BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: De brief die Amanda vanmorgen had .... bestemd voor Ellen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Ik weet niet of iemand het gevolgd heeft.
Maar dit is weer een bewijs hoe geschift mensen kunnen zijn en dat ze niet kunnen inzien wat ze aan het doen zijn en hoe ver ze wel niet gaan.
De vraag die ik me dan stel is het volgende steeds meer komen er indringers binnen laat in de nacht .
Hoe is dit toch mogelijk .
Brain zei dit is de derde brief die ze voor Ellen hebben achtergelaten over Fries.
Ik bedoel ik ben ergens blij dat het stopt maar aan de ene kant maak ik me zorgen over mensen die gewoon niet meer kunnen inzien dat het hier om een spel gaat .
Stel je voor dat in de nacht zomaar iemand bij AManda , Brian of Jaapio staat ,met een of pistool het kan maar zo gebeuren .
Ik vind dit een zeer slechte zaak belachelijk voor woorden dat dit steeds weer mogelijk wordt en met de week erger wordt.
Jammer blijft het dat het zo ver moet gaan met bedreigingen en angst dat er straks wat gebeurd wat geen goede afloop heeft is er zeker wel bij mij en dat geldt niet alleen voor AManda,Brain en Jaap ook voor die andere twee .
Maar de brieven van de laaste paar keren waren allemaal gericht naar Brian dat zegt toch meer dan genoeg
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 13:14   quote  deeplink  
Ik zie het nog steeds als een spel,maar velen niet.De mensen worden alleen maar agressiever op alle DGKforums merk ik.Heel erg zielig is dat.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:14 schreef grissom het volgende:
Ik zie het nog steeds als een spel,maar velen niet.De mensen worden alleen maar agressiever op alle DGKforums merk ik.Heel erg zielig is dat.
te triest voor woorden toch maar ja je hebt gekken hoor en kenbaar wel meer dan wij dachten.

Maar blij dat Amanda de brief ook aan Jaapio heeft laten lezen kan hij ook weer mee nemen in zijn berekening
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 13:22   quote  deeplink  
Ja er lopen wat gekken op deze wereld hoor.Ben toch benieuwt wat jaap gaat doen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:33   quote  deeplink  
Ik ook Grissom gelukkig komen COra en de moeder van jaap zondag
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 13:34   quote  deeplink  
Zijn er ook wel eens bij mensen dreigbrieven binnengekomen van Brian/Amanda of Jaap fans?

Huub mag dan wel denken dat zijn uitlatingen in de kooi een spelletje zijn maar zijn fans nemen het blijkbaar serieus.
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:33 schreef Merty het volgende:
Ik ook Grissom gelukkig komen COra en de moeder van jaap zondag
Oh leuk,ben benieuwt of ze wat doorgeven.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:37   quote  deeplink  
Dus dat Boudewijn nee er zijn nooit brieven van de fans van Brain,Amanda en Jaapio maar ja dit is wat hij roept om te doen toch en zogenaamd weer een verhaaltje houden dat als iemand wat over Brain zeg dan kom ik op voor Brian ja ja we weten allemaal wel beter wat deze Kikkertje kan
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:35 schreef grissom het volgende:

[..]

