|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Lieve woorden
Gisteravond kwam er een collect call binnen. Broer Bram vertelt hoe trots hij op Claire is. Hij wenst haar ontzettend veel succes de komende dagen en zegt dat zijn zusje enorm is gegroeid. Huub wordt niet overgeslagen. Ook zwagerlief wordt overladen met complimenten. Het echtpaar is zichtbaar blij met het telefoontje. Nog maar een paar weken en er hoeft nooit meer collect call gebeld worden. Dan is iedereen thuis en kan er weer naar hartenlust ge-sms't, gebeld en gevisiteerd worden. Contactpunten zijn dan verleden tijd.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
check deze mening van iemand van Nolife:
Zijn die mensen nou echt blind of gek?? Hier is het stukje:
Af en toe zullen wij ingezonden stukjes van leden plaatsen die op geheel eigen wijze hun mening geven over DGK. Vandaag is het de beurt aan kitslk die haar mening geeft. Heb jij een mening of stukje wat je wil laten plaatsen, mail het dan aan ons
Wat jullie ook in scene zetten of steunen in akties tegen Huub, levert alleen maar meer fans op voor Huub. Mensen kiezen nu eenmaal altijd voor de underdog. Er staat inmiddels onomstotelijk vast dat intelligentie niet populair is bij jullie en niet bij Brian en Amanda. Verbaal zijn ze nergens tijdens gesprekken of discussies met Huub. Zo ook de regie, zij worden waarschijnlijk doodmoe van hem. Want hij doorziet alle manipulaties, terwijl hij maar een fractie daarvan weet of vermoedt.
Wat zal die jongen een klap te verwerken krijgen als hij alles leest en terugkijkt. Met zijn sterke karakter zal hij er alleen maar sterker door worden. Nu nog hopen, dat zijn enorme door stress veroorzaakte gewichtsverlies ongedaan wordt gemaakt na de Kooi. Voor mij is het de eerste en de laatste real-life serie die ik zo op de voet zal volgen. De hele gang van zaken vreet aan je omdat je als normaaldenkend mens niet begrijpt, hoe rot zo'n programma in elkaar zit. Daarbij opgeteld het op handen dragen van hele nare, smerige, agressieve, domme, ordinaire, onbeschaafde en onopgevoede mensen als B & A en de opmerking van de Heer de Mol, dat de bewoners een gemiddelde weergave zijn van de huidige samenleving, maakt mij heel treurig !!!
Wordt deze jeugd onze toekomst ???
Nee meneer de Mol, het bewijs zit in de kooi, Huub en Claire, die eveneens hun fouten en gebreken hebben, bewijzen keer op keer weer, dat er nog jonge mensen zijn, die geleerd hebben hun hersens te gebruiken ipv uitsluitend hun vuisten, hun geschreeuw en hun geslachtsdelen. Die ook bewezen hebben, zowel voor als na de kooi op een normale manier hun brood te verdienen. En niet dmv oplichting, fraude en hun lichaam verkopen ! Schaamteloos hoe jullie dag in dag uit alle grenzen van fatsoen en beschaving overschrijden en laten overschrijden ! Ook vaak ten koste van personeel, die hun centjes broodnodig hebben, zoals Palma, Dimitri en Tommy. Dat deskundigen zich al geruime tijd verdiepen in juridische stappen tegen de hele gang van zaken, respecteer ik ten zeerste.
Bron:NOLIFE |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Lees mijn reaktie hierop in: Nachtdienst Headliner 11 mei. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
als jullie het echt allemaal zo ziek vinden en erg en weet ik ervan he,waarom hoor ik dan hier constand nowlive??of vinden jullie die sensatie gewoon leuk?? Men ik krijg tabak van dat stomme nowlive gedoe!! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
ik zou wel eens willen weten wat de gemiddelde opleiding van de fans van de verschillende mensen is. Kijken wie dan de hoogst opgeleiden als fan hebben. Ik denk dat Huub met zijn fans gemiddeld niet verder komt dan Huishoudschool............ |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
mijn laatste opleiding duurde vier ja en dat was spw,sph..en wat ben ik uiteindelijk gaan doen ,nagelstiliste;-)maar ja als ik iets anders wil kan ik het tenminste gaan doen;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ben secretaresse en ben nu bezig met een HBO-studie voor gesprekstherapeute
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Helaas Ilse, ik snap het wel. maar NL is het grootste pro Huub forum en wat men daar al niet over de Anti Huubfans schrijft, dat kun je niet ongezegd laten, laat staan onweerlegd! Onrechtvaardigheid, moet altijd aan de kaak gesteld worden. nooit kop in het zand steken. Vooral ook, omdat dat zou betekenen dat Huub er door zou kunnen winnen. En de anderen op een onrechtvaardige wijze de winst wordt onthouden. Dat heeft álles met NL te maken. En bedenk maar, zij doen omgekeerd hetzelfde. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Eigenlijk heeft opleiding er niets mee te maken. Maar ik heb toch echt wel het idee dat ik een normaal denkend mens ben. Ook ik heb vaak een zwak voor de underdog, maar kan Huub niet in die categorie plaatsen. Daar heeft hij te veel arrogantie voor. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik heb eerst een HBO gedaan en daarna Universiteit. Maar da's lang terug hoor! Inmiddels werk ik al ruim dertig jaar voor eenzelfde hulpverlenende instantie en geef supervisie aan studenten en begeleidt scripties.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
