BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: PERSONEEL GRAAG JULLIE MENING ....................................

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 02:54   quote  deeplink  
De afgelopen dagen zijn de butlers flink in de picture geweest.
Het geen wat me dan ook erg opvalt en me ook erg verbaasd dat er bepaalde mensen toch beweren dat Brain en Amanda lievertjes zijn van Talpa en alles en iedereen die binnen komen voor Amanda en Brain zijn .

Maar zoals ik het nu bekijk is dit echter niet zo hier een lijst

Kikker&Barbie Amanda&brain

Mitch Ricardo
Dimitri Luc
Elly Selene
Palma Melissa
Tommy Mike
Kim (heb er nog 2 maar weet de
Bart namen niet )

Ik zal er ongetwijfeld wel een paar vergeten zijn maar als ik zo de lijst bekijk en zo links en rechts de forums lees dan klopt die onzin gewoon niet .

En als je het lijstje zo bekijk zie je ook welke personen er niet meer zijn en nog steeds in dienst zijn .

IK weet niet hoor maar zoals Palma maar altijd spreekt ik ben voor niemand ik gun het iedereen (terwijl ze walgt het meest van Jaap dat merk ik aan alles )maar de meeste weten dat zij graag in het kontje van Kikkertje kruipt en de informatie doorgeeft die nodig is .

(dit stukje wou ik even kwijt omdat het me toch opvalt naar de ruzie van brain met babyboy tommy. Dat het me eingelijk totaal niet verbaasd dat Brain zo reageert ik bedoel de meeste zijn voor Kikkertje. Ze dagen die man uit dus begrijp zijn reactie echt wel hoor. Je zit in een spel en bijna alle personeel speelt het spel met kikkertje mee nou wie houdt dat nog vol ik ook.
En het zou ook maar zo kunnen dat ze bang zijn voor bepaalde fans dat ze dat doen tja het kan )

Ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik ben erg benieuwd naar de mening die jullie hierover hebben ....
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 mei 2008 - 02:55   quote  deeplink  
Waar blijven de gastspelers voor Jaap!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 02:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 02:55 schreef Boudewijn het volgende:
Ja dus dat geen een Boudewijn.
Ik vind het echt een vreemde zaak
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 03:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 02:55 schreef Boudewijn het volgende:
Er mag nu zeker geen gastspeler meer komen? Want Jaap heeft nog wel recht op bezoekers.
Ik dacht eigenlijk dat het strategie van Jaap was.
Zijn 2 uur, zonder camera, 1100 cp's en nog twee bezoeken.
Misschien dat hij die opspaart voor na 15 Mei, had ik gehoopt. Maar ik weet niet wat er nog mag.

En wat betreft de hulp van A & B, alleen Selene konden ze echt vertrouwen. Mike maar deels en Ricardo is totaal niet te vertrouwen. En de rest van bezoek en personeel waren allemaal voor Huub. Die altijd zijn gesprekstechniek eroplos liet. Dat mislukte hem echter met Seléne (dat was na de ruzie van Seléne met Luc)
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 03:09   quote  deeplink  
ik heb nog post van selene gehad,ik schreef met selene;-)
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 03:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 03:09 schreef ilse het volgende:
ik heb nog post van selene gehad,ik schreef met selene;-)
Ja je kunt zeggen, wat je wilt van haar, maar van mij mag ze zo de laatste weken weer terugkomen, want aan haar hadden Brian en Amanda tenminste wat, het zou de ongelijkheid een beetje opheffen. Ze was op en top te vertrouwen voor A & B..
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 03:13   quote  deeplink  
selene is een leuke meid,mensen hebben altyd een oordeel over mensen,maar selene was een meisje die daar kwam om te leren en voor haar was haar doel bereikt..
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 03:16   quote  deeplink  
heel jammer, niet voor haar (heel fijn juist) maar voor ons :)
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 03:18   quote  deeplink  
ja das waar;-)maar dat meiske was wel even weer verder geholpen,en dat is ook fijn,ze durfde de dingen zo weer aan,want onder die grote bek van dat meiske schuilde een heel onzeker ding,en daar wou ze vanaf,en dat is der gelukt,ze respecteerd anderen nu meer;-)
bouwy
 bouwy - zondag 11 mei 2008 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 02:54 schreef Merty het volgende:
De afgelopen dagen zijn de butlers flink in de picture geweest.
Het geen wat me dan ook erg opvalt en me ook erg verbaasd dat er bepaalde mensen toch beweren dat Brain en Amanda lievertjes zijn van Talpa en alles en iedereen die binnen komen voor Amanda en Brain zijn .

