BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Netty aan de lijn!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 11 mei 2008 - 19:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Netty aan de lijn!

Brian wandelt naar de Private Room en besluit zijn moeder te gaan bellen. "Bedankt voor je bloemen!", zegt Netty, wanneer ze opneemt. De Antilliaan had bloemen opgestuurd en is blij te horen dat ze zijn aangekomen. Moeders adviseert Brian vooral rustig te blijven en Brian is blij om de stem van zijn moeder even te horen. "Ik ben blij dat ik je zo weer in de armen kan sluiten", kijkt Brian vooruit.

bron: tien.tv
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 11 mei 2008 - 19:26   quote  deeplink  
Zozo ... heeft de Brian (de Antilliaan) bloemen laten sturen naar zijn mammie.
Tsja, zolang het hem niets kost is hij reuze gul, wat een kunst zeg ... zo lust ik er nog wel een paar.

Vreemd, ik noemde Brian de Antilliaan omdat het in bovenstaand bericht zo staat omschreven. Maar ik vind dit niet staan ... dus heb ik het maar even veranderd.
Vandaar mijn aangepaste bericht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Praatpaal --
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 19:54   quote  deeplink  
Die heeft tenminste nog eerbied voor zijn moeder,kan je van die kikker niet zeggen.
johan13
 johan13 - zondag 11 mei 2008 - 20:01   quote  deeplink  
volgens mij hebben er meer miljonairs bloemen vandaag bloemen gegeven aan zijn/haar(schoon)moeder, er zijn ook miljonairs die bloemen stuurt naar haar broer. daar hoor ik niks over, het enige wat jullie doen is wijzen naar brain terwijl iedereen het doet.
tino
 tino - maandag 12 mei 2008 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 19:26 schreef Praatpaal het volgende:
Zozo ... heeft de Brian (de Antilliaan) bloemen laten sturen naar zijn mammie.
Tsja, zolang het hem niets kost is hij reuze gul, wat een kunst zeg ... zo lust ik er nog wel een paar.

Vreemd, ik noemde Brian de Antilliaan omdat het in bovenstaand bericht zo staat omschreven. Maar ik vind dit niet staan ... dus heb ik het maar even veranderd.
Vandaar mijn aangepaste bericht.
nou sta je toch wel flink voor PAAL !!
dicky
 dicky - maandag 12 mei 2008 - 10:07   quote  deeplink  
weet iemand hier waar kenneth te bereiken is...op welk forum of emailadres?
weet niet of ik dat hier vragen mag,als het niet mag verneem ik dat wel.
Wil hem namelijk even wat info doorgeven...hij gaat vandaag naar de kooi,dus zou mooi zijn als ik dat nog op tijd kan doen
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 10:09   quote  deeplink  
alles is al geregeld hoor kenneth is van alles op de hoogte.
maar lief dat je er aan denkt. maar wordt en is al aan gewerkt.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:07 schreef dicky het volgende:
weet iemand hier waar kenneth te bereiken is...op welk forum of emailadres?
weet niet of ik dat hier vragen mag,als het niet mag verneem ik dat wel.
Wil hem namelijk even wat info doorgeven...hij gaat vandaag naar de kooi,dus zou mooi zijn als ik dat nog op tijd kan doen
Wat wil je door geven dan, ik weet misschien wel een weg.....

o zie dat Stacy me voor was hihi, top Stacy

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Bigfoot --
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 10:19   quote  deeplink  
hahah bigfoot . goedemorgen meis.
dicky
 dicky - maandag 12 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
Ik wil graag dat hij weet dat Huubfans bij de laatste pol massaal op Brian hebben gestemd,met de bedoeling Brian target te maken.
Huubfans hebben dus bewust niet gesmst op Huub maar juist op Brian om hem in de pol zo gigantisch te laten stijgen...hij is daardoor voor de andere bewoners een concurrent.
Huub en zijn fans hebben dat bewust opgezet,huub hoopt daardoor dat Brian er dan als eerste uitvliegt.
Naar mijn idee is het belangrijk dat Brian dat te weten komt dan kan hij dat inbrengen,ook bij Japie.
Japie zal dan ook een lichtje gaan branden en snappen dat dit puur Huub zijn bedoeling is.
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 12:07   quote  deeplink  
ja maar stem dan massaal op amanda;-)waarom braĆ­n,amanda vliegt er zomaar niet uit.was ook eens leuk geweest amanda op1,heeft ze al die tijd voor geknokt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Netty aan de lijn!

0.0052649