weet je bigfoot opleiding heeft er ook niets mee te maken,maar geheimpje ik ben geen huubfan vandaar mijn opleiding hahaha;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 11:21 schreef Bigfoot het volgende:Eigenlijk heeft opleiding er niets mee te maken. Maar ik heb toch echt wel het idee dat ik een normaal denkend mens ben. Ook ik heb vaak een zwak voor de underdog, maar kan Huub niet in die categorie plaatsen. Daar heeft hij te veel arrogantie voor. Hij is geen underdog...dat kan niet voor iemand die zichzelf boven elk levend wezen plaatst |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Zonder arrogant te willen zijn, als je kijkt naar taalgebruik/taalfouten, dat zie je hier toch een heeeeeeeel stuk minder dan daar |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 11:25 schreef Anne het volgende:Zonder arrogant te willen zijn, als je kijkt naar taalgebruik/taalfouten, dat zie je hier toch een heeeeeeeel stuk minder dan daar Ja het niveau ligt hier absoluut een treetje hoger. Behalve als er een trol binnenvalt. Dan zijn we ook maar mensen hoor :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
taalfouten heb ik soms ook wel,maar ja wie niet. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ga het zonnetje in! Doeggiessssss |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ik ook hoor, helemaal als het allemaal ff snel gaat. Dan let je gewoon minder op. Maar denk dat het meer typfouten zijn. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Veel plezier en pas op dat je niet verbrand. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dat denk ik ook bigfoot;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 11:26 schreef seya het volgende:[..] Ja het niveau ligt hier absoluut een treetje hoger. Behalve als er een trol binnenvalt. Dan zijn we ook maar mensen hoor :) Ik geloof wel dat opleiding er iets mee te maken heeft. Ik ben drs. Nederlandse Taal- en Letterkunde en schrijver, en heb tijdens mijn studie veel aan argumentatietechnieken gedaan. Dat gedram en gesleep met drogredenen van de Hubisten heeft met argumenteren weinig te maken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Goedemorgen iedereen, trouwens. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Goedemorgen Draakje!! Ik ga ook nix doen vandaag hoor, ik was gisteravond geheel gevloerd van al die zon! Ga lekker luieren en forummen. Mijn kinderen gaan met de boot weg, mmm lekker rust! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 12:11 schreef seya het volgende:[..] Goedemorgen Draakje!! Ik ga ook nix doen vandaag hoor, ik was gisteravond geheel gevloerd van al die zon! Ga lekker luieren en forummen. Mijn kinderen gaan met de boot weg, mmm lekker rust! Moet - helaas, zou ik bijna zeggen - naar mijn moeder. Moederdag hè. Normaal heb ik daar geen problemen mee, maar vandaag wil ik eigenlijk hier blijven en de ontwikkelingen volgen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 12:14 schreef draakje het volgende:[..] Moet - helaas, zou ik bijna zeggen - naar mijn moeder. Moederdag hè. Normaal heb ik daar geen problemen mee, maar vandaag wil ik eigenlijk hier blijven en de ontwikkelingen volgen. We houden het in de gaten voor je. Geniet maar van deze Moederdag, ik heb haar helaas niet meer (al heel lang niet meer hoor) Maar zou nog wel een Moederdag willen vieren met haar. Voor mezelf is het elke dag Moederdag, ik heb schatten van kinderen (3 en 1 kleinkind) |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Wat een stelletje kleuters zijn jullie hier zeg. Dacht je nu echt dat de opleiding die iemand gevolgd heeft bepalend is. Jullie zijn zelf in ieder geval niet verder dan de kleuterschool gekomen. Allemaal een beetje jaloers op Nowlive. Jullie zijn niets meer en niets minder dan de nowlive fans. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Dit knippen(negeren) we weg hahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 12:23 schreef schaar het volgende:Wat een stelletje kleuters zijn jullie hier zeg. Dacht je nu echt dat de opleiding die iemand gevolgd heeft bepalend is. Jullie zijn zelf in ieder geval niet verder dan de kleuterschool gekomen. Allemaal een beetje jaloers op Nowlive. Jullie zijn niets meer en niets minder dan de nowlive fans. Jaloers????? Wie er nou bij die sekte horen?
En kleuters pfff degene die hier komt en niet tegen kan dat hier Nowfuckinglive wordt gesproken is zelf een kleuter want dit wat je schrijft is zelf een kleutergedrag en als het je niet Bevalt dan lees je verder en negeer je dat en dat noem je VOlwassen zoek het woord op in woordenboek je kan het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 12:23 schreef schaar het volgende:Wat een stelletje kleuters zijn jullie hier zeg. Dacht je nu echt dat de opleiding die iemand gevolgd heeft bepalend is. Jullie zijn zelf in ieder geval niet verder dan de kleuterschool gekomen. Allemaal een beetje jaloers op Nowlive. Jullie zijn niets meer en niets minder dan de nowlive fans. Jaloers????? Wie er nou bij die sekte horen?
En kleuters pfff degene die hier komt en niet tegen kan dat hier Nowfuckinglive wordt gesproken is zelf een kleuter want dit wat je schrijft is zelf een kleutergedrag en als het je niet Bevalt dan lees je verder en negeer je dat en dat noem je VOlwassen zoek het woord op in woordenboek je kan het |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
liever een kleuter als een persoon zonder inhoudt! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Knippen en scheren hahaha...Maar grappig de één komt, de ander gaat...Goed zo jullie halen hier heel wat zieltjes weg, NOT... |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Mij krijgen ze hier niet weg hoor,veel te gezellig. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Volgens mij krijgen ze bonuspunten van Slaai als ze hier de boel een beetje komen zieken. Worden ze eerder VIP. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
volgens mij is er daar een rooster met opdrachten om ieder op zijn beurt de boel hier te komen verzieken |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 12:28 schreef Merty het volgende:[..] Jaloers????? Wie er nou bij die sekte horen? En kleuters pfff degene die hier komt en niet tegen kan dat hier Nowfuckinglive wordt gesproken is zelf een kleuter want dit wat je schrijft is zelf een kleutergedrag en als het je niet Bevalt dan lees je verder en negeer je dat en dat noem je VOlwassen zoek het woord op in woordenboek je kan het ik heb heel lang op de kleuterschool gezeten om mijn leerplicht te volbrengen. Ik kreeg er niet eens een diploma voor. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: hij heeft liever die van de kabouter er in.... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ben ff weg geweest, maar ik leg in een deuk hier.
maar per 5 geplaatste posts hier een extra VIP dag ?? zal dat het zijn ?? |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Heeft niets met vip of bonus of wat dan ook te maken. En de boel verzieken doen jullie zelf al. Hoeven wij nowlivers niets meer aan te doen. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ik hoef nergens mijn gram te halen en dat Huub niet gaat winnen is al heel lang een feit, omdat de buren willen dat Brian gaat winnen. En voor de goede orde ik wil niemand over de zeik krijgen. Ik verlaag me niet tot dat niveau. Ik ken jullie niet eens persoonlijk. Wat voor baat zou ik daar bij hebben? |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Wat zou het moeten opleveren dan? Is toch gewoon leuk om elkaar te discussieren op een normaal niveau dan |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Is gewoon ook leuk om eens te zien wat er op andere fora allemaal geschreven wordt. Op Nowlife is het ook niet allemaal positieve reacties hoor. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
als er nog iemand hier op de aardbol rondloopt die denkt dat Huub de underdog is, dan heeft deze mens DGK |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 00:26 schreef seya het volgende:Ik had een rotmoederdag...hahaha heftige kiespijn (pas controle gehad) en de tandarts zit pas dinsdag. Wordt er erg chagrijnig van.. hmm dat is niet fijn seya;-) |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Zou best kunnen Seya, durf het niet zo te zeggen. In ieder geval sterkte met je kiespijn. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
En dat is oprecht gemeend. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: NOu dat is aardig van Schaar top van je super goed bezig |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik snap niks van dit forum,dan weer 1blad dan weer twee?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik heb veel berichten verwijderd... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
snap je jezelf nog wel?:P Bij mij kan het lettertype ineens spontaan veranderen... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Dat geloof ik zeker hoor. Maar het stomme is: er zitten 5 mensen in DGK, allemaal met een stuk bagage en karaktertrekken. De één spreekt dit aan en de ander dat. Het is een spel en dáár gaat het om. Mij interesseert de combinatie van karakter en omstandigheden steeds minder, alswel het manifesteren in DGK en het spel.
Wat ik jammer vind, is dat er niet beargumenteert wordt. Men heeft een mening klaar en leest de andere mening als een aanval. Dat is dus onzin.
Het gaat niet over wat iemand was, is of wordt. Maar wat iemand van het spel heeft gemaakt en hoe het spel gespeeld is.
Je kunt dan van gedachten wisselen met forumgasten.
Mijn opinie is: volgens mij heeft Jaap het spel écht goed gespeeld. Zelfs de periode dat hij vaak in het kantoor zat. Hij was het spel, lijkt het wel. Ik heb me heel erg geamuseerd, toen hij zowel met de ene als de andere groep speelde en alles doorbriefde. Wat duurde het lang voor men het door had!
Dat bedoel ik dus!
Waarom vindt jij Huub zo okee? (daar krijg je tegenmeningen op, maar dat is niet erwwggg, we zitten toch niet in de buurt :) ) |
|
|
|