BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Zelfs Godfather Jaap is bang!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 10 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Zelfs Godfather Jaap is bang!

Als iedereen aan tafel zit vertellen de Miljonairs elkaar hun gevoelens over de aankomende halve finale. "Als ik er met de halve finale uit moet, sluit ik me twee dagen op in een hotel met een paar flessen drank", vertelt Huub. "Ik zou niet weten wat ik met mezelf aan moet als ik er met de halve finale uit moet", biecht Brian op. "Jullie hoeven geen act op te voeren. Jullie zijn twee stelletjes, jullie houden van elkaar en ome Jaap gaat er gewoon uit", moppert Jaap. "Nee hoor, Jaap", roept Amanda naar hem. "Dus je geeft de strijd op?", vraagt Brian. "Ik ben in ieder geval onwijs bang. Zelfs de Godfather van De Gouden Kooi is bang. Op 16 mei ga ik naar de supermarkt...", begint Jaap. "Wat ga je kopen dan?", onderbreekt Brian hem. "Ik weet precies wat ik ga kopen. Bij mij op het pleintje in Brielle heb je zo'n bakker en die heeft van die grote mergpijpen in gebakvorm. Die ga ik kopen", zegt Jaap bloedserieus. De spanning zit er in ieder geval goed in bij de Miljonairs. Nog maar een paar daagjes en dan moet iemand de Villa verlaten.

bron: tien.tv
draakje
 draakje - zaterdag 10 mei 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Zal ik eens spareribs voor je maken, Jaap?
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 00:08   quote  deeplink  
Zal je moeten opsturen want hij gaat er echt nog niet uit.
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 00:08 schreef Caroline het volgende:
Zal je moeten opsturen want hij gaat er echt nog niet uit.
Ik bedoel natuurlijk na de 22e.
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 00:13   quote  deeplink  
Eerder mag hij echt niet gaan. Ik wil wel humor in de finale en dat moet van Japio komen. Maar toch, soms lijkt het echt of hij de moed laat zakken.
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 00:13 schreef Caroline het volgende:
Eerder mag hij echt niet gaan. Ik wil wel humor in de finale en dat moet van Japio komen. Maar toch, soms lijkt het echt of hij de moed laat zakken.
Tenzij dat weer een snood plan is. Dat idee wekken bij de concurrentie ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door draakje --
stevi0
 stevi0 - zondag 11 mei 2008 - 01:50   quote  deeplink  
Kan Huub meteen bij Palma in het Hilton in Rotterdam gaan liggen zuipen. Kunnen ze elkaar troosten. Zou wel een goed stel zijn trouwens.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 01:55   quote  deeplink  
OOh ik hoop echt dat de fam. of cora hem duidelijk maakt welke keuze hij moet maken hij mga niet naar huis echt niet blijf blijf .
En als je 15 mei nog erin zit dan graag wat actie tot het eind tegen Kikkertje dat zou prachtig zijn
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 01:55 schreef Merty het volgende:
OOh ik hoop echt dat de fam. of cora hem duidelijk maakt welke keuze hij moet maken hij mga niet naar huis echt niet blijf blijf .
En als je 15 mei nog erin zit dan graag wat actie tot het eind tegen Kikkertje dat zou prachtig zijn
Kende Brian nog niet een heerlijk recept voor kikkerbillen?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 02:30   quote  deeplink  
Was dat maar hahahahah zou fijn zijn maar ja
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 11 mei 2008 - 02:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 01:50 schreef stevi0 het volgende:
Kan Huub meteen bij Palma in het Hilton in Rotterdam gaan liggen zuipen. Kunnen ze elkaar troosten. Zou wel een goed stel zijn trouwens.
Hahahahaha.....en een week later scheiding aanvragen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Zelfs Godfather Jaap is bang!

0.0073530