|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Yolanthe schaamt zich
Nog net voordat ze het bed induiken, leest Brian een leuk krantenartikel. Hij leest het voor aan Amanda. De Amsterdamse kan hartelijk lachen om het feit dat Yolanthe Cabau van Kasbergen zich er een beetje voor schaamt dat ze wel eens naar het programma kijkt. "Iedereen kijkt toch naar De Gouden Kooi. Is toch lachen?!", grijnst Amanda en staat vervolgens op. Ze trekt haar vriendje mee richting slaapkamer. Aldaar ploft het verliefde tweetal neer op bed. Slaap lekker!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nee Amanda dat is niet lachen,en een beetje normaal mens kijkt niet.Maar ik zie het als een spel,kijken wie de sterkste is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:19 schreef grissom het volgende:Nee Amanda dat is niet lachen,en een beetje normaal mens kijkt niet.Maar ik zie het als een spel,kijken wie de sterkste is. iedereen geeft er zijn eigen invulling aan maar om te zeggen dat je niet normaal bent als je kijkt, dan spoor jij ook niet want het spel is ook geen normaal spel |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik spoor ook niet,daar geef ik je gelijk in.Maar het is wel een uit de handgelopen spel.Met veel agressie,en vaak zeg ik tegen mijn man,huub en Brain mgen mekaar echt niet.Zegt tie,tis maar spel.Dat geloof ik dus niet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:58 schreef grissom het volgende:Ik spoor ook niet,daar geef ik je gelijk in.Maar het is wel een uit de handgelopen spel.Met veel agressie,en vaak zeg ik tegen mijn man,huub en Brain mgen mekaar echt niet.Zegt tie,tis maar spel.Dat geloof ik dus niet. We zullen zien na 22 mei of ze nog met elkaar om willen gaan |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:58 schreef grissom het volgende:Ik spoor ook niet,daar geef ik je gelijk in.Maar het is wel een uit de handgelopen spel.Met veel agressie,en vaak zeg ik tegen mijn man,huub en Brain mgen mekaar echt niet.Zegt tie,tis maar spel.Dat geloof ik dus niet. ik word ook voor gek verklaard hoor maar heb er maling aan voor mij zal het afkicken worden na 22 mei |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Voor mij na DGK geen BB meer. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: tuurlijk wel joh dat word pas leuk die gaan proberen DGK na te doen want het is ook in de Villa he. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 16:04 schreef moha het volgende:[..] ik word ook voor gek verklaard hoor maar heb er maling aan voor mij zal het afkicken worden na 22 mei Ach dan hebben we eindelijk de tijd de gouden kooi tv terug te kijken bij rtl. Als we daar mee klaar zijn begint hopelijk BB. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik heb BB 1-2 en 3 gezien,het kan me niet meer boeien (denk ik) haha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik vond 3 wel leuk. the battle toch??? Met Koos, leo, Kelly, Sandy ed. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Jeetje,was dat 3 alweer,ik weet begod niet wie waar inzat. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 15:19 schreef grissom het volgende:Nee Amanda dat is niet lachen,en een beetje normaal mens kijkt niet.Maar ik zie het als een spel,kijken wie de sterkste is. Laat ik je even uit een droom helpen. Het is geregiseerde real-life-soap waarbij mensen gewoon betaald worden en DeMol altijd wint. Miljoenen. Daarom kunnen ze de mensen, spelers laten doen wat ze willen. En spelregels zijn er al helemaal niet. Alleen de regie dicteert. Met spelregels heb je nl. totaal geen beveiliging nodig, maar dit is om het geregiseerde te controleren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Yolanthe kan zich trouwens beter schamen voor die palingboer. Ik ben veel lekkerder. Joehooooooooe, Yolanthe, kom bij me! Dat is nou met recht een ''lekker wijf''. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 17:52 schreef stevi0 het volgende:Yolanthe kan zich trouwens beter schamen voor die palingboer. Ik ben veel lekkerder. Joehooooooooe, Yolanthe, kom bij me! Dat is nou met recht een ''lekker wijf''. hahahaaha jij bent erg laat de dames hier dan eens zien hoeveel lekkerder jij bent dan "die palingboer" en plaats eens een foto van jezelf. dan kunnen de dames oordelen of je gelijk hebt |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik sluit mij geheel bij de vorige spreker/spreekster aan hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:04 schreef moha het volgende:[..] hahahaaha jij bent erg laat de dames hier dan eens zien hoeveel lekkerder jij bent dan "die palingboer" en plaats eens een foto van jezelf. dan kunnen de dames oordelen of je gelijk hebt Gevatte reaktie maar ik hou het anoniem als je het niet erg vindt. Wel lachuh. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:35 schreef stevi0 het volgende:[..] Gevatte reaktie maar ik hou het anoniem als je het niet erg vindt. Wel lachuh. ik vind het niet erg ik begrijp je volkomen met die NL'ers weet je het maar nooit. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:42 schreef moha het volgende:[..] ik vind het niet erg ik begrijp je volkomen met die NL'ers weet je het maar nooit. ja voor je het weet hahahah |
|
|
|
|
tijgertjee
|
|
|
ik vind dat hele gouden kooi maar niks alles is maar gespeelt zijn toch acteurs die daar inspelen in de gouden kooi, vind het gewoon dat het afgelopen moet zijn met dat gedoe. |
|
|
|