|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub wil feesten!
De dj-les is tot zijn eind gekomen en Uli blijft nog even gezellig met Claire en Huub kletsen in de woonkamer. De dj vertelt over alle feesten waar hij heengaat en waar hij mag draaien. Eind mei mag hij zelfs in de Heineken Music Hall draaien! Huub vindt het allemaal geweldig en zou nu ook wel naar Bloemendaal willen. En ja hoor, Uli is daar zondag nog geweest! Die arme Huub, nog een paar weekjes en dan kan hij ook weer naar alle feesten buiten De Gouden Kooi!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
liever gezegd,nog een paar daagjes..... |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote: we gaan het hopen ik spring een gat in de lucht |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Claire heeft huichelachtige broer Bram aan de telefoon die Huub ineens een toppertje vind???
Wat een flikker is dat!!! |
|
|
|
|
devil
|
|
|
dat toppertje word uit de kooi een floppertje deze man word een ramp voor claire en haar familie kijken of ze over 3 maanden nog zo blij zijn met huub |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Huub wil feesten? Dan gaat ie toch lekker naar huis? |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
Hey Brian....volgende week komt de zoon van mijn vriendin langs om de koffers voor de halve finale te brengen!! Ik zou zeggen...pas op voor je andere wang....koffers komen hard aan hoor
worden steeds gekker opdat ze hebben geen leven |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
kots egt van die klo...site ieuw |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Huub wil een groepsgesprek vananvond. Waarom vraagt hij niet gewoon wie er met hem wil vechten? |
|
|
|
|
berec
|
|
|
ik zeio net even op nolife dat ik vond dat BRAM SUCKS jeetje kreeg gelijk weer de hele klan over me heen. moest er erg om lachen,hap hap hap maar tis echt te triest aan het worden! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
zeg voor de grap amanda is een del en brian is een rat misschien wordt je gelijk vip gemaakt |
|
|
|
|
berec
|
|
|
tja idd maar nee sorry zover ga ik niet hihi |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hahaha ach het is zo voorspelbaar daar ...btw zie op goudenkooiheadliner een topiv gouden tip van bram ...weet jij wat die gouden tip is ...? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 20:18 schreef devil het volgende:dat toppertje word uit de kooi een floppertje deze man word een ramp voor claire en haar familie kijken of ze over 3 maanden nog zo blij zijn met huub die moeder van gatenkaas was en is nog steeds niet blij met die tuinkabouter hoor je zag dat wel wat voor kop ze trok toen gatenkaas ja zei op de bruiloft. en die omhelzing moest ze doen waarschijnlijk van pappie zwartskopf |
|
|
|
|
berec
|
|
|
ja, hij waarschuwde ze liefste zusje over 2 bewoners die rommelde met post zal de text even kopieren |
|
|
|
|
berec
|
|
|
Daarna wordt Huub aan de telefoon geroepen, verdwijnt naar achter en gaat Claire in kantoor verder met haar brief. Brian en Uli maken hun dj les af. Voor Claire is er een collect call. Ze rent naar de slaapkamer en pakt eerst haar cp’s. Bram zegt haar te missen en de bloemen zijn goed aangekomen. Claire zegt dat het haar goed gaat en Huub krijgt een dikke kus. Huub is een toffe peer en heel veel mensen geven de groeten met name van Nowlive en het Hosforum. Eèn dingetje:”Je moet beter op je post gaan letten.” Dan Huub nog even. Hé ouwe kickbokskampioen en bedankt dat je zo goed voor Claire zorgt. Na het belletje begrijpt Claire dat Brian en Amanda een brief van haar hebben. Maar zeker weet ze het niet. Wel schiet haar te binnen dat er nu nog een brief ligt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 20:41 schreef moha het volgende:[..] die moeder van gatenkaas was en is nog steeds niet blij met die tuinkabouter hoor je zag dat wel wat voor kop ze trok toen gatenkaas ja zei op de bruiloft. en die omhelzing moest ze doen waarschijnlijk van pappie zwartskopf Ik zal in elk geval nooit meer iets van Schwartzkopf kopen. Gun papa Claire geen provisie. Bovendien is het toch rotspul. Kijk maar naar dat haar van Claire. |
|
|
|
|
berec
|
|
|
Bram zijn opmerking om goed op de post te letten heeft Claire en Huub even wakker geschud. Huub kijkt bedenkelijk en is meteen scherp. Als Huub met zijn haar bezig is voor de spiegel schiet hij uit het niets in de lach, wat zal het binnenpretje zijn? Hoe zegt tegen Jaap die in het zwembad is dat hij een groepsgesprek wil en daarna maar film kijken. Huub loopt weer op twee schoenen en lijkt enigszins wat vooruit te gaan met zijn voet. Hij vervolgt de weg naar zijn vrouw in het kantoor al zingend. De teller staat nog op 12 dagen en dan is de grootste naaierijshow ten einde en valt het doek definitief. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 20:26 schreef berec het volgende:ik zeio net even op nolife dat ik vond dat BRAM SUCKS jeetje kreeg gelijk weer de hele klan over me heen. moest er erg om lachen,hap hap hap maar tis echt te triest aan het worden! dat heb ik daa gelezen ,en dat je daar snel aan gevallen word |
|
|
|
|
berec
|
|
|
ja dan ben ik een troelala en een asso kan geen abc (?) enz enz hahaha |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
het blijft een vage sekte daar als cliertje 1 fout doe dan moet je eens kijen hoe geweldig ze is hmzzz |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
wat een liefhebbende ouders he je leent je dochter gewoon uit voor het spel kan ze naar de kooi huub zien geilen op andere meiden en dan mag ze weer bij papie en mama en grote aso broer bram uithuilen. |
|
|
|