|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Dimitri in de aanval!
Avondbutler Dimitri heeft zich gisteravond behoorlijk negatief opgesteld tegenover Brian en Amanda. Hij zorgde er in naam van Huub voor dat Brian en de Oldenzaler het weer aan de stok kregen met elkaar en later op de avond viel hij ook nog uit tegen Amanda. Hij vergeleek haar stemgeluid met vals kattengejank en dat viel vanzelfsprekend niet in de goede aarde. De Miljonairs hebben een tijdje terug al wat problemen met Dimitri's nonchalante gedrag gehad, maar dat is hem vergeven. Huub heeft de avondbutler in zijn spel betrokken en het lijkt erop dat Dimitri alles op alles heeft gezet om Brian en Amanda neer te halen. Dat zal zijn werk in de Villa niet ten goede komen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Geeft alleen maar aan hoe vanuit het spel alle pijlen op Huub gericht zijn. Nou, als er nu nog kijkers zijn die dit niet zien adviseer ik ze toch echt een keer een goede opticien te bezoeken of anders die plaat voor je hoofd met HUUB erop te laten demonteren! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Die Dimitri is ook een gluipert hoor,weg ermee |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Wel geinig om te zien dat mensen die voor Huub zijn nu hier in het forum ook harder, persoonlijker en laagbijdegrondser uithalen (net als Dimitri). Is dat de enige manier waarop dit soort mensen kan communiceren, om kan gaan met mensen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
gewoon exit huub en opgedonderd met die dimitri met zijn enge kop net zo arrogant als heel huub |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:51 schreef djen het volgende:gewoon exit huub en opgedonderd met die dimitri met zijn enge kop net zo arrogant als heel huub Ben bang dat het zo niet werkt. RTL wil nog wel even een zinderende halve en hele finale. Moet nog wel even leuke kijkcijfers opleveren |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 12:32 schreef stevi0 het volgende:Wel geinig om te zien dat mensen die voor Huub zijn nu hier in het forum ook harder, persoonlijker en laagbijdegrondser uithalen (net als Dimitri). Is dat de enige manier waarop dit soort mensen kan communiceren, om kan gaan met mensen? ik ben er intussen wel van overtuigd geraakt, stevi0 !! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
De kijkcijfers waren gister ook niet om naar huis te schrijven,maar 233.000 om 19.30 |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:18 schreef grissom het volgende:De kijkcijfers waren gister ook niet om naar huis te schrijven,maar 233.000 om 19.30 ´t Was natuurlijk heel mooi weer gisteren. Veel mensen zaten in de tuin of op een terrasje. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 14:29 schreef draakje het volgende:[..] ´t Was natuurlijk heel mooi weer gisteren. Veel mensen zaten in de tuin of op een terrasje. Dat is waar draakje. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik ben hier gisteren zelf ook pas om middernacht gaan posten. |
|
|
|