BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap zijn site gehackt !!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 20:16   quote  deeplink  
Ik moet ineens denken aan een topic op NL: Duistere zaken in en om de kooi...nou om de kooi lijkt mij wel bewezen :-)
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 20:45   quote  deeplink  
seya, Nowlive.eu was een site die wel van hem is vanaf dag 1 was met bb nog. Alleen zag het er niet uit, een extern forum die gratis was en een gratis gastenboek en paar streams zal zo ff kijken of ik oude site nog kan vinden. In feb. 2007 ben ik met mijn vriendin hem gaan helpen we zouden met zijn 3e nowlive gaan draaien als eigenaars.. Het script wat er vanaf feb. op heeft gestaan is dus ook van ons. Meneer heeft ons er met leugens en bedrog uitgewerkt en het script aangepast. Toen wij voor ons zelf gingen beginnen was hij bezig met ons zwart maken zodat wij weinig leden zouden krijgen, maar helaas voor hem al heeft 1 iemand lol op onze site het gaat om niet om de centen maar de fun. En daarna is deze hele situatie al aan de gang.

Dus antw. op jouw vraag het domein is zeker vanaf 2006 ofzo al van hem allen het script is van ons, dit is aangepast en je ziet nog stukken van onze site erin.
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 20:47   quote  deeplink  
Dit was de site voor wij bij nowlive kwamen jan. 2007

http://web.archive.org/web/20070125102614/http://www.nowlive.eu/

En hieronder link van ons script feb. 2007

http://web.archive.org/web/20070217151733/http://www.nowlive.eu/
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 20:45 schreef nick het volgende:
seya, Nowlive.eu was een site die wel van hem is vanaf dag 1 was met bb nog. Alleen zag het er niet uit, een extern forum die gratis was en een gratis gastenboek en paar streams zal zo ff kijken of ik oude site nog kan vinden. In feb. 2007 ben ik met mijn vriendin hem gaan helpen we zouden met zijn 3e nowlive gaan draaien als eigenaars.. Het script wat er vanaf feb. op heeft gestaan is dus ook van ons. Meneer heeft ons er met leugens en bedrog uitgewerkt en het script aangepast. Toen wij voor ons zelf gingen beginnen was hij bezig met ons zwart maken zodat wij weinig leden zouden krijgen, maar helaas voor hem al heeft 1 iemand lol op onze site het gaat om niet om de centen maar de fun. En daarna is deze hele situatie al aan de gang.

Dus antw. op jouw vraag het domein is zeker vanaf 2006 ofzo al van hem allen het script is van ons, dit is aangepast en je ziet nog stukken van onze site erin.
Kun je daar niets tegen doen?
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 20:51   quote  deeplink  
jawel, en dat gaat ook weer gebeuren. Wij hadden het lang stil gelaten omdat wij duidelijke afspraken gemaakt hebben met zijn advocaat maar nu andere tegen ewald bezig zijn en wij weer zwart gemaakt worden gaan wij door met onze stappen.
Hij heeft afspraken met zijn advocaat gebroken dus die zal ook niet erg blij ermee zijn. En een rechter al helemaal niet. Dus komt allemaal goed. Wij laten ons niet gek maken. Wij weten dat wij niks fout doen, of gedaan hebben maar Ewald denkt maar aan 1 ding geld en nog eens geld..
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:

