BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontelbaar veel theorieën

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 11 mei 2008 - 18:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ontelbaar veel theorieën

Jaap en Huub bespreken nog even het groepsgesprek van gisteravond. "Stel dat Brian eruit gaat, dan ben jij de langstzittende en dan ben ik de l*l. Ik ben sowieso de l*l. Ik denk dat ik wel boven Amanda sta, maar om jou of Brian te verslaan, wordt f*cking zwaar", uit Jaap zich. "Ik zie er het meest op tegen om het tegen Brian op te nemen. Ik schat mezelf niet kansloos in, maar Brian heeft neutrale kijker", mompelt Huub. "Amanda moet zeker niet ondergewaardeerd worden. Maar als Brian eruit, dan heb jij hem", besluit Jaap. "Jij en Brian liggen verder uit elkaar dan jij en ik. Dus je beste kans is tegen mij", probeert Huub zijn grote vrien over te halen. De heren hebben ontelbaar veel theorieën, maar zonder duidelijke regels van de halve finale is het moeilijk een plan te maken.

bron: tien.tv
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 18:51   quote  deeplink  
jaap trapt toch niet in die sukkel haha gewoon huubje eruit en in paar dagen loopt claire jankend de poort uit gewoon terror op clair ..huub zijn feestjes buiten waar schoon familie niks van af weet en het komt helemaal goed ..overeens zal jaap veel stemmen van de huub fans krijgen want amanda en brain gunnen ze t niet ..dus dat word spanneder dan heel huub zijn plan
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
Ja die kikker praat alleen in zijn straatje,wat een hufter
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 18:53   quote  deeplink  
huub zit hem alleen maar over te halen en hij gaat maar door wat het beste is ja voor jouw huub maar niet voor jaap sukkel ,je steekt een mes zo in zijn rug en dat doen amanda en brain niet en dat is het verschil ..maar tis te belachelijk voor woorden want eigenlijk hoort heel die clairnix eruit te gaan
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 18:52 schreef grissom het volgende:
Ja die kikker praat alleen in zijn straatje,wat een hufter
echt hey? hij heeft al zo lang gebruik gemaakt over jaap zijn rug ..hoop dat jaap echt huub er uit knalt
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:00   quote  deeplink  
echt niet huub ze geven het aan jaap en echt niet aan clair ..jaap is echt niet dom en als huub en clair het ook aan jaap 2 dus geven zit jaap altijd goed haha wie kan er nu rekenen
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:03   quote  deeplink  
huub weet het allemaal zo goed ..hij schrijft zelf het script denk viezerik
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 18:55 schreef djen het volgende:

[..]

echt hey? hij heeft al zo lang gebruik gemaakt over jaap zijn rug ..hoop dat jaap echt huub er uit knalt
Jaapio is dom bezig hij is makkelijk om te praten door kabouter
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 19:07   quote  deeplink  
wat een viezerik zou het dan toch de angst zijn hij heeft jaap nodig en maakt hem helemaal gek dat hij brian eruit moet gooien grote flikker huub dat ben je want alleen zonder jaap ben je niets en kan je niets japio eruit met die kikker pak hem terug
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:08   quote  deeplink  
hoor hem sjanteren zeg als jij mij eruit stemd gaat er geen 1 sms,je na jouw van mijn fans ..hij roept het publiekelijk af op streams ..vuil vies ventje ..huub zet hiermee jaap alleen onder druk ..mag toch hopen dat huub niet uit maakt wat er gebeurd ..rtl kan zelf toch wel wat beters verzinnen dan die theorie en aanpak van huub ..fokking niet normaal jaap !!donder die kut kabouter dat gat in die hij voor zich zelf aan t graven is please
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 11 mei 2008 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:07 schreef reetje 076 het volgende:
wat een viezerik zou het dan toch de angst zijn hij heeft jaap nodig en maakt hem helemaal gek dat hij brian eruit moet gooien grote flikker huub dat ben je want alleen zonder jaap ben je niets en kan je niets japio eruit met die kikker pak hem terug
En als je op nowfuckinglive leest zeggen de meeste dat als hun kaboutertje er uit gaat ze niet stemmen voor Jaapio echt hoop zo dat Sjoerd komt dinsdag en de juiste info geeft
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:09 schreef Merty het volgende:

[..]

En als je op nowfuckinglive leest zeggen de meeste dat als hun kaboutertje er uit gaat ze niet stemmen voor Jaapio echt hoop zo dat Sjoerd komt dinsdag en de juiste info geeft
juist ..ow ach nee toch dan worden ze daar ineens fans van brain en amanda haaahaaa ook goed toch ...worden ze kei hart uit gelachen daar...HEEEEERLIJKKKKKKK
stevi0
 stevi0 - zondag 11 mei 2008 - 19:11   quote  deeplink  
Waarom hier nog steeds de berichtgeving van NL. Dit zijn gesloten bronnen. Wat hebben wij daar hier aan?
Of is dit een reclame-site voor NL?( of is dit maar een theorietje van mij?).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door stevi0 --
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:12   quote  deeplink  
sjoerd hoop dat je wat filmpjes nakijkt ..boudewijn vermeld het even bij het filmpje informatie voor sjoerd hahahahahahah ..
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 19:12   quote  deeplink  
Oh ik wou dat ik een vlieg was,vloog naar Jaap en fluisterde alles in zijn oor wat die kikkerdril van plan is.Vuile tuinkabouter dat je bent.
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 19:13   quote  deeplink  
dat hoop ik ook dat die dinsdag komt maar zal weer wel tegen gehouden worden door achter maar we blijven hopen dat die kikker terug in het gat gegooit word wat hij zelf gegraven japio je kan het pak hem terug die vuile dreiger
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:13 schreef reetje 076 het volgende:
dat hoop ik ook dat die dinsdag komt maar zal weer wel tegen gehouden worden door achter maar we blijven hopen dat die kikker terug in het gat gegooit word wat hij zelf gegraven japio je kan het pak hem terug die vuile dreiger
tis toch niet normaal dat jaap maanden onder de duim zit van die kut gast
stevi0
 stevi0 - zondag 11 mei 2008 - 19:20   quote  deeplink  
Die Claire is een typisch biaaaaatch. Gebruikt haar tranen en haar sex om de man te manipuleren. Met recht een echte wolf in schaapskleren.
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 19:22   quote  deeplink  
Oh ik hoop zo dat Jaap er niet intrapt hoor.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 11 mei 2008 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:09 schreef Merty het volgende:

