|
|
Merty@headliner
|
|
|
Iemand de uitzending gezien hier geeft Bridget aan dat naast de punten nog extra komt dus punten tellen mat ze erbij doen telt ook hahaha wordt spannend |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ik zag het net ...moest wel ff lachen hoe een hekel ze aan huub heeft ....hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan ...hahah idem dito |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 18:33 schreef tg3 het volgende:ik zag het net ...moest wel ff lachen hoe een hekel ze aan huub heeft ....hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan ...hahah idem dito Heb je gehoord over de bewaking enzo ik ging stuk hierzo echt zo lachen hahahahahahha . En ik denk dat Claire eruit ligt hahahahah |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
enjoybram (Vandaag om 18:33:05) Reageren
Lid (Online) Posts: 397
te belachelijk en te voorspelbaar weer!!!!! ze komt uit de stal van talpa dus zullen wel eisen gesteld zijn!!!!!!!!!!!
er is er maar 1 die begeleiding nodig heeft en dat is... brian!!!!!!!!!!!!
1: Huub gaat veel optredens doen en redt zichzelf wel 2: Claire, valt zo weer terug in haar oude leventje! 3: Jaap, wordt de nieuwe clown van Nederland 4: Amanda wordt de rest van haar leven voor hoer uitgemaakt, tenzij het "eigen" volk haar steunt! 5: Brian, gaat veel Natasia optrekken, en komt begin juli met een nieuwe single uit... is nu tot flop gebombadeerd, geloof mij ik ken de pluggers...
dus conclussie, bridget je lult uit je nek, is je in je hoofd gekocht om uitspraken te doen..
Brian of Amanda zal winnen, maar wordt niet in dank afgenomen door publiek.. dus het pispaaltje de rest van zijn/haar leven...
einde bericht
dit is wat die homo zegt van een klote bram bleggg dikkop |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Echt weer iets voor Nowfuckinglive maar Bridget laat zich niet kennen ze heeft schijt ze zegt wat ze denkt heel goed van haar |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
welke uitzending was dit is er geen filmpje over?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
brambo betaald fucking sly daar mag hij mensen die negatief over zijn stoep ho iets zegt ,mag hij alles ieuw klote site |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Life & Cooking met Carlo en Irene w |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: welke dag was dat??? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: maar dat komt toch pas om 7 uur? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nee joh dat is meestal om 17.00 uur en vandaag 18.10 uur |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
mischien bij uitzending gemist morgen? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ik denk op rtl4.nl uitzending gemist over een uur wel kan |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik kijk vanavond wel ff maar echt duidelijk was ze dus niet hoe die halve finale dus eruit gaat zien |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Bram je vergeet dat je zwager gelijk in een pyciatrische kliniek wordt opgenomen als hij verliest. je zus gaat gwoon weer als gooise matras verder. die is te dom om wat te bereiken. wat amanda brian en jaap gaan doen zien we wel. en jij gaat voor je zus afspraken maken voor haar matradje wat ben jij erg zeg. is niet te geloven.Zo jaloers dat je zelf nog niets gepresteerd heb en uitgkotst wordt op de forums. daarom de anderen maar zo naar beneden trekken. Kruip bij slaai in zijn k**nt kan je mee de ondergang tegemoet. Laffaard |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nee hij had gehoopt dat iemand zijn achterlijke domme doos van een zusje leuk zou vinden nou sorry hoor wie wil nou een asbak??????? |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
rinus1 (Vandaag om 19:00:30) Reageren
Nowlive Vip (Online) Posts: 6656
hoeft niet,regie. wij laten de filmpjes wel aande media zien en zorgen,dat het uitkomt
een mens mag geen eigen mening meer hebben dan krjg je dit pffff geen leven lopen overal te dreigen sluiten die domme sekte bende |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
NOu die mensen bij nowfuckinglive sporen echt niet sorry hoor bah . |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ik zal de rest er maar niet bij zetten te erg dit |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou ik, weet 1 ding heel zeker Talpa moet de nowfuckinglive zo beu zijn met die acties dat kan toch niet anders . En ik ben fan voor Jaapio maar puur omdat deze mensen daar zoveel onzin verkopen zeg ik al klote ze met het smsen maar laat Brain maar winnen ik denk dat je dan pas gaat mee maken hoe geschift die mensen echt zijn of ze gaan ze zich zelf ophangen of ze maken overal ruzie en gaat het dan ook goed mis . Talpa beschermd alleen de spelers niet hun duh |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
zo slim zijn die gasten daar niet merty ;-) |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
dosja (Vandaag om 19:31:45) Reageren
Lid (Online) Posts: 3168
Oke aktie dus!!!Kom op zoek alles op waar bridget Maasland te bereiken is. Via gastenboek via malis naar de regie.Laat weten dat je het niet eens bent met een presentratrice die niet objectief is bij het verslaan van een finale spel. Laat je horen!!!
