BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap zijn site gehackt !!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:58 schreef Shandy het volgende:
anne hij heeft back ups gemaakt van alle ips enz
Volgens mij mag dat toch ook niet
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 12:00   quote  deeplink  
Ook dat Merty..want dan blijkt zijn aantal leden niet meer dan 150 te zijn ofzo hahaha

Shandy, dan is hij illegaal bezig...wordt dan nog leuk voor hem...
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:00 schreef Anne het volgende:
Ook dat Merty..want dan blijkt zijn aantal leden niet meer dan 150 te zijn ofzo hahaha

Shandy, dan is hij illegaal bezig...wordt dan nog leuk voor hem...
Inderdaad wordt nog leuk voor hem ja
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:51 schreef Merty het volgende:

[..]

Hey Seya ,

Ik zeg toch ook nergens dat het een excuus is dat hij door druk zo mag reageren.
Ik geef juist hiermee aan dat hij laag is en de manier hoe hij met mensen omgaat en stem verheffen is een teken van zwakte dat bedoel ik ermee.
En zijn gedrag keur ik totaal niet goed hoor ook zijn site niet .
Sorry was geen aanval op jouw topic opzich. Maar ik erger me, dat zijn slachtoffers zelf met een verklaring komen: dat hij overspannen zou zijn. Het is gewoon té belachelijk.

En ja het is heel eng allemaal, ik schreef dat al eerder.
Dat één man zo'n massa mensen aan zich kan binden. Menig sekteleider zou er jaloers op zijn, want een sekte bestaat over het algemeen uit kleine kernen.
Het zegt ook iets over de mentaliteit, mensen zoeken een leider, dat was al door de eeuwen heen.
Niet altijd met de beste bedoelingen.
Het kostte vele mensenlevens.
Wat straks als Huub niet gaat winnen?
Pleegt men dan massaal zelfmoord?
Waarschijnlijk beseffen de leden het niet en zelfs misschien Sly niet.
Maar het is een gevaarlijke situatie...
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 11:58 schreef Shandy het volgende:
anne hij heeft back ups gemaakt van alle ips enz
euh, en destijds met die servercrash dan? Toen moest iedereen zich opnieuw melden? Of was hij te beroerd om die backup=gegevens erin te gooien?
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 12:05   quote  deeplink  
Ik denk niet dat het zo'n vaart loopt...na de kooi hebben ze na 2 weken weer een ander doel gevonden, dan verwatert dat toch...op dit moment echter zou het wel kunnen escaleren..ik vraag me af waarom ze in Eemnes gaan zitten op de 22e...denken ze dat als Huub wint, hij de overwinning met hun gaat vieren?? Ik denk dat een heleboel fans dan ineens Huubfan af zijn, want dat doet hij niet...en als hij niet wint, wat willen ze dan, de villa bestormen? Dan staat binnen no time een hoop politie voor de deur...die mensen van RTL zijn niet gek...
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:00 schreef seya het volgende:

[..]

Sorry was geen aanval op jouw topic opzich. Maar ik erger me, dat zijn slachtoffers zelf met een verklaring komen: dat hij overspannen zou zijn. Het is gewoon té belachelijk.

En ja het is heel eng allemaal, ik schreef dat al eerder.
Dat één man zo'n massa mensen aan zich kan binden. Menig sekteleider zou er jaloers op zijn, want een sekte bestaat over het algemeen uit kleine kernen.
Het zegt ook iets over de mentaliteit, mensen zoeken een leider, dat was al door de eeuwen heen.
Niet altijd met de beste bedoelingen.
Het kostte vele mensenlevens.
Wat straks als Huub niet gaat winnen?
Pleegt men dan massaal zelfmoord?
Waarschijnlijk beseffen de leden het niet en zelfs misschien Sly niet.
Maar het is een gevaarlijke situatie...
Ik durfde het niet hardop te zeggen maar idd lijkt dit op een sekteverhaal. Ook het intimideren als een sektelid dreigt de sekte te verlaten.

Een backup van je forum maken is legaal. Doe ik ook met mijn forum en tja als admin zie ik boven de posten een ip nummer. Daar heb je dan automatisch ook een backup van.
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 12:09   quote  deeplink  
Ik heb de "sekte" verlaten, maar ben niet geintimideerd hoor...maar ja ik had dan ook niet zoveel met die site, ik keek en postte zo af en toe es wat...ik post hier al meer dan dat ik daar ooit gedaan heb hahahaha

correctie..ik ben niet zelf weggegaan, ik kreeg gewoon een ban..ik bekritiseerde de "sekte" :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Anne --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 12:10   quote  deeplink  
met de crash back up maken enz kon maar leden moeten zich toch echt zelf weer aan melden hoor !!!!!!!!!!!!!
laat ik maar zwijgen over de crash want was geen crash
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:06 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ik durfde het niet hardop te zeggen maar idd lijkt dit op een sekteverhaal. Ook het intimideren als een sektelid dreigt de sekte te verlaten.

