|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire de nieuwe Miljonair!
Alle Miljonairs hebben zich op het bordes verzameld, nadat de fakkels aan zijn gegaan. "Ik hoor een auto en het is ook een dikke bak ook", roept Huub. Als er een dikke Audi R8 de poort binnenkomt gereden, weten de Miljonairs genoeg. "Het is een nieuwe Miljonair", zegt Amanda stellig. Als de deur van de Audi opengaat, vraagt Huub wat ze komt doen. "Ik ben Claire en ik kom bij jullie wonen", laat de kersverse Miljonaire weten. Al snel verplaatst het gezelschap zich naar binnen en wordt Claire het vuur aan de schenen gelegd...
Claire!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Ik vind het vreselijk oneerlijk er nu een nieuwe bewoner in te plaatsen, let wel, bewoner, geen nieuwe miljonair, want dat zijn ze geen van allen, en wat een bitch zeg |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Nou ik had het wel verwacht om een nieuwe te zien vlak na de feestdagen. En ik hoorde dat Selene niet meer terug komt!! :( Ik kijk liever naar Selene dan Claire maar ja =\ |
|
|
|
|
admin
|
|
|
Is ze echt zo'n bitch? Ik heb nog maar heel even gekeken en toen kwam ze een beetje gespannen maar wel 'normaal' over.
Wel vraag ik me af wat ze voor extra's kan brengen behalve Amanda onderhouden met visagie dingetjes in de kapsalon. Is het script 'Lieke weer losweken van Amanda en Brian' gestart? |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Nah, ze weet het al 2 weken toen was Lieke nog niet begonnen met de aanpapping toch? :p Ik denk dat ze gewoon haar visagie komt promoten en dan mag opkrassen. Ik denk niet dat ze veel terror kan hebben als ik eerste indruk zo zie, maar ja Huub's eerste indruk was bij mij ook niet echt sterk dus we zien het wel |
|
|
|
|
admin
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2008 - 21:48 schreef DGKJaapio het volgende:Nah, ze weet het al 2 weken toen was Lieke nog niet begonnen met de aanpapping toch? :p Ik denk dat ze gewoon haar visagie komt promoten en dan mag opkrassen. Ik denk niet dat ze veel terror kan hebben als ik eerste indruk zo zie, maar ja Huub's eerste indruk was bij mij ook niet echt sterk dus we zien het wel Ah, van die 2 weken wist ik niet, dat kan het dus niet zijn nee...
En inderdaad haar eigen visagie bedrijfje promoten kan inderdaad een reden zijn. Of misschien wil John de Mol haar broers entertainment bedrijf overnemen. (lees Bewoonster Claire Recourt voor meer info) |
|
|
|