|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Hongerende Miljonairs
Huub en Claire zitten weer verwikkeld in een potje schaak, maar zijn er al snel ook wel weer even klaar mee. Ze besluiten in de hoek van de bank te gaan liggen. "Ik heb honger", meldt Claire haar man. "Ik heb ook honger, als het goed is komt het eten er zo aan", vertelt Huub haar. Brian is ondertussen de keuken al helemaal aan het opruimen en schoonmaken en heeft zelfs al glazen van andere plaatsen in de Villa verzameld en opgeruimd. Dat is natuurlijk positief, dit soort opruimerites. Kunnen ze het daarna weer lekker vies maken!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Zou Huub ook wel eens mogen doen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en nu maar afwachten hoelang dit goed gaat zonder ruzie |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
die kikker kan lullen wat hij wil Amanda gaat Brian nooit dumpen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hebben ze het daar nu over? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja en wie de meeste kans heeft om te winnen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik zie huub Jaap helemaal afleggen hij schijt in zijn broek dat Jaap voor Brian en Amanda gaat ...die kikker gaat straks of morgen Jaap wéér helemaal manipuleren maar ik denk dat Jaap daar niet intrapt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 22:51 schreef moha het volgende:ik zie huub Jaap helemaal afleggen hij schijt in zijn broek dat Jaap voor Brian en Amanda gaat ...die kikker gaat straks of morgen Jaap wéér helemaal manipuleren maar ik denk dat Jaap daar niet intrapt Tja, als Jaap echt zo slim is als men zegt zou hij ons Huubke toch door moeten hebben. Maar ik kan me overigens wel voorstellen dat hij zijn keuze nog een beetje in het midden laat. Jaap zit tenslotte in de kwetsbaarste positie. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 22:53 schreef draakje het volgende:[..] Tja, als Jaap echt zo slim is als men zegt zou hij ons Huubke toch door moeten hebben. Maar ik kan me overigens wel voorstellen dat hij zijn keuze nog een beetje in het midden laat. Jaap zit tenslotte in de kwetsbaarste positie. ja idd Jaap heeft net gezegd ik doe wat het beste is voor mijzelf, en dat is niet het antwoord wat huub wou horen hij kan hem wel killen met die glazen ogen van hem |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 22:58 schreef moha het volgende:[..] ja idd Jaap heeft net gezegd ik doe wat het beste is voor mijzelf, en dat is niet het antwoord wat huub wou horen hij kan hem wel killen met die glazen ogen van hem Maar is er nog niets over die brief gezegd die Amanda gevonden heeft? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
je ziet gewoon dat dit een discussie is wat ongezegd om Jaap zijn punten gaat |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: er is niet over een brief gepraat maar wel dat huub zijn fans smsjes spaart.
en ja hoor huubje gaat nu Jaap manipuleren lijkt wel of ik het draaiboek hier heb liggen hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 23:14 schreef moha het volgende:[..] er is niet over een brief gepraat maar wel dat huub zijn fans smsjes spaart. en ja hoor huubje gaat nu Jaap manipuleren lijkt wel of ik het draaiboek hier heb liggen hahaha O, dan weet je ook vast wel wie er gaat winnen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja dat is iemand waar niemand het van verwacht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: De enige van wie ik het niet verwacht is Claire. Nee toch hè? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nope als dat gebeurt gaat heel Nederland in opstand |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Jaap heeft nu uitgesproken tegen Amanda en Brian als jullie een goeie deal met me maken krijgen jullie huub's hoofd op een presenteerblaadje
hou ik je zo goed op de hoogte draakje???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 23:31 schreef moha het volgende:Jaap heeft nu uitgesproken tegen Amanda en Brian als jullie een goeie deal met me maken krijgen jullie huub's hoofd op een presenteerblaadje hou ik je zo goed op de hoogte draakje??? Meid, je bent geweldig. Heeft ie dat letterlijk zo gezegd? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: yep letterlijk maar hoezo denk je dat ik een meid ben? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: O sorry, die indruk had ik. Maakt niet uit. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: geeft niet maar ze gaan film kijken nu dus saaiiiii |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Waar blijft mijn ruzie nou? Zo kan ik niet slapen! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: denk niet dat dat vandaag nog gebeuren gaat ze hangen en liggen een film te kijken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Misschien erna nog. Ik blijf maar hopen ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik ga er iig niet op wachten ik duik dadlijk mijn bed in |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik zit ff de gouden kooi op tv te kijken...maar wie begon ooit met uitdagen en agressief doen in de kooi??......Juistttttttt Huub |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries