|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Goedemorgen dames en heren!
Kommer en kwel op de fora en in het land. Iemand schreef: -we lijken op het randje van een soort van burgeroorlog te zweven..
Ongebegrijpelijke hackverhalen, dreigende telefoongesprekken, verwarde sekteleden en een zo nog verwarder sekteleider, die zich De Baron noemt. En ware het alleen King Jaap waarmee deze mensen in onmin zijn, maar het betreft zoveel meer fora. En zowiezo die zich niet uitspreken voor Huub en in mindere mate Claire.
Het zou te ver voeren hier nog een zinnig en deugdelijk verhaal van te maken, want verleden, heden en toekomst lopen flink door elkander.
Punt is, dat er fora zijn, waar men gezellig met elkaar wil keuvelen ofwel hun idool willen bespreken en alle mogelijkheden van het spel in ogenschouw wil nemen. En er zijn fora, die zo fanatiek zijn, dat een buitenstaander wel zijn naam als lid mag registreren, maar al na één verkeerd woord eruit gedonderd wordt. Echter het lidmaatschap blijft geregistreerd, dus telt mee ter meerdere eer en glorie. 20.000 is het streven voor de finale. Dan zal er wel weer een taart binnengebracht worden voor Huub en Claire.
Wat erger is, de reakties in de berichtgeving is dusdanig gekleurd, dat er vanuit mag worden gegaan dat het een proHuubsite is. Echter dat wordt bij hoog en laag ontkend. Tuurlijk niet, want dan komt er niemand meer. Althans de verstandige mensen niet meer.. Er wordt gescholden, gesuggereerd en gekwetst. Men mag álles zeggen over de tegenstanders. Maar...als men dat leest op een ander forum over Huub, dan sturen ze er iemand op af. Die zich dan onder schuilnaam manifesteerd als zedepreker.
Want zedeprekers zijn het ook nog. Het slotverslag van vandaag op NL ging over die fantastische Huub en Claire. Dit is geplaatst, als zijnde een bijzonder stuk. Hieruit geciteerd:
Daarbij opgeteld het op handen dragen van hele nare, smerige, agressieve, domme, ordinaire, onbeschaafde en onopgevoede mensen als B & A en de opmerking van de Heer de Mol, dat de bewoners een gemiddelde weergave zijn van de huidige samenleving, maakt mij heel treurig !!!
Wordt deze jeugd onze toekomst ???
Nee meneer de Mol, het bewijs zit in de kooi, Huub en Claire, die eveneens hun fouten en gebreken hebben, bewijzen keer op keer weer, dat er nog jonge mensen zijn, die geleerd hebben hun hersens te gebruiken ipv uitsluitend hun vuisten, hun geschreeuw en hun geslachtsdelen. Die ook bewezen hebben, zowel voor als na de kooi op een normale manier hun brood te verdienen. En niet dmv oplichting, fraude en hun lichaam verkopen !
Het bewijs zit in de kooi, huub en Claire, die geleerd hebben hun hersens te gebruiken ipv uitsluitend hun vuisten, hun geschreeuw en hun geslachtdelen. Ja daarom viel Huub gisteren Brian nog aan. En Claire op de vuist met Amanda. Huub wint in discussies niet alleen vanwege intelligentie, maar ook vanwege zijn gebrul, desnoods staande op een tafel, je moet wat als kabouter. Om over de geslachtsdelen nog maar te zwijgen. Huub lijkt aan niets anders dan aan seks te denken, liefst met veel andere vrouwen en ook nog betaalde liefde, het spannendste onder de neus van zijn vriendin. Ja het is ook echt een voorbeeld voor de jeugd. Claire die voor het oog van televisiekijkend Nederland zich liet vernederen en de gedragingen van haar vriend kon volgen en vervolgens enige dagen later haar blow-up weer oppakt.
Kijk als je iets zegt van je tegenstander, akkoord. Maar ga in vredesnaam niet je idool de hemel inprijzen, want dat is alleen maar potsierlijk, zeker als het kant nog wal raakt. Maar in welk opzicht, zouden de tegenstanders zich voortaan in leven gaan houden met en ik citeer nogmaals op een normale manier hun brood te verdienen. En niet dmv oplichting, fraude en hun lichaam verkopen Hoezo oplichting en fraude? Omdat Jaap zijn achterban een poging deden tot? Ook Jaap was daar goed beroerd van en zeker niet blij. En omdat Amanda een teasermeisje was? Daar was ze allang mee gestopt, want ze werkte in een kledingwinkel daarna.
