|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Jij bent mijn grootste target"
Amanda en Huub spreken zich meteen duidelijk uit als hen wordt gevraagd wie ze als hun grootste concurrent zien. "Jij bent mijn grootste target", meldt Amanda aan Huub en ze vertelt ook dat ze daarom samen met Brian de finale in wil gaan. Huub zegt dat hij Brian als geduchte tegenstander ziet en denk dat als je een drietal hebt voor de halve finale, het wel gaat lukken om door te gaan naar de finale. "Denk je dat je een drietal hebt?", vraagt Amanda meteen. "Dat denk ik wel", uit Huub. Huub is er dus redelijk zeker van dat Jaap aan zijn kant staat. Dan gaat Jaap zijn mening geven. "Jaap gaat voor Jaap. Ik kijk eerder naar mezelf, naar wat ik er voor mezelf uit kan halen", vertelt de grote Miljonair. "Ik sta onderaan, maar ik zal er alles aan doen om Huub mee te krijgen naar de finale", deelt Claire haar gedachtes. Wel zegt ze dat ze gaat proberen zelf ook zo veel mogelijk stemmen te krijgen. Dit vindt Brian alleen een beetje tegenstrijdig, omdat Huub dan minder stemmen zou krijgen en misschien niet de finale inkomt. Hoe de Miljonairs straks de punten moeten gaan verdelen is alleen ook nog de vraag...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Als RTL een beetje geloofwaardig wil blijven, schrappen ze die smsjes. Ze zullen vast wel een plan B hebben, waarmee Slaai en consorten niet kunnen sjoemelen. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
laten we het hopen,bijv 1 sms per nummer!!! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
papa zal zijn champo er wel voor inzetten zo is immers claire ook binnen gekomen toch de champo was er al eerder dan dat grietje |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Papa shampoo gaat niet winnen....dat is zeker,die heeft al genoeg geld gehad van 10,maar bij deze nodig ik papa Shampoo uit om hier zijn weerwoord te geven,en anders graag bij hem thuis....woon er bijna bij om de hoek!!! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ow ,ik zal maar opassen dat de huub site,sorry nowlive site niet op hun teentjes getrapt zijn want die vinden het zo moeilijk de menig van een ander aantehoren je mag verslagen verdraaien,en vanalles tegen hun tegenstanders zeggen maar komt niet aan hun huubke hoor ze dragen daar allemaal bijna n rose bril lijkt meer op n sekte |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
zoals het nu gaat draait Jaap al aardig richting Brian,en ik denk dat als Brian wint,Jaap er ook zeker beter van wordt,en Huub lekker kan uitlachen,en tot nooit meer ziens 15 mei!!! Dan kan de rest van Neerland los op Huub en hem uitkotsen,in real life!!! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
hoop dat hij dan geleerd heeft,om zijn grote muil te houden van ik ik ik ik ik ik ik mij mij mij mij mij mij en dat hij dan ook eens heel goed gebruikt zal worden,zoals hij meisjes gebruikte/gebruik alleen maar om er zelf beter van te worden. daarmee meteen hoop ik niet dat hij alle ziektes krijgt die hij gebruikte,maar n beetje ervan zou ik niet zo erg vinden misschien ga hij er dan meer bij stil staan wat er uit zijn verotte mond kwam |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik vraag me af zou RTL het aandurven Huub een week eerder te laten gaan? Want juist in die week kan er veel gebeuren als je ziet wat er buiten de kooi aan de hand is. Ze kunnen hem denk ik beter wegsluizen onder het feestgedruis van de finale. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 00:47 schreef Caroline het volgende:Ik vraag me af zou RTL het aandurven Huub een week eerder te laten gaan? Want juist in die week kan er veel gebeuren als je ziet wat er buiten de kooi aan de hand is. Ze kunnen hem denk ik beter wegsluizen onder het feestgedruis van de finale. Het gaat wel ver hè. Volgens mij staat Nederland aan de rand van een burgeroorlog. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja en dat vind ik eng. Dat een dom tv progamma mensen zover kan krijgen dat ze elkaar dood wensen, bedreigen, rechtzaken die als paddestoelen uit de grond schieten. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou, die rechtszaken vind ik nog wel komisch. En die bedreigingen, ach. Maar wat mij zo verbijstert is het feit dat de helft van de bevolking, mensen waar je elke dag mee omgaat, blijkbaar stront in de ogen heeft. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 01:08 schreef draakje het volgende:Nou, die rechtszaken vind ik nog wel komisch. En die bedreigingen, ach. Maar wat mij zo verbijstert is het feit dat de helft van de bevolking, mensen waar je elke dag mee omgaat, blijkbaar stront in de ogen heeft. In ieder geval is het een afspiegeling van de maatschappij, zegt JdM hoor! Afschrikwekkend beeld, moet ik zeggen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 01:10 schreef seya het volgende:[..] In ieder geval is het een afspiegeling van de maatschappij, zegt JdM hoor! Afschrikwekkend beeld, moet ik zeggen. Ik heb nooit zo´n hoge pet opgehad van de gemiddelde mens, en krijg nu mijn vermoedens bevestigd. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Uuh wil niet vervelend zijn maar komt er hier ook een flimpje van van dit groep gesprek Boudewijn heb dit gemist wel jammer |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 - 23:13 schreef draakje het volgende:Als RTL een beetje geloofwaardig wil blijven, schrappen ze die smsjes. Ze zullen vast wel een plan B hebben, waarmee Slaai en consorten niet kunnen sjoemelen. Die hebben altijd een plan om de volgzame schaapjes zo te fokken dat ze weer gaan stemmen. Dit schrappen ze niet, want brengt te veel op. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 01:10 schreef seya het volgende:[..] In ieder geval is het een afspiegeling van de maatschappij, zegt JdM hoor! Afschrikwekkend beeld, moet ik zeggen. Dat bericht moet ik toch tegenspreken omdat er gelukkig ook nog een gezonde dosis nederlanders is die er geeneens aan begint naar dit soort programma's te kijken. De freak-show-runnende op macht belustte JdM kan zich geeneens meer identificeren met dit soort normale mensen. Zijn gebrek. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik vind het ook eng worden. Als voorbeeld: Al ruim een jaar heb ik heel leuk contact met iemand, we hadden het bijna nooit over de kooi, maar hebben elkaar wel door de kooi leren kennen. Nu met het einde in zicht voel ik de spanning tussen ons opbouwen. Zij is voor Huub en ik zie liever iedereen behalve Huub winnen en kies daarom voor Brian. Dit kan ze op de een of andere manier niet waarderen en nu praten we amper nog met elkaar. Wat eens zo leuk was is nu uitgelopen op al bijna de eerste ruzie. Ik begrijp het niet, dat er mensen zijn die andermans mening niet kunnen respecteren, daar zelfs een vriendschap voor op het spel zetten!! En dat alles voor een stom tv programma..........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Bigfoot -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 09:09 schreef Bigfoot het volgende:Ik vind het ook eng worden. Als voorbeeld: Al ruim een jaar heb ik heel leuk contact met iemand, we hadden het bijna nooit over de kooi, maar hebben elkaar wel door de kooi leren kennen. Nu met het einde in zicht voel ik de spanning tussen ons opbouwen. Zij is voor Huub en ik zie liever iedereen behalve Huub winnen en kies daarom voor Brian. Dit kan ze op de een of andere manier niet waarderen en nu praten we amper nog met elkaar. Wat eens zo leuk was is nu uitgelopen op al bijna de eerste ruzie. Ik begrijp het niet, dat er mensen zijn die andermans mening niet kunnen respecteren, daar zelfs een vriendschap voor op het spel zetten!! En dat alles voor een stom tv programma.......... Niet alleen door dat programma, maar hoofdzakelijk door de psychopaat die daar de hoofdrol wil spelen, die zorgt door zijn daden en schelden wel dat er voor- en tegenstanders komen. Als dit op een normale manier gaat dan is dat oke, maar deze kabouter trekt het in het extreme, en dat roept haat op omdat hij niemand en niets ontziet, alles onder het mom van het spel, wat natuurlijk voor hem een grote dekmantel is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door tino -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: alleen de onderste tekst is van mij, beginnend met : Niet alleen dit programma......enz.enz. Sorry Bigfoot !! |
|
|
|