Ik wist het gewoon! Kan niets verder zeggen. Maar dit is zo bekend...
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 20:51 schreef nick het volgende:
jawel, en dat gaat ook weer gebeuren. Wij hadden het lang stil gelaten omdat wij duidelijke afspraken gemaakt hebben met zijn advocaat maar nu andere tegen ewald bezig zijn en wij weer zwart gemaakt worden gaan wij door met onze stappen.
Hij heeft afspraken met zijn advocaat gebroken dus die zal ook niet erg blij ermee zijn. En een rechter al helemaal niet. Dus komt allemaal goed. Wij laten ons niet gek maken. Wij weten dat wij niks fout doen, of gedaan hebben maar Ewald denkt maar aan 1 ding geld en nog eens geld..
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom er nog geen sponsors afgehaakt hebben. Dat telefoongesprek is bepaald geen reclame (voor Slaai dan).
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
Nick ben zo blij dat je zelf nu hier bent om je verhaal te kunnen doen want ik was er toen wel bij maar gaf geen antw voor je anders gingen ze weer wijzen naar jullie dan was het zogenaamd hetze tegen hem maar hij maakt te veel vijanden en fouten klasse nick
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
Shandy als iemand hem iets doet zijn wij het altijd.. Terwijl ik bijna nooit thuis ben hahah dus daarom moet ik alleen lachen.. Heb een erg druk leven en er is meer dan Sly.

dus je mag altijd dingen neerzetten de schuld krijgen wij toch altijd wel..
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:02   quote  deeplink  
Nog even een stukje wat bewijst dat wij niks te maken hebben met die sites die over ewald lelijke dingen hadden gezet is van zijn advocaat:

Hieronder de tekst uit de brief die wij van de advocaat van Ewald kregen op 16 oktober 2007:

Geachte confrère,

Verwijzend naar mijn e-mail van 8 oktober 2007 bericht ik u als volgt.

Cliënt heeft kunnen vaststellen dat uw cliënt niet de rechthebbende noch de beheerder is van de website www.opkenkeren.com. De consequentie hiervan is dat cliënt niet in Kort Geding zal doen dagvaarden.

Cliënt blijft erbij dat hij niet uit is op een confrontatie met uw cliënten. Verwijzend naar uw advies, althans het verzoek van uw cliënten. In punt 7 van uw brief d.d. 27 september 2007, stelt cliënt vast dat beide partijen de intentie hebben zich wederzijds te zullen onthouden van uitlatingen, van welke aard dan ook, op ieders eigen website, dan wel op enig andere website. Cliënt ziet dit dan ook als een afspraak die tussen partijen geldt en waarvan partijen zijn gebonden.

Ik vertrouw u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
En wie schend er nu een afspraak? Volgens mij Ewald met zijn bericht op nowlive...
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:03 schreef nick het volgende:
En wie schend er nu een afspraak? Volgens mij Ewald met zijn bericht op nowlive...
En nu kom jij hier jouw verhaal doen? Toppie!
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Ik kom mij verdedigen draakje :)
Aangezien Ewald dingen verdraait die niet zijn gegaan zoals hij zegt.
Wij hebben niks te verbergen en zullen ons gaan verdedigen desnoods met bewijzen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 20:51 schreef nick het volgende:
maar was kingjaap nou echt gehacked? Ik kan het me namelijk niet voorstellen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Boudewijn --
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:14   quote  deeplink  
Boudewijn, ik heb geen idee ik heb het ook gelezen. maar nu lijkt het mij wel zo dat sly geen hackers kent anders had goudenkooifan ook al down geweest.. maar het lijkt mij ook dat ze niet iets verzinnen dus waarschijnlijk heeft iemand een wachtwoord gekraakt ofzo iets. Maar weet niet wie of wat. Kan je dus niet verder helpen ermee
suikertje
 suikertje - zaterdag 10 mei 2008 - 21:16   quote  deeplink  
goudenkooifan is Top,daar kan die slaaibek wat van leren ;-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 21:31   quote  deeplink  
is dat fragment nog ergens te beluisteren ik heb het gemist
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 21:35   quote  deeplink  
ja staat op pagina 1
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:35 schreef Shandy het volgende:
ja staat op pagina 1
bedoel je www.kingjaap.nl ?? daar staat het niet hoor
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 22:08   quote  deeplink  
nee stond op head liner hier you tube heet het
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 22:09   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=12-e3Qb9-5c
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
thx
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 22:22   quote  deeplink  
nou het lijkt me niet dat NL'ers die site gehackt hebben en toen dat gesprek erop gezet hebben want dat brengt Slaai in een slecht daglicht ... maar dat kan Slaai ook zeggen natuurlijk en het dus toch zelf gedaan hebben....wat een zooitje
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 22:22 schreef moha het volgende:
nou het lijkt me niet dat NL'ers die site gehackt hebben en toen dat gesprek erop gezet hebben want dat brengt Slaai in een slecht daglicht ... maar dat kan Slaai ook zeggen natuurlijk en het dus toch zelf gedaan hebben....wat een zooitje
Dat gerucht ging. Dat Slaai het er zelf op had gezet om die Nick in een kwaad daglicht te stellen. Helaas heeft het als een boemerang gewerkt.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 22:29 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat gerucht ging. Dat Slaai het er zelf op had gezet om die Nick in een kwaad daglicht te stellen. Helaas heeft het als een boemerang gewerkt.
hij is er iig wel toe in staat ja en het is echt een bedreiging is dat lang geleden dat gesprek en heeft Slaai daar al verantwoording voor moeten afleggen?
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 22:33 schreef moha het volgende:

