Op zondag 11 mei 2008 - 02:54 schreef Merty het volgende:De afgelopen dagen zijn de butlers flink in de picture geweest.
Het geen wat me dan ook erg opvalt en me ook erg verbaasd dat er bepaalde mensen toch beweren dat Brain en Amanda lievertjes zijn van Talpa en alles en iedereen die binnen komen voor Amanda en Brain zijn .
Maar zoals ik het nu bekijk is dit echter niet zo hier een lijst
Kikker&Barbie Amanda&brain
Mitch Ricardo
Dimitri Luc
Elly Selene
Palma Melissa
Tommy Mike
Kim (heb er nog 2 maar weet de
Bart namen niet )
Ik zal er ongetwijfeld wel een paar vergeten zijn maar als ik zo de lijst bekijk en zo links en rechts de forums lees dan klopt die onzin gewoon niet .
En als je het lijstje zo bekijk zie je ook welke personen er niet meer zijn en nog steeds in dienst zijn .
IK weet niet hoor maar zoals Palma maar altijd spreekt ik ben voor niemand ik gun het iedereen (terwijl ze walgt het meest van Jaap dat merk ik aan alles )maar de meeste weten dat zij graag in het kontje van Kikkertje kruipt en de informatie doorgeeft die nodig is .
(dit stukje wou ik even kwijt omdat het me toch opvalt naar de ruzie van brain met babyboy tommy. Dat het me eingelijk totaal niet verbaasd dat Brain zo reageert ik bedoel de meeste zijn voor Kikkertje. Ze dagen die man uit dus begrijp zijn reactie echt wel hoor. Je zit in een spel en bijna alle personeel speelt het spel met kikkertje mee nou wie houdt dat nog vol ik ook.
En het zou ook maar zo kunnen dat ze bang zijn voor bepaalde fans dat ze dat doen tja het kan )
Ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik ben erg benieuwd naar de mening die jullie hierover hebben ....