Een backup van je forum maken is legaal. Doe ik ook met mijn forum en tja als admin zie ik boven de posten een ip nummer. Daar heb je dan automatisch ook een backup van.
Klopt, maar je hebt verantwoordelijkheid. Ik heb dat ook met mijn forum, maar mag die IP's alleen blokken, ik mag ze niet openbaar maken.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:10   quote  deeplink  
Ik ga volgende week maar eens bellen hem rustig de vraag stellen waarom hij de accounts niet verwijderd de meeste mensen die een ban hebben gehad zoeken een ander forum en willen niks meer te maken hebben met nowfuckinglive. En op die manier blijf je wel groeien ja als er toch geen gebruik wordt gemaakt van die accounts.

Ben benieuwd of hij dan een rustig antwoord kan geven
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Heb jij zijn nummer dan?
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:10 schreef seya het volgende:

[..]

Klopt, maar je hebt verantwoordelijkheid. Ik heb dat ook met mijn forum, maar mag die IP's alleen blokken, ik mag ze niet openbaar maken.
Nee dat mag weer niet. Eigenlijk kan hij weinig met een ip nummer. Tja idd blokken maar dat is niet het einde van de wereld.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:13   quote  deeplink  
Naar aanleiding van het gebeuren gisteren op kingjaap zijn site willen wij jullie even verwijzen naar de onderstaande link om een duidelijk en goed beeld te krijgen van wat er al meer dan een jaar speelt. ( de leden die al langer op Nowlive zitten weten al wel het één en ander) Het is een vooropgezet plan geweest van een paar gefrustreerde lieden dit gesprek op te nemen, eerst iemand uitdagen door met de vreselijkste dingen om zijn oren te slaan, de leden van Nowlive te beschuldigen en heel denigrerend over te doen om vervolgens hun eigen aandeel hieruit te verwijderen en het bandje zo op de site te zetten, hoe laf en laag ben je dan. Lees via onderstaande link alles goed door, ook de stukken uit 2007. Wij hopen dat er nu meer duidelijkheid is. Wij gaan verder op de site geen aandacht meer hieraan besteden omdat deze mensen dat juist willen en omdat de zaak in handen van justitie en advocaat is.

http://energetic-powergirls.blogspot.com/
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:12 schreef Anne het volgende:
Heb jij zijn nummer dan?
In de radio uitzending kan je bellen toch dat ga ik gewoon doen
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
Die persoon op die site is helemaal into Sly, dus objectief kan je het niet noemen
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:14 schreef Merty het volgende:

[..]

Oh ja da's waar :-) had ik helemaal niet over nagedacht
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:14 schreef Merty het volgende:

[..]

Goed plan. Ben benieuwd naar zijn reaktie. Ik vraag me uberhaupt af, hoe dat in de wet geregeld is. Want persoonsgegevens (dus ook IP) zijn beschermd en hij heeft ze in zijn bezit en als iemand erom verzoekt, moet hij ze verwijderen. Dat is in het consumentenrecht ook zo.
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 10 mei 2008 - 12:20   quote  deeplink  
ach ik heb hem na mijn ip ban gevraagt mijn ip te verwijderen. of hij het gedaan heeft weet ik niet.maar heb ook wel eens voor de lol alle mensen die hij feliciteerde op de topic.(was zo.N verjaardag topic). is gekeken omdat vele namen me niet bekend voor kwamen. .
nou dan kon je lachewn de meste hadden zich ingeschreven en nooit gepost.sommige vanaf het begin.en ja dan kan je 20.000 leden hebben als je die allemaal meetelt.alleen he zijn geen actieve leden.Tel daar ook de gebanden die via proxy er weer opzitten.
Mooi bewijs was er niet. toen hij jarig was smeekte men op mee te doen aan cadeau voor slaai.Nou lachen dus van de 20.000 leden deden er denk ik 120 diehard sekteleden mee.
Waarom omdat hij zo geliefd is bij de rest denk ik want waar bleef de rest.Een pc voor zijn verjaardag ze kwamen te kort,iemand anders heeft het ontbrekende geld erbij gelegd.Denk zijn vriendinnetje van geen leven.
Dus wie is hier nu de grootste bluffer met zijn grootste mond.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:19 schreef seya het volgende:

[..]

Goed plan. Ben benieuwd naar zijn reaktie. Ik vraag me uberhaupt af, hoe dat in de wet geregeld is. Want persoonsgegevens (dus ook IP) zijn beschermd en hij heeft ze in zijn bezit en als iemand erom verzoekt, moet hij ze verwijderen. Dat is in het consumentenrecht ook zo.
Ben benieuwd hoe hij reageerd en o f ik er door kom want hij heeft het druk dus ikk ga mijn best doen
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 10 mei 2008 - 12:37   quote  deeplink  
die site power girls is van zijn vriendinnetje Sterre ook Hoofd van zijn team samen met haar moeder.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Die tape is van 7 maanden geleden ongeveer waarin deze mensen via andere op site hadden laten zetten met foto naam en achter naam als iemand die aan seks met dieren deed etc. De oh zo aardige Jaqueline1969 die op de radio ophing toen Sly haar de waarheid zei schrijft nu op kingjaap ook weer leugens. Sly vele mensen kennen je en weten dat jij je nooit laat onder sneeuwen. Mensen lees vooral via de link de stukken uit 2007. Mijn vermoeden gaat uit dat er hier een samenzwerin g bezig is om Nowlive onderuit te halen.