ze hebben nu een topic van brit gemaakt ze zijn helemaal ontspoord |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nee inderdaad moet je lezen wat ze schrijven voor een reactie bij telegraaf hahaha echt sporen niet niet normaal echt waar |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ik denk juist dat ze met al hun emails en brieven het goed voor Huub verkanld hebben. en hoop dat als huub er uit is op nl gaat zeggen hoe hij over hun denkt. en ze bedankt voor zijn ondergang.door al die emails.naar media en bladen. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ehh Talpa bestaat niet meer, dat is tien geworden...laat ze lekker zoeken naar Talpa |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Doe maar wel joh. Dan weten we wat voor vlees we in de kuip hebben. |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Normaal mogen er geen linken op die andere site staan maar die van bridget's hyves staat er wel breed uitgemeten op en dan met de oproep van ga daar heen en reageer daar. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 23:14 schreef aktionman het volgende:Normaal mogen er geen linken op die andere site staan maar die van bridget's hyves staat er wel breed uitgemeten op en dan met de oproep van ga daar heen en reageer daar. dus die gaat ook bedreigd worden wat een zooitje |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Dat moet ze maar aangiften doen want ze is niet iemand die van dit soort dingetjes schrikt ze weet precies de gangen hoe ze dit moet aanpakken geloof me maar.
NOgmaals ze is echt niet bang en ze heeft de juiste mensen waar die hier echt wel werk van gaan maken .
DUs ik hoop dat ze het juist doen komen ze wel achter |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ruud (Vandaag om 21:29:07) Reageren
Lid (Offline) Posts: 3375
weer zo,n bnner die omhoog gekropen is over en op de gooise matras ....amanda stijl meer hoef je niet over deze vrouw te zeggen ...als huub wint zal ze hem toch de hand moeten schudden . eigenlijk zou huub even ingelicht moeten worden 5 min van te voren en zijn laatste actie uithalen met di mokkel maasland ...op haar nummer zetten voor heel nederland .
ook zo'n ziellige ik ga zoeken voor je draakje ;-) |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ikhoudervan123 (Vandaag om 21:24:52) Reageren
Nowlive Vip (Offline) Posts: 8052
Tuurlijk ben jij voor die viespeuken...zou ik ook doen als je voor slaan schoppen en spugen bent..
Enne madamme Bridsnert...beetje errug dom he om je uit te laten wie jou voorkeur is...misschiem moet je maar eens in je gastenboekje kijken hoe mensen dat vinden... Van mij mag jij die paardenparaleuter als Favo hebben...tis maar wat je lekker vind...maar hou dan dat even voor je als je zo'n programma gaat presenteren....MutS
word steeds gekker |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 23:27 schreef suikertje het volgende:ruud (Vandaag om 21:29:07) Reageren Lid (Offline) Posts: 3375 weer zo,n bnner die omhoog gekropen is over en op de gooise matras ....amanda stijl meer hoef je niet over deze vrouw te zeggen ...als huub wint zal ze hem toch de hand moeten schudden . eigenlijk zou huub even ingelicht moeten worden 5 min van te voren en zijn laatste actie uithalen met di mokkel maasland ...op haar nummer zetten voor heel nederland . ook zo'n ziellige ik ga zoeken voor je draakje ;-) Niet normaal Suikertje maar geloof me ook al wordt hij ingelicht dan nog mag hij geen ACTIE uithalen let maar op |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
Nowlive Vip (Offline) Posts: 906
Boycotte die schele otter....
En leuk om te weten dat deze schele otter ook bij de finale is.... Tjonge jonge kan het nog erger....???
