BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lieve woorden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
annelies
 annelies - maandag 12 mei 2008 - 01:33   quote  deeplink  
Seya, ik lees hier af en toe, maar nu ben ik speciaal ingelogd om tegen je te zeggen dat ik het helemaal, maar dan ook helemaal met je eens ben! Ik heb deze topic gelezen met een glimlach. Heerlukkkk om eens dit te lezen! Tuurlijk doet opleidingsniveau er niet toe, maar ik heb echt al maanden geleden eens gezegd: doe eens een IQ test onder de streamers en link dit IQ aan hun favoriete bewoner. De resultaten zullen verbluffend zijn.
Schaar je spreekt je zelf tegen, je pleit ergens voor maar hebt niet het vermogen tot discussie.

Een paar tips:

Je zegt, jullie zijn, probeer de volgende keer Ik vind...anders lijkt het alsof jij denkt dat er op dit tijdstip een paar kleuters (slimme kleuters overigens, want ze kunnen internetten, lezen, en schrijven.

Verder las ik iets over het beargumenteren van dingen, dat dat vaak mist. Jij komt met argumenten als: jullie zijn jaloers, Huub kan toch niet winnen enzv. Ik denk dat ik, en meerdere mensen met mij nieuwsgierig zijn geworden door je verhaal, vertel eens waarom je dingen vindt.
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 11:17 schreef ilse het volgende:
mijn laatste opleiding duurde vier ja en dat was spw,sph..en wat ben ik uiteindelijk gaan doen ,nagelstiliste;-)maar ja als ik iets anders wil kan ik het tenminste gaan doen;-)
leuk beroep hoor ilse ik ben het al 8 jaar . en ben ook geen huubfan. hahahahahah
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:48   quote  deeplink  
ja vind het ook leuk,wie wil jij dat er wint dan??ik jaap of amanda;-)
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 01:48 schreef ilse het volgende:
Ik ook.
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:50   quote  deeplink  
zijn toch de leukste en wie ik het meeste gun;-)we zijn gewoon dus voor dezelfde draakje,dat is wel leuk...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 01:48 schreef ilse het volgende:
Jaap!
annelies
 annelies - maandag 12 mei 2008 - 01:56   quote  deeplink  
ik ook, maar ik gun het Jaap het meest, die heeft het mooiste tv gemaakt. En heeft het moelijker gehad dan Amanda (of je moet Brian als moelijk ervaren, ik zou het niet kunnen), maar dan nog, Jaap boven Amanda
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:58   quote  deeplink  
ik ben niet voor braín wel voor amanda,maar dat komt meer door haar karakter,ik vindt amanda leuk zoals ze is,en braín vind ik niet zo leuk...ik gun ze het beiden evenveel eigenlijk,beiden hebben iets wat zegt ja zij mogen de prijs.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lieve woorden

0.0064818