Mensen kijk uit voor Jaqueline deze vrouw is niet helemaal 100% en gevaarlijk bezeig
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 12:38   quote  deeplink  
even ter corectie ik hing niet op werd weg gedrukt
ilse
 ilse - zaterdag 10 mei 2008 - 12:39   quote  deeplink  
en zo zijn we drukker met die ja sly dan met de gdk!vergeet uhm hij is toch geen miljonair?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:37 schreef stacy1974 het volgende:
die site power girls is van zijn vriendinnetje Sterre ook Hoofd van zijn team samen met haar moeder.
OOh dus dat ook nog hahah
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:38 schreef Shandy het volgende:
even ter corectie ik hing niet op werd weg gedrukt
Lekker allemaal. Maar jij moet je wel in je persoonlijke levenssfeer laten bedreigen. Sla je deze berichtgeving wél op? Want het is bewijsvoering voor de hetze jegens jou..
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:37 schreef Shandy het volgende:
Die tape is van 7 maanden geleden ongeveer waarin deze mensen via andere op site hadden laten zetten met foto naam en achter naam als iemand die aan seks met dieren deed etc. De oh zo aardige Jaqueline1969 die op de radio ophing toen Sly haar de waarheid zei schrijft nu op kingjaap ook weer leugens. Sly vele mensen kennen je en weten dat jij je nooit laat onder sneeuwen. Mensen lees vooral via de link de stukken uit 2007. Mijn vermoeden gaat uit dat er hier een samenzwerin g bezig is om Nowlive onderuit te halen.

Mensen kijk uit voor Jaqueline deze vrouw is niet helemaal 100% en gevaarlijk bezeig
Jezus!!!Een samenzwering tegen Sly. Wat denkt die man wel niet? Dat iemand daar energie in wil steken? Die man is helemaal paranoide
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 12:47   quote  deeplink  
rustig maar laat ze daar zulke dingen maar posten het boeit me nl niet mensen die me lief zijn en waar ik om geef kunnen me raken.

mensen die me niets doen kunnen me never nooit niet raken heb eerder medelijden met ze
wat goes around comes around toch .
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:43 schreef Caroline het volgende:

[..]

Jezus!!!Een samenzwering tegen Sly. Wat denkt die man wel niet? Dat iemand daar energie in wil steken? Die man is helemaal paranoide
En lijdt aan grootheidswaanzin en is een pathelogisch leugenaar en heeft een persoonlijkheidsstoornis, kortom gewoon gek dus...
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 12:49   quote  deeplink  
weet je hij maakt er daar exprec een topic over wil medelijden sympathie en hulp vraagt hij zo hij wil opgehemelt worden wil hulp van zijn leden .
een kat in het nauw maakt rare sprongen.
maar hij pakt mij maar en dat wijzen naar de andere twee slaat nergens op reageren al een jaar nooit meer op iets en op hem dus dat
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:56   quote  deeplink  
Hij zet zich iig totaal voor gek. Je gaat er sterk mee om Shandy mijn complimenten.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:56 schreef Caroline het volgende:
Hij zet zich iig totaal voor gek. Je gaat er sterk mee om Shandy mijn complimenten.
Ja ik sluit me daar bij aan. Sterk hoor en wie het laatst lacht....Heel knap van je!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 13:03   quote  deeplink  
dank je caroline en sterk kan wel geen idee ik ben nu eenmaal zo reageer zoals ik echt ben hihi en het boeit me echt niet hoe ze posten over me want anders hield ik me wel stil maar het is me goed wat ze daar over me posten als me vrienden fam maatjes enz maar weten hoe het echt zit kan niets en niemand me wat maken.
en ik heb een fijne maatjes lijst hier ook
heb in real live veel vrienden en een fijne familie
een super fijn gezin en een super mooie baan dus prive zit het heerlijk top.
mensen ben met me gezin iets doen fijne dag
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 13:05   quote  deeplink  
Een hele fijne dag meissie.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Iedereen een fijne dag gewenst, ik ga ook wat leuks doen. We treffen elkaar vast wel vanavond ergens...
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 13:24   quote  deeplink  
van de site King Jaap

Zoals de waard is.....
Nasleep van een topic waar je te ver in kan gaan...

Hierbij geef ik te kennen dat woensdag 14 mei as. een officiele aanklacht ingediend zal worden tegen de website www.nowlive.eu. en de beheerder van deze site.

De reden hiertoe is dat op de website door iemand mijn persoonlijke gegegevens zijn neergezet (mijn telefoonnummer). Met daarbij mijn nickname gebruikende en mijn afbeelding.
Dit alles zonder mijn toestemming. Het IP-adres van die persoon zal op last van justitie moeten worden gegeven.
Voorafgaande aan het geplaatste bericht zijn al diverse dreigementen geuit, welke allemaal zijn vastgelegd. Waaronder ook de woorden: "Ik schiet die vuile kutkop van je romp homoooo..."
Waarbij de beller al meteen herkenbaar is aan zijn stem. Ook al belde hij met nummerherkenning uit, is het helaas toch terug te halen vanwaar dit gesprek kwam.

Ik vind het persoonlijk jammer dat die persoon zich zo heeft laten meeslepen in een dom spel op TV en internet, om vervolgens over te gaan tot dit soort strafbare delicten. Maar ergens moet je de grens trekken.
Telefonische aangifte (vermelding) is reeds gedaan.

Mijn verzoek als moderator van deze site is dan ook om dit voorbeeld niet op te volgen. En het gezellig, toch met enige strijd, de laatste twee weken uit te houden zonder dat dit soort aangiftes, die door politie zeer hoog worden opgenomen, nodig zijn.

En hier is waar we begonnen...

Gisteren was er één of andere forumeigenaar op de radio, die graag zou willen om niet steeds elkaar af te zeiken.

Een forumeigenaar zou toch een voorbeeld moeten zijn voor de users op zijn forum? Zoals Sjoerd een voorbeeld was voor de policy van www.kingjaap.nl door een topic te verwijderen.
Zoals hij gisteren verkondigde, zou hij dan ook zijn verantwoordelijkheden moeten kennen?

Maar wat schetst mijn verbazing, dat deze forumeigenaar dit soort topics toejuicht en toelaat.
Dat hij persoonlijk mensen benadert om op dat topic te schrijven, om zelf zo buiten schot te blijven. Terwijl diezelfde eigenaar live op de radio niet eens weet wanneer en waar er een meeting wordt georganiseerd door mensen van zijn site en andere sites.
Een meeting is een feest voor streamers en forummers, maar dat ging aan hem voorbij. Iets wat al weken bekend is.
Tja, dan ben je heel goed bezig om stemming te maken op een forum... En dan doe je er alles aan om niet steeds op elkaar te gaan lopen katten, zoals hij gisteren op de radio heeft gezegd.
Negatieve berichten over het topic worden niet bij de berichten toegelaten, wat hier op www.kingjaap.nl wél mag. (negatief is wat anders dan dreigende taal. Dit voor de mensen die zeggen dat er hier geen berichten worden toegelaten)

Het gaat om het volgende topic, waarbij wij op kingjaap.nl de namen niet volledig gaan weergeven. Maar met sterretjes tellen kan je een prijs winnen.
Door (nummer) Naam te raden wat er op de sterretjes moet komen te staan.

***(1) wie kent hem niet?

Vele kennen ***(2), ook gisteren was ***(3)in de *******(4)Radio uitzending waarin hij mensen dingen verwijt maar zelf zeer vreemd bezig is met het schrijven op een site. Naar aanleiding van dat wat hij nu schrijft willen wij er toch even verder op in gaan. ***(5)is een persoon dat diverse sites waaronder ***(6), ***(7) (dit is een strikvraag, want de schrijver had de naam van de site niet goed geschreven het moet **** zijn), *******(8) ****** *******(9) etc . helemaal afkraakt door een negatief stuk te schrijven op die sites een ban heeft. Nu is dat nog niet zo vreemd, wat wel vreemd is dat je dan vervolgens de reacties onder het stuk ook zelf plaatst. Met diverse namen geeft hij reacties op zijn eigen stuk zodat het lijkt of heel veel mensen het met zijn denkwijze eens zijn. ***(10) die nu zegt dat tijdens de live de verbinding verbroken werd gaat nu toch nog even door op de site van ****(11), klik op
Klik op de onderstaande link. ***(12) die zoveel kritiek heeft en zoveel bij elkaar liegt, die andere sites slecht vindt door hun manier van schrijven laat zien hoe zijn denkwijze over het geheel is.

http://www.king****(13).nl/2008/05/07/de_rose_bril_van_de_streamers.html

Dus raden maar en ga voor de geweldige 1e, 2e en 3e prijs.

VEEL SUCCES!!!!!

Gepubliceerd door Ghostwriter Mr. D op 08 mei 2008 00:48 | Permalink

Jammer dat ik zelf niet mee mag doen, want van (9) heb ik nog nooit gehoord.

