BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Discussie tussen Nick en Ewald

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
Heb Ewald gemeld met hem morgen de discussie wel aan te willen op de radio.. Ben benieuwd of ie het aandurft.. Ik kan dingen bewijzen en zal dat ook direct doen.. maar of hij het kan dat betwijffel ik.. ach denk dat ie het lef niet heeft..

Zal dan ook wel weggedrukt worden en dan wordt er gezegd ja Nick heeft opgehangen hahaha nou als ik met ewald die discussie aanmag dan hang ik zeker niet op.. Never..

Ik weet hoe het zit en welke bewijzen ik heb en daarmee sta je heel sterk.. dus ben benieuwd..

Wat vind jij? Laten we dan maar live eens dingen doornemen dan kunnen de luisteraars zelfs oordelen.
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
Ben benieuwd ...
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:37 schreef nick het volgende:
Heb Ewald gemeld met hem morgen de discussie wel aan te willen op de radio.. Ben benieuwd of ie het aandurft.. Ik kan dingen bewijzen en zal dat ook direct doen.. maar of hij het kan dat betwijffel ik.. ach denk dat ie het lef niet heeft..

Zal dan ook wel weggedrukt worden en dan wordt er gezegd ja Nick heeft opgehangen hahaha nou als ik met ewald die discussie aanmag dan hang ik zeker niet op.. Never..

Ik weet hoe het zit en welke bewijzen ik heb en daarmee sta je heel sterk.. dus ben benieuwd..

Wat vind jij? Laten we dan maar live eens dingen doornemen dan kunnen de luisteraars zelfs oordelen.
Ik zou aan het begin van het gesprek zeggen, dat jij zélf wilt bepalen wanneer het gesprek als beeindigd beschouwd kan worden en jij dan fatsoenlijk goededag zult zeggen.
En als S niet meer wilt, hij dan zelf dat ook moet aangeven, want dat jij niet zomaar ophangt, omdat je fatsoenlijk bent.
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:42 schreef seya het volgende:

[..]

Ik zou aan het begin van het gesprek zeggen, dat jij zélf wilt bepalen wanneer het gesprek als beeindigd beschouwd kan worden en jij dan fatsoenlijk goededag zult zeggen.
En als S niet meer wilt, hij dan zelf dat ook moet aangeven, want dat jij niet zomaar ophangt, omdat je fatsoenlijk bent.
En vraag hem alsjeblieft ook vooraf of hij niet wil gaan schelden en schreeuwen. Dat maakt het gesprek bij vlagen namelijk erg moeilijk te volgen.
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:45   quote  deeplink  
Zie reactie van de Baron (Sly) op mijn verzoek live discussie aan te gaan:

Wat bluf je nou, ga met je tape klaar liggen lullo.

----- Original Message -----
From: Nick
To: De Baron
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:45 schreef nick het volgende:

Dus nu weet je nog niks.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:45 schreef nick het volgende:

Okee dus hij stemt in :)
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
Luister nu maar morgen, en zet je tape klaar.............

Anne
 Anne - zaterdag 10 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
Hij noemt zichzelf de Baron???? Ohhh ik wilde nu dat ik mijn emo had, waarin ik echt strak lig van het lachen
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:47   quote  deeplink  
nee hij durft niet volgens mij.. maar ga radio station zo ff mailen dat als er laster wordt gepleegd morgen zonder dat ik mijn weerwoord mag geven live het station mee gaat in alles..
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:49   quote  deeplink  
ik hoef geen indruk, wil die discussie live met je voor eens en altijd via de radio..
Dus ja of nee?

2008/5/10 De Baron :

Ja ik geef het toe, je maakt indruk.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 - 21:47 schreef nick het volgende:
nee hij durft niet volgens mij.. maar ga radio station zo ff mailen dat als er laster wordt gepleegd morgen zonder dat ik mijn weerwoord mag geven live het station mee gaat in alles..
Ja vooral, omdat alles ook nogeens op YT wordt geplaatst en de hele wereld er nota van kan nemen
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 mei 2008 - 21:50   quote  deeplink  
als ik dat radiostation was had ik de hele boel afgeblazen... zeer slechte publiciteit lijkt me!

maar mocht je wel mee mogen doen in een gesprek op de radio, vraag dan ook dat er geen andere malloten in het gesprek meedoen zoals de vorige keren steeds zo'n rare gast uit Den Bosch (ik schaam me voor hem) die Sly helpt met Nowlive of berichten plaatst daar oid.

gewoon jij en Sly
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Nick ga ervoor kerel en hoop met recht dat je alle bewijzen erop kan krijgen zonder weg geklikt te worden succes ik sta achter je
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Mag ik je een supertip geven Nick? Zet alles wat je hebt alvast op tape zeg dat je nav daarvan de discussie wel aan wilt gaan. Dan kan je nooit onderbroken worden.
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
ja inderdaad seya dat is een goed idee.. Boudewijn, als Ewald gewoon normaal discussie aan gaat is het alleen maar positief voor dat station. Dankje Shandy.. Maar denk dat het hem niet gaat worden. Aangezien meneer alleen bluft dat ik alles moet opnemen als of hij mij zwart wil maken morgen. Nou mijn tape loopt zeker mee.. of ik mee praat of niet..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 10 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
hahaha wat een loser ben benieuwd wanneer hij zich de koning noemt...baron pff
nick
 nick - zaterdag 10 mei 2008 - 22:16   quote  deeplink  
Nou we hebben mark ook maar mail gestuurd van het radio programma want sly laat niks meer van zich horen. Denk dat ie het niet aan durft.. Maar goed.. Ik ga weer wat anders doen.. En laat mij morgen wel weer even horen..
Fijne avond allemaal.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 10 mei 2008 - 22:18   quote  deeplink  
fijne avond nick laters xxx

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Discussie tussen Nick en Ewald

0.0051739