Lid (Offline) Posts: 61
wat moeten we nu weer doen, pers plat mailen, bellen, politie, story, mailen naar ????, hyves afzoeken en weet ik me veel wat men allemaal bedenkt hier, mensen mensen bewaar de rust zeg, het komt zoals het komt, zo denk ik al 1.5 jaar, er zijn een aantal mensen die hier de hele dagen met een bloeddruk zitten van 200 pffff doe even normaal, of is het zo dat een bekende nederlander geen persoonlijke voorkeur mag hebben, gelukkig hebben we hier in nederland een vrijheid van meningsuiting..... of zijn we dit even vergeten
deze is super haha |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
Sly (Vandaag om 19:20:59) Reageren
Nowlive Mastermind (Online) Posts: 3567
Weer iemand van Talpa die tegen Huub is, alleen raar dat zij zich zo uitspreekt.
de ziellige master him self |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
Carla-52 (Vandaag om 23:29:03) Reageren
Lid (Online) Posts: 489
Regie... nu Brian geen boete of exit krijgt???
Hoe gaan jullie dit nu rechttrekken tegenover de andere miljonairs???
Dit waren minstens 2 boetes deze week voor Brian!
Huub heeft voor mindere feitjes boetes gekregen...
Zullen we afspreken dat jullie een paar boetes weg gaan strepen tegen "foutjes" van Brian???
3x (of waren het er 4) een glazen deur kapot slaan...
Tommy aanvallen en slaan...
Huub over de grond trekken en op zn gekneusde voet staan...
Dit zijn zo een paar losse feiten waar Brian nooit voor op het matje is geroepen...
Dus zeker 5 á 6 boetes aftrekken van de straffen van Huub!!!!
Dan is het voor de eerlijke mensen onder ons een beetje beter te verhapstukken wat er nu allemaal gebeurd!!!
Oke is het niet, maar een beetje genoegdoening zou hier op zn plaats zijn !!!!!!!
zijn egt blind daar haha |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
Lid (Online) Posts: 1612
Beste regie als jaap huub eruit stemt is dat omdat jullie hem vast een grote bonus beloofd hebben, zijn jullie zooooooooooo bang dat huub zou winnen om van alles te doen om huub slecht neer te zetten nou dan weten we het wel. HUUB is de beste speler, en zou de terechte winnaar MOETEN zijn als er niet zo geknipt en geplakt werd voor tv, en jullie A en B niet zo voorgetrokken hadden was het een leuk reallife programma geweest. Want zeg nou zelf WAT heeft brain nou helemaal voor LEUKE dingen gedaan om TV te maken??? Buiten het feit z'n vriendin te wippen te slaan of dat ze d'r sjmoel moest houden. Heb zijn fans nog nooit horen zeggen oo wat was brain weer grappig HUUB heeft samen, eerst met Eric in de she tijd en later met Jaap dgk gemaakt, leuk voor de streamers, dat hij zo slecht neergezet wordt op tv geeft te denken. En als er mensen zijn die zeggen nou nou die huub heeft zulke lelijke uitspraken gedaan, zeker nog nooi in theater geweest bij bv hans teeuwen, youp vh hek etc, en voor het gemak dan maar de uitspraken van bv amanda over de overleden moeder van eric maar vergeten?? of van brain die huub een doodstrap wil geven??? Ze doen allemaal lelijke uitspraken MAAR spelen NIET allemaal het spel
ff de laatste ga daar ff weg kots site |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Weet je Suikerje het valt me echt op deze site nowfuckinglive zit vol met CYBERHATE. Hoe meer ik lees hoe meer ik begrijp wat ze aan het doen ze verspreiden haat en discriminatie dat is gewoon niet normaal had vandaag ook een stukje gelezen maar later was dat weg dat was gewoon zo niet normaal ik schrok er zo van dat dit nog mogelijk is en dit mag ook niet Cyberhate hiervoor kun je ook een klacht indienen |
|
|
|
|
Joopie
|
|
|
hahaha bram laat zich weer lekker kennen..claire valt gewoon weer terug in haar oude leventje inderdaad ja ze doet nu ook niks hahaha en brian tja die gaat echt wel scoren hoor :D ben ik niet bang voor..
bridget presenteert het geheel neemt niet deel aan de show dus mag haar mening gewoon geven :) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik ga niet alles nalezen, maar dit hele bericht slaat echt nergens op en komt van die &^&*% Bram de broer van Klaara de koe (ik scheld niet graag maar nu ben ik boos)
Brammetje hoe ver wil je bij je "zwager" in de reet en hoeveel geld staat er op het spel ???
