BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geef mij nu je angst

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 11 mei 2008 - 10:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Geef mij nu je angst

De Miljonairs zijn bang voor wat komen gaat. Dat bleek gisteravond wel. De onwetendheid omtrent de finale doet hen trillen als rietjes. Zelfs Jaap gaf toe doodsbang te zijn. Volgende week staat de halve finale op de agenda. Dat betekent dat één van de vijf de Villa dan zal moeten verlaten. Vooralsnog liggen de Miljonair op één oor en even met hun gedachten elders.

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - zondag 11 mei 2008 - 11:11   quote  deeplink  
Het SMS systeem is natuurlijk nooit eerlijk er kan gemanipuleerd worden.En aangezien Bram de broer van Claire werkt voor Talpa e.d. zal het geen eerlijke strijd zijn. Wij zullen toch alle zeilen bij moeten zetten voor Jaap, Brian en/of Amanda. Overigens hebben jullie gezien hoe hard Huub kon lopen gisteren om de punten te wisselen voor Claire en dan die Bram(broer van Claire) gooit nog eens olie op het vuur. Stoken, stoken en nog eens stoken dat is het enige wat ze kunnen in de familie Recourt.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Nou volgens hen is het geen stoken. Maar het spel spelen.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
spel spelen gebeurd tussen de bewoners,en niet met aanhang van buitenaf,BRAM is een laffe FLIKKER,die op de bruiloft zijn woordje had moeten doen tegen Huub,maar in tegendeel hem met open armen ontving!!!
Grote jongen,bang van Brian,dus dan maar achter zijn rug om ketchup in zijn bed spuiten....kind van 3 jaar is nog intelligenter....wat een VIEZE FLIKKER is die BRAM zeg!!
Lieve god,
Ik hoop dat Bram een ongeluk krijgt met de auto en een dwarslaesie krijgt.....hij is het toch eens met dit soort uitspraken,dus deze kan er wel vanaf....

Ik zal na deze niet meer van dit soort uitspraken doen,maar dit is mijn persoonlijke HAAT tegen BRAM,CLAIRE en HUUB,en de hele familie RECOURT!!!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
hahaha, ik sta achter je hoor. lekker even spuien!
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 11:59   quote  deeplink  
Zo,dat zijn we ook weer kwijt Nikos.Ik sta ook 100% achter je
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 12:01   quote  deeplink  
ik ook wat vrijdag deed die doos ook al een mooie uitspraak tegen amanda ook ik schrijf dit voor de laatste keer want wat dat zo,genamde lief meisje uit tilburg zei zeg ik liever nooit zelf het was kankersmoel ben je dan zo,n net meisje en let op met de finale er komt een winaar die niemand verwacht maar ik kan alleen maar zeggen ze is niet voor niets pas in januari gekomen maar brammetje en zwartkoppappa he die worden er alleen maar goed van zo hoop ik dat de kijkcijvers nog meer zakken want vrijdag was het al bar slecht maar ze vragen er zo om een ding hoop ik dan de woorden van john de mol dat die dan uitkomen voor brian alles beter dan die pijpslet of kikker
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 11:47 schreef Nikos het volgende:
spel spelen gebeurd tussen de bewoners,en niet met aanhang van buitenaf,BRAM is een laffe FLIKKER,die op de bruiloft zijn woordje had moeten doen tegen Huub,maar in tegendeel hem met open armen ontving!!!
Grote jongen,bang van Brian,dus dan maar achter zijn rug om ketchup in zijn bed spuiten....kind van 3 jaar is nog intelligenter....wat een VIEZE FLIKKER is die BRAM zeg!!
Lieve god,
Ik hoop dat Bram een ongeluk krijgt met de auto en een dwarslaesie krijgt.....hij is het toch eens met dit soort uitspraken,dus deze kan er wel vanaf....

Ik zal na deze niet meer van dit soort uitspraken doen,maar dit is mijn persoonlijke HAAT tegen BRAM,CLAIRE en HUUB,en de hele familie RECOURT!!!
Go Nikos Go NIkos Go Nikos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Joseba@headliner --
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 12:10   quote  deeplink  
Sly kan mijn kont kussen.....
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
zo dat is dr uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Joseba@headliner --
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 12:10 schreef Nikos het volgende:
Sly kan mijn kont kussen.....
Dat doet tie bij Huub al hahaha
tino
 tino - zondag 11 mei 2008 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 11:47 schreef Nikos het volgende:
Lieve god,

hardstikke gelijk, Nikos.
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 13:55   quote  deeplink  
gelijk??vind dit vrij triest getypt eerlijk gezegt!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 11 mei 2008 - 14:41   quote  deeplink  
duh mijn kont mag sly never niet kussen want zelfs dat is te goed voor hem sly is nog minder als poep onder me schoen
makker
 makker - zondag 11 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 13:55 schreef ilse het volgende:
gelijk??vind dit vrij triest getypt eerlijk gezegt!
Nou Ilse zal ik het dan maar als enige met jou eens zijn?
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 11 mei 2008 - 16:11   quote  deeplink  
Het wordt dus inmiddels steeds duidelijker wie er geen haar beter zijn dan degene die zij zo veroordelen om zijn uitspraken.
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 11 mei 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Zij geven nu hun angst ja ... en het is best mogelijk dat het al bekend is wie er hoop voor terug heeft gekregen.
Anne
 Anne - zondag 11 mei 2008 - 16:19   quote  deeplink  
Wiens moeder is het nou eigenlijk? Die van Jaap of die van Cora?