[..]

hij is er iig wel toe in staat ja en het is echt een bedreiging is dat lang geleden dat gesprek en heeft Slaai daar al verantwoording voor moeten afleggen?
Ik geloof zo´n zeven maanden geleden en de advocaten van Slaai en Nick hadden in eerste instantie afgesproken dat iedereen zijn mond zou houden. Maar nu Slaai in alle media zijn gram probeert te halen, heeft Nick dus ook een boekje opengedaan en a.s. dinsdag wordt er een rechtzaak van gemaakt.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 22:35 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik geloof zo´n zeven maanden geleden en de advocaten van Slaai en Nick hadden in eerste instantie afgesproken dat iedereen zijn mond zou houden. Maar nu Slaai in alle media zijn gram probeert te halen, heeft Nick dus ook een boekje opengedaan en a.s. dinsdag wordt er een rechtzaak van gemaakt.
spannend ...ben benieuwd
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:25 schreef seya het volgende:

[..]

Nou het bovenstaande stuk van Caroline bedoel ik dus.
Want gisteravond begreep ik nog dat Sjoerd op NL mensen had gemaand tot rustigblijven.
Inmiddels is het dus naar alle waarschijnlijkheid door S zelf geplaatst? Hij heeft gehackt?
Wat een dombo is het toch..
Trouwens nog wel buiten geweest vandaag Draakje??
Het stuk van mij komt van king Jaap
Caroline
 Caroline - zaterdag 10 mei 2008 - 23:33   quote  deeplink  
Jeetje even bijgelezen. Wat een toestanden. Bedankt Nick dat je even opheldering komt geven.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:07   quote  deeplink  
War kan ik dit telefoon gesprek horen? aub help een arme verhuizer?
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 00:07 schreef Joseba het volgende:
War kan ik dit telefoon gesprek horen? aub help een arme verhuizer?
Er moet ergens een link staan. Het staat in elk geval op YouTube.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Gehoord zo Haags als de jeweetwel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Joseba@headliner --
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 00:10   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=12-e3Qb9-5c voor de arme verhuizer
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:11   quote  deeplink  
zo dit is niet normaal. Wat een bedreigingen, wat een lullo. Typisch een NL. Logisch dat hij een Huubfan is, wat een taal. voor zo'n loozah!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:13   quote  deeplink  
ik snij je strot af.
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
De enige taal die ze daar begrijpen
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Dit is dus Slaai.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:20   quote  deeplink  
Sjonge jonge. ik hoop en geloof dat Jaap wijs word voor de halve finale en inderdaad voor Groep Jaap gaat.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:

