|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wie wil Jaap eruit?
Huub en Amanda blijven het hoogste woord voeren. "In mijn optiek, als je wil winnen, moet je Brian eruit stemmen", zegt Huub tegen Amanda. Maar zij is het daar niet meer eens is. Dan neemt Jaap toch ook nog even het woord. "Iedereen heeft een naam genoemd, behalve ik. Daarom zal ik ook maar een naam noemen, voor de spanning. Als ik moet kiezen tussen Huub en Brian, als ik iemand naar huis moet sturen... Kies ik...", bouwt de grote Miljonair de spanning op... "Carlos!", lacht Jaap. "Ik kan dat nu niet zeggen...", vervolgt hij serieus. Waarschijnlijk zullen we het antwoord op die vraag, pas bij de halve krijgen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Ricky
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Jaap heeft nu uitgesproken tegen Amanda en Brian als jullie een goeie deal met me maken krijgen jullie huub's hoofd op een presenteerblaadje |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
MAAR HOE VER KAN JE JAAP DAAR IN VERTOUWEN MESCHIEN IS HET STOM OM TE ZEGEN MAAR ALS IK BRIAN WAS DEE IK HET DOET HIJ HET NIET LECHT HIJ ER UIT DUS IK VIND HET EEN BEETJE ENG MAAR IK GUN HET JAAP OOK OM TE WINNEN EN DAN DENK IK DAT HIJ TOCH HUUB WEG MOET STEMMEN MAAR JA WE ZULLEN HET ZIEN |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 00:16 schreef kinderen het volgende:MAAR HOE VER KAN JE JAAP DAAR IN VERTOUWEN MESCHIEN IS HET STOM OM TE ZEGEN MAAR ALS IK BRIAN WAS DEE IK HET DOET HIJ HET NIET LECHT HIJ ER UIT DUS IK VIND HET EEN BEETJE ENG MAAR IK GUN HET JAAP OOK OM TE WINNEN EN DAN DENK IK DAT HIJ TOCH HUUB WEG MOET STEMMEN MAAR JA WE ZULLEN HET ZIEN hij heeft van betrouwbare bron info gekregen dat huub hem een oor aan wil naaien. doesssssssss |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
moha en tg3 heb het filmpje bekeeken ik ga er voor bedankt |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
wat zal ik blij wezen oooo |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Die jaap ik heb het gemist maar zie het me wel voor me hoe en op wat voor manier hij dat weer heeft gebracht prachtig |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Als ik dat filmpje goed begrijp, zitten ze met zijn drieen al Huubs rattenstreken op te halen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 00:48 schreef draakje het volgende:Als ik dat filmpje goed begrijp, zitten ze met zijn drieen al Huubs rattenstreken op te halen. ik kreeg meer het idee dat ze op 22 mei de overtredingen van Huub gaan opsommen waarbij hij de hand boven het hoofd gehouden is. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 01:53 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik kreeg meer het idee dat ze op 22 mei de overtredingen van Huub gaan opsommen waarbij hij de hand boven het hoofd gehouden is. Dat ook. Maar dat waren dus rattenstreken. |
|
|
|