Maar zoals ik het nu bekijk is dit echter niet zo hier een lijst

Kikker&Barbie Amanda&brain

Mitch Ricardo
Dimitri Luc
Elly Selene
Palma Melissa
Tommy Mike
Kim (heb er nog 2 maar weet de
Bart namen niet )

Ik zal er ongetwijfeld wel een paar vergeten zijn maar als ik zo de lijst bekijk en zo links en rechts de forums lees dan klopt die onzin gewoon niet .

En als je het lijstje zo bekijk zie je ook welke personen er niet meer zijn en nog steeds in dienst zijn .

IK weet niet hoor maar zoals Palma maar altijd spreekt ik ben voor niemand ik gun het iedereen (terwijl ze walgt het meest van Jaap dat merk ik aan alles )maar de meeste weten dat zij graag in het kontje van Kikkertje kruipt en de informatie doorgeeft die nodig is .

(dit stukje wou ik even kwijt omdat het me toch opvalt naar de ruzie van brain met babyboy tommy. Dat het me eingelijk totaal niet verbaasd dat Brain zo reageert ik bedoel de meeste zijn voor Kikkertje. Ze dagen die man uit dus begrijp zijn reactie echt wel hoor. Je zit in een spel en bijna alle personeel speelt het spel met kikkertje mee nou wie houdt dat nog vol ik ook.
En het zou ook maar zo kunnen dat ze bang zijn voor bepaalde fans dat ze dat doen tja het kan )

Ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik ben erg benieuwd naar de mening die jullie hierover hebben ....
Ach, Eric was de grootste steun en toeverlaat voor Huubje + de familie van Claire en Joris niet te vergeten.

Ik vind het veel genanter, dat de laatste maanden Huubje met al zijn agressieve gedrag door de buren wordt beschermd,
Caroline
 Caroline - zondag 11 mei 2008 - 07:26   quote  deeplink  
We hebben de rusjes ook nog gehad. Die trokken wel naar Jaap vond ik.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 mei 2008 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 07:26 schreef Caroline het volgende:
We hebben de rusjes ook nog gehad. Die trokken wel naar Jaap vond ik.
die waren meer voor zichzelf dan voor iemand anders volgens mij
janeke
 janeke - zondag 11 mei 2008 - 09:46   quote  deeplink  
tilly ,en het paarden meisje ellen

dzg gast spelers van brian en amanda hebben of mochten zich niet uitspreken voor wie ze waren want dat vind palma niet eerlijk
kregen ze een hele preek te horen zelfs mike speelde niet echt met brian en amanda
want hij heeft ook met claire gespeelt
ric durft zich niet uitespreken
luc is weg omdat hij niet kon kiezen
selene idemdito
er is maar een pion die elke dag de kooi ingaat en weer naar buiten en dat is palma
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 09:46 schreef janeke het volgende:
tilly ,en het paarden meisje ellen

dzg gast spelers van brian en amanda hebben of mochten zich niet uitspreken voor wie ze waren want dat vind palma niet eerlijk
kregen ze een hele preek te horen zelfs mike speelde niet echt met brian en amanda
want hij heeft ook met claire gespeelt
ric durft zich niet uitespreken
luc is weg omdat hij niet kon kiezen
selene idemdito
er is maar een pion die elke dag de kooi ingaat en weer naar buiten en dat is palma
Ja Palma ja dat klopt dat heeft ook de achter ban van Jaap bij de videochat duidelijk gemaakt.
Daarom hoop ik echt dat Jaaap haar flink te grazen neemt tot het eind flink Terror op Palma super leuk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: PERSONEEL GRAAG JULLIE MENING ....................................

0.0077850