MrD 08-05-08 @ 01:47

Jaap is top en zit echt in een moeilijke setting, toch
ik denk wel dat hij de finalen haalt.
Als dat zo is, ga ik veel op hem stemmen.
JAAP IS TOP!!!

anneke 08-05-08 @ 01:50

Hou toch op met dat geneuzel. Probeer jezelf niet belangrijk te maken. Mensen komen hier voor Jaap. Al dat getrut van jouw interesseert niemand. Je maakt deze hele site kapot.

Familie Berends 08-05-08 @ 15:56

Vind het een beetje laag wat hier nu gebeurd...
Geen kwaad met kwaad vergelden is het toch? Hoe kun je nu iemand iets verwijten wat je zelf ook doet? Goed voorbeeld doet goed volgen ;)

Antwoord MrD:

Weet je wat laag is? Een topic openen op een site om iemand zwart te maken, waar hij zichzelf niets eens kan verdedigen.

Carla 08-05-08 @ 16:22

Ik las op de SV van VOL hoe goed Jaap Sly kent.
...Jaap denkt dat het beter is als ze wakker gehouden was..volgende ker gaat hij dat regelen, terror en dan niet slapen en dan komt het wel goed. Amanda denkt wel dat afrijden op de motor makkelijker is, want daarvan zijn er minder op de weg!!! Jaap denkt dat die ene man die dus niet op de weg had moeten zitten, Sly van NL was. Amanda had het een kleine moeite gevonden als die man gewoon gezegd had dat ze geslaagd was, ze had wel een ingreep...
bron:http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3227135#3227135
Gelukkig weet Jaap wat voor vent het is.
Ik ben voor Brian of Jaap en ik wil niet dat huub gaat winnen. Want je zal maar zulke mensen achter je hebben staan. Je ziet maar weer dat Jaap de slimste is van allemaal maar Brian moet tog winnen.

VOLlertje 09-05-08 @ 01:28

Beste Jaap.
Ik weet niet precies waar ik een reactie kon schrijven dus ik dacht ik probeer gewoon bij elke reageer ding het volgende aan jou te vertellen.

De gouden kooi zou zonder jou helemaal niks voor stellen.
brian en Amanda voeren verder helemaal niks uit.Ze zijn zo saai als ik weet niet wat.
Claire is al helemaal waardeloos en Huub is een dikke nul en ook oer saai.
jij bent de enige die actie onder neemt,en er van alles aan doet om de gouden kooi voor je te winnen. jij blijft het spel spelen en het is nog leuk ook. ;-)
jij brengt het huis tot leven. Daarom hopen wij hier ook met z'n allen dat jij de gouden kooi wint. jij verdient het en de dingen die je doet Terror jaap zijn echt supper
ga zo door. Anders word het behoorlijk saai!Wij vinden het onvoorstelbaar hoe naif en blind claire is. ze kwam er in als een sterke pittige dame wij dachten echt van nou dit word nog een echte strijd. maar ze steld gewoon helemaal niks voor ze durft alleen als huub er bij is of als ze met huub heeft gepraat.
jij bent Jaap en je blijft Jaap.
jij hebt je eigen team jij kiest voor je zelf.
wat eigenlijk iedereen had moeten doen.jij speelt tenminste het spel leuk en we genieten er van.
Ga er voor Terror Jaap.

[Anoniem] 09-05-08 @ 17:44

Na gepost te hebben onder het topic "de weerspiegeling van de maatschappij" dat deze gisteravond te horen was op deze site......(de gehackte versie dan) heb ik tot trots en genoegen, doch nog meer ter bevestiging, een permanente ban van NL gekregen.
Jaap, jij hebt zo'n forum in elk geval niet nodig, laat Huub daar maar "blij" mee zijn.

onderkoffer 10-05-08 @ 13:08

sjonge is het toeval?????
of is het gewoon de zoveelste die dat mee maakt!!!!!!

ik heb dit nl ook gehad zelfde gebeld gehackt bedreigd!!!!!!!

En ik weet ben niet de enigste. maar goed ik laat me niet de mond snoeren en dan kunnen ze schelden schreeuwen enz op nl en mij daar slecht neerzetten want ach de gene die het doet wordt gelooft op handen gefragen boeit me helemaal niet. ze doen maar maar wel toevallig dat we alle maal het zelfde krijgen als je niet eens bent met de master.
ja ik typ het gewoon rond uit en scheld maar weer verwijder het dan erna ook niet kan ik het ff copieren en toevoegen bij de rest.

mrd neem contact even met me op kan jij aan gifte bij de onze er zijn er nl meerdere zodat het plaatje compleet wordt.

en mensen ik vraag niet of jullie me willen geloven ik scheld ook niet heb niets tegen de posters van nl gaat om het gebeuren hier met me pc met me foon enz

dus dat

Jacqueline 10-05-08 @ 13:53

Gergelt kwam ik hier op de site kijken en het was toen nog leuk te noemen.
Jammer dat Sjoerd het uit handen heeft gegeven.
Een ding wil ik nog kwijt: als jaap weet wat er aan de hand is met zijn kingjaap site, dan is ie echt niet blij en heeft ie spijt dat hij het uit handen heeft gegeven.