Maar dat is de wijze, waarop voor en tegenstanders met elkaar communiceren momenteel. Hun idolen de hemel inprijzen en tegenstanders worden verkettert en gedemoniseerd. Steeds weer worden Amanda en Brian de criminele kant opgeduwd. Waar men het vandaan haalt, mag Joost weten. maar zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten? Wie het weet mag het zeggen.
Zelfs de fans van Brian vinden het jammer dat hij tegen Tommy de fout inging. Vinden de Huub fans het ook jammer, dat Huub constant uitdaagt en aanvalt (ook fysiek! zes man beveiliging gisteravond!) Ziet men het niet? Zit er een waas voor de ogen, als ze Huub zien en horen? Dan is dat een bezoekje psychiater waard.
Deze vijf mensen als voorbeeld stellen voor de Nederlandse jeugd is een gotspe, twee mensen, die totaal meegaan hierin en bewijzen niets voor te stellen en niets meer of minder te zijn, er bovenuit tillen, is een supergotspe!
Als je toch ziet, hoe die mensen al maandenlang lui en nietszeggend, moe worden?
Nou bespaar ons die voorbeelden voor de jeugd dan maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mooie analyse van de dag. Weer top geschreven. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
|
|
|
aniet
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik vraag me af wat ik precies moet voelen. Maar goed, het blik nowlivers is weer open zo te zien dus ik ga even wat anders doen dan hier te lezen en me te storen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 10:21 schreef Caroline het volgende:Ik vraag me af wat ik precies moet voelen. Maar goed, het blik nowlivers is weer open zo te zien dus ik ga even wat anders doen dan hier te lezen en me te storen. ow warsch betrof het hier de schrijver van die nonsens op NL, of idd weer een afgevaardigde. Maar Jaap legt betere bommetjes! Hey ut is wéér mooi weer en Pinksteren valt samen met Moederdag, nee niet met Pasen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jammer he caroline,was makkelijk geweest pasen en pinksteren op 1dag;-)dan kon je het huis versieren in het roze met geel..gezellie;-) |
|
|
|
|
dec
|
|
|
- edit Boudewijn - Als je nou gewoon niet scheld dan hoeft het ook niet weggehaald te worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 10:36 schreef dec het volgende:- edit Boudewijn - Als je nou gewoon niet scheld dan hoeft het ook niet weggehaald te worden Ow dat is zuivere kritiek?? Ow ja? Wat heeft de moeder van Amanda er dan mee te maken? Want die noem ik nergens. Blijkbaar zijn reakties op dit forum over de sektevorming, aanleiding om te reageren. Echter daarover rep ik nergens in het stuk. Ik schrijf ook nergens iets positiefs over wie dan ook. Helaas. Ik constateer slechts het feit, dat het een supergotspe is, om twee mensen, die zich ook niet van een goede zijde laten zien, volledig schoon te praten en zelfs als voorbeeld te nemen voor het beeld, dat de jeugd zou moeten krijgen. Ik constateer, dat géén van de vijf mensen, die aan het Gouden Kooi projekt meedoen een voorbeeld zijn, of een afspiegeling. De afspiegeling zijn de fans. Erg genoeg. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
@seya, ik ben sprakeloos.................. Prachtig verwoord, hoe doe je dat !!!!! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Dank je voor de bewondering Bigfoot, maar het komt vnl voort uit onmacht, zo'n stukje.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Seya, ik lag vannacht nog te denken over ons gesprek over het uiterlijk van Slaai. En opeens wist ik het. Ik kon er de hele tijd niet op komen, maar hij doet me denken aan Jacobse en Van Es. |
|
|
|
|
beka
|
|
|
Wowww ik ben er van onder de indruk.. Dit is PCIES verwoord zoals het is, ik heb het nl aan den lijven moge ondervinden! Zodra je 1! verkeerd woord (en daarmee doel ik op de gemanipuleerde en super domme Claire en haar goeroe) op dat forum is het wieberen..!! Ach das onmacht van die lui zal ik maar denken. |
|
|
|
|
|