|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De pianoman
Als Uli zijn spullen naar de Chill Room brengt, treft hij Huub achter de piano. Stilletjes en met een goedkeurende blik slaat hij de Miljonair gade. En eerlijk is eerlijk: Huub speelt de sterren van de hemel. Als de laatste toets is aangeslagen, wendt Huub zich tot de dj. "Ik hou van klassieke muziek", verantwoordt hij het zojuist gespeelde nummer. "Het is de mooiste muziek die er is!" Uli lacht, maar of de populaire dj het daarmee eens is, is de vraag...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik vind dat die trol idd wel goed piano kan spelen maar als hij het te vaak doet denk ik rot nu maar op, dan gaat het vervelen. en dan mag hij van mij terug in zijn trollengrot kruipen. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Kijk die Uli het naar zijn zin hebben met Huub, maar niet heus. Wat zal hij blij zijn als hij weer naar huis mag. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 18:18 schreef moha het volgende:ik vind dat die trol idd wel goed piano kan spelen maar als hij het te vaak doet denk ik rot nu maar op, dan gaat het vervelen. en dan mag hij van mij terug in zijn trollengrot kruipen. Simpele arrangementjes. Kan jij ook als je een weekje oefent. |
|
|
|
|
annie
|
|
|
even off-topic, weten jullie wat er speel op NL versus, KinkJaap en tien. Ik ben zo nieuwsgierig maar ik snap er niks van. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ik snap het ook niet echt,maar alle credits naar KINGJAAP!!! |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Geweldig, ik heb het net weer gelezen. Top KingJaap Ik hoop dat Jaap, Sjoerd nog uitnodigd. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 19:10 schreef annie het volgende:even off-topic, weten jullie wat er speel op NL versus, KinkJaap en tien. Ik ben zo nieuwsgierig maar ik snap er niks van. KinkJaap hahahahaha ik wil je niet verbeteren maar ik dacht meteen kinky jaap hahahaha |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Ja de vingers gaan soms sneller dan de gedachte. Kinky kan ik´m niet echt noemen... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
annie
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap zal wel Sjoerd NIET mogen uitnodigen...ze willen bij de regie gelukkig weinig van de forums weten,en hebben al helemaal geen trek in constant gelul over Slikker Sly en zijn NOLIFE!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: Ik ben blij!!! Ben van dictator Pat af en van meelopertje Sly.....
Berec,ik weet je naam niet meeer van 10,maar jij bent net zo TOP!! Boudewijns forum rules bigtime!!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ben wel een beetje veranderd,en niet meer anti-Lieke,maar dat was leuk voor de show,de zooi die zij over zich heen kreeg van Huub,dat was de druppel,en ben geheel omgeswitched....Jaap is mijn held,en BRian en Amanda een goeie 2e..... Huub mag van mij een eind touw en....... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: bellen we Palma of Lieke toch ff die zal het met plezier met een schoonmaakdansje uitkuisen!!! |
|
|
|
|
berec
|
|
|
haha ja idd erg fanatiek was je nikos voorzitter van de L ?? weet niet meer haha zullen `t er maar op houden dat ze ook in de ban van was.. gelukkig vrij snel bij haar positieven gekomen en ik heet gewoon adrea reageerde haast nooit keek altijd mee maar thanXxx |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:08 schreef Nikos het volgende:[..] bellen we Palma of Lieke toch ff die zal het met plezier met een schoonmaakdansje uitkuisen!!! Nou, Palma niet denk ik. Die is helemaal voor ons Huubke. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:09 schreef berec het volgende:haha ja idd erg fanatiek was je nikos voorzitter van de L ?? weet niet meer haha zullen `t er maar op houden dat ze ook in de ban van was.. gelukkig vrij snel bij haar positieven gekomen en ik heet gewoon adrea reageerde haast nooit keek altijd mee maar thanXxx Dat klopt,dat was ik,voorzitter van de LVV.....Parakalo...xxx
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Nikos@Headliner -- |
|
|
|