Jaap succes verder en hoop dat je na de kooi nog verder kunt met de site, al zou ik je aanraden een andere naam aan de site te geven.

(antwoord van MrD) Jaap vond mij nog te soft. Dat heeft hij persoonlijk tegen mij gezegd op zijn jaardag, toen hij me belde.

Sonja 10-05-08 @ 15:00

1. MrD
2. Sly
3. Sly
4. Nowlive
5. MrD
6. VOL
7. Tien
8. Nowlive
9. Kleine Frankie
10. MrD
11. Jaap
12. MrD
13. Jaap

Het ik wat gewonnen?

(antwoord MrD) een date met Jaap heeft onze notaris als prijs getrokken

Liesbeth 10-05-08 @ 16:36

Reageer
(Als u hier nog nooit gereageerd heeft, kan het zijn dat de eigenaar van deze site eerst goedkeuring moet geven voordat uw reactie verschijnt. Eerder zal uw reactie niet zichtbaar zijn onder het bericht. Bedankt voor uw geduld.)

Naam:

E-mailadres:

URL:

Reacties:

Zoek
Deze weblog doorzoeken:
Links
HOME
Gouden Kooi Fotoboek
Gouden Kooi Live Streams

Archieven
mei 2008
april 2008
maart 2008
februari 2008
januari 2008
december 2007
november 2007
oktober 2007
september 2007
augustus 2007
juli 2007
juni 2007
mei 2007
april 2007
maart 2007
februari 2007

"Nemo me impune lacesset"

Niemand zal mij ongestraft tergen
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 13:28   quote  deeplink  
En dan nu de zon in. Latersssssssss
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:41 schreef suikertje het volgende:
het zou mij niks verbazen als het slaaibek is van die laffe site waar iederen gebrain washt is.dat kleine crimineel doet alles voor de hobbit en bekendheid.
Nou en weetje wat ik nou denk he echt waar vanaf het begin die COndoleance voor Claire dat komt ook in opdracht van hem af want hij wil de aandacht dat hij zo zielig is en daar dan meer leden zal krijgen echt er kloppen zoveel dingen niet nu als ik dat van Caroline lees denk ik ook zo zie je maar weer
En ze hadden gisteren een Topic over Jaap dat is binnen een kwartier verwijderd ook zo vreemd maar j a
suikertje
 suikertje - zaterdag 10 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
jaapie is cool vergeet dat nooit!! hobbit is een lafbekkie en is never ccool!!
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 19:11   quote  deeplink  
Mag ik nu iets stoms vragen? Want het ontgaat me echt totaal allemaal.
Dat telefoongesprek ging toch tussen Mr D en S?
En gisteravond werd gesuggereerd, dat MrD dat op KingJaap had gezet?
En dat is dus niet waar?
Het zou een telefoongesprek betreffen van een half jaar terug en MrD zou daarmee steeds lopen zwaaien ofzo?
En waar komt al die info die Caroline plaatst nu weer vandaan?
Snap er geen laars meer van. Evenmin de reden ertoe...
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 19:13   quote  deeplink  
Om alle twijfels en geruchten uit de weg te gaan wil ik jullie melden dat ik diegene ben die zeer grove uitspraken doet aan het adres van meneer Nick. Dit gesprek heeft ongeveer 7 maanden geleden plaatst gevonden naar een periode vanaf maart 2007 tot heden waarin persoon met zijn vriendin op een zeer laffe wijze mij op sites lieten beschuldigen van seks met dieren tot kinderporno en nog vele andere grove smaad en laster. Personen hebben er alles aan gedaan om met leugens de aandacht te krijgen en zich in de rol van een slachtoffer konden plaatsen, althans zo moest het lijken. Eigenlijk wilde wij deze mensen geen aandacht meer geven maar aangezien hun nog steeds dwepen en erg gelukkig zijn met de tape wil ik mij toch wel even kunnen uiten over de gang van zaken.
Om een goed beeld te kunnen krijgen van wat er al meer dan een jaar speelt en vanwaar die tape ontstaan is raad ik één ieder aan de site van powergirls te lezen waar een aantal Nowlive leden het één en ander zijn gaan bijhouden. Ik bedoel met de site powergirls lezen dan ook echt alles lezen om een zeer verhelderend beeld te krijgen. De uitspraak op de tape die ik gedaan heb zijn absoluut niet goed te praten maar als je goed luistert is meneer Nick erg stil omdat hij moet overkomen als onschuldig maar hier ettelijke gespreken van maanden, weken aan vooraf zijn gegaan met op diverse site’s zeer ernstige grove beschuldigingen. Huub zijn uitspraken zijn absoluut ook vaak niet goed te keuren maar wel te begrijpen waardoor deze ontstaan. Ook Huub wordt vaak op een slinkse en doortrapte manier uitgedaagd door een persoon dat meteen daarna met zijn handen omhoog staat en de onschuld zelf uithangt en doet of hij niets gedaan heeft en van geen kwaad bewust is. Dit kun je vergelijken met de tape, bloed onder iemand zijn nagels uit halen en dan het juiste moment opnemen en laten horen aan de mensen.