Nick, even een vraag, toen jullie pas voor jullie zelf waren begonnen, heeft Sly jullie toen wel of niet bedreigd? hebben jullie die website wel of niet aangepast, tot wat hij werd? Toen jullie net begonnen, hebben jullie toen niet aan alle leden de E-mail gestuurd? jij moest teleksn naar de server om de kolerezooi aan te passen en in orde te maken? Naar mijn idee. was het begin de overstap toen niet Luxemburg?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar was kingjaap nou echt gehacked? Ik kan het me namelijk niet voorstellen...
Jullie vergeten 1 ding. een lange tijd geleden was Huub feeds your hewad gehacked. door 1 van huub zijn eigen vriendjes. daar heeft Huub toen zo een lol over gehad. dus drie keer raden wie nu de website KingJaap heeft gehacked?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 00:10 schreef Caroline het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=12-e3Qb9-5c voor de arme verhuizer
Thanks caroline, kan niet eens even rustig gaan verhuizen of ze verzieken de boel weer zo erg dat ik er weinig meer van snap.
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 00:43   quote  deeplink  
Ik ben niet aan het verhuizen maar ik snap je punt. Ik heb het gevoel dat er nu meer gebeurd dan in heel die tijd gouden kooi buiten de gouden kooi wel te verstaan.
Je hebt trouwens geen best weer uitgekozen om te verhuizen, pffff warm.
suikertje
 suikertje - zondag 11 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
wat een akelige vent is dit,gatverdamme ik hoop nick dat je hem en zijn sekte van het internet kunnen halen dit hoord toch niet wat kan die dreigen hij kon huub zijn pa wel eens zijn,ik sta hier met open mond te luisteren wat een loser!!!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 00:53 schreef suikertje het volgende:
wat een akelige vent is dit,gatverdamme ik hoop nick dat je hem en zijn sekte van het internet kunnen halen dit hoord toch niet wat kan die dreigen hij kon huub zijn pa wel eens zijn,ik sta hier met open mond te luisteren wat een loser!!!
Dat verwacht ik geenzins van Theo (pa van Huub)
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 01:13 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar toch wel tattoos hè? Please, neem me mijn tattoos niet af!
Sorry daar moet ik het antwoord schuldig blijven. Hij draagt wel een bril! is dat wat? Meestal met gekleurde glazen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 00:43 schreef Caroline het volgende:
Ik ben niet aan het verhuizen maar ik snap je punt. Ik heb het gevoel dat er nu meer gebeurd dan in heel die tijd gouden kooi buiten de gouden kooi wel te verstaan.
Je hebt trouwens geen best weer uitgekozen om te verhuizen, pffff warm.
Dat is nu juist het probleem iemand om wie ik heel veel geef, moest direct de woning verlaten, laten we zeggen instortingsgevaar. en iedereen die beloofd had te helpen haakte af, tja, dan komt deze bask toch maar even uit zijn stoeltje. beloofd id beloofd,en in mijn huis geld, belofte maakt schuld
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 01:22   quote  deeplink  
arme Huub kan in 12 dagen geen rotzooi meer uithalen, NOU HUUB begin bij Je schoonfamilie, ik wil Bram wel eens onder terror Huub zien. HAHahahahaha
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 01:19 schreef draakje het volgende:

[..]

Hij vindt zichzelf waarschijnlijk God´s gift to women.
Nou en of, ga maar niet op zijn Msn, daar heb ik al 't één en ander over gehoord. Hij schijnt nogal seksistisch met vrouwen om te springen. Niet mijn ervaring hoor, maar van iemand van mijn site.
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 01:26   quote  deeplink  
Wie is trouwens Elske, de starter van dit topic??? Ze dropt hier iets neer en ik zie haar vervolgens niet meer.
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 01:22 schreef Joseba het volgende:
arme Huub kan in 12 dagen geen rotzooi meer uithalen, NOU HUUB begin bij Je schoonfamilie, ik wil Bram wel eens onder terror Huub zien. HAHahahahaha
Zegt ie dat ie geen rottigheid meer kan uithalen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap zijn site gehackt !!!!

0.0069160