Oh leuk,ben benieuwt of ze wat doorgeven.
IK ook en ben benieuwd of onze Kikkertje als Brain zijn moeder komt ook dat zei gisteren Jaapio ook tegen Brain dat hij niks doet maar we kijken wel wat kikkertje zijn actie wordt
grissom
 grissom - zaterdag 10 mei 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Ja dan is zijn teen (voet) gelijk beter zeker.Wat een nepgozer zeg.
janeke
 janeke - zaterdag 10 mei 2008 - 14:01   quote  deeplink  
het is een brief met info over het spel het personeel
sommige doen mee
met huub
het is van sly wordt er gezegd
het gaat over de punten verdeling
.........en .......
janeke
 janeke - zaterdag 10 mei 2008 - 14:02   quote  deeplink  
ze gaan er nu vats over praten want amanda komt terug van rijden dus luister maar
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:10 schreef Merty het volgende:
Ik weet niet of iemand het gevolgd heeft.
Maar dit is weer een bewijs hoe geschift mensen kunnen zijn en dat ze niet kunnen inzien wat ze aan het doen zijn en hoe ver ze wel niet gaan.
De vraag die ik me dan stel is het volgende steeds meer komen er indringers binnen laat in de nacht .
Hoe is dit toch mogelijk .
Brain zei dit is de derde brief die ze voor Ellen hebben achtergelaten over Fries.
Ik bedoel ik ben ergens blij dat het stopt maar aan de ene kant maak ik me zorgen over mensen die gewoon niet meer kunnen inzien dat het hier om een spel gaat .
Stel je voor dat in de nacht zomaar iemand bij AManda , Brian of Jaapio staat ,met een of pistool het kan maar zo gebeuren .
Ik vind dit een zeer slechte zaak belachelijk voor woorden dat dit steeds weer mogelijk wordt en met de week erger wordt.
Jammer blijft het dat het zo ver moet gaan met bedreigingen en angst dat er straks wat gebeurd wat geen goede afloop heeft is er zeker wel bij mij en dat geldt niet alleen voor AManda,Brain en Jaap ook voor die andere twee .
Maar de brieven van de laaste paar keren waren allemaal gericht naar Brian dat zegt toch meer dan genoeg
Fill me in, please! Zet net mijn pc aan.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
Amanda was vroeg op en heeft een brief die voor Ellen bestemd was gevonden van iemand die daar in de nacht is geweest heeft achtergelaten wat er percies in staat is niet duidelijk maar dat het over Fries en Brian ging is wel duidelijk want dat gaf brain ook aan .
Maar verder heeft Jaapio een berekening gemaakt en kopie van deze brief dus wat dat zou zij weet ik niet
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
Thanks Merty. We zullen het wel horen.
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 17:45   quote  deeplink  
Waarom horen we niets meer over die brief? Dat is toch superbelangrijk?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 13:51 schreef grissom het volgende:
Ja dan is zijn teen (voet) gelijk beter zeker.Wat een nepgozer zeg.
het verband mocht er met 2 dagen af mja dan is hij bang dat hij weer sparren moet he
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 18:29   quote  deeplink  
HALLO! Waar blijft het nieuws over de brief? Of zouden ze dat tot vanavond bewaren?
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Ik vraag het NOG maar een keertje. Is er helemaal niets meer over die brief gezegd?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
ik denk het niet, nog niets over gelezen.
Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
volgens mij niet draakje...

ik vind Amanda nou niet echt iets geweldigs aanhebben...beetje oubollig
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:39 schreef Anne het volgende:
volgens mij niet draakje...

ik vind Amanda nou niet echt iets geweldigs aanhebben...beetje oubollig
Heb helaas geen streams, dus weet niet wat ze aan heeft.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:29 schreef draakje het volgende:
HALLO! Waar blijft het nieuws over de brief? Of zouden ze dat tot vanavond bewaren?
Jaap had een er een kopie van gemaakt maar moest dit weer inleveren bij de buren dus ja daar horen verlopig nog niks van .
Maar ja Jaap, Amanda en Brain hebben een goed geheugen ze hebben alles goed opgeslagen
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 02:04   quote  deeplink  
Oow, dus daar bemoeit de regie zich ook al mee!
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 02:11   quote  deeplink  
Ja zat net het filmpje te kijken

http://nl.youtube.com/watch?v=meBGExML3Ec

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Caroline --
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 02:04 schreef draakje het volgende:
Oow, dus daar bemoeit de regie zich ook al mee!
Ja maar het was van een een indringer toch die brief het was niet een brief van Claire
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 02:18 schreef Merty het volgende:

[..]

Ja maar het was van een een indringer toch die brief het was niet een brief van Claire
Nee, niet van maar aan Claire, dacht ik.
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 08:30   quote  deeplink  
Ricardo had die brief op het bed van Amanda gelegd maar ik weet niet waar Ricco hem vandaan heeft gehaald.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 08:30 schreef Caroline het volgende:
Ricardo had die brief op het bed van Amanda gelegd maar ik weet niet waar Ricco hem vandaan heeft gehaald.
Nou volgens mij komt Ricco vandaag weer terug ben benieuwd of hij het nog daar over zal hebben .
Want hij was als eerste op voor de fotos en hoe hij daar komt weet ik ook niet wel heb ik je link van youtube bekeken en hoorde daar Brain zeggen geen Ellen maar Elly dus heel vreemd
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 13:11   quote  deeplink  
Ja hoorde ik ook. Nou ja, afwachten maar wat Ricardo te zeggen heeft.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 14:02   quote  deeplink  
Ja echt Ricco kom snel terug want het is best saai in de kooi nu aub kom nu

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: De brief die Amanda vanmorgen had .... bestemd voor Ellen

0.0101439