Stel jij wordt meer dan een jaar geterroriseerd tot op de dag van vandaag en je leest op site’s stukken over jezelf waarin jij beschuldigt wordt van het doen aan kinderporno, seks met dieren etc. etc. etc. wees dan alleen eerlijk tegen jezelf, zou jij dit allemaal pikken en er rustig onder kunnen blijven? Daarom heb ik respect voor Huub, zijn uitspraken zijn net als die van mij absoluut niet goed, maar komen ook niet uit het niets. MrD is een vriendje van diegene die de tape 7 maanden geleden opgenomen heeft en verklaard een hoop. Dus de tape is niet een MrD die te horen is maar Nick 7 maanden geleden. 1 + 1 = 2 dus de opzet van vannacht lijkt me duidelijk, doen of Huub fans een site hacken en de schijnwerpers op de tape en hack te richten om zo leden op een dwaalspoor te zetten. Hoop dat dit weer een hoop duidelijk maakt en men het hier maar mee moet doen.
En mij dreigmails sturen en op youtube uitmaken voor alles wat met ziektes te maken heeft tot aan de dood, maakt totaal geen indruk op mij. Justitie is sinds vorig jaar al op de hoogte en bezit ook deze tape. Zo blijkt wel dat het programma de geloofwaardigheid in zijn geheel verloren is en het nu alleen nog maar een programma is dat haatzaaien stimuleert. Nogmaals sorry dat we de stuk nog even plaatsen maar ik denk dat ik het recht heb om mijn verhaal te doen. Wij besteden op de Nowlive site hier verder geen aandacht meer aan. Nogmaals lees de onderstaande link in zijn geheel goed door, maar dan ook echt alles.

Met vriendelijke groet,

En mij dreigmails sturen en op youtube uitmaken voor alles wat met ziektes te maken heeft tot aan de dood, maakt totaal geen indruk op mij. Justitie is sinds vorig jaar al op de hoogte en bezit ook deze tape. Zo blijkt wel dat het programma de geloofwaardigheid in zijn geheel verloren is en het nu alleen nog maar een programma is dat haatzaaien stimuleert. Nogmaals sorry dat we de stuk nog even plaatsen maar ik denk dat ik het recht heb om mijn verhaal te doen. Wij besteden op de Nowlive site hier verder geen aandacht meer aan. Nogmaals lees de onderstaande link in zijn geheel goed door, maar dan ook echt alles.

Met vriendelijke groet,

Met vriendelijke groet,

sly

nou nu nog meer medelij op wekken?
en weer krijgen er twee mensen de schuld?
die posten nergens zeggen niet reageren niet maar toch hun schuld????????

of is het te makkelijk hun de schuld geven omdat er nu wel veel mensen de waarheid gaan vertellen ook op tien de regie wil niets van hem en low live.
veel mensen die iets vertellen worden niet aan gewezen hij wijst altijd naar de twee mensen maar ff wakker worden die negeren het al meer als 8 mnd beetje raar dan he
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:11 schreef seya het volgende:
Mag ik nu iets stoms vragen? Want het ontgaat me echt totaal allemaal.
Dat telefoongesprek ging toch tussen Mr D en S?
En gisteravond werd gesuggereerd, dat MrD dat op KingJaap had gezet?
En dat is dus niet waar?
Het zou een telefoongesprek betreffen van een half jaar terug en MrD zou daarmee steeds lopen zwaaien ofzo?
En waar komt al die info die Caroline plaatst nu weer vandaan?
Snap er geen laars meer van. Evenmin de reden ertoe...
Nee, ik heb begrepen dat dat telefoongesprek gaat tussen Slaai en een voormalig medewerker van hem. Wat ik niet begrijp is waarom die man nooit aangifte heeft gedaan. Die Slaai zegt zomaar "ik snij je strot door". Het schijnt dat Slaai het er zelf op heeft gezet om die ex-medewerker zwart te maken, maar het werkt helaas voor Slaai als een boomerang.
Verder snap ik niet waarom iemand nog wat met die griezel te maken wil hebben. Die man deugt toch niet?
En welke info van Caroline bedoel je
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:16 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee, ik heb begrepen dat dat telefoongesprek gaat tussen Slaai en een voormalig medewerker van hem. Wat ik niet begrijp is waarom die man nooit aangifte heeft gedaan. Die Slaai zegt zomaar "ik snij je strot door". Het schijnt dat Slaai het er zelf op heeft gezet om die ex-medewerker zwart te maken, maar het werkt helaas voor Slaai als een boomerang.
Verder snap ik niet waarom iemand nog wat met die griezel te maken wil hebben. Die man deugt toch niet?
En welke info van Caroline bedoel je
Nou het bovenstaande stuk van Caroline bedoel ik dus.
Want gisteravond begreep ik nog dat Sjoerd op NL mensen had gemaand tot rustigblijven.
Inmiddels is het dus naar alle waarschijnlijkheid door S zelf geplaatst? Hij heeft gehackt?
Wat een dombo is het toch..
Trouwens nog wel buiten geweest vandaag Draakje??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 19:28   quote  deeplink  
Ja hoor, ff snel naar Albert Heijn. Ik kan heel slecht tegen warmte, dus is dit niet mijn favo weer. Vind het heel mooi, maar dan voornamelijk ´s ochtends vroeg en ´s avonds laat. Heb gisteravond ook tot tegen middernacht op een terrasje gezeten.
En jij?
Kim
 Kim - zaterdag 10 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
Er zijn al heel veel mensen die de kots van Sly hebben, maar hij kan de waarheid niet aan en koppelt steeds terug naar het verleden.
Hij moet eens gaan beseffen dat hij heel wat vijanden of tegenstanders, hoe je het noemen wil, heeft verzameld.

