren . ZOekt snel op de site wie welke persoon wilt zijn gelijk halen maar de vragen die hem gesteld worden daar geeft hij geen antwoord op. Tja en dan je stem verheffen is voor mijn een teken van Zwakte . Wat me opvalt is dat er groep vaste mensen voor hem bellen die hem daarbij helpen en support geven dat Nowfuckinglive zo goed is . Dat is ook niet erg maar eeen goede luisteraar met gezonde verstand heeft dit al snel door. Nee ik hou het bij de woorden van Mr.D. : Sly ben je een beetje overspannen ?? Nou Mr.D. niet zo klein beetje ook denk ik dan maar gezien hoe hij zijn stem verheft |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Shandy, maatje, je hebt het goed gedaan op de radio en wel vertelt wat je wilde. En velen willen alleen maar horen wat ze zelf willen horen, waarheid kennen ze niet en daarom komen andere in problemen. Eerlijkheid duurt het langst en komt altijd uit, zo ben ik ook, direkt en eerlijk.
Maar ik sta achter je en heb dat altijd gedaan. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
overspannen oke kan is dan triest mensen bellen enz nog triester |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Gelukkig. goed dat je je verhaal hier hebt gedaan en een virtuele knuf!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:38 schreef aktionman het volgende:Shandy, maatje, je hebt het goed gedaan op de radio en wel vertelt wat je wilde. En velen willen alleen maar horen wat ze zelf willen horen, waarheid kennen ze niet en daarom komen andere in problemen. Eerlijkheid duurt het langst en komt altijd uit, zo ben ik ook, direkt en eerlijk. Maar ik sta achter je en heb dat altijd gedaan. Niet alleen jij ik denk wel veel meer mensen achter je staan en respect voor je hebben Shandy ;-) |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:41 schreef Merty het volgende:[..] Niet alleen jij ik denk wel veel meer mensen achter je staan en respect voor je hebben Shandy ;-) hihi ik denk dat me maatjes hier ook zitten die me langer kennen . maar goed thnx all |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Shandy ,
Eerlijkheid duur het langst toch
Maar graag gedaan |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:37 schreef Merty het volgende:Laten we eerlijk zijn als je naar Sly luisterd hoor je hoe hoog die druk bij hem is. Want hij kan met niemand een normaal gesprek voeren . ZOekt snel op de site wie welke persoon wilt zijn gelijk halen maar de vragen die hem gesteld worden daar geeft hij geen antwoord op. Tja en dan je stem verheffen is voor mijn een teken van Zwakte . Wat me opvalt is dat er groep vaste mensen voor hem bellen die hem daarbij helpen en support geven dat Nowfuckinglive zo goed is . Dat is ook niet erg maar eeen goede luisteraar met gezonde verstand heeft dit al snel door. Nee ik hou het bij de woorden van Mr.D. : Sly ben je een beetje overspannen ?? Nou Mr.D. niet zo klein beetje ook denk ik dan maar gezien hoe hij zijn stem verheft Sorry hoor, maar ik vind het totaal geen excuus, dat iemand onder hoge druk, dit soort dingen doet. Iemand helemaal zwartmaken. Dan privesites hackt. (dat vind ik één van de grootste misdaden, want het is alsof iemand je huis binnentrekt en jouw spullen eruit haalt) Dan nogeens gaan dreigen en uitschelden? Je kan overspannen zijn of niet, om welke reden vraag ik me dan af? Om reden van DGK en je Huubje? Of om reden, dat de waarheid over je forum aan het licht komt? En overspannenheid is nog geen reden om ook ontoerekeningsvatbaar te worden. Nee het gebeurd allemaal bij volle verstand en nog sluw en uitgekookt ook. Een manier om iemand de mond te snoeren. Een forum wat geen censuur hoog in het vaandel heeft staan, bepaald wat mensen wel of niet mogen zeggen of doen. Ik kan me sterk vergissen, maar mensen worden vooral zo vals, als ze in hun inkomstenbron bedreigd worden. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:48 schreef seya het volgende:[..] Sorry hoor, maar ik vind het totaal geen excuus, dat iemand onder hoge druk, dit soort dingen doet. Iemand helemaal zwartmaken. Dan privesites hackt. (dat vind ik één van de grootste misdaden, want het is alsof iemand je huis binnentrekt en jouw spullen eruit haalt) Dan nogeens gaan dreigen en uitschelden? Je kan overspannen zijn of niet, om welke reden vraag ik me dan af? Om reden van DGK en je Huubje? Of om reden, dat de waarheid over je forum aan het licht komt? En overspannenheid is nog geen reden om ook ontoerekeningsvatbaar te worden. Nee het gebeurd allemaal bij volle verstand en nog sluw en uitgekookt ook. Een manier om iemand de mond te snoeren. Een forum wat geen censuur hoog in het vaandel heeft staan, bepaald wat mensen wel of niet mogen zeggen of doen. Ik kan me sterk vergissen, maar mensen worden vooral zo vals, als ze in hun inkomstenbron bedreigd worden. Hey Seya ,
Ik zeg toch ook nergens dat het een excuus is dat hij door druk zo mag reageren. Ik geef juist hiermee aan dat hij laag is en de manier hoe hij met mensen omgaat en stem verheffen is een teken van zwakte dat bedoel ik ermee. En zijn gedrag keur ik totaal niet goed hoor ook zijn site niet . |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Als ik er goed over nadenk is het eigenlijk een heel eng fenomeen dat 1 man zoveel invloed heeft op zijn leden(en denkt te hebben op zijn ex leden). |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
op low live geven ze nu weer hun versie erop maar wel weer wijzen naar twee mensen die nu niets zeggen posten of reageren . lekker makkelijk al een jaar wijst hij alles af naar hun ongeloofelijk . zo kan je er makkelijk van af komen |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nu snap ik waarom accounts niet verwijderd worden..dan zou hij daarmee gegevens kwijt zijn... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:56 schreef Anne het volgende:Nu snap ik waarom accounts niet verwijderd worden..dan zou hij daarmee gegevens kwijt zijn... Wat dacht je van de aantal leden die dan minder worden als hij dat zou doen |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
anne hij heeft back ups gemaakt van alle ips enz |
|
|
|