oh hoor het al, die van Cora

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Anne --
italiangirl
 italiangirl - zondag 11 mei 2008 - 16:38   quote  deeplink  
wat een uitspraken hier , echt niet normaal meer. En het grappige is nog wel dat jullie hier de grootdte mond hebben over Huub maar jullie zijn GEEN HAAR beter, erger nog jullie zijn NOG TRIESTER!!!
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Joh ga lekker een zonnesteek oplopen buiten.
italiangirl
 italiangirl - zondag 11 mei 2008 - 17:44   quote  deeplink  
LOSER
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 16:38 schreef italiangirl het volgende:
wat een uitspraken hier , echt niet normaal meer. En het grappige is nog wel dat jullie hier de grootdte mond hebben over Huub maar jullie zijn GEEN HAAR beter, erger nog jullie zijn NOG TRIESTER!!!
nou lucht dat even op ? Het is ook nooit goed ook he? Als Claire het doet is het frustratie naar Amanda, wanneer Huub het doet is het spel. nu doet hier Nikos het, en is het een triest geval. nou jeetje beter een diagnose uit jouw toetsenbord. dan uit de mond van een dokter.

italiangirl
 italiangirl - zondag 11 mei 2008 - 18:03   quote  deeplink  
het feit blijft dat ''hun'' in een spel zitten en het al te erg voor woorden is wat Huub en de rest elkaar toewensen, maar iemand die thuis zit en zich zo laat meeslepen en zulke erge uitspraken doet gewoon zielig is!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 11 mei 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 18:03 schreef italiangirl het volgende:
het feit blijft dat ''hun'' in een spel zitten en het al te erg voor woorden is wat Huub en de rest elkaar toewensen, maar iemand die thuis zit en zich zo laat meeslepen en zulke erge uitspraken doet gewoon zielig is!
Ik heb wel ergere dingen gelezen zowel hier als op nowlive, als op fok en op vol
italiangirl
 italiangirl - zondag 11 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
Quote:Ik hoop dat Bram een ongeluk krijgt met de auto en een dwarslaesie krijgt.....
en dat is normaal???????
aktionman
 aktionman - zondag 11 mei 2008 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 18:47 schreef italiangirl het volgende:
Quote:Ik hoop dat Bram een ongeluk krijgt met de auto en een dwarslaesie krijgt.....
en dat is normaal???????
Nee, is ook niet goed, maar zijn dat niet de dingen die jouw maatjes steeds op die andere topic's brian en amanda toe wensen en waar jij dus wel achter staat als huubfan. Deze week was er zelfs eentje die brian en amand een nekschot wilde geven. Nee ben jij maar trots op je maatjes op het andere topic.
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 11 mei 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 16:56 schreef grissom het volgende:
Joh ga lekker een zonnesteek oplopen buiten.
Als je het mij vraagt heb jij die al opgelopen. Maar je vraagt het mij niet ... en toch zeg ik het.
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:34 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt heb jij die al opgelopen. Maar je vraagt het mij niet ... en toch zeg ik het.
Ik niet hoor,ik gebruik goeie bescherming.
italiangirl
 italiangirl - zondag 11 mei 2008 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:14 schreef aktionman het volgende:

[..]

Nee, is ook niet goed, maar zijn dat niet de dingen die jouw maatjes steeds op die andere topic's brian en amanda toe wensen en waar jij dus wel achter staat als huubfan. Deze week was er zelfs eentje die brian en amand een nekschot wilde geven. Nee ben jij maar trots op je maatjes op het andere topic.
Waar haal jij het vandaan dat ik Huubfan ben?? mijn maatjes??? ik weet het niet hoor maar ik ben ABSOLUUT GEEN Huubfan ! En ik kom inderdaad weleens op NL en heb daar geen problemen met niemand als Jaapfan, dusss
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 11:11 schreef lisbeth het volgende:
Het SMS systeem is natuurlijk nooit eerlijk er kan gemanipuleerd worden.En aangezien Bram de broer van Claire werkt voor Talpa e.d. zal het geen eerlijke strijd zijn. Wij zullen toch alle zeilen bij moeten zetten voor Jaap, Brian en/of Amanda. Overigens hebben jullie gezien hoe hard Huub kon lopen gisteren om de punten te wisselen voor Claire en dan die Bram(broer van Claire) gooit nog eens olie op het vuur. Stoken, stoken en nog eens stoken dat is het enige wat ze kunnen in de familie Recourt.
Sorry, ben net thuis. Waar heeft ons Brammetje olie op het vuur gegooid?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geef mij nu je angst

0.0060830