Met zijn arrogante gedrag tegenover iedereen die iets met de kooi te maken heeft. Ik moet hem wel nageven dat hij het wel knap doet om medelijden te wekken. Ze zijn erg verontwaardigd over het woord sekte em is ook vaak sarcastisch bedoeld denk ik.

Maar dat de mensen maar aan blijven nemen wat meneer Sly zegt, de waarheid is, vind ik echt niet te geloven. Vannacht wist hij niet hoe snel hij het stuk eraf moest halen, toen hij in de gaten kreeg dat de meeste leden dachten dat hij het slachtoffer was en niet de bedreiger. En nu na veel overleg met zijn team geeft hij er deze draai aan en ja hoor ze pikken het weer.

Leider Sly heeft het weer voor elkaar. hahahahahaha. Lachwekkend en tegelijkertijd levensgevaarlijk, want nu worden er misschien mensen beschuldigd die zich al lang niet meer om Sly bekommeren. Alles wat daar staat is een aanname, omdat hij denkt dat het zo is.

Deze 2 mensen hebben volgens mij wel kinderen, als ik het goed begrepen heb en ik blijf herhalen er hoeft maar 1 gek tussen te zitten bij deze haatwekkende beschuldigingen die niet te bewijzen zijn op dit moment en zijn dan hebben we poppen helemaal aan het dansen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Kim --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 19:35   quote  deeplink  
whoeha nu wordt het echt gek daar nu beschuldigt hij dat tien weer hetze tegen hem begonnen is vaag he dat meer mensen tegen hem zijn hoe komt dat toch???????
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 19:39   quote  deeplink  
Het allerbest dat je kunt doen is die man echt doodzwijgen...hij wil aandacht en op deze manier krijgt hij het...negatieve aandacht is ook aandacht...gewoon doodzwijgen!
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:28 schreef draakje het volgende:
Ja hoor, ff snel naar Albert Heijn. Ik kan heel slecht tegen warmte, dus is dit niet mijn favo weer. Vind het heel mooi, maar dan voornamelijk ´s ochtends vroeg en ´s avonds laat. Heb gisteravond ook tot tegen middernacht op een terrasje gezeten.
En jij?
Ja ik leef helemaal op met dit weer...Kan niet binnenblijven, maar ja we moeten ook eten en de hondjes verzorgen. Het heeft ook te maken met dat ik zoveel vrij had en nog heb. Dinsdag moet ik pas weer aan de bak, ik vind het supergenieten nu. Vandaar dat ik dus ook niet optimaal aanwezig ben :):)
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 01:11 schreef Merty het volgende:
Ja dit was te verwachten dit hoor maar ja dit was ook al een keer met Sly gebeurd .
Tja en vandaag in de uitzending was SLy ook niet zo te spreken over Mr.D. dus ja ik weet niet ik was er niet bij dus kan ook niet zeggen wie het gedaan heeft maar vind het gesprek van Mr.d en SLy heel apart van afgelopen dinsdag of zo was dat toch weet niet maar ja we zullen zien dit wordt snel opgelost in ieder geval heeft Jaapio zijn info binnen via de videochat
Sly is nooit gehackd geweest. Het script is van ons en wij weten precies wat er gebeurd is en waarom die melding op Sly zijn site heeft gestaan. Omdat een medewerker van hem een gedeelte van de db had gewist per ongeluk.
Maar was voor hem weer reden om naar ons te wijzen..
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:57 schreef nick het volgende:

[..]

Sly is nooit gehackd geweest. Het script is van ons en wij weten precies wat er gebeurd is en waarom die melding op Sly zijn site heeft gestaan. Omdat een medewerker van hem een gedeelte van de db had gewist per ongeluk.
Maar was voor hem weer reden om naar ons te wijzen..
Mag ik aannemen, dat NL niet in eerste instantie van hem is geweest Nick?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap zijn site gehackt !!!!

0.0106699