[..]

zou die komen dan?
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:20 schreef stevi0 het volgende:
Die Claire is een typisch biaaaaatch. Gebruikt haar tranen en haar sex om de man te manipuleren. Met recht een echte wolf in schaapskleren.
juist zo,n type griet die er alles voor doet om een man te laten binden , ze noemen dat een griet met een gouden k.t
dat wil zeggen met haar sex gedrag zal ze er alles aan doen wat maakt niet uit zelfs huub heeft haar ook al van achteren genomen , om vent huubje dus knettergek te maken ..maar ach dat gaat niet helpen huub proeft heel graag wat anders tussen neus en lip door hahahhahahahahha
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:28 schreef moha het volgende:

[..]

zou die komen dan?
stemmen ze op brain toch haahaa wat een ondergang en dus chantage in het spel ..en waarom om dat huub het net heeft afgeroepen op de streams
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:28 schreef moha het volgende:

[..]

zou die komen dan?
oeps was voor merty haahaa

ja die zou komen sjoerdje
suikertje
 suikertje - zondag 11 mei 2008 - 19:37   quote  deeplink  
kan die kabouter zijn klep niet houden ,hij liegt toch alles
stevi0
 stevi0 - zondag 11 mei 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:31 schreef djen het volgende:

[..]

juist zo,n type griet die er alles voor doet om een man te laten binden , ze noemen dat een griet met een gouden k.t
dat wil zeggen met haar sex gedrag zal ze er alles aan doen wat maakt niet uit zelfs huub heeft haar ook al van achteren genomen , om vent huubje dus knettergek te maken ..maar ach dat gaat niet helpen huub proeft heel graag wat anders tussen neus en lip door hahahhahahahahha
Inderdaad en nog een gradatie erger dan Lieke. Die trok het niet, maar die Claire maakt het echt allemaal werkelijk geen reet uit. Een diamanten-k.t heeft ze.
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:39 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Inderdaad en nog een gradatie erger dan Lieke. Die trok het niet, maar die Claire maakt het echt allemaal werkelijk geen reet uit. Een diamanten-k.t heeft ze.
ooo hahahah stenieO

nieuws in de telegraaf

weet niet of het mag anders haalt boudewijn het maar weg

AMSTERDAM - "Huub haalt het bloed onder mijn nagels vandaan." Bridget Maasland steekt haar mening over de Gouden Kooi-deelnemer niet onder stoelen of banken. De blonde presentatrice, die op 22 mei live de finale presenteert, zou het daarom jammer vinden als Huub er met de hoofdprijs vandoor gaat. Bridget geeft de voorkeur aan Amanda. "Ik hoop dat zij wint. Ze heeft natuurlijk ook haar trekjes maar is wel een lieve meid." Tijdens de halve finale van De Gouden Kooi, aanstaande donderdag, moet één bewoner de miljoenenvilla al verlaten. Amanda, Brian , Claire, Huub en Jaap zijn nog in de race.

Bron: Telegraaf

ze moet wel uit kijken en vooral aan de overkant daar zijn ze goed in dreigen ,,bellen en mailen ..

want over huub mag niemand een mening hebben ik vind het geweldig bridget haahaahhhaa go girl
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 19:54   quote  deeplink  
huub zegt dat jaap het zelf ook heeft gezegd dat heel nowlife op brain moet stemmen dacht toch dat het heel anders was gegaan
Anne
 Anne - zondag 11 mei 2008 - 20:05   quote  deeplink  
Ik hoop zoooooooo dat Amanda wint.....die gun ik het!
Elske
 Elske - zondag 11 mei 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Huub heeft niet het minste op met Brian....nee, hij is het meest bang voor Brian...
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 20:12   quote  deeplink  
ja dat is helemaal waar elske o zo bang is ie het mag van hem morgen al donderdagzijn wat hij is er vast van overtuigt brian is donderdag weg
trapper
 trapper - zondag 11 mei 2008 - 20:20   quote  deeplink  
ik denk dat claire donderdag een enkeltje tilburg krijgt, als huub er uit gestemd wordt dan gaat de oorlog tegen brian nog harder worden dan het al is. Ze zijn gewoon bang.
tino
 tino - maandag 12 mei 2008 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:39 schreef stevi0 het volgende:

[..]

en als er toch nood aan de man komt, wordt de tilburgse maffia opgeroepen om de MATRAS te redden
reetje 076
 reetje 076 - maandag 12 mei 2008 - 10:39   quote  deeplink  
zeker komen zogenaamt weer met de hummer de poort eruit rijden clair hoef maar een traan te laten de de bende kruikenzeikers zijn erweer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontelbaar veel theorieën

0.0083360