Bah misselijke gozert............. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
brambo is popi op geen leven zijn schapen zus is daar de heilige maagd |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 23:51 schreef suikertje het volgende:die sly heeft ook mijn zusje aan gesproken van heb je msn? wil je mijn jou msn geven dan kan ik jou op de hoogte houden.mijn zusje vond het geen probleem. ik hoorde verhalen van dames die gebeld werden voor sex als ze dat niet deden dan dreigde hij die dames,ik zat samen met mijn zusje op msn daar komt sly van heb je een foto volgens mij ben jij een lekker ding,mijn zus zegt mwah hij zegt 21 en je zult nog wel lekker strak zijn.ik werd toen zo boos ik nam het over en zei ja ik ben een lekker ding ik zal je zo een foto sturen. ik op het net gekeken naar een dikke dame ,gevonden ik zeg sly ik stuur je mijn foto nu kan je oordelen dat ik een lekkere jonge strakke meid ben,gaan wij dan samen date haha,hij de foto ik denk dat hij gelijk geblockt heeft ik heb hem daarna nooit meer gezien. denk is aan hoeveel vrouwen er erin trappen in zijn vieze praatjes. ik wacht tot huub eruit gaat dan krijg ik daar de grootst ban die ik wens en sly krijgt wat hij verdiend de sukkel zo erg is hij merty OOh vreselijk wat eeen eng ventje heeft hij het over Brain en Amanda constant in zijn radioprogramma Weet ik noem het haat want zijn aanmeldingen kloppen ook niet altijd zijn er maar 500 tot 600 mensen online nooit 10000 of 8000 never. Maar ja ik kan ook 16 emailadressen hebben en 16 accounts aanmaken waarvan maar 1 actief is ja toch? En nog vergeten de mensen die niet verwijderd zijn wel een ban maar nooit verwijder. Of de mensen die gevraagd hebben wil je mijn account weghalen waar van het ook nooit is gebeurd dus wordt dat mee genomen in zijn tellingen.
Ik moet zeggen steeds meer verbaasd het me wat voor haat er op zijn haat is en gekweekt wordt en hij laat het toe hij zegt van niet .
Maar SLy man vergeet dat je hiervoor aangifte kan doen het zaaien van Cyberhate. Lees dit suikertje
Beste bezoeker,
Welkom op het CYBERHATE meldpunt van het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding (Dit meldpunt kan op termijn opgaan in een portaalsite voor meldingen betreffende het internet).
U kan ons hier op de hoogte stellen van haatdragende uitlatingen die u op het internet bent tegengekomen. Doorheen de 4 volgende schermen houdt u best het volgende voor ogen:
Het is niet nodig dat u op alle vragen in dit formulier antwoordt. Vergeet niet: hoe meer gegevens, des te beter het Centrum u kan helpen. Uw melding zal enkel worden behandeld, indien u zichzelf bekend maakt. Anonieme meldingen worden niet behandeld. Om geïnformeerd te worden over de behandeling van uw melding, dient u ons een geldig postadres, mailadres of telefoonnummer te geven. Enkel met uw uitdrukkelijke toestemming zullen we echter uw gegevens aan derden (bijvoorbeeld provider, parket, aangeklaagde) bezorgen. Bovendien worden uw gegevens enkel voor de behandeling van deze melding gebruikt en worden ze dus nooit voor andere doeleinden aangewend. Nadat het Centrum uw formulier ontvangen heeft, nemen we zeker contact op met u. Dan bekijken wij samen met u welke verdere stappen kunnen gezet worden.
Meer informatie over haat op het internet? Download hier de brochure ‘DELETE CYBERHATE’ |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
dankje merty ik ga het zeker doen het moet maar eens afgelopen zijn met dat vies ventje,het is een groete sekte,en ja je kunt er veel acounts aan maken als je verschillende emails op geeft |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner